Οι πλημμύρες στην αρχή της εβδομάδας που μετέτρεψαν πολλά σημεία των ειδικών διαδρομών σε ποτάμια, άφησαν πίσω τους πολλές νερολακούβες και πολλή λάσπη! Ο ήλιος που βγήκε με την εκκίνηση του αγώνα αναμένεται να «στεγνώσει» τις ειδικές, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα παραμείνει η λάσπη σε πολλά σημεία των διαδρομών. Αυτό θα παίξει σίγουρα τον ρόλο του και μένει να αποδειχθεί στην πράξη, κατά πόσο θα επηρεάσει τους οδηγούς η σειρά εκκίνησης, αλλά και η επιλογή των ελαστικών.
Θαύματα δεν γίνονται στις μέρες μας, κι έτσι δεν περιμένει κανείς να βρεθεί ισχυρός ανταγωνισμός για την ομάδα της Volkswagen, επί ίσοις όροις. Αυτό μαρτυράει άλλωστε και το 1-2-3 που έκαναν τα Polo R WRC στην υπερειδική της Λισσαβόνας, η οποία διεξήχθη στους δρόμους της πόλης. Ενδιαφέρον θα έχει όμως, ο εσωτερικός ανταγωνισμός των οδηγών της ομάδας, με τον Latvala να δηλώνει έτοιμος να διεκδικήσει την νίκη από τον πρωταθλητή Ogier.
Από κει και πέρα γρίφος παραμένει η απόδοση της Hyundai, η οποία συμμετέχει για πρώτη φορά με 3 αυτοκίνητα και οδηγούς τους Neuville, Hanninen και Sordo. Θα μπορέσουν οι Κορεάτες να ανταγωνιστούν την Citroen και την Ford ή θα εμφανιστούν ως φτωχός συγγενής; Θα φανεί στην πράξη…
Μεγάλη μάχη αναμένεται και στην κατηγορία WRC2 με πολλούς κορυφαίους οδηγούς να ξεκινάνε τους αγώνες τους στο Ράλλυ Πορτογαλίας ενώ αυτός θα είναι ο πρώτος αγώνας για το πρωτάθλημα Juniors και το DMack Fiesta Cup στα οποία συμμετέχουν πολλοί νέοι ταλαντούχοι οδηγοί. Ανάμεσα στους Juniors, o Κύπριος Πανίκος Πολυκάρπου ο οποίος ξεκίνησε καλά στην υπερειδική της Λισσαβόνας σημειώνοντας τον 8ο χρόνο ανάμεσα στους 14 συμμετέχοντες!
Ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει αύριο με 6 λασπωμένες ειδικές. Μείνετε συντονισμένοι.
|