01badounas.jpg Ολοκληρώθηκε την Κυριακή 23 Οκτωβρίου το 15ο rally Κορίνθου, αγώνας για το 47ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα rally, που προσμετρούσε και στο Κύπελλο Χώματος. Ο καιρός ήταν καλός από το Σάββατο στην διαδικασία του τεχνικού έλεγχου, που έγινε για πρώτη φορά στο κέντρο της πόλης της Κορίνθου, και την ημέρα του αγώνα η αραιή συννεφιά δεν αύξησε πολύ τη θερμοκρασία, βοηθώντας  πληρώματα και θεατές, που ήταν, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, αρκετοί. Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας, προσάρμοσε τον αγώνα στο πνεύμα της εποχής που διανύουμε και έτσι δεν είχαμε πανηγυρική εκκίνηση, ο αγώνας ξεκίνησε την Κυριακή το πρωί από την Κόρινθο για να γίνουν οι δύο ειδικές διαδρομές, ΛΟΥΤΡΑΚΙ-ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΥ και ΠΙΣΙΑ, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν δυο φορές και κέντρο του αγώνα στο Λιμάνι της Κορίνθου, όπου στεγάστηκε το σέρβις Παρκ, ενώ το αρχηγείο του αγώνα και το γραφείο τύπου ήταν στο πάντα φιλόξενο  στο κτίριο του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. 

Ενημέρωση

Στο αγωνιστικό μέρος τώρα από τα 39 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή ,σημαία εκκίνησης πήραν 37 και μετά τα 63.50 απαιτητικά χιλ. των ακροπολικών ειδικών την καρό σημαία είδαν 24 πληρώματα.

Νικητές του αγώνα οι Γιάννης Μπαντούνας-Νίκος Μοσχόπουλος. Ο οδηγός από τον Πύργο, που πρωταγωνιστούσε παλαιότερα με Toyota Yaris στις μεγάλες μάχες της Α/5, εκμεταλλεύθηκε τις δυνατότητες του Mitsubishi Lancer EVO VI της κατηγορίας Α, κάνοντας ουσιαστικά τη διαφορά στους Αγίους Θεοδώρους των 19,3 χιλιομέτρων, όπου ήταν ταχύτερος και τις δυο φορές. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν μετά από μάχη που έληξε στο Stop της τελευταίας ειδικής διαδρομής οι πολύπειροι Σταμάτης Αθανάσουλας-«ΑΖΕΤ», που με ένα Subaru Impreza 555 της Α/8 ήταν ταχείς και αποτελεσματικοί σε όλο τον αγώνα. Ενδεικτικό της υπερπροσπάθειάς τους, είναι το γεγονός ότι είχαν μια μικρή έξοδο στην τελευταία ειδική διαδρομή και ενώ είχαν περάσει το Flying. Πίσω τους, τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος που με το Mitsubishi Lancer EVO VIII ήταν άκρως ανταγωνιστικοί, σημείωσαν έναν ταχύτερο χρόνο και βρέθηκαν στη μάχη για τη δεύτερη θέση ως το τέλος, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία Ν. Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος, με το Mitsubishi Lancer EVO X, που ξεπέρασαν τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο, με το Subaru Impreza Spec-C. Την πρώτη εξάδα της γενικής, συμπλήρωσαν οι Νίκος Ζιώβας-Νίκος Πετρόπουλος, που με το Mitsubishi Lancer EVO IX κέρδισαν και αυτοί μια ειδική διαδρομή.

Οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Peugeot 206 Kit Car) ξεπέρασαν στην τελευταία ειδική διαδρομή τους Σάββα Λευκαδίτη-Βαγγέλη Άκρατο, και αυτοί με Peugeot 206 Kit Car. Οι Λευκαδίτης-Άκρατος ξεκίνησαν δυναμικά, αλλά στη δεύτερη ειδική διαδρομή χτύπησαν μια πέτρα με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το αυτοκίνητο στην ποδιά και να χάσουν λίγο χρόνο. Παράλληλα, οι Χαλιβελάκης-Μαχαίρας ανέβαζαν διαρκώς την απόδοσή τους με το λευκό Peugeot 206 Kit Car, με αποτέλεσμα η μάχη να κριθεί στην τελευταία ειδική διαδρομή, όπου οι τελευταίοι σημείωσαν έναν εξαιρετικό χρόνο και κατέκτησαν τη νίκη. Την τριάδα της κατηγορίας, συμπλήρωσαν οι ταχύτατοι για ακόμη μια φορά «Pazonen»-Βασίλης Κούγιας, με το γνωστό Toyota Yaris του οδηγού από τη Θεσσαλονίκη, που επικράτησαν και στην κλάση Α/5. Αξίζει να σημειώσουμε, την επίδοση των θεαματικών Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη, που προηγούνταν στην κατηγορία F2 μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή (Πίσια ΙΙ), με το πισωκίνητο Ford Escort της Ε/11. Εκεί όμως, είχαν μια έξοδο που τους κόστισε τη νίκη στην F2 αλλά όχι και αυτή στην κατηγορία Ε, αφού τερμάτισαν τελικά στην 4η θέση της κατηγορίας F2.Tέλος στην Α6 νικητές ήταν οι Κωτσόπουλος Αντώνης-Κόλλιας Γιάννης με Peugeot Saxo VTS.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις, συγκαταλέγονται αυτές των Στέλιου Λαϊνόπουλου-Γρηγόρη Ανδριανόπουλου (Subaru Impreza GT) και Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακκαλή (Daihatsu Sirion), αμφότεροι από ημιαξόνιο.

Από τα πληρώματα της Α.Λ.Α. Κορινθίας ταχύτεροι οι Διονύσης Σπανός - Σωτήρης Γκότοβος με Subaru, ενώ στη 2η θέση οι Χρήστος Παλαιολόγος - Νίκος Μήτσουλας με BMW και στην 3η θέση οι Τσάμης Πέτρος –Ιντζογλου Νίκος με Τoyota Yaris.

Η Α.Λ.Α. Κορινθίας θα ήθελα να ευχαριστήσει και τα 39 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα. Σημαντική ήταν η βοήθεια από τον ΔΗΜΟ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ που στήριξε για μια ακόμα φορά τον αγώνα ,ηθικά αλλά και οικονομικά . Στην επιτυχία της προσπάθειας συνέβαλαν και ο Δήμος Λουτρακίου- Αγ. Θεοδώρων, οι Λαρσινός ΑΕ , Ασημάκης Ανταλλακτικά . Για την επικοινωνία και προβολή φρόντισαν οι www.xwmatinos.gr , το περιοδικό 4Τροχοί και ο Ραδιοτηλεοπτικός σταθμός ΗΛΕΚΤΡΑ .

Τέλος ευχαριστούμε την Ελληνική Αστυνομία, το Πυροσβεστικό Σώμα , το ΓΝ Κορίνθου ,το ΕΚΑΒ , το Αθλητικό Κέντρο Ζήρειας ,της ΕΛΠΑ,την Argipan AΕ ( Daihatsu – Mahindra) τους κριτές και τα στελέχη και φυσικά την ΟΜΑΕ.