korinthou01vovos.jpg Πρεμιέρα για το ΠΠΡ του 2009 με το χωμάτινο 13ο Rally Κορίνθου που είχε ως κέντρο το Λουτράκι. Οι περισσότεροι κορυφαίοι συνδυασμοί έδωσαν το παρών και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για ένα καλό ξεκίνημα της φετινής σεζόν. Νικητές, το φαβορί του αγώνα, Bωβός-ΕΛ ΕΜ με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που προετοιμάζει η Ralliart Italy, που αν και στο 1ο loop είχαν αντίπαλο,κυρίως λόγω κακού set up, στο 2ο loop βρήκαν τις ρυθμίσεις που τους βόλεψαν και γράφοντας κορυφαίους χρόνους, "καθάρισαν" την υπόθεση νίκη, παρά και το πρόβλημα που είχαν στην τελευταία ε.δ. με το ψυγείο του αυτοκινήτου. Στην ουσία το πλήρωμα πραγματοποίησε μια πολύ καλή προπόνηση, εν όψει της συμμετοχής τους στο Rally Ακρόπολις με το ίδιο αυτοκίνητο διεκδικώντας μια διάκριση ανάμεσα στους συμμετέχοντες του PWRC.

Παρουσίαση


Η τελευταία ουσιαστική πράξη πριν την έναρξη και τυπικά του 13ου Ράλλυ Κορίνθου αλλά και της αγωνιστικής σεζόν για τα ράλλυ παίχτηκε σήμερα με την επίσημη ανακοίνωση των συμμετοχών. Κόντρα στο κλίμα αβεβαιότητας που προκαλεί η διεθνής οικονομική κρίση, 56 πληρώματα δηλώνουν έτοιμα να ανέβουν στην ράμπα της εκκίνησης του πρώτου αγώνα του Πρωταθλήματος.

Μια γρήγορη ματιά στις συμμετοχές προκαλεί από μόνη της ένα αυθόρμητο χαμόγελο σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα, αφού οι 18 συμμετοχές της κλάσης Ν/4 υπόσχονται πολύ θέαμα και έντονο συναγωνισμό στην κορυφαία, σε εθνικό επίπεδο, κλάση. Ανάμεσά τους οι συνήθης μνηστήρες της κορυφής, Άρης Βωβός – «EL-EM» με Mitsubishi Lancer EVO IX, οι πρωταθλητές Κώστας Πίτσος – Στέλιος Καραπαπάζης, οι πάντα ανταγωνιστικοί στο χώμα Δημήτρης Νασσούλας – Μιχάλης Πατρικούσης, οι τοπικοί Νάσος Δασκαλόπουλος – Θανάσης Τσιούκας και οι δυο εκπρόσωποι της οικογένειας Κύρκου, ο Λάμπρος και ο Δημήτρης με τους Γιώργο Πολυζώη και Γρηγόρη Ανδριανόπουλο αντίστοιχα δίπλα τους και άπαντες με Mitsubishi Lancer Evo IX. Ανάμεσα στις ορδές των Mitsubishi, ωστόσο, θα περιμένουμε με ενδιαφέρον και την επανεμφάνιση του Θέμη Χαλκιά με τον Λεωνίδα Μαχαίρα πάντα δίπλα του και νέο όπλο τους ένα Subaru Impreza τελευταίας γενιάς.

