01ogier.jpg
O 4ος γύρος του WRC πραγματοποιήθηκε στην Ιορδανία με τον αγώνα να αποτελείται από 2 μόνον ημέρες καθώς το πλοίο που μετέφερε τον εξοπλισμό των ομάδων στην χώρα είχε καθυστέρηση με αποτέλεσμα η οργανωτική επιτροπή του αγώνα να αποφασίσει ότι θα πραγματοποιηθούν μόνο οι 2 τελευταίες μέρες του. Βέβαια όσο προβληματικός αποδείχτηκε ο αγώνας οργανωτικά, τόσο αντάμειψε τους απανταχού fans του WRC αγωνιστικά καθώς η νίκη σε αυτόν κρίθηκε με την μικρότερη διαφορά στην ιστορία του θεσμού, με τους Ogier/Ingrassia με την εργοστασιακή Citroen DS3 WRC να παίρνουν τη νίκη για μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου!

Ενημέρωση

Ένα από τα κομβικά σημεία του αγώνα ήταν και πάλι η τελευταία ε.δ. της 1ης μέρας όπου οι διάφορες "στρατηγικές" έδωσαν και πήραν με τα 3 από τα 4 πληρώματα που βρισκόταν σε απόσταση βολής από την 1η θέση να επιλέγουν να "καθυστερήσουν" ώστε να έχουν πιο ευνοική σειρά εκκίνησης για την επόμενη ημέρα, εκτός από τον Οgier! O τελευταίος διαβάζοντας τα splits της ε.δ. αποφάσισε να πιέσει όσο γινόταν περισσότερο με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να βρεθεί με μια διαφορά της τάξης των 31''6 εμπρός από τους Loeb/Elena με την 2η εργοστασιακή Citroen DS3 WRC, 33''1 εμπρός από τους Latvala/Anttila με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC και 35''3 εμπρός από τους P.Solberg/Patterson με την Citroen DS3 WRC. Διαφορές καθόλου αμελητέες αλλά και χωρίς να εξασφαλίζουν τίποτα καθώς η 1η μέρα έδειξε ότι το πλήρωμα που "καθαρίζει" έχει μεγάλο μειονέκτημα. 

Έτσι λοιπόν ξεκίνησε η 2η μέρα και το μόνο πλήρωμα που έδειξε ότι μπορούσε να πάρει τη νίκη από τον Οgier ήταν οι Latvala/Anttila που γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους, ιδιαίτερα στο 2ο loop της μέρας, κατάφεραν μετά την προτελευταία ε.δ. να βρεθούν εμπρός από τον Ogier για 0''5! Έτσι όλα θα ξεκαθάριζαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, την "τηλεοπτική" Power Stage. Εκεί λόγω αντίστροφης σειράς εκκίνησης των 15 πρώτων πληρωμάτων η μάχη πλέον θα παιζόταν στα ίσια και οι Ogier/Ingrassia πιέζοντας στο όριο κατάφεραν να πάρουν τη νίκη για μόλις 0''2 καθώς ήταν ταχύτεροι των Latvala/Anttila για 0''7! 

H 3η θέση της γενικής πήγε στους Loeb/Elena οι οποίοι τερμάτισαν 27''7 πίσω από τους νικητές. Πίεσαν και αυτοί στο ξεκίνημα της 2ης μέρας για να διεκδικήσουν τη νίκη αλλά είχαν 2 overshots τα οποία τους κόστισαν πολύτιμα δεύτερα στο κυνήγι της νίκης με αποτέλεσμα από ένα σημείο και μετά η διαφορά να είναι μη αναστρέψιμη και να συμβιβαστούν τελικά με τους βαθμούς της 3ης θέσης.

Μια θέση πίσω τερμάτισαν οι Hirvonen/Lehtinen με το 2ο εργοστασιακό Ford Focus WRC, σε έναν αγώνα που δεν τους πήγε καλά καθώς εκτός του ότι έχαναν συνεχώς χρόνο ξεκινώντας 1οι την 1η μέρα του αγώνα, αντιμετώπισαν και πρόβλημα με την υποβοήθηση του τιμονιού του Fiesta που τους κόστισε ακόμα περισσότερο σε χρόνο και εν τέλει ίσως και να φεύγουν εν μέρει ικανοποιημένοι από τον αγώνα καθώς την 2η μέρα είδαν τους P.Solberg/Patterson που ήταν εμπρός τους στην γενική να εγκαταλείπουν από έξοδο με αποτέλεσμα να βρεθεί το Φιλανδικό πλήρωμα στην 4η θέση.

Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Wilson/Martin με το Ford Fiesta WRC της Stobart Motorsport και οι Raikkonen/Lindstrom με την Citroen DS3 WRC σε μια από τις καλύτερες τους εμφανίσεις.

Ο αγώνας προσμετρούσε και στο SWRC όπου εκεί μετά την εγκατάλειψη στην 1η ε.δ. της 2ης μέρας των Al Attiyah/Bernacchini με το Ford Fiesta S2000 από κινητήρα, που ήταν μακράν το ταχύτερο πλήρωμα της κατηγορίας, η νίκη πήγε στους Πορτογάλους Sousa/Costa επίσης με Ford Fiesta S2000 οι οποίοι τερμάτισαν 21''7 εμπρός από τους Kruuda/Jarveoja με Skoda Fabia S2000. 3oι στην κατηγορία αλλά αρκετά πιο πίσω σε χρόνους, οι Gassner Jnr/Wustenhagen με ακόμα ένα Skoda Fabia S2000.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ερχόμενο Σαβ/κο στις χωμάτινες ε.δ. της Σαρδηνίας στην Ιταλία, όπου εκεί θα έχουμε και το πολυαναμενόμενο ντεπούτο της επίσημης ομάδας της Mini με 2 Μini John Cooper Works WRC με οδηγούς τους Dani Sordo και Kris Meeke.

Video

WRC - Jordan Rally 2011

 
WRC - Jordan Rally 2011