01kaitatzis.jpg
Ο 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ πραγματοποιήθηκε στον Βόλο και πιο συγκεκριμένα στις πανέμορφες ε.δ. της περιοχής του Πηλίου. 57 πληρώματα ξεκίνησαν τελικά τον αγώνα τα οποία πρόσφεραν πλούσιο θέαμα σε όσους επέλεξαν να ανέβουν στο βουνό και να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Αγωνιστικά, και ενώ πριν τον αγώνα αναμενόταν μεγάλη μάχη για την 1η θέση της γενικής, οι Παναγιώτης Kαϊταζής/Γιώργος Καμμένος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX από πολύ νωρίς φρόντισαν να δείξουν τις "άγριες" διαθέσεις τους και γράφοντας εξαιρετικούς χρόνους στο 1ο loop κατάφεραν να ανοίξουν διαφορά που δύσκολα θα μπορούσε να ανατραπεί στην συνέχεια χωρίς να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα. Κέρδισαν συνολικά τις 5 από τις 6 ε.δ. του αγώνα και πήραν μια εύκολη όπως αποδείχτηκε νίκη. Έδειξαν για ακόμα μια φορά ότι μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στην άσφαλτο και ελπίζουμε να τους δούμε και στους υπόλοιπους αγώνες του ΠΠΡ.  

Ενημέρωση

Η 2η θέση της γενικής πήγε στους νικητές του Ράλλυ Φίλιππος Λάμπρο Kύρκο/Γιώργο Πολυζώη με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που συντηρεί η οικογένεια του οδηγού. Κινήθηκαν γρήγορα αλλά δεν κατάφεραν να "απειλήσουν" για τη νίκη. Τερμάτισαν 56''69 πίσω από τους νικητές. Με τους βαθμούς που πήραν όμως διατηρούνται στην κορυφή της βαθμολογίας και δείχνουν ότι φέτος θα είναι από τους κύριους διεκδικητές του τίτλου.

Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν και οι Γιώργος Κοσμόπουλος/Ευτύχιος Ευτυχιάδης με το Renault Clio R3. Μετά τις πολλές ατυχίες στον 1ο αγώνα στην Βέροια, κατάφεραν να βρεθούν στην εκκίνηση του αγώνα και οδηγώντας πολύ γρήγορα σε έναν αγώνα που γνωρίζουν πολύ καλά, αλλά και πολύ θεαματικά, πήραν τη νίκη στην F2 και έφτασαν στην 3η θέση της γενικής.

4οι γενικής τερμάτισαν οι Δημήτρης Ψύλλος/Κώστας Κόντος με το Mitsuibishi Lancer RS Evolution X. Δείχνουν ότι αρχίζουν να "βρίσκουν" το αυτοκίνητο στην άσφαλτο και στο 2ο loop βελτίωσαν αισθητά τους χρόνους τους ενώ επικράτησαν για 6''57 των Βασίλη Ζάχου/Βαγγέλη Ασπρόμουγκου στην μάχη που είχαν κατά την διάρκεια του αγώνα. Οι τελευταίοι οδήγησαν πολύ γρήγορα το Citroen C2 R2 τερματίζοντας 2οι στην F2 (19''4 πίσω από τον Κοσμόπουλο) και 1οι στην F3.

3oι F2, 2οι F3 και νικητές στην Α/6 αναδείχτηκαν οι Γιώργος Περουλάκης/Γιώργος Ζωφάκης με ένα Honda Civic VTI. To πλήρωμα από την Κρήτη κατάφερε να εντυπωσιάσει με τους χρόνους που έγραψαν τερματίζοντας 32''75 πίσω από τον Ζάχο και 5''87 εμπρός από τους Διονύση Σπανό/Σωτήρη Γκοτοβό με το Subaru Impreza WRX N12B που τερμάτισαν 7οι γενικής.

8οι γενικής και 1οι στην κατηγορία Ε τερμάτισαν οι Γιάννης Κωνσταντινίδης/Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με το Citroen ZX KC οι οποίοι πήραν και την 4η θέση στην F2, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ζιώβας/Νίκος Πετρόπουλος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και οι Ανδρέας Περάκης/Κώστας Κουρουγκιαούρης με το Peugeot 206 KC.