Στα δικίνητα, οι πρωταθλητές F3 υποδέχονται στην έδρα τους τον ανταγωνισμό και φαντάζουν ως το απόλυτο φαβορί. Ο λόγος για τους Σωτήρη Οικονόμου – Κώστα Γκουριώτη που με το Citroen C2 μας έχουν συνηθίσει σε εντυπωσιακά και γρήγορα περάσματα. Την κυριαρχία τους θα αμφισβητήσουν οι Γιώργος Γκάλλο – Αντώνης Δεληγιάννης με Peugeot 206 Kit Car ενώ πάντα μαχητικοί θα στηθούν στη γραμμή της εκκίνησης οι «Gaston Jr.» - Νίκος Γιαννόπουλος με το Peugeot 106. Από εκεί και οι τοπικοί Έντυ Δριτσόπουλος – Θανάσης Κρασούλης με το Renault Clio Williams σίγουρα δεν θα περάσουν απαρατήρητοι παρά το γεγονός ότι πίσω τους θα ξεκινάει η πάντα ενδιαφέρουσα και με μεγάλες μάχες κλάση της Α/5. Εκεί θα ξεκινήσουν 10 πληρώματα με τα Toyota Yaris να αποτελούν την πλειοψηφία. Τα προγνωστικά εδώ είναι παρακινδυνευμένα και ίσως μόνο ο Λαμιώτης Άκης Μακαρώνης να έχει ένα ελαφρύ προβάδισμα.

Στην κατηγορία Ε, οι Γιώργος Αγγελίδης – Τάσος Γουσέτης με την Mercedes 190E αποτελούν από μόνοι τους λόγο να ανέβει κάποιος την Κυριακή το πρωί στα Γεράνια Όρη, αφού υπόσχονται άπλετο θέαμα. Από εκεί και πέρα, τα προγνωστικά είναι και εδώ δύσκολα, με τους Σωτήρη Μούγιο – Τάσο Τόγια και την Toyota Corolla AE86 να έχουν τον πρώτο λόγο, αλλά τους Θόδωρο Πανταζόπουλο – Τάσο Τσικρικά με ίδιο αυτοκίνητο να δείχνουν ικανοί και αυτοί για τη νίκη.

Τέλος, το δικό τους υπέροχο χρώμα θα δώσουν στον αγώνα δέκα πληρώματα ιστορικών αυτοκινήτων. Νοσταλγία μαζί με θέαμα, λοιπόν, και τα μάτια θα είναι στραμμένα όχι μόνο στην αναμενόμενη μάχη μεταξύ των Μιχάλη Λυκάκη – Θόδωρου Χατζηθεοδωρίδη και Δημήτρη Βαζάκα – Μαρίνας Γέμενη με τα Ford Escort RS2000 αλλά και πιο πίσω όπου πραγματικά σπάνια αυτοκίνητα θα τολμήσουν να αψηφήσουν τις σκληρές χωμάτινες ειδικές διαδρομές προς τέρψη πληρωμάτων και θεατών.

Καλή αρχή, λοιπόν, και πλέον όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει το 13ο Ράλλυ Κορίνθου – Λουτράκι 2009 το οποίο έχει συνολικό μήκος 184,46 χλμ. , 97,96 εκ των οποίων είναι αγωνιστικά και θα διεξαχθούν πάνω σε τρείς ειδικές διαδρομές που θα γίνουν από δυο φορές η καθεμία.

Το service park θα είναι στο parking του Club Hotel Casino Loutraki, εκεί θα γίνει και η εκκίνηση και ο τερματισμός του αγώνα, ενώ οι εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου θα φιλοξενήσουν την Γραμματεία και το Γραφείο Τύπου.

Ο Τεχνικός έλεγχος θα γίνει στις εγκαταστάσεις της Οpel Δρόμων Κόρινθος ΑΕ το Σάββατο 7 Μαρτίου 11.00-14.00 και στις 19.00 η εκκίνηση και παρουσίαση των πληρωμάτων στο parking του Club Hotel Casino Loutrakι.

Αναλυτικά Χάρτη-Ωράριο θα βρείτε στο site του αγώνα www.rallykorinthou.gr

Μεγάς χορηγός είναι η Club Hotel Casino Loutraki και η διοργάνωση είναι υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας

Υποστηρικτές η Ανάβαση , η Paper Graph, Χορηγοί Επικοινωνίας το www.rally.gr , SUPER TV , DCS ,Σήμερα ,Πρωινή και www.e-korinthiaki.gr .Ηλέκτρα 98,8

