monte_1_ogier_d3.jpg
Χωρίς ανακατατάξεις στην κορυφή κύλησε η σημερινή μέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο. O Ogier έχοντας εξασφαλίσει διαφορά ασφαλείας από το χθεσινό σκέλος, απέφυγε τα ρίσκα σήμερα, και παρ’ ότι η διαφορά από τους διώκτες του μειώθηκε κατά ένα λεπτό, δε δείχνει να ανησυχεί. Στο συγκεκριμένο αγώνα όλα είναι πιθανά, οπότε ο Γάλλος καλείται να είναι συγκεντρωμένος και την Κυριακή, εάν θέλει να πανηγυρίσει την 25η του νίκη στο Παγκόσμιο!

monte_2_latvala_d3.jpg

monte_4_loeb_d3.jpg


Από εκεί και πέρα, ο Jari-Matti Latvala, μπορεί να ψαλίδισε αρκετά τη διαφορά, ωστόσο δε θα κυνηγήσει τη νίκη, καθώς και ο ίδιος γνωρίζει περισσότερο από τον καθένα πως οι δρόμοι πέριξ του Μονακό δε συγχωρούν τις υπερβολές. Μην ξεχνάτε πως ο Φινλανδός δεν έχει τερματίσει πάνω από την 5η θέση σε 7 συμμετοχές του στον αγώνα. Άνετα τρίτος βρίσκεται ο Andreas Mikkelsen ο οποίος δείχνει και φέτος δυνατός και σταθερός. Κινήθηκε συνετά και εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα του Tanak οδεύει για ένα ακόμη πόντιουμ. Ο Εσθονός οδηγός μας θύμισε τον παλιό …«κακό» εαυτό του, καθώς στη μεγάλη ειδική των 52 χιλιομέτρων είχε έξοδο, χάνοντας πάνω από 15 λεπτά μέχρι οι θεατές να επαναφέρουν το Ford Fiesta WRC στο δρόμο. Κερδισμένος από όλο αυτό βγήκε και ο Mads Ostberg που πλέον βρίσκεται τέταρτος. Ο Νορβηγός αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα στην τελευταία διαδρομή της ημέρας και έτσι δε θα είναι σε θέση να παλέψει για μια θέση στο βάθρο.

Στην πέμπτη και έκτη θέση ακολουθούν τα δύο Hyundai, με τους Sordo και Neuville να δηλώνουν ευχαριστημένοι από τη σημερινή απόδοσή τους. Πιο πίσω είναι ο Elfyn Evans, που κατρακύλησε δύο θέσεις στην ειδική που έριξε την αυλαία της τρίτης ημέρας. Ο Ουαλός είχε επαφή με τοίχο, τραυματίζοντας έτσι το Fiesta και ολοκληρώνοντας μια άσχημη ημέρα για την M-Sport. Τη δεκάδα κλείνουν οι Prokop, Loeb και Meeke. Οι δύο οδηγοί της Citroen ήταν ταχύτεροι σε δύο από τις τρεις ειδικές της ημέρας, παλεύοντας έτσι να αποκτήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συγκομιδή βαθμών για την ομάδα τους. Εντυπωσιακός σήμερα ήταν και ο Πολωνός Robert Kubica που «πήρε» την 52άρα ειδική, χάρη μάλιστα και στα ελαστικά Pirelli που ήταν τα κατάλληλα για τις συνθήκες που επικρατούσαν στη συγκεκριμένη διαδρομή.

Άλλη μια μάχη έλαβε τέλος σήμερα, καθώς ένα σπασμένο ημιαξόνιο ανάγκασε τον Martin Koci να «παραδοθεί». Μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο οδηγός του Fiesta R5, κυνηγούσε τον Stephane Lefebvre και κρατούσε αμείωτο το ενδιαφέρον στο WRC2. Πλέον, ο 23χρονος Γάλλος απέχει 3 λεπτά από τον γερόλυκο Armin Kremer ο οποίος ακολουθεί και συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Τρίτος βρίσκεται ο άτυχος Koci και θα παλέψει για κάτι καλύτερο, αν και νιώθει την ανάσα τον Camilli και Breen που απέχουν μισό και ένα δευτερόλεπτο αντίστοιχα από τον Σλοβάκο! Ο 27χρονος Camilli ήταν εντυπωσιακός σήμερα, καθώς κέρδισε όλες τις ειδικές της ημέρας, στην πρώτη του επαφή με το Fiesta! Στο JWRC, ο Gilbert οδεύει ολοταχώς προς τη νίκη, με τους Veiby και Riedemann να κονταροχτυπιούνται για τη δεύτερη θέση.

