Το τελευταίο εμπόδιο για το επιβλητικό 1-2 της Volkswagen στον αγώνα του Μεξικού κάμφθηκε με την εγκατάλειψη του Mads Ostberg. O Νορβηγός οδηγός της Citroen υπερέβαλλε προσπαθώντας να κρατήσει πίσω του τον Jari-Matti Latvala, πλήγωσε την πίσω ανάρτηση της DS3 του και εγκατέλειψε το σκέλος αφού δεν πρόλαβε να την επισκευάσει στον προβλεπόμενο χρόνο. 



Ο θρίαμβος των Γερμανών στο Μεξικό θα χαθεί μόνο με “αυτοκτονία” αφού ο τρίτος της κατάταξης Thierry Neuville απέχει πάνω από τριάμισι λεπτά από τον δεύτερο Latvala. O Βέλγος οδηγός της Hyundai εκμεταλλεύτηκε τις εγκαταλείψεις των αντιπάλων του και με σταθερό ρυθμό, κατώτερο των οδηγικών του ικανοτήτων, αλλά οριακό των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του, βρέθηκε αθόρυβα σε θέση βάθρου. Τόσο το i20 του Neuville όσο και αυτό του Atkinson, συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα νεότητας, όμως παραμένουν στον αγώνα συμπληρώνοντας χιλιόμετρα σε ένα ράλλυ με πάρα πολλές εγκαταλείψεις.

Σημερινά θύματα, εκτός από τον Ostberg, ο Andreas Mikkelsen που τούμπαρε το Polo του μένοντας εκτός της συνέχειας του σκέλους για δεύτερη φορά, αλλά και ο Robert Kubica που κατέστρεψε το Fiesta του εγκαταλείποντας οριστικά τον αγώνα.

Στην τέταρτη θέση της κατάταξης ανέβηκε ο Elfyn Evans με το Ford Fiesta RS WRC της M-SPORT. Ο νεαρός κάνοντας σοφό αγώνα, επέλεξε να μην κυνηγήσει τον Neuville στη μάχη για την τρίτη θέση και να αρκεστεί σε σίγουρο τερματισμό. Πίσω του, χωρίς να τον απειλούν, σκαρφάλωσαν οι «ιδιώτες» Prokop και Guerra και οι δύο οδηγώντας Fiesta WRC.

Με καθεστώς rally2 επέστρεψαν στον αγώνα οι Hirvonen (Fiesta WRC) και Meeke (DS3 WRC) μετά την αποχώρηση τους την πρώτη ημέρα, και εκμεταλλευόμενοι τις εγκαταλείψεις και τον μικρό αριθμό συμμετεχόντων ανέβηκαν στην βαθμολογούμενη δεκάδα, πίσω από τον Atkinson (i20 WRC), σημειώνοντας αξιοπρεπείς χρόνους.

Ο Ουκρανός Yurii Protasov με Fiesta R5, παραμένει πρώτος στην κατηγορία WRC2 αφού είναι ο μοναδικός οδηγός με κορυφαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας που έχει διανύσει όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα!

Τέσσερις διαδρομές απομένουν για τον τερματισμό με τη μεγαλύτερη δοκιμασία που περιμένει τους οδηγούς για να ολοκληρώσουν τον αγώνα να φαντάζει η ειδική Guanajuatito των 56 χιλιομέτρων (!).