32th Elpa Rally – Super Isik!

ISIK Volkan - FIAT Grande Punto S 2000 Volcan Isik-Kaan Ozsenler και Fiat Punto S2000! O συνδυασμός του αγώνα! Για ακόμα μια μέρα κινήθηκαν στο όριο, δεν επηρεάστηκαν από την πρώτη θέση εκκίνησης, καθώς «καθάριζαν» τις ε.δ. σήμερα, και πήραν μια πανάξια νίκη!
Το Τούρκικο πλήρωμα έκανε τελικά την έκπληξη. παρά τις δυσκολίες που είχαν σήμερα, και επικράτησαν και στην χωμάτινη 2η μέρα του αγώνα! Ακόμα και οι ίδιοι χθες το βράδυ πίστευαν ότι σήμερα πολύ δύσκολα θα επικρατούσαν, χωρίς να έχουν άδικο, καθώς και ο Renato Travaglia και ο Άρης Βωβός τους πίεσαν πάρα πολύ, αλλά τελικά εκμεταλλεύτηκαν τις ατυχίες των αντιπάλων τους ενώ παράλληλα με τη νίκη τους βρίσκονται πλέον πολύ ψηλά στη βαθμολογία του ERC!

JEAN-JOSEPH Simon - CITROEN C2 S 1600 Οι Jean Joseph/Boyere και σήμερα ήταν εντυπωσιακοί! Απογείωσαν το Citroen C2 S1600, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσαν κάτι καλύτερο από την 2η θέση στη γενική, καθώς οι δυνατότητες του μπροστοκίνητου αυτοκινήτου τους είναι σαφώς πιο περιορισμένες από τα υπόλοιπα τετρακίνητα αυτοκίνητα που διεκδίκησαν τη νίκη.

3οι γενικής, οι Solowow/Baran, που παρά τις δυνατότητες του Fiat Punto S2000 δεν μπόρεσαν να κινηθούν στο ρυθμό των πρώτων πληρωμάτων. Παρ’ όλα αυτά όμως πήραν πολύτιμους βαθμούς παραμένωντας στη διεκδίκηση του τίτλου.

Ακολούθηαν οι Βούλγαροι Donchev/Valchev με Mitsubishi Lancer Evo9 που σε μια από τις ελάχιστες εμφανίσεις τους σε χωμάτινες επιφάνειες κατάφεραν να κάνουν μια αξιοπρεπής εμφάνιση.

5οι γενικής και 1οι στην Ελληνική κατάταξη, οι Nιώρας/Γουσέτης με Subaru Impreza WRX N11, αξιοποίησαν όλη τους την πολύχρονη εμπειρία, και κέρδισαν τον αγώνα επιβίωσης όπως εξελίχθηκε το Ράλλυ ΕΛΠΑ για όλα τα Ελληνικά πληρώματα. Είναι η 1η τους νίκη σε αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος. Απέφυγαν τις πολλές κακοτοπιές έδειξαν ταχύτητα εκεί που έπρεπε, και πήραν τη νίκη.

2οι Έλληνες και 6οι γενικής, οι Τόψης/Τσότσος με Mitsubishi Lancer Evo8. Βρέθηκαν κοντά στον Νιώρα, θέλησαν και πίεσαν για την «Ελληνική» νίκη αλλά χτύπησαν το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε μια από τις τελευταίες ε.δ. και κατέστρεψαν την πίσω ανάρτηση του Evo με αποτέλεσμα να κινηθούν μετά απλά για τον τερματισμό.

7οι γενικής και 3οι Έλληνες οι Στεφανής Μ./Στεφανής Κ., που ήταν άκρως θεαματικοί καθ’όλη τη διάρκεια του αγώνα, είχαν την «λαχτάρα» τους στην τελευταία ε.δ του αγώνα, αλλά τελικά κατάφεραν να τερματίσουν, σημειώνοντας την καλύτερη τους εμφάνιση σε αγώνα του Πανελληνίου.

8οι γενικής και 4οι Έλληνες, οι Κύρκος/Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo9. Aντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα, έχασαν αρκετές θέσεις στη γενική, αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε στο να πετύχουν τον στόχο τους, δηλάδη το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Οι βαθμοί που πήραν ήταν αρκετοί να τους χαρίσουν ακόμα ένα Πρωτάθλημα που άξια κέρδισαν φέτος με τις εμφανίσεις τους.

Tην δεκάδα κλείνουν, οι Νάσουλας/Πατρικούσσης και Chvojka/Chvojkova και οι 2 τους με Mitsubishi Lancer Evo9.

