28. Χαβενετίδης - Πέγιος Καθώς βρισκόμαστε σε «νεκρή» περίοδο για τους αγώνες στην Ελλάδα, καλό θα ήταν να ρίξουμε μια σύντομη ματιά στο τί έγινε την προηγούμενη χρονιά στο θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος ανά κατηγορία.
tsouk_I_035.JPG

04. Καλούδης

tsouk_II_013.JPG

P6251638

05. “Χριστόφορος”-Τηλιόπουλος

07. “John-John”-Νάνος

17. ΜΠΟΥΜΠΟΠΟΥΛΟΣ - ΤΡΙΒΥΖΑ

holw_II_043.JPG

tsouk_II_064.JPG

00. ΓΚΑΛΦΑΣ

38. Παπαδόπουλος-Τσιγκινές

Πάζης/Καρασσο

P6251759

pale_II_061.JPG
Στην γενική κατάταξη του Κυπέλλου η μάχη κράτησε μέχρι και την τελευταία ημέρα του τελευταίου αγώνα, του ράλλυ ΔΕΘ, όπου σε έναν αγώνα «επιβίωσης» οι Στρατέλης-Γαγάκας (Subaru Impreza Spec-C) κατάφεραν να τερματίσουν τον αγώνα, σε αντίθεση με τους Καλούδη-Ρούφο (Mitsubishi Lancer Evo8), και έτσι να κατακτήσουν τον τίτλο. Κατά την διάρκεια της χρονιάς τα 2 πληρώματα σχεδόν μονοπώλησαν τις νίκες στους αγώνες με εξαίρεση το ΔΕΘ και τις Σέρρες, καθώς ο Στρατέλης επικράτησε στο Θερμαϊκού και στην Αλεξ/πολη και ο Καλούδης στο Φίλιππος, στην Κοζάνη και στο Κιλκίς. Στις Σέρρες τους βαθμούς της νίκης κατέκτησαν οι Μπουμπόπουλος-Τριβυζά (Peugeot 106 S16) και στο ΔΕΘ την πρώτη μέρα οι Χ’’τσοπάνης-Πετρόπουλος (Subaru Impreza N12) και την δεύτερη οι Τσολακίδης-Παυλίδης (Subaru Impreza Spec-C).

2000
Στην κατηγορία των 2λιτρων, Κυπελλούχοι αναδείχθηκαν οι Βάτσος-Κωνσταντινίδης (Peugeot 309 GTI) οι οποίοι ήταν πολύ γρήγοροι σε όλους τους αγώνες που συμμετείχαν, κερδίζοντας μάλιστα την κατηγορία τους στην Αλεξ/πολη ενώ κατέκτησαν και την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη του Κυπέλλου Β.Ε. Αυτό που τους έδωσε το κύπελλο ήταν οι συνεχόμενοι τερματισμοί ψηλά στους βαθμούς σχεδόν σε όλους τους αγώνες μιας και η μόνη φορά που δεν βαθμολογήθηκαν ήταν την πρώτη ημέρα του ΔΕΘ! Στην δεύτερη θέση της κατηγορίας βρέθηκαν οι «Χριστόφορος»-Τηλιόπουλος (VW Golf MkII), οι οποίοι ομολογουμένως ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός της κατηγορίας, κερδίζοντας στο Φίλιππος, στο Κιλκίς και στην Κοζάνη αλλά όπως αποδεικνύεται, οι 2 έξοδοι σε Θερμαϊκού και ΔΕΘ, τους στέρησαν τελικά την δυνατότητα να διεκδικήσουν τον τίτλο. Στην δεύτερη θέση της κατηγορίας βρέθηκαν επίσης, μετά από ισοβαθμία, οι «John John»-Νάνος (Seat Ibiza GTI KC) oι οποίοι κάθε χρόνο εμφανίζονται και καλύτεροι. Κέρδισαν στις Σέρρες, και αν δεν είχαν και αυτοί την έξοδο την πρώτη μέρα του ΔΕΘ, ίσως η βαθμολογία να κρινόταν στο νήμα για τους τρεις συνδυασμούς. Άξιοι αναφοράς οι Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου (Peugeot 206 KC) που παρά την άσχημη χρονιά που έιχαν, κατάφεραν να «σπάσουν» τα χρονόμετρα στο ΔΕΘ κάνοντας την εμφάνιση της χρονιάς!