Στις κλάσεις της κατηγορίας Α και πιο συγκεκριμένα στην Α/7, την 2η θέση πήραν οι Mάνος Αλεξανδρής/Μιχάλης Καπύρης με το Peugeot 206 RC (14oι γενικής) ενώ στην 3η θέση βρέθηκαν οι Νίκος Παυλίδης/Μαρία Κυρλαγκίτση με το Citroen DS3 R3T (16oι γενικής) τερματίζοντας 7''40 πίσω από τους 2ους.

Στην Α/6, η 2η θέση πήγε στους Δημήτρη Παπαναστασίου/Ηλία Αγγελή με το Citroen Saxo VTS (17oι γενικής) ενώ τους ακολούθησαν οι Δημήτρης Μπράνος/Αργύρης Μπράνος με Peugeot 106 S16 (20οι γενικής).

Περνώντας στην Ν/2, η νίκη πήγε στους Σωτήρη Κυριαζή/Σπύρο Χατζηπαναγιώτου με το Citroen Saxo VTS (21οι γενικής) οι οποίοι εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους στο κατηφορικό Καράβωμα. 2οι στην κλάση βρέθηκαν οι Γιάννης Παρασκευάς/Διανέλος Μπαλωτής με Suzuki Swift Sport (23οι γενικής) και 3οι τερμάτισαν οι Σταμάτης Μιχαήλ/Χρήστος Βλάχος με Peugeot 106 S16 (27oι γενικής).

Στην κλάση της E/10 οι Κώστας Καμπουγιάννης/Σάκης Ντούφας με το Citroen AX Maxi κατάφεραν να τερματίσουν αρκετά ψηλά στην γενική (13οι) παίρνοντας εύκολα την νίκη. 2οι στην κλάση τερμάτισαν οι Κώστας Τραγής/Βασίλης Γκιλομανάκης με Peugeot 205 (32οι γενικής) και 3οι οι Δημήτρης Δούφας/Αντώνης Μαλτέζος με Citroen AX (36oι γενικής).

Τελευταία κατηγορία που συμπληρώθηκε ήταν οι Ε/11 όπου εκεί 2οι τερμάτισαν οι Μίλτος Ανδρεάδης/Κώστας Μαυρίδης με το VW Golf MKII (15οι γενικής) ενώ τους ακολούθησαν οι Γιώργος Μεταξάς/Αβραάμ Κυριακού με Nissan Sunny GTI (25oι γενικής).

Aρκετές οι εγκαταλείψεις στον αγώνα οι οποίες ήταν συνολικά 15. Οι Στέφανος Καμιτσάκης/Σπύρος Μπαρδάκης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ξεκίνησαν δυνατά στην 1η ε.δ. γράφοντας 3ο χρόνο γενικής αλλά στην 2η ε.δ. είχαν μια έξοδο πάνω σε μπαριέρα που στράβωσε τον εμπρός δεξιό τροχό μη επιτρέποντας τους να συνεχίσουν. Εντυπωσιακοί για ακόμα έναν αγώνα και οι Bαγγέλης Ζάχος/Σπύρος Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti που ήταν οι μόνοι που απείλησαν τον Κοσμόπουλο για την 1η θέση στην F2 αλλά μετά το τέλος της 2ης ε.δ. εγκατέλειψαν από κιβώτιο. Οι Γρηγόρης Νιώρας/Κώστας Κάκκαλης με το Subaru Impreza WRX N12B κατάφεραν να βρίσκονται 4οι γενικής μέχρι και την 5η ε.δ. όπου εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη. Άτυχοι και οι Βασίλης Καραβασίλης/Κώστας Μηλιάδης με το Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο στην 2η ε.δ. ενώ ήταν 2οι Α/6, ενώ εκεί βρέθηκαν στην συνέχεια οι Βασίλης Γάτσος/Μαρία Αμαραντίδου με το Citroen Saxo VTS oι οποίοι εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. από έξοδο.

Οργανωτικά ο αγώνας δεν είχε σοβαρά προβλήματα, ενώ ο πολύ καλός καιρός βοήθησε στο να βρεθεί αρκετός κόσμος στο βουνό για να παρακολουθήσει τις προσπάθειες των πληρωμάτων. 

Επόμενος αγώνας του ΠΠΡ, στις 17-18 Σεπτεμβρίου, με το επίσης ασφάλτινο Ράλλυ ΔΕΘ.

Video

32ο Rally Kένταυρος 2011 by motorsportfanatics