Πρώτοι Έλληνες δικίνητοι, οι Πάζης/Θεοφανίδης με Toyota Yaris, για ακόμα μια φορά έκαναν αυτό που ξέρουν καλά να κάνουν δηλαδή να εντυπωσιάσουν με τους χρόνους τους.
Ακόμα τερμάτισαν οι, Πλάγος/Σαίνης με Mitsubishi Lancer Evo7, Οικονόμου/Ανδριανόπουλος με Citroen C2 Challenge που κέρδισαν και την Α/6, “Le Man”/Κότσαλης με MG ZR 105, και “Gaston Jnr”/Γιαννόπουλος με Peugeot 106 S16.

Οι πάρα πολλές εγκαταλήψεις είναι το κύριο χαρακτηρικό του αγώνα παράλληλα με τους 2 αποκλεισμούς του Iliev και Τravaglia.

Oι Iliev/Yanakiev με Μitsubishi Lancer Evo9 τέθηκαν εκτός αγώνα το Σάββατο για παρανομία στο χώρο ανεφοδιασμού! Παρ’όλα αυτά έκαναν έφεση, ξεκίνησαν την 2η μέρα αλλά δυστυχώς εγκατέλειψαν σήμερα στις πρώτες ε.δ από μηχανικό πρόβλημα.

Οι Travaglia/Vernuccio με Μitsubishi Lancer Evo9. Καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας πίεσαν στο όριο το αυτοκίνητο και μέχρι και την 12η ε.δ ,όπου είχαν ένα κλατάρισμα και έχασαν τουλάχιστον 1 λεπτό, βρισκόταν σε απόσταση 12 δευτερόλεπτα πίσω από τους νικητές με 2 ε.δ να απομένουν ενώ όλη την μέρα ψαλίδιζαν σιγά σιγά την διαφορά. Επίσης στις 4 πρώτες ε.δ της μέρας αντιμετώπισαν πρόβλημα με την σκόνη του Jean Joseph που ξεκινούσε μπροστά τους. Παρ’ όλα αυτά στον τελικό τεχνικό έλεγχο οι τεχνικοί έφοροι βρήκαν τεχνική παράβαση στο αυτοκίνητο του Ιταλού με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να τον θέσουν εκτός αγώνα και αυτόν! Μάλιστα αυτό συμβαίνει 2η φορά με τον Ιταλό μετά και τον αγώνα της Πορτογαλίας! Η ομάδα του άσκησε έφεση που θα εκδικαστεί σύντομα.

Στις κυριότερες εγκαταλήψεις τώρα, και εκεί οι μεγάλοι άτυχοι είναι οι Βωβός/Ελ Εμ με το Μitsubishi Lancer Evo9. Σημείωσαν «διαστημικό» χρόνο στην 1η σημερινή ε.δ. αλλά στην επόμενη, για 2ο συνεχόμενο αγώνα όπως και στο ΔΕΘ, το διαφορικό του Εvo αρνήθηκε να συνεχίσει! Κρίμα καθώς οι πιθανότητες για Ελληνική νίκη στη γενική του ΕΛΠΑ θα ήταν πολύ μεγάλες για το συγκεκριμένο πλήρωμα. Πίεσαν πολύ και χθες και σήμερα αλλά δυστυχώς έμειναν με την απογοήτευση τηςεγκατάλειψης και μάλιστα όχι από δικό τους λάθος.

Μεγάλη απογοήτευση και για τους Χατζητσοπάνη/Πετρόπουλο με Subaru Impreza WRX N12 που έχασαν την πρωτιά στους Έλληνες στην τελευταία ε.δ του αγώνα καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα τους.

Σημαντικές ακόμα εγκαταλείψεις αυτές των Sebalj/Klinc με Μitsubishi Lancer Evo9,
Παραδείση/Μαχαίρα με Peugeot 206 S1600, Μαυροδή/Κυρλαγκίτση με Μitsubishi Lancer Evo6, και Κουτσμανή/Μαύρου με Ford Fiesta ST.

Περισσότερα νέα τις επόμενες μέρες, με τον απόηχο του αγώνα και μερικές εκπλήξεις...
SOLOWOW Michal - FIAT Grande Punto S 2000
DONCHEV Crum - MITSUBISHI Lancer EVO 9
NIORAS Grigoris - SUBARU Impreza STI N 11
TOPSIS Pandelis - MITSUBISHI Lancer EVO 8
STEFANIS Manos - MITSUBISHI Lancer EVO 8
PAZIS George - TOYOTA Yaris
TRAVAGLIA Renato - MITSUBISHI Lancer EVO 9



1ο πέρασμα


2ο πέρασμα