Ωράριο


Κυριακή 8 Μαρτίου 2009
               
ΣΕΧ Ε.Δ. Τοποθεσία Χλμ Ε.Δ. Χλμ Απλών Ολικά Χλμ Χρόνος Ωράριο 1ου
0   Λουτράκι          10:00
1   Αγ. Θεόδωροι 1   28,75 28,75 0:35 10:35
  1 Αγ. Θεόδωροι 1 21,64

0:03 10:38
2   Γεράνεια 1   3,38 25,02 0:40 11:18
  2 Γεράνεια 1 10,71

0:03 11:21
3   Πίσσια 1   2,46 13,17 0:30 11:51
  3 Πίσσια 1 16,45

0:03 11:54
  Λουτράκι Regrouping In   8,84 25,29 0:35 12:29
  Regrouping Out Service In       0:30 12:59
    Loop 1 48,80 43,43 92,23    
               
3C   Service 1 Out       0:30 13:29
4   Αγ. Θεόδωροι 2   28,75 28,75 0:35 14:04
  4 Αγ. Θεόδωροι 2 21,64

0:03 14:07
5   Γεράνεια 2   3,38 25,02 0:40 14:47
  5 Γεράνεια 2 10,71

0:03 14:50
6   Πίσσια 2   2,46 13,17 0:30 15:20
  6 Πίσσια 2 16,45

0:03 15:23
  Λουτράκι Τερματισμός   8,84 25,29 0:35 15:58
    Loop 2 48,80 43,43 92,23    
    Σύνολο  97,60 86,86 184,46    

Χάρτης - Προσβάσεις



Ο χάρτης του αγώνα

Κάντε κλικ για μεγέθυνση



ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ

ΕΔ 1 & 4 - Άγιοι Θεόδωροι 21.64χλμ – Ωράριο 1ου αυτ. 10:38 & 14:07

Περιγραφή: Κλασική «Ακροπολική» ειδική, με πολλές εναλλαγές κομματιών. Ξεκινάει με ένα σκληρό μικρό τμήμα, όπου υπάρχουν και κομμάτια τσιμεντοδρομου, και συνεχίζει με το πολύ γρήγορο (πάνω από 130 χλμ/ωρα για πολύ ώρα) και φαρδύ τμήμα χωρίς να στρίβει αριστερά όπως στο περυσινό ακρόπολις, αλλά ακολουθώντας το δρόμο προς την γνωστή «βαρέλα». Βέβαια το τοπίο έχει αλλάξει εντελώς μετά τα έργα του αγωγού αερίου. Οι απαιτήσεις όμως δεν έχουν αλλάξει και αυτά τα γρήγορα κομμάτια θα βγάλουν διαφορές στο χρονόμετρο. Στην συνέχεια, μετά το κατηφορικό κομμάτι πριν την διασταύρωση για το Πράθι, θα κινηθούν τα αυτοκίνητα στην άσφαλτο έως ότου μπουν και πάλι στο χώμα, όπου και σε αυτό το σημείο χαρακτηριστικό είναι οι υψηλές μέσες ωριαίες και το πολύ καλό οδόστρωμα (το γνωστό και ως 3Α ή Φινλανδικό κομμάτι). Γενικά, μια πολύ γρήγορη ειδική, χωρίς πολλά σκληρά κομμάτια για το αυτοκίνητο που προσφέρεται για παρακολούθηση από τους θεατές σε δυο σημεία.

Αφετηρία: Από τη ΝΕΟ Αθηνών – Κορίνθου, βγαίνετε στην έξοδο για Κινέττα. Στα 200μ στρίβετε δεξιά στην πινακίδα προς “Γαλήνη” και αριστερά στο STOP και τις πολλές πινακίδες. Στα 500μ δεξιά προς “Αγ. Νικόλαο” και αμέσως δεξιά στο Τ. Στα1.4χλμ πηγαίνετε δεξιά και αριστερά, ΟΧΙ προς “Αγ. Νικόλαο” και στο Τ με το φράκτη δεξιά. Στα 1.1χλμ βρίσκεται η αφετηρία της ΕΔ.

Τερματισμός: Δεν ενδείκνυται για παρακολούθηση.

