g01pitsos.jpg
Ο δεύτερος αγώνας του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις πραγματοποιήθηκε σε χωμάτινη επιφάνεια και σε γνωστές ειδικές διαδρομές. Οι σκληρές ειδικές διαδρομές δεν επέτρεψαν αρκετά πληρώματα να ολοκληρώσουν την προσπάθειά τους. Η μέρα περιελάμβανε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές αλλά μετά από την συνεχή βροχόπτωση των τελευταίων ημερών ακύρωθηκε η ε.δ. Παλαιοχώρι και με απόφαση της οργάνωσης οι ειδικές διαδρομές Ρεγγίνι και Ζέλι-Ελάτεια διεξήχθησαν από τρεις φορές. Μεγάλοι νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Πίτσος/Καραπαπάζης με την Toyota Celica 2000 GT Rally. Το ελληνικό πλήρωμα οδήγησε πολύ γρήγορα σε μια επιφάνεια που γνωρίζει καλύτερα και απέφυγε τα λάθη.

Ενημέρωση

Στο ξεκίνημα του αγώνα όλα έδειχναν ότι θα δώσουν μάχη με τους Μyrsell/Junttila με Porsche 911 RS.
Οι Σουηδοί στην δεύτερη ειδική βρέθηκαν 17 δευτερόλεπτα εμπρός από τους Έλληνες αλλά εγκατέλειψαν στην 4η από πρόβλημα στο κιβώτιο. Αυτό δεν σήμανε  το τέλος του αγώνα καθώς τους περίμενε ένας πολύ δυνατός αντίπαλος με πολύ δυνατό αυτοκίνητο. Οι Bianchini/Baldaccini με την Lancia 037 ξεκίνησαν τον αγώνα με λάθος ρύθμιση στην ανάρτηση και στην συνέχεια βρήκαν την σωστή. Στην 4η ειδική διαδρομή αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία και τους κόστισε χρόνο. Αν και μείωσαν την διαφορά δεν κατάφεραν να περάσουν στην πρώτη θέση και έμειναν 11.3 δευτερόλεπτα πίσω τους. Οι Πίτσος/Καραπαπάζης άξια κατέκτησαν την 1η θέση και εντυπωσίασαν με τα περάσματά τους.

Ο Αμερικανός Frank Cunningham με το Ford Escort MK11 προσέφερε θέαμα και κέρδισε την τρίτη θέση του αγώνα και οδήγησε το Escort σαν Ιρλανδός που είναι και η χώρα καταγωγής του πατέρα του. Κέρδισε και την 4η ειδική διαδρομή. Οι Pasutti-Bisol με Porsche 911 συνέχισαν την πολή καλή εμφάνιση που είχαν και μετά την 4η θέση που κατέκτησαν στην άσφαλτο τερμάτισαν στην ίδια θέση και στο χώμα. Τους ακολούθησαν οι Rossi/Beltrame με Porsche 911 SC. Για να το καταφέρουν αυτό επωφελήθηκαν προβλήματα κάποιων πληρωμάτων. Στην έκτη θέση γενικής βρέθηκαν οι Οικονόμου Χρήστος/Γαρυφάλης με Ford Escort MKI RS 2000. Ο οδηγός από την Θεσσαλονίκη κινήθηκε γρήγορα και είχε σταθερό ρυθμό, στην επιφάνεια που του αρέσει περισσότερο.

Πολύ ωραία περάσματα είδαμε από τους Γιαμαλάκη/Σάμιο με το λευκό Talbot Lotus Sunbeam οι οποίοι κατέκτησαν και την 7η θέση στην γενική κατάταξη. Τους ακολούθησε ο έμπειρος Χρήστος Πλατής που οδήγησε στο όριο το Starlet KP60 έχοντας στο πλευρό του τον El nak jr και κατέκτησε την όγδοοη θέση γενικής. Στο 3ο Ρεγγίνι έχασε πολύτιμο χρόνο αφού έπιασε το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Να σημειώσουμε πως ο "γιατρός" έβρισκε τον χρόνο να χαιρετίσει τους θεατές ακόμη και όταν φάνταζε αδύνατο!

Αξίζει να σημειώσουμε την προσπάθεια των Χάλιωρη/Μουζάκη που με το Mini cooper S οδήγησαν όσο γρήγορα τους επέτρεπε το αυτοκίνητο χωρίς να διστάσουν να το πιέσουν. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις πολλές εγκαταλείψεις αλλά και τα προβλήματα των πληρωμάτων που επρόκειτο να πρωταγωνιστήσουν.

Το "βραβείο ατυχίας" κέρδισαν οι Βελάνης/Βελάνης καθώς μετά το μηχανικό πρόβλημα στον ασφάλτινο αγώνα, είχαν έξοδο στην 1η ειδική και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Οι Graham-Parsons με Ford Escort RS αντιμετώπισαν προβλήματα με την μίζα του ΜΚΙΙ, χάνοντας περίπου 20λεπτά. Στην συνέχεια του αγώνα πέτυχαν κορυφαίους χρόνους. Προβλήματα αντιμετώπισαν οι πολύ θεαματικοί Janota/Dresler με το Opel Kadett GTE μετά την 2η Ελάτεια-Ζέλι με αποτέλεσμα να πέσουν από την 4η θέση στην 18η. Οι Σπάρταλης-Πολυζώης στο δεύτερο Ρεγγίνι εγκατέλειψαν από σπασμένο διαφορικό. Ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα που κινήθηκε γρήγορα, οι Καροτσιέρης-Κατάρας, που στο χώμα οδήγησαν ένα Ford Escort MKI, είχαν έξοδο στα τελευταία χλμ στο Ρεγγίνι καθώς στην έξοδο μιας αριστερής στροφής χτύπησαν σε νεροφάγωμα με αποτέλεσμα να τουμπάρει και να εγκαταλείψει στο τέλος της ειδικής από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης. Ένα ακόμη Escort MKI που κινήθηκε γρήγορα, αυτό των Λυκάκη-Χατζηθεοδωρίδη ολοκλήρωσε την προσπάθεία του στο τέλος της ίδιας ειδικής  με σπασμένο μοτέρ.

Περισσότεροι θεατές βρέθηκαν για να παρακολουθήσουν τις προσπάθειες των πληρωμάτων στο χώμα αλλά ταλαιπωρήθηκαν αρκετά καθώς οι ειδικές διαδρομές δεν άνοιξαν.