Oλοκληρώθηκε το χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ Λογγά, στην περιοχή της Καλαμάτας. Νικητές οι Πλατής-"El Nak Jnr" με το γνωστό Subaru Impreza WRX. Kινήθηκαν όπως πάντα πολύ γρήγορα, απέφυγαν τις "κακοτοπιές", και κατάφεραν να ξεκινήσουν το Κύπελλο Χωμάτινων Σπριντ με το καλύτερο τρόπο.

Πρόγραμμα


Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. στις 21 και 22 Φεβρουαρίου 2009 το 28ο Rally Sprint Λογγά που προσμετρά στο Κύπελλο Χωμάτινων Σπρίντ. Ο Αγώνας θα διεξαχθεί σε χωμάτινη διαδρομή που βρίσκεται στην περιοχή του Δήμου Αίπειας και έχει μήκος 10km περίπου.

Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα διεξαχθεί το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου από 14:00 έως 17:00 στην πλατεία Αγ. Ανδρέα.
Η πανηγυρική εκκίνηση θα γίνει το Σάββατο 21 Φεβρουαρίου στην κεντρική πλατεία Αγ. Ανδρέα στις 19:00.
Η εκκίνηση του αγώνα, θα γίνει την Κυριακή 22 Φεβρουαρίου στις 10:00 από την έξοδο του χωριού Ανδριανή προς Νεραϊδόβρυση – Μηλίτσα και το service των αυτοκινήτων θα γίνει δεξιά του δρόμου πριν το χωριό Ανδριανή.
Ο δρόμος θα κλείσει για τους θεατές στις 09:00.

Το παράβολο της συμμετοχής ορίζεται στο ποσό των 200€. Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως την Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009. Για να γίνει δεκτή η δήλωση συμμετοχής ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέσει το παρά-βολο συμμετοχής μέχρι τη Δευτέρα 16/02/2009 στο λογαριασμό της Εμπορικής 62656514 Ν 5638-32.

Η απονομή θα γίνει στην πλατεία του Αγ. Ανδρέα όπου και θα ακολουθήσει δεξίωση, προσφορά του Δήμου Αίπειας.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων η λέσχη έχει έρθει σε συμφωνία με τους ξενοδόχους της περιοχής στην τιμή των 30€ για δίκλινο δωμάτιο. (πληροφορίες κα Κόκκαλη στα τηλ 6974832282 – 2721063280)

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλ./Fax της λέσχης: 2721 0-86856, κιν 6937159601, 6974832282 και στην ιστοσελίδα της λέσχης www.alakal.gr

Συμμετοχές


Α/Α Νο ΟΜΑΔΑ ΟΔΗΓΟΣ / ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ 1400cc
1 1 ΑΟΛΑΠ ΝΙΚΟΛΟΥΛΙΑΣ ΜΙΧΑΗΛ - ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ TOYOTA STARLET
2 2 ΑΟΛΑΠ ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA YARIS
3 3   ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ - ΣΚΟΡΔΥΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ TOYOTA STARLET
4 4 ΑΛΕΖ ΓΚΑΒΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ - ΜΑΡΟΥΔΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ TOYOTA STARLET
5 5 ΑΟΛΑΠ  ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ TOYOTA STARLET
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ 1400cc ΕΩΣ 1600cc
6 6 ΑΛΑΚ ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ CITROEN SAXO VTS
7 7 ΑΛΑΚ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΤΣΙΚΡΙΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ TOYOTA COROLLA
8 8 ΑΛΑΚ ΣΙΑΣ ΧΑΡΑΛΑΡΑΜΠΟΣ - ΚΟΥΖΟΥΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106
9 9 ΑΟΛΑΠ  ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ - ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ TOYOTA COROLLA
10 10 ΑΟΛΑΠ  ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ - ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA COROLLA
11 11   ΚΟΡΩΝΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ - ΦΕΤΟΚΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ HYUNDAI ACCENT
12 12 ΑΟΛΑΠ  ΒΑΡΟΥΞΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΜΑΡΟΥΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ TOYOTA COROLLA
13 14 ΑΟΛΑΠ  ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ - ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ TOYOTA COROLLA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ 1600 ΕΩΣ 2000cc
14 15 ΑΛΑΚ ΔΙΓΩΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ FORD ESCORT MKII
15 16 ΑΛΑΚ ΧΑΝΤΖΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - ΝΑΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ OPEL ASCONA
16 17   ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΠΕΤΡΟΣ - ΒΟΥΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ VW GOLF II
17 18 ΑΛΑΚ ΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΔΟΥΒΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ FORD ESCORT MKII
18 19 ΑΛΑΚ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΚΑΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ OPEL ASCONA
19 20 ΑΛΑΚ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ OPEL ASCONA
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000cc
20 21   ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΕΩΡΓΟΣ MITSUBISHI LANCER evo IX
21 22 ΑΛΑΜΑΠ ΠΛΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - "EL-NAK JUNIOR" SUBARU IMPREZA
22 23 ΑΛΑΜΑΠ ΨΥΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΚΟΝΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ MITSUBISHI LANCER evo IX
23 24 ΑΟΛΑΠ  ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ SUBARU IMPREZA
24 25   ΣΟΥΡΛΗΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ - ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ MITSUBISHI LANCER evo IX
25 26 ΑΛΕΖ ΚΟΡΩΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΣΑΜΠΟΓΛΟΥ ΠΕΤΡΟΣ MITSUBISHI LANCER evo IX
26 27 ΑΟΛΑΠ  ΔΑΝΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ SUBARU IMPREZA
27 28 ΑΛΑΜΑΠ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΓΟΥΣΕΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MERCEDES BENZ 190
28 29 ΑΛΕΖ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΜΠΙΑΖΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ FORD ESCORT COSWORTH
29 30 ΑΛΑΚ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΛΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ LANCIA DELTA INTEGRALLE
30 31   "ΑΡΧΟΝΤΑΣ"-"BIRD" MITSUBISHI LANCER evo VI
31 32 ΑΛΑΝ  ΝΙΤΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ - ΔΕΔΕΓΚΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ TOYOTA CELICA
32 33 ΑΛΤ  ΜΑΣΤΡΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - SUBARU IMPREZA
33 34 ΑΛΑΝ  ΒΑΛΟΥΡΔΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ - ΒΑΛΟΥΡΔΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ SUBARU IMPREZA
34 35 ΑΛΑΚ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ - BMW 325

