01neuville.jpg
Ο Thierry Neuville κέρδισε το 53ο Rallye Sanremo, που πραγματοποιήθηκε στην Ιταλική Ριβιέρα, μετά από ακόμη ένα συναρπαστικό αγώνα που ''κράτησε'' με κομμένη την ανάσα όσους το παρακολούθησαν. Ήταν η τέταρτη φορά για το 2011, μετά από τους αγώνες στα Κανάρια νησιά, Τσεχία, Ουγγαρία, που η νίκη κρίθηκε σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα. Στο Sanremo η διαφορά των τεσσάρων πρώτων πληρωμάτων μέχρι και 2 ειδικές πριν το τέλος ήταν στα 10 δευτερόλεπτα!
 

Ενημέρωση

Σε κάθε αγώνα του Intercontinental Rally Challegne οι υποψήφιοι για την νίκη είναι 3-4 πληρώματα, χωρίς να δέχονται καμία εντολή από τις ομάδες τους που να επηρεάζει το αποτέλεσμα. Υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι οδηγοί που έχουν την υποστήριξη  από τις αντιπροσωπείες των χωρών τους, και ο καλύτερος τρόπος να κερδίσουν εμπειρία είναι με την συμμετοχή τους στο θεαματικό πρωτάθλημα του IRC που ολοένα κερδίζει περισσότερους fans, και όχι άδικα, εν αντιθέσει με το WRC που μειώνεται συνεχώς η δημοτικότητα του. 

Οδηγώντας το 207 Super 2000 της Peugeot team Belgium-Luxembourg στους απαιτητικούς και στενούς δρόμους του Sanremo ο νεαρός Βέλγος κατάφερε να καλύψει την διαφορά 16.6 δευτερολέπτων που είχε στο τέλος της πρώτης ημέρας και να αρπάξει την νίκη από τους Νορβηγούς, Mikkelsen και Ola Fløene με το Fabia S2000 της ŠKODA UK Motorsport. Ο Neuville με τον συνοδηγό του, Nicolas Gilsoul κινήθηκαν πολύ γρήγορα την δεύτερη ημέρα του αγώνα και κατέκτησαν την δεύτερη νίκη τους την φετινή χρονιά μετά από αυτήν στον αγώνα της Κορσικής τον περασμένο Μάιο.

Το τέλος της 1ης ημέρας ''βρήκε'' τον Freddy Loix με το Fabia S2000 της ŠKODA Βελγίου να προηγείται του Μikkelsen με 2.7 δευτερόλεπτα. Ο 40χρονος Βέλγος, πήρε την πρωτοπορία από τον Νορβηγό όταν και κέρδισε την νυχτερινή ειδική διαδρομή των 44χλμ. Μέχρι εκείνο το σημείο του αγώνα ο Μikkelsen βρισκόταν στην 1η θέση του αγώνα από την 1η κιόλας ειδική. Ο νικητής του αγώνα, Thierry Neuville, που πήγε στην Ιταλία αποφασισμένος να πάρει την νίκη, είδε τις ελπίδες του να χάνονται όταν στην 7η νυχτερινή διαδρομή αντιμετώπισε πρόβλημα υπερθέρμανσης στα φρένα του 207 Super 2000 με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και να βρεθεί 16,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπατριώτη του, Freddy και 14 δευτερόλεπτα πίσω από τον δεύτερο Mikkelsen.

Ο Bryan Bouffier με το 207 Super 2000 της Peugeot Sport κινήθηκε γρήγορα και σημείωσε καλούς χρόνους αλλά βρέθηκε στην 4η θέση, χάνοντας έδαφος στην 7η ειδική των 44χλμ. Στο τέλος της πρώτης ημέρας ο νικητής των δύο προηγούμενων αγώνων, Jan Kopecky με το Fabia S2000 της Skoda Motosport βρέθηκε στην 5η θέση, 34 δευτερόλεπτα πίσω από την 1η θέση. Ο Τσέχος δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα όπως δεν πήρε και κάποιο ρίσκο καθώς είναι ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος.

Η δεύτερη ημέρα του αγώνα ήταν ιδιαίτερα δραματική. Η διαφορά των τριών πρώτων πληρωμάτων ήταν λιγότερο από 5 δεύτερα. Οι Mikkelsen/ Fløene έκαναν καλύτερο χρόνο από τους Loix/Miclotte στις πρώτες ειδικές και πέρασαν στην 1η θέση για 1.3 δεύτερα. Ο 23χρονος Thierry Neuville κέρδισε την 8η και 9η ειδική διαδρομή και μείωσε την διαφορά από τους πρώτους στα 4,4 δευτερόλεπτα. Ο Loix που επανέκτησε την πρωτοπορία στην 10η ειδική,  ξεκίνησε την 11η ειδική διαδρομή του αγώνα με διαφορά 2.5 δευτερολέπτων  αλλά στα μέσα της διαδρομής και σε ένα πολύ γρήγορο κατηφορικό κομμάτι έχασε τον έλεγχο του Fabia με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, χάνοντας την ευκαιρία να βρεθεί στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος. Η ειδική ακυρώθηκε καθώς το αυτοκίνητό του εμπόδιζε την προσπάθεια των υπολοίπων.

Ο Neuville, κερδίζοντας τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές του δεύτερου σκέλους του αγώνα  βρέθηκε μία ειδική πριν το τέλος να προηγείται του Mikkelsen για 0.3 δέκατα! Κέρδισε την τελευταία ειδική του αγώνα για 1.2 δευτερόλεπτα και στέφθηκε νικητής του rallye Sanremo. Την τρίτη θέση κέρδισαν οι Bouffier/Panseri, 16 δεύτερα πίσω από τους νικητές.

