konbros1thumb.jpg
Εδώ και τρεις δεκαετίες η οικογένεια Κωνσταντινίδη δραστηριοποιείται στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το μικρόβιο των αγώνων πέρασε από τον πατέρα Ανέστη Κωνσταντινίδη στους γιούς Γιάννη και Βαγγέλη, οι οποίοι με ένα Peugeot 205 «όργωναν» την Ελλάδα συμμετέχοντας στο Κύπελλο Β. Ελλάδος αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου. Το 2011 έμελλε να γίνει η χρονιά της μεγάλης και αναγκαίας αλλαγής με το Peugeot 205 να αντικαθίσταται από μια υπέροχη γαλλίδα η οποία ακούει στο όνομα Citroen ZX Kit Car. Η ZX ανακατασκευάστηκε εξολοκλήρου στα Γιαννιτσά από τα αδέρφια Κωνσταντινίδη (www.radiator.gr) και προγραμματίστηκε από τον Γιώργο Κάκαρη. Σημαντική αν όχι καθοριστική ήταν η βοήθεια του Ιδιωτικού ΚΤΕΟ Γιαννιτσών (www.ikteogannitsa.gr) με τους Γιώργος Πένογλου και Πέτρο Δουβατζή να πιστεύουν στην προσπάθεια και να την υιοθετούν, με μια πλήρη χορηγία για όλο το 2011.

Αρχές της αγωνιστικής χρονιάς η γαλλίδα ήταν επιτέλους έτοιμη για να διεκδικήσει τα μέγιστα. Χρειάστηκαν βέβαια αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα μέχρι να εξοικειωθεί το πλήρωμα με αυτήν, παρά ταύτα οι βαθμολογικές επιτυχίες διαδέχονταν ή μια την άλλη. Έτσι δείχνοντας εμπιστοσύνη στην ΖΧ, ακολουθώντας συγκεκριμένη στρατηγική και έχοντας όχι μόνο την οικονομική αλλά και την ηθική υποστήριξη του κύριου χορηγού η ομάδα κατάφερε να κατακτήσει άξια το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, τις πρωτιές στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου και στο Κύπελλο Ασφάλτου στην κατηγορία Ε11 και τέλος την 4η θέση στην F2 του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ασφάλτου.

Ένα μπράβο λοιπόν στο πλήρωμα και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Γιαννιτσών, στις εταιρίες Παρασκευαΐδης ΑΒΕΕ Τεχνική Κατασκευαστική, Σβούρας Exhaust καθώς και στους δεκάδες φίλους, οι οποίοι ακολούθησαν την ομάδα σε όλους τους αγώνες όλη την χρονιά, όχι μόνο χειροκροτώντας την προσπάθεια αλλά βοηθώντας όπου μπορούσαν και χρειάζονταν.