No Image Για πρώτη φορά Ελληνικό πλήρωμα θα ακολουθήσει πλήρες πρόγραμμα θεσμού του WRC με την υποστήριξη της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων Αυτοκινήτου!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας με συνοδηγό τον Νίκο Μουζάκη θα συμμετάσχει το 2006 στον θεσμό του Fiesta Sporting Trophy υποστηριζόμενος από την Ford Motor Hellas και την Jet Oil. Xορηγός επικοινωνίας θα είναι το www.rally.gr .


 
Ο θεσμός αυτός τελεί υπό την αιγίδα της ISC (διοργανώτρια εταιρία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι) και της M-Sport (υπεύθυνη για το αγωνιστικό τμήμα της Ford στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι) και θα διεξαχθεί στους 6 παρακάτω αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

 
24-26 Μαρτίου Rally Catalunya

7-9 Απριλίου Rallye de France - Tour de Corse

11-13 Αυγούστου OMV ADAC Rallye Deutschland

18-20 Αυγούστου Neste Rally Finland

1-3 Δεκεμβρίου Wales Rally GB


Το αυτοκίνητο του θεσμού θα είναι ένα Ford Fiesta ST, προδιαγραφών Ν3 με τα παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: 1999 κ.εκ Duratec. 4 κύλινδροι σε σειρά, DOHC, 16 βαλβίδες.
Μέγιστη Ισχύς: 165 HP στις 5800 στροφές
Μέγιστη Ροπή: 202Nm στις 4500 στροφές
Μετάδοση: 5τάχυτο κιβώτιο dogbox σε διάταξη ‘Η’ αντίστοιχο με της έκδοσης δρόμου, μπλοκέ διαφορικό, ενισχυμένα ημιαξόνια.
Ανάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ενισχυμένος ημιάκαμπτος άξονας πίσω. Αμορτισέρ Reiger.
Φρένα: Δισκόφρενα εμπρός και πίσω ίδια με αυτά του μοντέλου παραγωγής.
Τροχοί: Χώμα: 15 ιντσών OZ Racing wheels
Άσφαλτος: 17 ιντσών OZ Racing wheels
Διαστάσεις: Μήκος: 3921mm. Πλάτος: 1683mm. Ύψος: 1468mm. Μεταξόνιο:2486mm

Τα ελαστικά θα είναι BFGoodrich και θα υπάρχει περιορισμός τόσο στους τύπους όσο και στον μέγιστο αριθμό ανά αγώνα ανάλογα με τον χαρακτήρα του αγώνα.

Περισσότερες πληροφορίες για το θεσμό του Fiesta Sporting Trophy μπορείτε να πάρετε από την επίσημη ιστοσελίδα του θεσμού στο www.fiestasportingtrophy.com, όπως και στο www.athanassoulas.gr.

Λάμπρος Αθανασούλας: Είναι μεγάλη πρόκληση για εμάς η συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Ο συναγωνισμός θα είναι πολύ δύσκολος, αφού θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε 20 τουλάχιστον συνδιασμούς με ακριβώς ίδια αυτοκίνητα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο σε αυτή την εκπροσώπηση της χώρας μας στο εξωτερικό.

Είχα μια μικρή επαφή με το αυτοκίνητο, οδηγώντας το τον Σεπτέμβριο ενώ αυτό προετοιμαζόταν στις εγκαταστάσεις της M-Sport, παίρνοντας μια πρώτη “γεύση” από τα χαρακτηριστικά του.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ford Motor Hellas και την Jet Oil που είναι συνέχεια δίπλα στην προσπάθεια μας και την ΕΘΕΑ για την πολύ σημαντική βοήθεια της.