01.jpg
O Juha Kankkunen έχοντας στο πλευρό του τον Matti Janhunen, κυριάρχησε στο 9o Rallylegend που διοργανώθηκε στο κρατίδιο του San Marino, οδηγώντας μια Toyota Celica ST 185, με τους Ιταλούς, Luca Pedersoli και Dino Maggioni, με Peugeot 206 WRC να κατακτούν την κατηγορία WRC, σημειώνοντας και τους ταχύτερους χρόνους. Ήταν ένα απίστευτο show από τα αστέρια των προηγούμενων χρόνων και όχι μόνο, που αγκαλιάστηκε από τους 50.000 χιλιάδες ενθουσιώδες θεατές.

Ενημέρωση

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με μία Toyota Celica ST 185 του 1993 της Grifone, κέρδισε τον 9ο αγώνα του Rallylegend, κυριαρχόντας από την πρώτη ειδική διαδρομή, κάτι που δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει το 2010, λόγω ασθένειας, την στιγμή που είχε την πρωτοπορία του αγώνα. Το αυτοκίνητο που οδήγησε είναι το ίδιο με αυτό που κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1993. Πίσω από τον Φινλανδό τερμάτισε ο Ιταλός Μauro Miele, πρώην πρωταθλητής motocross, με μία BMW M3 E30. Την μάχη για την τρίτη θέση του πόντιουμ μεταξύ των Giuliano Calzolari και Marcelo Colombini, βρήκε νικητή τον πρώτο καθώς ο Colombini εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα.

O Calzolari, γνωστός και ως ''λύκος'' στον χώρο των ράλι, με τον Corrado Costa στο πλευρό του, οδηγώντας ένα Ford Escort RS Group 4, έδειξε ότι ξεπέρασε τον σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο που είχε το 2010. Ο πρωταθλητής του 1985, Timo Salonen, δεν κατάφερε να τερματίσει καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης της Toyοta Celica ST 205 αλλά και ο Denis Colombini όταν έσβησε ο κινητήρας του Golf GTI. Ο Ουρουγουανός πρωταθλητής, Gustavo Trelles δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του καθώς η Lancia Delta HF ''έμεινε '' από δύναμη. Τις τελευταίες θέσεις πήραν οι Cerrato με Delta HF, Ormezzano με Talbot Lotus, με δύο κλαταρίσματα και μία έξοδο αλλά και ο Bentivogli με την όμορφη Alfetta GTV6. Το ότι κατέλαβαν τις τελευταίες θέσεις δεν σημαίνει ότι δεν προσέφεραν θέαμα.

Σην κατηγορία των WRC αυτοκινήτων κυριάρχησε ο Luca Pedersoli με τον διευθυντή πωλήσεων της Magneti Marelli, Dino Maggioni ως συνοδηγό, έχοντας την πρωτοπορία από την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα. Ο κύριος αντίπαλός του και δύο φορές πρωταθλητής Marcus Gronholm εγκατέλειψε τον αγώνα στην δεύτερη ειδική διαδρομή, όταν το 206 WRC παρουσίασε πρόβλημα στο turbo. O Pedersoli κέρδισε και την πρώτη θέση στην γενική κατάταξη. Ο Paolo Dracone δεν έκρυψε την λύπη του που δεν κατάφερε να ανέβει στο πόντιουμ των νικητών. Ο Ιταλός επανήλθε στους αγώνες ράλι μετά από 20 χρόνια με ένα 206 WRC το οποίο δεν έκανε την χάρη στον Ιταλό.

To επίπεδο ήταν για ακόμη μια φορά πολύ υψηλό στο Show ''Legend Stars'' με πολλούς πρωταθλητές του παρελθόντος να δίνουν το παρόν, όπως ο Hannu Mikkola με Audi Quattro A2, o Harri Toivonen με Opel Manta 400, o Jacky Ickx, o Miki Biasion με Lancia 037, o Per Eklund με VW Golf Gti αλλά και o Κenneth Eriksson με VW Golf Gti 16v. Δεν έλειψαν και οι νεότεροι οδηγοί όπως ο Paolo Andreucci.

Οι χιλιάδες θεατές που παρακολούθησαν τον αγώνα είχαν την χαρά να δουν αλλά και να ακούσουν τους ήχους από αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία όπως Lancia 037, Lancia Delta S4, Lancia Stratos, Lancia Delta HF, Peugeot 205 T16, Audi Quattro S1, Ford RS 200, Opel Ascona 400, Fiat Abarth 131 αλλά και νεότερα αυτοκίνητα όπως Ford Escort RS Cosworth και Ford Sierra RS 500 και πολλά άλλα.

Video

Rally Legend 2011


Rally Legend 2011

Rally Legend 2011