a01bianchini.jpg Την τρίτη τους νίκη στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πρόσθεσαν οι Ιταλοί Marco Bianchini – Emanuele Baldaccini, αυτήν την φορά με την πανέμορφη Lancia 037. Το 2007 και 2008 είχαν κερδίσει τον αγώνα οδηγώντας και πάλι ένα θρυλικό αυτοκίνητο, μία Lancia Stratos. Κέρδισαν τον διήμερο ασφάλτινο αγώνα, οδηγώντας την αρκετά δυνατή Lancia γρήγορα και χωρίς να αντιμετωπίσουν προβλήματα. Τέθηκαν επικεφαλής του αγώνα από την 1η ειδική διαδρομή και διατήρησαν την πρωτοπορία καθ'όλη την διάρκεια του αγώνα. Για να επιτύχουν την νίκη δεν δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα, όπως αποδείχθηκε. Κέρδισαν τις 10 από τις 12 συνολικά ειδικές διαδρομές. Ο τερματισμός τους βρήκε στην 1η θέση, με 49,4 δευτερόλεπτα διαφορά από την Porsche 911 SC των Brazzoli-Trutalli.

Ενημέρωση

Οι συμπατριώτες των νικητών κινήθηκαν πολύ γρήγορα αλλά όχι αρκετά για να απειλήσουν τους νικητές.Στα μέσα του αγώνα κέρδισαν την 5η και 6η ειδική του αγώνα και μείωσαν την διαφορά από τον Bianchini σε 8,4 δευτερόλεπτα αλλά δεν κατάφεραν να συνεχίσουν σε αυτόν τον ρυθμό. Η τριάδα του βάθρου έκλεισε με ακόμη ένα πλήρωμα από την γειτονική Ιταλία. Ο λόγος για τους Rossi - Beltrame οδηγώντας μία ακόμη Porsche 911 SC, έκαναν ένα σταθερό αγώνα και βρέθηκαν στην 3η θέση από την 2η μέχρι και την τελευταία ειδική διαδρομή. Αξίζει να σημειωθεί ότι έκανε και 2 φόρες τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και τελικά τερμάτισε ένα λεπτό πίσω από την δεύτερη θέση.

Η μάχη για την 4η θέση ήταν μεταξύ του Σπάρταλη-Πολυζώη με Ford Escort RS 1600 και των Ιταλών Pasutti-Bisol με ακόμη μία Porsche 911. Η 4η θέση κατέληξε στους Ιταλούς καθώς το ελληνικό πλήρωμα αντιμετώπισε δύο προβλήματα. Το πρώτο ήταν η λάθος επιλογή ελαστικών και δεύτερο η αδιαθεσία που ένιωσε ο Σπάρταλης την 2η μέρα του αγώνα με αποτέλεσμα να χάσει την 4η θέση που κατείχε στην 6η ειδική διαδρομή. Κατέκτησε την 5η θέση, 33,8 δευτερόλεπτα πίσω από την 911 και την πρώτη θέση ανάμεσα στα Ελληνικά πληρώματα.

Την εξάδα έκλεισε ένα μεικτό πλήρωμα με Lancer 2000 του 1981. Ο λόγος για τον Αυστριακό Harrach και την Γερμανίδα Ina Beck. Δεύτερος Έλληνας και όγδοος γενικής τερμάτισαν οι πάντα γρήγοροι Πίτσος - Καραπαπάζης με την πανέμορφη εργοστασιακή Toyota Celica GT 2000 Rally. Στην πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο, που προετοίμαζε ο οδηγός για 2 περίπου χρόνια, κατάφεραν να κινηθούν αρκετά γρήγορα και να γνωρίσουν το αυτοκίνητο. Την 3η θέση ανάμεσα στα Ελληνικά πληρώματα κέρδισαν οι Δάρας-Καραμουσαλής με BMW 2002 ti, μετά την εγκατάλειψη των Μάριου Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα με Ford Escort RS 1600 με πρόβλημα από κινητήρα. Αυτό δεν μειώνει σε τίποτε την επιτυχία τους γιατί οδήγησαν στο όριο την πορτοκαλί BMW 2002. Είχαν πολύ γρήγορο ρυθμό με σαφώς πιο αδύναμο αυτοκίνητο από τους αντιπάλους τους.

Οι πιο σημαντικές εγκαταλείψεις ήταν αυτές των νικητών του αγώνα το 2009, Βελάνη-Βελάνη με το Escort RS 1600 στην 2η ειδική με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων καθώς εκείνη και των Καροτσιέρη-Κατάρα με την Porsche 911. Το πλήρωμα της Porsche αγωνίσθηκε την δεύτερη μέρα υπό το καθεστώς superally και σημείωσε 3 φορές τον 5ο χρόνο γενικής.

Την Βόρεια Ελλάδα εκπροσώπησαν οι Οικονόμου Χρήστος-Γαρυφάλης Αντώνης με Ford Escort ΜΚ1 RS 1600.Την πρώτη ημέρα ο Θεσσαλονικιός οδηγός αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει στην 2η ειδική διαδρομή. Κράτησαν όμως την διάθεσή τους για την 2η μέρα σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους. Άτυχο στάθηκε το δεύτερο πλήρωμα από την Θεσσαλονίκη.Οι Γκάνος/Κώνστας με την πολύ όμορφη Μercedes 190 2.3 16V το τέλος της 1ης μέρας τους βρήκε στην 6η θέση ανάμεσα στους Έλληνες, αλλά στην 7η ειδική διαδρομή είχαν μία μικροέξοδο που τους στοίχισε , μόνο σε πολύτιμο χρόνο.

Ο αγώνας είχε έντονο το άρωμα από τα παλιά καθώς service γινόταν στην έξοδο κάθε ειδικής διαδρομής στην άκρη του δρόμου, και μέχρι αργά το βράδυ χωρίς να υπάρχει service park. Στα αρνητικά του αγώνα είναι ο μικρός αριθμός θεατών που παρακολούθησαν τον αγώνα.