Οι Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού την Κυριακή στις 19 Δεκεμβρίου 2010 θα διοργανώσουν ανάβαση αυτοκινήτων σε μέρος της διαδρομής Μεσοχωριό-Αχεντριά στον Δήμο Αστερουσίων. Η διαδρομή είναι 3.5 χιλιόμετρα περίπου, πολύ τεχνική (43 στροφές στα 3,5 χιλιόμετρα), καλή ποιότητα ασφάλτου, μπαριέρες παντού και καταπληκτική ορατότητα για τους θεατές από τα περισσότερα σημεία της .
Ο αγώνας θα είναι μονοήμερος με τον τεχνικό έλεγχο να αρχίζει στις 09.00 έως τις 10.00, τις 3 δοκιμές να γίνονται από τις 11.00 έως τις 13.00 και τα 2 σκέλη του αγώνα να αρχίζουν στις 13.45. Υπολογίζουμε το τέλος του αγώνα στις 15.00.

Η λήξη των εμπρόθεσμων συμμετοχών είναι την Δευτέρα στις 13/12/10 ώρα 20.00, με παράβολο 150€ και η οριστική λήξη των συμμετοχών την Τετάρτη 15/12/10 ώρα 20.00, με επιβάρυνση 30€ στο παράβολο της συμμετοχής.

Η απονομή θα γίνει αμέσως μετά το τέλος του αγώνα στην αφετηρία της ανάβασης.

Κανονισμός αγώνα

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
Η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από την ημερομηνία έναρξης εγγραφών συμμετοχής έως και την 17/12 στα γραφεία του συλλόγου όλες τις ημέρες , εκτός Σαββάτου και Κυριακής και ώρες 18.00 – 20.00 . Στις 19/12 η γραμματεία και ο πίνακας ανακοινώσεων του αγώνα θα λειτουργούν από τις 09.00 έως τις 16.00 στον χώρο της γραμματείας του αγώνα .
Οι αγωνιζόμενοι οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών και να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων .
 
ΑΡΘΡΟ 1 . ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Η ΦΙ.Μ.Α. με έγκριση της ΕΘΕΑ οργανώνει αγώνα Ανάβασης αυτοκινήτων που θα διεξαχθεί στις 19/12/2010 σε τμήμα της διαδρομής Μεσοχωριού Αχεντριά . Ο αγώνας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του ΔΑΚ και των παραρτημάτων του , του ΕΑΚ , της προκήρυξης Πρωταθλημάτων της ΕΘΕΑ και των εγκυκλίων της , του γενικού κανονισμού και του παρόντος συμπληρωματικού κανονισμού που αποτελεί συμπλήρωμα του γενικού κανονισμού και των παραρτημάτων του 
 
1.1 ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ
Ο αγώνας ονομάζεται Ανάβαση Αχεντριά .
Οργανωτής η ΦΙ.Μ.Α. , Ηρακλή 45, τηλ. 2810 301289 – fax 2815009339 – E mail Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
 
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ-ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Μέλη Οργανωτικής επιτροπής Διακάκης Μανώλης-Παπαδάκης Γιώργος-Πρίντεζη Έλενα
Αγωνοδίκες Δαμιανάκης Γιώργος-Διακάκης Νικηφόρος-Δαμανάκης Γιώργος
Αλυτάρχης Διακάκης Μανώλης
Γραμματέας Φουντουλάκη Ελένη
Τεχνικοί Έφοροι Παπαστεφανάκης Δημήτρης-Βραχασωτάκης Χρήστος
Χρονομέτρηση-Αποτελέσματα Proaction
 
ΑΡΘΡΟ 2 . ΓΕΝΙΚΑ
2.1 . Ο αγώνας θα μετράει στο έπαθλο Αναβάσεων Κρήτης της 2010 .
 
ΑΡΘΡΟ 3 . ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
3.1 Η διαδρομή είναι μήκους 3.1 χιλιομέτρων , ασφάλτινη , φάρδους περίπου 8 μέτρων , ανηφορική .
3.2 Τα σκέλη των δοκιμών για τους διαγωνιζόμενους θα είναι από 1 έως maximum 3 και αυτά του αγώνα θα είναι υποχρεωτικά 2 .
 
ΑΡΘΡΟ 4. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΚΤΑ 
Στον αγώνα γίνονται δεκτά αυτοκίνητα των κατηγοριών Ν , Α , και Ε τα οποία χωρίζονται στις κατωτέρω περιγραφόμενες κλάσεις .
Κλάση 1400 : Έως 1400 cc
Κλάση 1600 : Πάνω από 1400 cc έως 1600 cc
Κλάση 2000 : Πάνω από 1600 cc έως 2000 cc
Κλάση 2001 και άνω : Πάνω από 2000 cc
Για να μετρήσει μία κλάση πρέπει να εκκινήσουν σε αυτήν τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα άλλως η κλάση αυτή συμπτύσσεται στην αμέσως μεγαλύτερη 
 
ΑΡΘΡΟ 5. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Όποιος επιθυμεί να λάβει μέρος στον αγώνα οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλει στην Γραμματεία του αγώνα .
 
