01iliev.jpg

Το Rally Trayanovi Vrata αποτέλεσε τον 1ο γύρο του Βουλγάρικου Πρωταθλήματος Ράλλυ και μάλιστα φέτος μετά από αρκετά χρόνια είδαμε και κάποιες νέες ε.δ. στην πρώτη από τις δυο μέρες του αγώνα. Αυτές βρισκόταν στην περιοχή του Panagyurishte ενώ η 2η μέρα του αγώνα έλαβε μέρος στις "κλασσικές" ε.δ. του Ράλλυ Βουλγαρίας γύρω από την περιοχή του Κostenets. Aπο πλευράς συμμετοχών, η κρίση μάλλον χτύπησε έντονα και την πόρτα της γειτονικής μας χώρας με τον αγώνα να συγκεντρώνει μόλις 19 συμμετοχές. Ανάμεσα σε αυτές, ξεχώρισαν οι Iliev/Yanakiev με το Skoda Fabia S2000 που κατάφεραν να πάρουν τη νίκη, μάλλον εύκολα, μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι κύριοι αντιπαλοί τους 

Ενημέρωση

02donchev.jpg

03gyoshev.jpg

04slavov.jpg

05kammenov.jpg

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα. Κέρδισαν τις περισσότερες ε.δ. από τους ανταγωνιστές τους (6 από τις 11) καταφέρνοντας στο τέλος να αυξήσουν την διαφορά τους από τους 2ους γενικής από τα 10'' στο τέλος της πρώτης μέρας, στα 50''7 που ήταν η τελική διαφορά.

Εκεί τερμάτισαν οι Donchev/Yordanov με το Peugeot 207 S2000. Παρά του ότι βρέθηκαν πολύ κοντά στους νικητές στο τέλος της 1ης μέρας, οι περσυνοί πρωταθλητές δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό του Iliev με αποτέλεσμα η διαφορά να αυξάνεται συνεχώς με τον οδηγό να δηλώνει πως το αυτοκίνητο πλέον είναι παλαιότερου spec και χρειάζεται upgrade. Κέρδισαν μόνο την 4η ε.δ. του αγώνα.

Η 3η θέση μάλλον δεν ικανοποιεί τους Gyoshev/Spasov που φέτος θα αγωνιστούν με ένα ολοκαίνουριο Peugeot 207 S2000 τελευταίου spec που η ομάδα του οδηγού συναρμολόγησε πρόσφατα. Στο τέλος της 1ης μέρας βρέθηκαν 2οι γενικής κερδίζοντας 2 από τις 5 ε.δ. της ημέρας δείχνοντας ικανοί να προβληματίσουν για τη νίκη, όμως στην 6η ε.δ. (την 1η της 2ης μέρας) είχαν ένα κλατάρισμα μόλις στο 4ο χλμ με αποτέλεσμα να χάσουν περίπου 3 λεπτά πέφτοντας προσωρινά 4οι γενικής. Το μόνο που κατάφεραν από εκεί και έπειτα ήταν να ανέβουν στην 3η θέση κερδίζοντας άλλες 2 ε.δ. μέχρι το τέλος του αγώνα.

Αρκετά προβλήματα και για τους 4ους γενικής, Slavov/Filipov με το Renault Clio R3 Maxi που ενώ ήταν άνετα 1οι 2WD και κατά την διάρκεια της απλής για την 3η ε.δ. αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα (τρύπησε ένα σωληνάκι) με αποτέλεσμα να αναγκαστούν να κάνουν την ε.δ. που ακολουθούσε χωρίς φρένα και να χάσουν αρκετό χρόνο. Τελικά κατάφεραν να ανακάμψουν μάλλον εύκολα και να πάρουν τη νίκη στην κλάση 5.  Ο οδηγός όπως μας είπε δεν "πίεσε" γενικότερα στον αγώνα καθώς τόσο ο κινητήρας αλλά και το κιβώτιο του Clio δεν έχουν κάνει rebuilt από πέρσυ.

Η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα προήλθε από τους τοπικούς Kamenov/Hainova που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Opel Astra GSI 16V και κέρδισαν την κατηγορία Χ αφήνοντας πίσω τους πολύ πιο σύγχρονα αυτοκίνητα ενώ τερμάτισαν 5οι γενικής!

1''4 πίσω τους τερμάτισαν οι νικητές της κλάσης 6, Georgiev/Iliev με Fiat Punto KC ενώ 7οι τερμάτισαν οι Gerdjikov/Kitanov που κέρδισαν την κλάση 8 με ένα Renault Clio RS.

Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή και οι Popov/Popov με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX R4 οι οποίοι όμως δεν ξεκίνησαν τελικά καθώς το αυτοκίνητο δεν ήταν έτοιμο ακόμα.

Ο επόμενος αγώνας του θεσμού θα είναι το Rally Serbia στην ομόνυμη χώρα, στις 24-26 Ιουνίου.

 

 

Video

BG - Rally Trayanovi Vrata 2011

BG - Rally Trayanovi Vrata 2011

BG - Rally Trayanovi Vrata 2011

Aποτελέσματα

BG - Rally Trayanovi Vrata 2011 - Final Results