Περιγραφή


Oλοκληρώθηκε το χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ Λογγά, στην περιοχή της Καλαμάτας. Νικητές οι Πλατής-"El Nak Jnr" με το γνωστό Subaru Impreza WRX. Kινήθηκαν όπως πάντα πολύ γρήγορα, απέφυγαν τις "κακοτοπιές", και κατάφεραν να ξεκινήσουν το Κύπελλο Χωμάτινων Σπριντ με το καλύτερο τρόπο.

2000+: Toυς νικητές του αγώνα ακολούθησαν οι Κορωνιός-Σαμπόγλου που παρά την περιορισμένη εμπειρία τους στο χώμα κατάφεραν να γράψουν καλούς χρόνους με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX και να μείνουν σχετικά κοντά στους νικητές. Το πόντιουμ της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Έχασαν αρκετό χρόνο στο πρώτο σκέλος από ένα κλατάρισμα και παρά τον πολύ καλό χρόνο στο 2ο σκέλος δεν κατάφεραν να ξαναμπούν στο παιχνίδι της νίκης. Τους ακολύθησαν οι Βαλούρδος-Βαλούρδος που στην πρώτη τους εμφάνιση με ένα Subaru Impreza GT κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από πιο έμπειρα πληρώματα. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Δανίδης-Αγγελόπουλος με Subaru Impreza WRX N12 και Kεφαλληνός-Μπιάζης με Ford Escort RS Coshworth. Άτυχοι οι Ψύλλος-Κόντος με το νέο τους απόκτημα, ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, που εγκατέλειψαν στα πρώτα μέτρα του 1ου σκέλους.

1600-2000: Μόλις 2 αυτοκίνητα είδαν την σημαία του τερματισμού σε αυτήν την κατηγορία. 1οι, οι Γιαννόπουλος-Τσαγκαράκης με ένα Opel Ascona που τερμάτισαν περίπου 30'' εμπρός από τους Χάντζο-Νάστο με ίδιο αυτοκίνητο.

1400-1600: Και εδώ μόλις 3 πληρωματα είδαν την καρό σημαία. Νικητές οι Πανταζόπουλος-Τσικρικάς με ένα Toyota Corolla AE111 που τερμάτισαν πολύ μπροστά από τους Πετρόπουλο-Πισιμάνη με ίδιο αυτοκίνητο και Βαρουξή-Μαρούδα με Toyota Starlet.

εώς 1400: Tην "μικρή" κατηγορία κέρδισαν οι Nικολούλιας-Λαμπρόπουλος με ένα Toyota Starlet EP91, ενώ αρκετά πίσω τους βρέθηκαν οι Γκαβός-Μαρούδας με Toyota Starlet EP81 και Πανούτσος-Πανούτσος με Toyota Yaris.

Στα παραλειπόμενα του αγώνα, ότι η λέσχη κατάφερε να παρέχει "μηδενική" ενημέρωση για τον αγώνα!