ΑΡΘΡΟ 6 . ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ
6.1 Το παράβολο συμμετοχής καθορίζεται για τις εμπρόθεσμες δηλώσεις στα 150 € έως την ημερομηνία λήξης των συμμετοχών που αναφέρεται στο πρόγραμμα του αγώνα ενώ επιβαρύνεται με 30€ επί πλέον εάν αυτό κατατεθεί αργότερα . 
6.2 Εμπρόθεσμη δήλωση συμμετοχής θεωρείται η δήλωση συμμετοχής που θα κατατεθεί έως τις 13/12/10 και που συνοδεύεται με ολόκληρο το παράβολο .
6.3 Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εξ΄ ολοκλήρου .
6.3.1 Σε υποψήφιους που η συμμετοχή τους δεν έγινε δεκτή .
6.3.2 Σε περίπτωση ματαίωσης του αγώνα .
6.4 Το παράβολο περιλαμβάνει την ασφάλιση του αγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους . Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη την διάρκεια των επίσημων δοκιμών και του αγώνα από την στιγμή εκκίνησης του αυτοκινήτου και παύει να ισχύει με την έξοδο του αυτοκινήτου από το Park Ferme και με την εγκατάλειψη ή αποκλεισμό του αυτοκινήτου από τον αγώνα.
Η ΕΛΠΑ , Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ , Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ . Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΕΛΠΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΨΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ .
 
ΑΡΘΡΟ 7. ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ-ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ-ΔΟΚΙΜΕΣ-ΑΓΩΝΑΣ
7.1 Οι αριθμοί συμμετοχής θα δίνονται στους αγωνιζόμενους μετά από κλήρωση , από την μικρότερη προς την μεγαλύτερη κλάση .
7.2 Ο έλεγχος εξακρίβωσης και η διανομή αριθμών συμμετοχής θα γίνουν στον χώρο των Paddoks με τον Τεχνικό Έφορο να μεταβαίνει στα ατομικά Paddoks κάθε αγωνιζόμενου όπου πρέπει να παρευρίσκεται κάποιος υπεύθυνος σε όλο το χρονικό διάστημα του ωραρίου του τεχνικού ελέγχου όλων των αυτοκινήτων . 
7.3 ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κάθε δοκιμή ή αναγνώριση στην διαδρομή οποιαδήποτε ώρα και ημέρα με αυτοκίνητο που διαθέτει Roll bar , Roll cage , καθίσματα μπάκετ , αγωνιστική εξάτμιση , ζώνες 4 ή 6 σημείων , αγωνιστική εξωτερική εμφάνιση , όπως και δοκιμές σε ρυθμό αγώνα .
Ίδιος αγωνιζόμενος δεν μπορεί να συμμετάσχει σε δύο διαφορετικές κλάσεις στο ίδιο αγώνα , όπως επίσης δεν επιτρέπεται το ντουμπλάρισμα των αυτοκινήτων .
Οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν 3 σκέλη δοκιμαστικών εκ των οποίων το ένα υποχρεωτικό και 2 σκέλη για τον αγώνα . Για αυτούς που θα πραγματοποιήσουν 2 δοκιμές το Σάββατο , θα μπορούν να συμμετέχουν και στην δεύτερη μόνον δοκιμή της Κυριακής . Για αυτούς που δεν πραγματοποίησαν δοκιμές το Σάββατο θα μπορούν να συμμετάσχουν και στις 2 δοκιμές της Κυριακής . Αγωνιζόμενος που έχει συμμετάσχει σε μία μόνο από τις δύο δοκιμές του Σαββάτου δεν έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει και στις 2 δοκιμές της Κυριακής παρά μόνον στην δεύτερη , επί ποινή αποκλεισμού εάν αυτό δεν τηρηθεί . Την ευθύνη για την τήρηση της διαδικασίας των δοκιμών την έχει αποκλειστικά ο διαγωνιζόμενος , άσχετα εάν δεν εμποδίστηκε η καταστρατήγησή της από την Οργάνωση . Τα αποτελέσματα κάθε σκέλους των δοκιμών και του αγώνα θα δίνονται στους αγωνιζόμενους κατά την επιστροφή τους από τον τερματισμό προς την αφετηρία από κριτή στον χώρο του Flying .Σε περίπτωση που αγωνιζόμενος ένεκα πιστοποιημένης σοβαρής αιτίας δεν μπορέσει να κάνει δοκιμές δικαιούται να κάνει μία φορά την διαδρομή με τον Αλυτάρχη και να ξεκινήσει στην θέση του . Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγω ανώτερης βίας άλλο αυτοκίνητο από το δηλωθέν στις δοκιμές , αρκεί να πληρεί τα απαραίτητα για αγώνα μέτρα ασφάλειας . Στην περίπτωση αυτή ο χρόνος του δεν θα ανακοινωθεί .
Επίδειξη κόκκινης σημαίας από τους κριτές σημαίνει άμεση και ασφαλή για τους επερχόμενους ακινητοποίηση του αυτοκινήτου που βρίσκεται στην διαδρομή και παραμονή στο σημείο ακινητοποίησης μέχρι νέας ενημέρωσης από την οργάνωση . 
7.4 Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις 8/3 στην περιοχή Μεσοχωριού προς Αχεντριά στις 14.30 .
7.5 Ο χρόνος των σκελών του αγώνα θα μετρήσει αθροιστικά και θα είναι με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου
7.6 Ο τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνει στο Park Ferme του τερματισμού και σε περίπτωση ένστασης στο συνεργείο του Φώτη Μαραγκάκη στην περιοχή Τάλως του Ηρακλείου .
 
