Για γερά νεύρα η δεύτερη ημέρα

HIRVONEN Η δεύτερη Hμέρα του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις επιβεβαίωσε τις προβλέψεις όλων όσοι από την αρχή τη θεωρούσαν ως την καθοριστικότερη του αγώνα. Απαιτητικές και ολοκαίνουργιες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 135,36 χλμ., υψηλές θερμοκρασίες και μεγάλη ένταση ήταν οι παράγοντες που έκριναν την έκβαση της ημέρας. Μόνο αλώβητο πέρασε από την Πελοπόννησο και επέστρεψε στη Σχολή Εκπαίδευσης Μηχανικού στο Λουτράκι για το τελευταίο Service της Ημέρας το εργοστάσιο της BP Ford Abu Dhabi WRT. Ο Mikko Hirvonen πάλεψε και υπερίσχυσε του μειονεκτήματος της θέσης του στη σειρά εκκίνησης (πρώτος), ενώ το Ford Focus RS WRC 09 αποδείχτηκε αξιόπιστο, φέρνοντάς τον στην κορυφή εμπρός από τον Sebastien Ogier, o οποίος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας οδήγησε σταθερά γρήγορα, αποφεύγοντας τα λάθη.
OGIER

LATVALA

NOVIKOV

SOLBERG P

OSTBERG

SOLBERG H

Πίσω του, αθόρυβα, ανέβηκε ο μέχρι χθες άτυχος Jari-Matti Latvala με το δεύτερο Ford Focus, δηλώνοντας ότι και ο ίδιος δεν μπορεί να πιστέψει πως μετά την καταστροφική χθεσινή ημέρα θα μπορούσε από την ενδέκατη θέση να σκαρφαλώσει τόσο ψηλά.

Για το αντίπαλο στρατόπεδο, όμως, αυτό της Citroen Total WRT, η σημερινή ημέρα αποδείχτηκε πραγματική εκατόμβη. Νωρίς το πρωί, μόλις στην πρώτη ειδική διαδρομή, η γαλλική ομάδα είδε τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Sebastien Loeb, να κάνει ένα από τα σπάνια λάθη του και ταυτόχρονα να έχει ένα από τα χειρότερα ατυχήματά του. Η C4 WRC καταστράφηκε κυριολεκτικά όταν ο Γάλλος ανατράπηκε ύστερα από σφοδρή επαφή με έναν βράχο που ήταν κρυμμένος σε ένα θάμνο, με αποτέλεσμα ευτυχώς μόνο υλικές ζημιές – όχι όμως τέτοιας έκτασης που να μπορούν να επιδιορθωθούν ώστε ο Loeb να επανεκκινήσει αύριο υπό καθεστώς superally. Η ατυχία για τη γαλλική ομάδα, όμως, δε σταμάτησε εκεί. Ο Dani Sordo είχε και αυτός μια επαφή με βράχο, με αποτέλεσμα να σπάσει την ανάρτηση της C4 και να τεθεί εκτός αγώνα.

Στην ίδια ε.δ. και με ακριβώς τον ίδιο τρόπο τέθηκε εκτός αγώνα ο Henning Solberg, όταν έσπασε η ανάρτηση του δικού του Focus. Στην ειδική διαδρομή 11, «Γυμνό 2», ακόμα ένα αυτοκίνητο, το Subaru Impreza WRC του Mads Ostberg, έμεινε από ανάρτηση, με αποτέλεσμα επιπλέον μία εγκατάλειψη. Οι ατυχίες όμως δε σταμάτησαν ούτε εκεί. Το «Γυμνό» δεν άφησε αλώβητη ούτε την ανάρτηση της Citroen Xsara του Petter Solberg. Ο ίδιος έχασε χρόνο και πολύτιμες θέσεις, προσπάθησε και την επιδιόρθωσε πρόχειρα, αλλά ήταν αδύνατο να ολοκληρώσει την τελευταία ε.δ. σε ικανοποιητικό χρόνο, κάτι που τον οδήγησε στην απόφαση να μην εκκινήσει αύριο.

Έτσι, με δεδομένες όλες τις παραπάνω εγκαταλείψεις, αλλά και τις πραγματικά κορυφαίες επιδόσεις του, ο Evgeny Novikov έχει σκαρφαλώσει στην 4η θέση, σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο σε τρεις ε.δ.! Ο Conrad Rautenbach, που ακολουθεί, βελτίωσε σήμερα τους χρόνους του στις ε.δ., με αποτέλεσμα να περάσει εμπρός από τον Federico Villagra, ο οποίος βρίσκεται στην 6η θέση της Γενικής.

