acro07_19 Τη δεύτερη ημέρα όλοι ξέραμε ότι οι “Αγ. Θεόδωροι” θα ξεχώριζαν το νικητή και ο πιο διαβασμένος ήταν το πρωί ο πιο γρήγορος της προηγούμενης ημέρας, ο Gronholm, παίρνοντας 10” διαφοράς από τον Loeb. 1” πίσω του τερμάτισε ο Solberg που κρατάει και αυτός την επαφή με την κορυφή. Αυτοί οι τρεις ξεχώρισαν και έφυγαν μπροστά σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους, δείχνοντας ποιοι είναι οι διψασμένοι για τη νίκη.
 Πιο πίσω ο Hirvonen έχασε λίγο χρόνο κρατώντας όμως την 4η θέση γενικής και πίσω του συνεχίζει ο Sordo. Χρόνο έχασε και ο Atkinson με αποτέλεσμα να κερδίσει μια θέση ο Henning Solberg. Παρά το μεγάλο μήκος της ειδικής δεν είχαμε κάποια σημαντική εγκατάλειψη ενώ η μάχη στο PWRC συνεχίστηκε με τους πρωτοπόρους Hanninen και Arai να σημειώνουν τον ίδιο χρόνο!

Στους Έλληνες ο Αθανασσούλας συνεχίζει το κυνήγι του Χατζητσοπάνη και κατάφερε να κερδίσει 10" από τον Λαμιώτη. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών στο τέλος της ειδικής.


Δηλώσεις:
1. LOEB: «Ήταν πολύ δύσκολα. Λίγο πριν το τέλος της ε.δ. είχαμε ένα κλατάρισμα. Πιστεύω ότι ο Petter και ο Marcus θα έχουν πιο καθαρό δρόμο και θα κάνουν καλύτερους χρόνους».
2. SORDO: «Σε όλη την ειδική αντιμετώπισα πρόβλημα με τη σκόνη των προπορευόμενων. Δεν μπορούσα να δω τίποτα».
3. GRONHOLM: «Ήταν σκληρή ειδική αλλά αισθανόμουν άνετα και είμαι ευχαριστημένος με το χρόνο που έκανα».
4. HIRVONEN: Στο πέμπτο χιλιόμετρο της ειδικής είχαμε έξοδο. Ήταν πραγματικά πολύ γρήγορη ειδική. Μετά από αυτό δεν μπορούσα να δω τίποτα. Δεν πιστεύω ότι στο σέρβις που ακολουθεί η ομάδα μου έχει άλλο παρμπρίζ». (Ήταν σπασμένο)
5. STOHL: «Πολύ εύκολη ειδική. Δεν είχαμε προβλήματα. Την περιμέναμε σκληρότερη αλλά τελικά ήταν μόνο πιο γλιστερή. Στο μέσον της το χώμα είναι πολύ μαλακό και τα αυτοκίνητα που ακολουθούν θα έχουν πρόβλημα».
8. ATKINSON: «Δεν έχω ιδέα τι ακριβώς συνέβη. Ο τροχός καταστράφηκε εντελώς δέκα χιλιόμετρα πριν το τέλος της ειδικής. Είχαμε κλατάρισμα και το μους δε δούλεψε. Η ε.δ. ήταν γλιστερή, αλλά λόγω του αυτοκινήτου». (Ολοκλήρωσαν την ε.δ. με τον εμπρός δεξί τροχό σχεδόν κατεστραμένο)
9. LATVALA: «Έπρεπε να σταματήσουμε στο μέσον της ε.δ. να αλλάξουμε ελαστικό. Το μους δε δούλεψε».
10. SOLBERG H: «Η ειδική ήταν πολύ απαιτητική για το σύστημα διεύθυνσης. Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο σκληρή ήταν».
11. PEREZ COMPANC: «Η ειδική ήταν πολύ απαιτητική και γλιστερή, αλλά τελικά τα καταφέραμε. Ήταν πιο σκληρή απ’ όσο περιμέναμε».
12. VILLAGRA: Αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το συμπλέκτη. Έχασαν περίπου 45 λεπτά.
15. VOVOS: «Πολύ δύσκολη ειδική. Κουράστηκα πολύ».
16. WILSON: «Επειδή περάσαμε μπροστά από τον Villagra καθαρίζαμε το δρόμο. Ξεζανταρίστηκε ένα ελαστικό και είχαμε πρόβλημα με κραδασμούς. Η ειδική δεν ήταν τόσο δύσκολη όσο αρχικά νόμιζα».
18. WILKS: «Χθες βράδυ κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Τελικά δεν ήταν και τόσο πετυχημένες».
19. KOPECKY: «Είχε πολύ ζέστη και η ειδική ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη. Στο μέσον αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το πεντάλ του φρένου και χάσαμε λίγο χρόνο».
31. ARAI: «Κανένα πρόβλημα. Η ειδική ήταν αρκετά γλιστερή».
36. HANNINEN: «Όλα πήγαν καλά. Ήταν καλή αλλά γλιστερή ειδική».
61. ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ: «Στην αρχή της ειδικής διαδρομής χτύπησα το χέρι μου και στη συνέχεια δε μπορούσα να στρίψω το τιμόνι».
65. ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ: «Στα τελευταία 5 χιλιόμετρα της ειδικής διαδρομής είχαμε κλατάρισμα».

