ImageΚι ενώ η σκέψη ότι με το τέλος των 106, Saxo, Cinquecnto, θα επέλθει μια περίοδος χάους στα φθηνά cup και στα αυτοκίνητα με χαμηλό κόστος αλλα με αξιώσεις και συγκεκριμένα σε αυτά που να μπορεί ένας νέος αγωνιζόμενος να μπει εύκολα στους αγώνες και με κόστος που να μην ξεπερνάει τα 15.000 ευρώ, να ΄σου που πέφτουν στο μάτι μας 2 άρθρα του Γαλλικού Echappement.

 


ImageImage
1Πρώτο, το άρθρο για το Ιταλικό C1 cup με κόστος 15.000 ευρώ, έτοιμο στημένο το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Αρχικά θα λαμβάνει μέρος σε αγώνες ταχύτητας και αργότερα και σε ράλι. Η βάση του είναι το C1 με τον κινητήρα των 998cm3 όπου με έξυπνες και φθηνές λύσεις, αποφεύγοντας μπλοκέ, κιβώτια και ειδικές αναρτήσεις, και με το πείραγμα της χαρτογράφησης του κινητήρα, την αλλαγή εξάτμισης και την προσθήκη ελεύθερου φίλτρου αέρα,  το αυτοκίνητο φτάνει από τους 68 στους 89 ίππους και ξεπερνάει τα 11 kgm ροπή. Και όλα αυτά σε μια λογική ανώτατη περιοχή στροφών 6100 στρ/λεπτό. Η σχέση κιλών/ίππο γτάνει τα 8kg/ίππο ξεπερνώντας τα 11kg/ ίππο του cinquecento.
Τα ελατήρια είναι πιο σκληρά και οι αναρτήσεις είναι της bilstein, ενώ στα φρένα έχουν διατηρηθεί τα νορμάλ με μόνη την αλλαγή των εμπρός δίσκων με αεριζόμενους και την αντικατάσταση των τακακίων με αυτά της brembo. Tέλος το άγριο C1 κάθεται σε ζάντες της Speedline με λάστιχα διάστασης 185/55R14.
Και να φανταστείται ότι οι Γάλλοι δημοσιογράφοι, φωνάζανε που το κάνανε πρώτοι οι Ιταλοί και όχι οι ίδιοι, αφού και στη Γαλλία, χώρα που μετρά πολλά cup, δεν υπάρχει το φθηνό cup....

Image
2Δεύτερο, το άρθρο για το 206 XS cup που λαμβάνει μέρος σε χώρες της Κεντρικής και της Νότιας Αμερικής, όπως το Μεξικό η Ουρουγουάη και η Βραζιλία. Βάση του το 206  XS 1.600 cm3, όπου φτάνει τους 136 περίπου ίππους. Το κιβώτιο είναι αυτό της παραγωγής με αλλαγή της τελικής σχέσης μετάδοσης με τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Οι αντιπρόσωποι είναι υποχρεωμένοι να πουλάνε τα ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές στους συμμετέχοντες στα cup.
Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι η τελική τιμή του αυτοκινήτου - 10.000 ευρώ περίπου - και πως το κατάφεραν αυτό οι άνθρωποι της Peugeot. Το μεγαλύτερο μέρος κατασκευάζεται μέσα στα εργοστάσια και μερικά μέρη σε χώρες με καλή γνώση κατασκευής και χαμηλή τιμή, όπως οι εξατμίσεις στην Πολωνία. Έτσι κρατώντας την τιμή χαμηλά και μια ομοιογένεια, μπορεί κάποιος αγωνιζόμενος από τις H.Π.Α. να λάβει μέρος στο cup του Μεξικό...

Συμπέρασμα, ότι με λίγη θέληση από τις αντιπροσωπίες και λίγη καλή μελέτη μπορούν όλα να γίνουν. Δεν λέω, καλή η προσπάθεια της LION με τα 206 1,4, αλλά με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε να είναι ίσως το 1,6.
Σκεφτείτε ότι εκτός της Citroen με το C1 θα μπορούσε το ίδιο αυτοκίνητο να το ετοιμάσει και η Toyota ή η Peugeot αφού έχουν την ίδια βάση.