Τα δύο ελληνικά πληρώματα που απέμειναν, συνεχίζουν κανονικά τον αγώνα τους και βρίσκονται μέσα στο στόχο τους που είναι ο τερματισμός. Οι συνθήκες είναι πρωτόγνωρες για τους Παυλίδη-Harryman, οι οποίοι δήλωσαν μετά το τέλος και του Σαββατιάτικου σκέλους: «Σήμερα η μέρα ήταν πιο εύκολη για εμάς. Η ειδική των 52 χιλιομέτρων ήταν μια πραγματική πρόκληση, αλλά κινηθήκαμε όπως έπρεπε και καταφέραμε να τερματίσουμε χωρίς πρόβλημα. Στις δύο τελευταίες ειδικές του σκέλους χρησιμοποιήσαμε κακώς χιονολάστιχα, καθώς δεν είχαν χιόνι. Βέβαια, αυτά μας βοήθησαν στα τελευταία χιλιόμετρα της Sisteron. Γενικά, όλα καλά! Ανυπομονούμε να περάσουμε από την περίφημη Col de Turini την Κυριακή!». Οι Δριβάκος-Μπαντέ έχασαν χρόνο με το Civic, αλλά συνεχίζουν.

Η Κυριακή περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 52 χιλιομέτρων με τις δύο να μεταδίδονται τηλεοπτικά.

Οι πρωταγωνιστές δήλωσαν:

Sebastien Ogier:

Οι σημερινές ειδικές ήταν πολύ ωραίες και ευχαριστηθήκαμε. Παρ ‘όλα αυτά οι συνθήκες ποίκιλαν, κάνοντας την επιλογή των ελαστικών ιδιαίτερα δύσκολη. Χρησιμοποιήσαμε ελαστικά, τα οποία θα μας έφερναν ασφαλείς πίσω στο Service. Το αυριανό πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις ειδικές, στις οποίες θα κινηθούμε συνετά, χωρίς ρίσκα, όπως ακριβώς και σήμερα. Θα ήθελα να επαναλάβω την περσινή μου νίκη, αλλά έχουμε αρκετό δρόμο ακόμα!

Jari-Matti Latvala:

Άλλη μια πετυχημένη ημέρα για εμάς. Οι συνθήκες δεν ήταν εύκολες, καθώς στην ίδια ειδική εναλλάσσονταν κομμάτια στεγνής ασφάλτου και κομμάτια με πάγο. Ωστόσο, έχοντας μια διαφορά ασφαλείας, δεν πιέσαμε και το διασκεδάσαμε λίγο περισσότερο. Μπορεί να μειώσαμε τη διαφορά από την κορυφή, ωστόσο δε θα πάρουμε αχρείαστα ρίσκα για να τον φτάσουμε. Θέλουμε να τερματίσουμε και να σιγουρέψουμε τους πολύτιμους αυτούς βαθμούς για το πρωτάθλημα.

Andreas Mikkelsen:

Η επιλογή να χρησιμοποιήσουμε supersoft ελαστικά το πρωί σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη από άποψη ταχύτητας. Ήταν όμως η ασφαλέστερη. Στόχος μου είναι να τερματίσω τον αγώνα. Αύριο θα υπερασπιστούμε τη θέση μας, αλλά έχουμε ακόμη 3 δύσκολες ειδικές την Κυριακή, στις οποίες καλούμαστε να είμαστε συγκεντρωμένοι. Ευτυχώς μπορούμε να βασιζόμαστε στο “gravel crew”  μας, το οποίο κάνει καταπληκτική δουλειά και μας παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για την τελική επιλογή των ελαστικών.

 monte_35_lefebvre_d3.jpg
 monte_43_koci_d3.jpg
 monte_60_gilbert_d3.jpg

monte_88_pavlidis_d3.jpg

monte_96_drivakos_d3.jpg