ΑΡΘΡΟ 8.ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ-ΕΦΕΣΕΙΣ
8.1 Ενστάσεις σχετικά με αντικανονική εγγραφή , 20΄ μετά το τέλος του τεχνικού ελέγχου .
Ενστάσεις για τεχνικά θέματα , 15΄ μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου σε κάθε σκέλος . Στην περίπτωση υποβολής ένστασης στο τέλος του 1ου σκέλους του αγώνα , το ενιστάμενο αυτοκίνητο συμμετέχει στο 2ο σκέλος , αλλά συνοδεύεται από το Park Ferme του τερματισμού σε αυτό της αφετηρίας και οποιαδήποτε εργασία σε αυτό γίνεται παρουσία Τεχνικού εφόρου .
Ενστάσεις κατά της χρονομέτρησης δεν υποβάλλονται .
Οι ενστάσεις και οι εφέσεις γίνονται δεκτές εγγράφως , συνοδεύονται από το παράβολο και εάν είναι σχετικές με τεχνικά θέματα πρέπει να αναφέρονται σε συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου .
Ενστάσεις κατά των αποτελεσμάτων 20΄ μετά την ανάρτηση των προσωρινών αυτών .
Το παράβολο ένστασης είναι ισόποσο του παράβολου συμμετοχής .
8.2 Το παράβολο των τεχνικών εργασιών , εάν αυτό απαιτείται , θα οριστεί από τον ή τους Αγωνοδίκες σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΘΕΑ . 
8.3 Το παράβολο έφεσης είναι το διπλό αυτού της ένστασης . Τα παράβολα των ενστάσεων και εφέσεων προκαταβάλλονται σε μετρητά .
 
ΑΡΘΡΟ 9 . ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
9.1 Το αποτέλεσμα για κάθε αγωνιζόμενο δίνεται από το άθροισμα των 2 σκελών του αγώνα . Για να θεωρηθεί ένας αγωνιζόμενος ότι τερμάτισε τον αγώνα πρέπει να γίνει αυτό και στα 2 σκέλη .
Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι αγωνιζόμενοι ισοβαθμίσουν , τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ αυτού που έκανε καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος . Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει την μεθεπόμενη θέση .
9.2 Μετά τον τερματισμό κάθε σκέλους θα εκδοθούν προσωρινά αποτελέσματα για κάθε κλάση .
9.3 Απαγορεύεται να ανακοινωθεί γενική κατάταξη που να περιλαμβάνει όλες τις ομάδες . 
9.4 Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει στην εκκίνηση μετά το τέλος και των 2 σκελών .
9.5 Τα αποτελέσματα της κάθε κλάσεις οριστικοποιούνται 20΄μετά την ανάρτησή τους .
 
ΑΡΘΡΟ 10. ΕΠΑΘΛΑ 
10.1 Στους 3 πρώτους κάθε κλάσης απονέμονται κύπελλα , εφόσον στις δοκιμές εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα . Εάν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα στους 2 πρώτους . Εάν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα μόνο στον πρώτο .
10.2 Στον αγωνιζόμενο που πέτυχε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας στο σύνολο των δύο σκελών , ασχέτως ομάδας ή κλάσης και ασχέτως εάν η ομάδα ή η κλάση του μέτρησε , απονέμεται κύπελλο .
 
ΑΡΘΡΟ 11. ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων στον χώρο των Pits ή σε άλλο χώρο που θα ανακοινωθεί με δελτίο πληροφοριών κατά τον τεχνικό έλεγχο . Απουσία αγωνιζομένου κατά την τελετή της απονομής των επάθλων , επιφέρει απώλεια του επάθλου του .