01loeb.jpg
Aκόμα ένα σημαντικό ρεκόρ πρόσθεσε στο βιογραφικό του ο Sebastien Loeb. Πραγματοποιώντας μια εξαιρετική εμφάνιση στο Neste Oil Rally Finland κατάφερε να γίνει ο μαναδικός μη Σκανδιναβός οδηγός που κερδίζει τον "θρυλικό" αγώνα για 2η φορά, ενώ παράλληλα αύξησε τον συνολικό αριθμό νικών του στις 66! Οι Loeb/Elena με την εργοστασιακή Citroen DS3 WRC πλέον είναι το μεγάλο φαβορί για τον φετινό τίτλο, που αν το καταφέρουν, θα είναι ο 8ος συνεχόμενος ενώ ποιος γνωρίζει αν ακόμα και αυτός ο αριθμός δεν αυξηθεί κι άλλο καθώς μόλις χθες ανακοινώθηκε ότι θα συνεχίσουν για άλλα 2 χρόνια με την ομάδα της Citroen.

Ενημέρωση

To Γαλλικό πλήρωμα κινήθηκε όπως πάντα ταχύτατα και τέθηκαν επικεφαλής μόλις στην 2η ε.δ.. όπου και έμειναν μέχρι και το τέλος του αγώνα, καταφέρνοντας να πάρουν τη νίκη "καθαρίζοντας" και τις 3 μέρες του αγώνα. Κέρδισαν μόλις 5 από τις 22 ε.δ. του αγώνα αλλά αυτό όπως φάνηκε ήταν αρκετό. Παρά την πίεση τόσο του Οgier αλλά και του Latvala, δεν έκαναν το λάθος, αντιθέτως με τους αναφερομένους, και κατάφεραν να αυξήσουν την διαφορά τους στην βαθμολογία στους 27 βαθμούς ενώ απομένουν 5 αγώνες, οι 3 εκ των οποίων είναι σε ασφάλτινες επιφάνειες!

Μόλις 8''1 πίσω τους τερμάτισαν οι Latvala/Anttila με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC. Οι περσυνοί νικητές του αγώνα έδειξαν ότι και φέτος ήθελαν να πάρουν τη νίκη και φυσικά πίεσαν πολύ γι αυτό! Δεν απέφυγαν όμως κάποια μικρολάθη που τους κόστισαν πολύτιμα δευτερόλεπτα. Έχασαν στις λεπτομέρειες αλλά έχοντας υπόψιν ότι ο Loeb "καθάριζε" και τις 3 μέρες, ίσως και να μην φεύγουν ικανοποιημένοι από τον αγώνα! Κέρδισαν και 2 ε.δ. του αγώνα.

Άλλα 4''7 πίσω τους τερμάτισαν οι Ogier/Ingrassia με την 2η εργοστασιακή Citroen DS3 WRC. Και αυτοί πίστεψαν ότι μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη όμως και αυτοί σε μια λάθος μπούκα είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε σε χρόνο δίνοντας αρκετό αέρα στον Loeb. Στην συνέχεια πίεσαν για την 2η θέση αλλά ούτε και εκεί τα κατάφεραν. Κέρδισαν μόλις 1 ε.δ. του αγώνα.

Το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα ήταν, μακράν από τους υπόλοιπους, οι Hirvonen/Lehtinen με το έταιρο εργοστασιακό Ford Focus WRC. Μετά την περσυνή τους ατυχία, και φέτος δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους. Μόλις στην 1η ε.δ. του αγώνα, είχαν μικροέξοδο η οποία όμως στράβωσε τον πίσω άξονα και ενώ συνέχισαν αναγκάστηκαν να χάσουν πολύ χρόνο στις επόμενες ε.δ. μέχρι το σέρβις. Έτσι μένοντας πάνω από 2 λεπτά πίσω (36οι γενικής μετά και την 3η ε.δ.), και μη έχοντας ελπίδες για την νίκη, αποφάσισαν να κυνηγήσουν να μπουν στους βαθμούς και να έχουν την μεγαλύτερη δυνατή συγκομιδή. Πίεσαν οριακά, και κερδίζοντας συνολικά 13 ε.δ. (και την Power Stage) κατάφεραν να ανέβουν μέχρι την 4η θέση.

Έναν μάλλον μέτριο αγώνα έκαναν οι P.Solberg/Mills με την ιδιωτική Citroen DS3 WRC που την τελευταία μέρα έχασαν και την 4η θέση από τον Hirvonen τερματίζοντας 7''1 πίσω του. Δεν κατάφεραν να γράψουν ανταγωνιστικούς χρόνους σε έναν αγώνα που έχουν πολύ καλή προιστορία με τον οδηγό να δηλώνει πως δεν μπορεί να καταλάβει γιατί έχουν τόσο μεγάλες διαφορές από τα πληρώματα εμπρός τους.

Καλή εμφάνιση και για τους Ostberg/Andresson με το Ford Fiesta WRC της Stobart Motorsport που πήραν την 6η θέση της γενικής, μόλις 11''6 πίσω από τον P.Solberg.

Στις επόμενες 3 θέσεις βρέθηκαν, οι H.Solberg/Minor Petrasko με Ford Fiesta WRC, Wilson/Martin με ίδιο αυτοκίνητο και Raikkonen/Lindstrom με Citroen DS3 WRC.

Την πρώτη 10άδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι νικητές του SWRC, Hanninen/Markkula με το Skoda Fabia S2000 της RBR που πλέον αυξάνουν την διαφορά τους στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Τους ακολούθησαν οι Prokop/Tomanek με Ford Fiesta S2000 ενώ 3οι τερμάτισαν οι Tanak/Sikk με ίδιο αυτοκίνητο οι οποίοι την 1η μέρα του αγώνα "έσπασαν" τα χρονόμετρα γράφοντας εντυπωσιακούς χρόνους στην πρώτη 7άδα γενικής αλλά την 2η μέρα έχασαν αρκετό χρόνο από μηχανικά προβλήματα.

Στο PWRC επικράτησαν οι συνήθεις ύποπτοι Paddon/Kennard με το Subaru Impreza WRX N16 ενώ στην κατηγορία WRC Academy νικητές αναδείχτηκαν και πάλι οι Kaur/Lepikson που βρίσκονται μια ανάσα από τον τίτλο!

Στις κυριότερες αγκαταλείψεις θα βρούμε, τα 2 εργοστασιακά Mini John Cooper Works WRC των Meeke/Nagle και Sordo/Del Barrio από μηχανικές βλάβες, τους Ketomaa/Stenberg με Ford Fiesta WRC που εγκατέλειψαν από έξοδο στην 8η ε.δ. ενώ ήταν 5οι γενικής έχοντας κερδίσει και την 1η ε.δ. του αγώνα, τους Νοvikov/Prevot με ίδιο αυτοκίνητο από μηχανική βλάβη στην 17η ε.δ. και τους Rantanen/Lukka με Mini John Cooper Works WRC που έιχαν έξοδο στην 2η ε.δ. του αγώνα.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο ADAC Rallye Deutschland αυτό το Σαββατοκύριακο. 

Video

WRC - Neste Oil Rally Finland 2011

WRC - Neste Oil Rally Finland 2011

WRC - Neste Oil Rally Finland 2011

WRC - Neste Oil Rally Finland 2011

WRC - Neste Oil Rally Finland 2011

WRC - Neste Oil Rally Finland 2011

Aποτελέσματα

WRC - Neste Oil Rally Finland 2011 - Final Results

http://www.ewrc-results.com/final.php?event=2368