Image

«Γράφοντας» ένα εξαιρετικό χρόνο στην τελευταία ΕΔ της ημέρας οι Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» κέρδισαο Σκέλος στην κορυφή της κατάταξης. Ακολουθούν δύο συνδυασμοί από τη Βουλγαρία, οι Ντόντσεφ-Βάλτσεφ και Ίλιεφ-Γιανάκιεφ, εν με τη μία δυο θέσεις, ολοκληρώνοντας το 1νώ οι «Άρης Ιαβέρης»-Κολτσίδας, Κύρκος-Πολυζώης και Παραδείσης-Κάκαλης, συμπληρώνουν την εξάδα.



Η πρώτη ημέρα του 31ου ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ, εξελίχθηκε με άκρως συναρπαστικό τρόπο. Οι εναλλαγές στην πρωτοπορία ήταν συνεχείς κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενώ το τέλος βρήκε τους έξι πρώτους της κατάταξης να μοιράζονται μεταξύ τους διαφορά μόλις 7,5 δευτερόλεπτα!

Κερδισμένοι από τη συναρπαστική μάχη αναδείχτηκαν οι Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» (Renault Clio S1600), που ήταν ταχύτεροι στην πρώτη και τη τελευταία Ειδική Διαδρομή της ημέρας, καταφέρνοντας να ξεπεράσουν, έστω και με βραχεία κεφαλή του Ντόντσεφ-Βάλτσεφ (Subaru Impreza N12) από την Βουλγαρία, αλλά και τους ομοεθνείς τους Ίλιεφ-Γιανάκιεφ (Mitsubishi Lancer Evo IX). Τα πληρώματα από τη γειτονική χώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας «επισκέφτηκαν» τη πρώτη θέση της γενικής, στο τέλος όμως υποχώρησαν εμπρός στην Ελληνική αντεπίθεση.

Στην τέταρτη θέση της κατάταξης ολοκλήρωσαν το σκέλος οι «Άρης Ιαβέρης»-Κολτσίδας (Fiat Punto Kit Car) κερδίζοντας μάλιστα και μία Ειδική Διαδρομή. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Κύρκος-Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX), έχοντας και αυτοί στο ενεργητικό τους ένα ταχύτερο χρόνο σε ειδική. Το έμπειρο πλήρωμα, ξεκίνησε σε ρυθμό προσαρμογής στο καινούριο του αυτοκίνητο, αλλά από τη δεύτερη ΕΔ και μετά οδηγός και συνοδηγός βρήκαν τα πατήματά τους ανεβαίνοντας από την 11η στη 5η θέση. Τέλος την εξάδα συμπλήρωσαν οι Παραδείσης-Κάκαλης (Peugeot 206 S1600) με σταθερά γρήγορο ρυθμό σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Στους άτυχους θα συμπεριλάβουμε τους Σωτήρχο-Ζακζαίο (Citroen Saxo Kit Car) που έγραψαν πολύ καλούς χρόνους, όμως στην τελευταία Ειδική Διαδρομή εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο. Παρά ταύτα, χάρη στον κανονισμό Super Rally που ισχύει φέτος στον αγώνα θα ξεκινήσουν αύριο το 2ο Σκέλος με προσθήκη χρόνου 5 λεπτών.

Πέραν των επιδόσεων, ένα άλλο σημαντικό στοιχείο στο οποίο πρέπει να σταθούμε έχει να κάνει με τον τομέα της ασφάλειας. Τα στελέχη της ΕΛΠΑ που ανέλαβαν την οργάνωση του αγώνα πραγματικά κατέθεσαν εαυτό στον τομέα, αποσπώντας θετικότατα σχόλια από τους συμμετέχοντες, αλλά και από τους αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στις Ειδικές διαδρομές της Β. Πελοποννήσου.

Αύριο, Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου το 2ο Σκέλος του 31ου ΡΑΛΛΥ ΕΛΠΑ ξεκινά με την έξοδο του πρώτου αυτοκινήτου από το parc ferme της Άκολης στις 8.00, ενώ η πρώτη ειδική διαδρομή της 2ης ημέρας του αγώνα (Αγ. Κωνσταντίνος 1) ξεκινά στις 8.35.


6 VOVOS Aris - "EL EM" (RENAULT Clio S 1600)
Είναι αναπάντεχο για εμάς το ότι βρισκόμαστε τόσο ψηλά στην γενική. Κάναμε πολύ καλό χρόνο στη Φτέρη (Κορφές 2). Για αύριο δεν θα κάνουμε καμία αλλαγή στο αυτοκίνητο γιατί είμαστε ευχαριστημένοι.

39 DONCHEV Krum - VALCHEV Stoiko (SUBARU Impreza N12)
Μία δύσκολη μέρα για εμάς, κάναμε το καλύτερο δυνατό. Οι σημερινές ειδικές βόλευαν καλύτερα τα Super 1600. Οι τοπικοί οδηγοί είναι πολύ γρήγοροι. Αύριο θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.

16 ILIEV Dimitar - YANAKIEV Yanaki (MITSUBISHI Lancer EVO 9)
Όλα καλά. Δύσκολες και μεγάλες ειδικές. Δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα. Αύριο θα προσπαθήσουμε να πάμε ακόμα πιο γρήγορα. Δεν θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο.

8 "ARIS IAVERIS" - KOLTSIDAS Spyros (FIAT Punto Kit Car)
Πήγαμε πολύ καλά. Το αυτοκίνητο ήταν τέλειο. Αύριο θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο γιατί υπάρχει μεγάλη μάχη τόσο με τους Έλληνες όσο και με τους ξένους. Τα μέτρα ασφαλείας είναι πολύ βελτιωμένα.

7 KYRKOS Leonidas - POLYZOIS George (MITSUBISHI Lancer EVO 9)
Ευχαριστιόμαστε τον αγώνα. Δεν έχω παράπονο από την ασφάλεια στις ειδικές. Θεωρώ ότι ο αγώνας είναι ασφαλής.

9 PARADISSIS Konstantinos – KAKALIS Konstantinos (PEUGEOT 206 S 1600)
Ευχαριστιόμαστε τον αγώνα καθώς ο συναγωνισμός είναι πολύ μεγάλος. Σε κάποια πατημένα κομμάτια κερδίσαμε χρόνο, ενώ σε κάποια κλειστά χάσαμε χρόνο. Για αύριο καμία αλλαγή στο αυτοκίνητο.

5 HATZITSOPANIS Pan. - PETROPOULOS Nikolaos (SUBARU Impreza)
Το νέο αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, όμως θέλει δουλειά. Σήμερα παίξαμε στις ειδικές. Θα προσπαθήσουμε και αύριο για το καλύτερο. Άλλωστε δεν είχαμε να κάνουμε αγώνα 3 μήνες.

1 SOLOWOW Michal - BARAN Maciek (RENAULT Clio S 1600)
Το αυτοκίνητο είναι τέλειο. Οι ειδικές είναι πολύ καλές και τεχνικές.

32 PAZIS George - KARASSO Lazaros (TOYOTA Yaris)
Όλα ΟΚ είναι για μας σήμερα, αφού πήγαμε σχετικά συντηρητικά. Στόχος μας για αύριο είναι να τερματίσουμε για να πάρουμε τους βαθμούς.

Περισσότερες πληροφορίες στο portal του αγώνα www.elparally.gr
Οι φωτογραφίες είναι από τον δικτυακό τόπο του 31ου Ραλι ΕΛΠΑ