Όλοι πλέον μιλούν για ένα γνήσιο Ράλλυ Ακρόπολις, βγαλμένο μέσα από την ίδια του την ιστορία. Η περιοχή έχει μπει ολοκληρωτικά στο πνεύμα του αγώνα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι και ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού, κ. Σταύρος Δουβής, βρίσκεται στην πόλη του Λουτρακίου και θα παραμείνει μέχρι τον τερματισμό του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις. Η αυριανή, τελευταία ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 95,26 χλμ. Ρυθμιστικό ρόλο αναμφίβολα θα παίξει η ειδική των Αγίων Θεοδώρων, συνολικού μήκους 33 χλμ., που είναι η μεγαλύτερη του αγώνα και θα διεξαχθεί δύο φορές.

Δηλώσεις οδηγών :

3 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Σήμερα είχαμε πολλά γεγονότα! Ήταν πολύ παράξενο. Οδηγήσαμε γρήγορα και αποφύγαμε τα λάθη. Ήταν τέλεια για εμάς, χωρίς δραματικές εξελίξεις. Η διαφορά που έχουμε τώρα είναι καλή, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε στο Ακρόπολις, και για αυτό θα έχουμε έναν σταθερό ρυθμό, προσπαθώντας να αποφύγουμε τις πέτρες. Ίσως να ήταν η πιο σκληρή ημέρα της χρονιάς μέχρι τώρα. Η στρατηγική μας όμως πιστεύω ότι απέδωσε».
11 SOLBERG Petter - MILLS Phil
«Αποφασίσαμε να επισκευάσουμε το αυτοκίνητο προσωρινά, και τερματίσαμε την ειδική έχοντας χάσει περίπου 8 λεπτά. Πιστεύω ότι ήταν σωστή απόφαση. Τώρα θα αναλύσουμε τα πάντα για να δούμε τι θα κάνουμε αύριο».
4 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka
«Ξεκινήσαμε από την 11η θέση και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι στο τέλος της ημέρας θα ήμασταν στους τρεις πρώτους της ημέρας. Εχθές θα ήμουν ικανοποιημένος, αν μου έλεγε κάποιος ότι θα τερμάτιζα απλά 7ος σήμερα. Αυτό όμως είναι το Ακρόπολις! Σήμερα, το βασικό στοιχείο είναι ότι οι ειδικές ήταν καινούργιες και αποδείχθηκαν οι πιο σκληρές του αγώνα. Για αυτό και είδαμε τόσες εκπλήξεις. Όσον αφορά τη 2η θέση, το 1 λεπτό διαφορά είναι πολύ. Θα ακολουθήσω αύριο την ίδια τακτική και τον ίδιο ρυθμό».
5 WILSON Matthew - MARTIN Scott
«Σήμερα δεν είχαμε προβλήματα. Η δεύτερη ειδική του σημερινού loop ήταν πολύ σκληρή. Απλά, προσπαθούσα να τερματίσω. Αν δεν είχαμε τόσα προβλήματα εχθές, θα μπορούσαμε να είμαστε σε πολύ καλή θέση».
9 VILLAGRA Federico - DIAZ Jose
«Η σημερινή ημέρα ήταν καλή για εμάς. Οι ελληνικές ειδικές είναι πολύ σκληρές και αύριο οι Άγ,. Θεόδωροι θα είναι μία τεράστια πρόκληση για όλους. Θα προσπαθήσω να μην σπάω τίποτα και να μείνω στο δρόμο».
12 OGIER Sebastien – INGRASSIA Julien
«Η ημέρα ήταν καλή για εμάς και δεν είχαμε προβλήματα. Χάσαμε χρόνο στην τελευταία ειδική στην σκόνη του Petter, αλλά γενικά δεν πήγαμε άσχημα. Οι απογευματινές ειδικές ήταν πιο σκληρές από ό,τι το πρωί. Αλλαγές στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου δεν θα κάνουμε».
7 NOVIKOV Evgeny – MOSCATT Dale
«Στο δεύτερο loop ειδικών προσπάθησα να πιέσω, και νομίζω ότι τα καταφέραμε καλά. Ήταν ένας δύσκολος και σκληρός αγώνας στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές. Για αύριο κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος».
8 RAUTENBACH Conrad – BARRITT Daniel
«Το απόγευμα οι ειδικές ήταν πολύ δύσκολες, ιδιαίτερα η 2η, το Γυμνό, η οποία ίσως να είναι και η πιο σκληρή του Πρωταθλήματος. Μεγάλα προβλήματα δεν είχαμε. Η μάχη με τον Villagra ήταν πολύ έντονη. Αλλαγές στο αυτοκίνητο δεν θα κάνουμε».
14 AL QASSIMI Khalid - ORR Michael
«Από εχθές έχουμε μεγάλο πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Έχει στραβώσει το αμάξωμα και στα κλειστά κομμάτια χάνουμε πολύ χρόνο λόγω έντονης υποστροφής. Δεν ξέρω αν μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα. Το ότι πιάσαμε τον Petter στην τελευταία ειδική μας προκάλεσε πρόβλημα με τη σκόνη».

(acropolisrally.gr)