1600
Η κατηγορία των 1600 κ.εκ. ήταν ομολογουμένως αυτή με το περισσότερο ενδιαφέρον την περσινή χρονιά. 6 διαφορετικοί νικητές στους αγώνες, αλλά ο τίτλος τελικά κατάληξε στα χέρια των Μπουμπόπουλου-Τριβυζά (Peugeot 106 S16) οι οποίοι έδειξαν την ταχύτητα τους καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς, κερδίζοντας σε Κοζάνη και Αλεξ/πολη και κατακτώντας τη νίκη και τη γενική στις Σέρρες. Στην δεύτερη θέση της κατηγορίας βρέθηκε ο Κουμποτής (Peugeot 106 S16) (που αυτή τη χρονιά χρησιμοποίησε αρκετούς συνοδηγούς) κυρίως χάρη στους βαθμούς που συγκέντρωσε τις 2 μέρες του ΔΕΘ με την πολύ καλή του εμφάνιση. Στην τρίτη θέση ισοβάθμησαν, οι Αναγνωστάκης-Καμπέρη (Suzuki Ignis) που κέρδισαν την πρώτη μέρα του ΔΕΘ, ο «δικός» μας Νίκος Γκάλφας (Peugeot 106 S16) (και αυτός χρησιμοποίησε 2 συνοδηγούς) κατακτώντας μια αναπάντεχη νίκη στο Φίλιππος, και οι Παπαδόπουλος-Τσιγγινές (Peugeot 106 S16). Επίσης από μια νίκη στην κατηγορία σημείωσαν οι Κληματσάκης-Θεοφανίδης (Citroen Saxo VTS/ Peugeot 106 S16) στο Θερμαϊκού, Χριστοφορίδης-Μακινατζής (Peugeot 106 S16) στο Κιλκίς, και οι Αλεξανδρόπουλος-Καββαδίας (Peugeot 106 S16) με καταπληκτική εμφάνιση την δεύτερη μέρα του ΔΕΘ.

1400
Στην κατηγορία των 1400 κ.εκ, ο συνδυασμός των Πάζη- Καρασό (Toyota Yaris) πραγματικά κυριάρχησε σε όλους τους αγώνες που συμμετείχε με εξαίρεση στις Σέρρες που εγκατέλειψαν. Ταχύς παντού, προβλημάτισε πολύ ισχυρότερους συνδυασμούς και μάλιστα φέτος είχε ακόμα μια πολύ σημαντική επιτυχία κατακτώντας και την κατηγορία του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ! Στην δεύτερη και τρίτη θέση της κατηγορίας αντίστοιχα, βρέθηκαν δύο πολύ ελπιδοφόρα πληρώματα (λόγω ηλικίας), οι Μπίστας-Μπακλώρης (Peugeot 106 Rallye) και Μαυροδής-Κεχαγιάς (Peugeot 206 1.4) που έδειξαν πολύ καλά δείγματα κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Κάπως έτσι κύλισε το 2006 για τα ράλλυ στη Βόρειο Ελλάδα. Σε γενικές γραμμές υπήρξαν και μάχες και συναγωνισμός ενίοτε, αλλά όσον αφορά το θέαμα κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα. Το 2007 πάντως αναμένεται καλύτερο, με αρκετά πληρώματα να ετοιμάζουν νέα αγωνιστικά και την είσοδο νέων αγώνων στο καλεντάρι με αποκορύφωμα το μικτό Ράλλυ Έλπα, αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, που επιστρέφει στις ειδικές της Χαλκιδικής και μια από τις δύο μέρες να μετράει στο Κύπελλο Β. Ελλάδος. Μείνετε συντονισμένοι...

> Δείτε τον πίνακα βαθμολογίας του Κυπέλλου Ράλλυ Βορείου Ελλάδος 2006