Οι επόμενες ειδικές των 10χλμ, όπως το "Λουτράκι Ι" συνεχίστηκαν με τους κορυφαίους να ανταλλάσουν δευτερόλεπτα. Νικητής στη 2η ειδική της ημέρας ήταν ο Loeb όμως δεν κέρδισε ούτε ολόκληρο δευτερόλεπτο από τους Gronholm και Solberg! Σε αυτή την ειδική ο Hanninen έχασε αρκετό χρόνο και έτσι ο Arai έχει μια διαφορά 18" αυτή τη στιγμή. Ο Βωβός συνεχίζει τον αγώνα από τη 15η θέση γενικής.

Στην "Αγ. Τριάδα Ι" των 10 χλμ ο Petter Solberg κατάφερε να κάνει πολύ καλό χρόνο και να κερδίσει 5" από τους... "άλλους δύο" και έτσι κρατάει σταθερά τώρα τη 2η θέση γενικής ενώ ακολουθεί η μικρότερη ειδική της ημέρας των 5χλμ. Εδώ όμως είχαμε την εγκατάλειψη του Sordo από μετάδοση στη Citroen C4 WRC πράγμα που φέρνει και πάλι τον Hirvonen στην 4η θέση γενικής αλλά με διαφορά από τους πρωτοπόρους.

Στα "Ολυμπιακά Ακίνητα" από όπου και οι φωτογραφίες μας, οι διαφορές παρέμειναν και έτσι τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στο Service Park για να ετοιμαστούν για την είσοδο για 2η φορά στην ειδική που φαίνεται ότι θα κρίνει και τον αγώνα, την επανάληψη των "Αγ. Θεοδώρων" με 49χλμ ειδικής διαδρομής.
Στο PWRC και στους Έλληνες δεν είχαμε καμία διαφοροποίηση.


















R40 Video



Κατάταξη μέχρι την 13η Ε.Δ.
Pos No Driver-CoDriver Vehicle Stage Diff 1st
1 3 GRÖNHOLM - RAUTIAINEN
FORD Focus RS WRC 06 2:10:18.6 0.0
2 7 SOLBERG P - MILLS
SUBARU Impreza WRC 06 2:10:34.4 +15.8
3 1 LOEB - ELENA Daniel CITROEN C4 2:10:39.1 +20.5
4 4 HIRVONEN - LEHTINEN
FORD Focus RS WRC 06 2:11:45.6 +1:27.0
5 8 ATKINSON - PREVOT
SUBARU Impreza WRC 06 2:12:36.8 +2:18.2
6 10 SOLBERG Η - MENKERUD
FORD Focus RS WRC 06 2:12:39.8 +2:21.2
7 5 STOHL - MINOR
CITROEN Xsara WRC 2:13:51.9 +3:33.3
8 9 LATVALA - ANTTILA
FORD Focus RS WRC 06 2:15:19.1 +5:00.5
9 19 KOPECKY - SCHOVANEK
SKODA Fabia WRC 2:15:31.9 +5:13.3
10 11 PEREZ COMPANC - LUIS DIAZ
FORD Focus RS WRC 06 2:16:20.6 +6:02.0
11 18 WILKS - PUGH
FORD Focus RS WRC 05 2:16:32.1 +6:13.5
12 16 WILSON - ORR
FORD Focus RS WRC 06 2:16:32.3 +6:13.7
13 15 VOVOS - ''EL-EM'' SUBARU Impreza WRC S11 2:18:23.6 +8:05.0
14 2 SORDO - MARTI
CITROEN C4 2:21:06.4 +10:47.8
15 31 ARAI - SIRCOMBE
SUBARU Impreza 2:21:07.0 +10:48.4
16 36 HÄNNINEN - MARKKULA
MITSUBISHI Lancer Evo 9 2:21:36.8 +11:18.2
17 63 PROKOP - TOMANEK
MITSUBISHI Lancer 9 2:23:16.1 +12:57.5
18 46 ARAUJO - RAMALHO
MITSUBISHI Lancer Evo 9 2:24:01.7 +13:43.1
19 47 AIGNER - WICHA
MITSUBISHI Lancer Evo 9 2:24:21.5 +14:02.9
20 45 BALDACCI - AGNESE
SUBARU Impreza 2:25:08.2 +14:49.6