Οι Kopecky/Stary πήραν την τέταρτη θέση του αγώνα κάτι που τους διατηρεί στην 1η θέση του πρωταθλήματος. Την πέμπτη θέση που συνοδεύτηκε και με πολύ καλούς χρόνους  κέρδισε ο Πορτογάλος πρωταθλητής, Bruno Μagalhaes με το 207 Super 2000 της Peugeot Sport Portugal. 

Οι τοπικοί και κάτοικοι του Sanremo Perico/Carrara με Peugeot 207 Super 2000 κατέκτησαν την έκτη θέση μετά από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι Scandola/D'Amore στην 10η ειδική διαδρομή με την υδραυλική υποβοήθηση του Ford Fiesta S2000, που τους στοίχισε μία θέση.

Τα πληρώματα της Proton αντιμετώπισαν προβλήματα. Στην 1η διαδρομή της ημέρας ο Chris Atkinson, που αντικατέστησε σε αυτόν τον αγώνα τον Σουηδό PG Andersson εγκατέλειψε μετά από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Satria S2000. To δεύτερο πλήρωμα της Proton, Basso/Dotta που είχαν σαν στόχο να κατακτήσουν κάποια από τις πρώτες θέσεις, έχασαν πολύτιμο χρόνο όταν και είχαν ένα τετ α κε στην 5η ειδική αλλά δεν ήταν μόνο αυτό καθώς στην νυχτερινή ειδική ξαφνικά αντιμετώπισαν πρόβλημα με  την ενδοεπικοινωνία με αποτέλεσμα ο Ιταλός να έχει έξοδο. Το τέλος του αγώνα τον βρήκε στην 10η θέση.

Κυριότερη εγκατάλειψη πλην του Freddy Loix, ήταν αυτή των Wilks/Puch με το 207 S2000 της Peugeot UK στην πρώτη διαδρομή μετά από έξοδο. Οι άτυχες στιγμές συνεχίζονται για τον συμπαθή Βρετανό αυτήν την χρονιά.

Στο IRC 2WD Cup την νίκη πήρε ο τοπικός Ιταλός Medici με Clio Super 1600, μετά από μία απογοητευτική χρονιά στο πρωτάθλημα της Ιταλίας. H μάχη και σε αυτήν την κατηγορία ήταν πολύ μεγάλη καθώς μέχρι και την 6η ειδική διαδρομή, τέσσερα πληρώματα είχαν διαφορά 5 δευτερολέπτων μεταξύ τους. Στην 7η νυχτερινή ειδική των 44χλμ τα πράγματα κάπως ξεκαθάρισαν με τους Medici/De Luis να διατηρούν και να αυξήσουν προς το τέλος του αγώνα την διαφορά των 25 δευτερολέπτων που είχαν στο τέλος της πρώτης ημέρας, από τους διώκτες τους στο υπόλοιπο του αγώνα. Για να συμβεί αυτό όμως έπρεπε ο νικητής των δύο προηγούμενων αγώνων, Stefano Albertini με το Renault Clio R3 να αντιμετωπίσει προβλήματα την δεύτερη ημέρα με το set-up του αυτοκινήτου. Κατάφερε όμως να διατηρηθεί εμπρός από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας μέχρι τον αγώνα του Sanremo, Jean-Michel Raoux με Clio R3 και με την δεύτερη θέση που κατέκτησε πέρασε στην 1η θέση του IRC 2WD Cup. Tην τρίτη θέση κατέκτησαν οι Γάλλοι Gugliemi/Porcu με Renault Clio R3 ύστερα από ένα πολύ καλό αγώνα, ειδικά την δεύτερη ημέρα σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους.  

O Florian Gonon με Subaru Impreza STI πήρε την νίκη μετά από μία πολύ μεγάλη μάχη που είχε με τον Βέλγο Cherain με Renault Megane RS αλλά και με τον Ιταλό Gasperetti με Renault Megane RS. Καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα τα τρία πληρώματα εναλλάσσονταν στις πρώτες θέσεις. Την νίκη κρατούσε στα χέρια του ο Ιταλός αλλά ''έφαγε καπέλο'' μία ειδική πριν το τέλος μετά από προβλημα που αντιμετώπισε στον κινητήρα του Megane. O Eλβετός Gonon με αυτήν την νίκη, κατέκτησε τον τίτλο IRC Production cup.

Με δύο αγώνες να απομένουν σε Σκωτία( 7-9 Οκτωβρίου ) και Κύπρο (3-5 Νοεμβρίου) και μετά από εννέα αγώνες, η βαθμολογία έχει ως εξής;

1. Jan Kopecky (Czech Republic) 128pts
2. Freddy Loix (Belgium) 103pts
= Thierry Neuville (Belgium) 103pts
4. Juho Hanninen (Finland) 98pts
5. Bryan Bouffier (France) 88pts
6.Andreas Mikkelsen (Norway) 74pts
7. Guy Wilks (United Kingdom) 47pts
8. Toni Gardemeister (Finland) 35pts
9. Bruno Magalhaes (Portugal) 26pts
10. Hans Weijs (Netherlands) 18pts

Video

IRC - Rallye San Remo 2011

IRC - Rallye San Remo 2011

IRC - Rallye San Remo 2011

IRC - Rallye San Remo 2011

IRC - Rallye San Remo 2011