Ενδιάμεσες διαδρομές:

ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ
1 Από την Εθν. Οδό Αθηνών – Κορίνθου, βγείτε στην έξοδο προς Κινέττα. Στα 200μ στρίβετε δεξιά στην πινακίδα προς ‘ΓΑΛΗΝΗ’ και 150μ αργότερα αριστερά στις πολλές πινακίδες. Στα 450μ στρίψτε αριστερά προς ‘ΚΟΚΚΙΝΟ ΛΙΘΑΡΙ’ και στα 150μ δεξιά στο Τ. Στα 6.7χλμ στρίψτε δεξιά στην παιδική χαρά, και στα 200μ πάλι δεξιά προς ‘ΚΙΑΦΑ ΜΠΕΚΑ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ’. Στα 2.8χλμ μπαίνετε δεξιά στο χωματόδρομο. Στα 1,4χλμ αφήνετε ένα δρόμο στα δεξιά σας, δίπλα στο εικονοστάσι και 4.5χλμ μετά φτάνετε στο 11.18χλμ της ΕΔ, όπου τα αυτοκίνητα περνούν σε κατηφορική αριστερή με πολλά χιλιόμετρα. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Μόνο για 4Χ4.
2 Από την Εθν. Οδό Αθηνών – Κορίνθου, βγείτε στην έξοδο προς Κινέττα. Στα 200μ στρίβετε δεξιά στην πινακίδα προς ‘ΓΑΛΗΝΗ’ και 150μ αργότερα αριστερά στις πολλές πινακίδες. Στα 450μ στρίψτε αριστερά προς ‘ΚΟΚΚΙΝΟ ΛΙΘΑΡΙ’ και στα 150μ δεξιά στο Τ. Στα 6.7χλμ στρίψτε δεξιά στην παιδική χαρά, και στα 200μ πάλι δεξιά προς ‘ΚΙΑΦΑ ΜΠΕΚΑ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ’. Στα 7.8χλμ φτάνετε στο 13.56χλμ της ΕΔ, όπου τα αυτοκίνητα στρίβουν σε δεξιά φουρκέττα από άσφαλτο σε χώμα. Η πρόσβαση είναι ασφάλτινη. Η πρόσβαση χρησιμοποιείται και σαν δρόμος διαφυγής των αυτοκινήτων ανάγκης, γι’αυτό μεριμνείστε να μην κλείσει o δρόμος.

ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ

1 Από την Παλαιά Εθν. Οδό Κορίνθου – Αθηνών, στρίψτε αριστερά αμέσως πρίν τις γραμμές στην είσοδο των Αγ. Θεοδώρων. Στα 500μ περάστε κάτω από τις γέφυρες της εθνικής οδού και στρίψτε αριστερά στην παιδική χαρά. Στα 200μ δεξιά προς ‘ΚΙΑΦΑ ΜΠΕΚΑ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ’. Στα 2.8χλμ μπαίνετε δεξιά στο χωματόδρομο. Στα 1,4χλμ αφήνετε ένα δρόμο στα δεξιά σας, δίπλα στο εικονοστάσι και 4.5χλμ μετά φτάνετε στο 11.18χλμ της ΕΔ, όπου τα αυτοκίνητα περνούν σε κατηφορική αριστερή με πολλά χιλιόμετρα.
ΠΡΟΣΟΧΗ!! Μόνο για 4Χ4.
2 Από την Παλαιά Εθν. Οδό Κορίνθου – Αθηνών, στρίψτε αριστερά αμέσως πρίν τις γραμμές στην είσοδο των Αγ. Θεοδώρων. Στα 500μ περάστε κάτω από τις γέφυρες της εθνικής οδού και στρίψτε αριστερά στην παιδική χαρά. Στα 200μ δεξιά προς ‘ΚΙΑΦΑ ΜΠΕΚΑ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ’. Στα 7.8χλμ φτάνετε στο 13.56χλμ της ΕΔ, όπου τα αυτοκίνητα στρίβουν σε δεξιά φουρκέττα από άσφαλτο σε χώμα. Η πρόσβαση είναι ασφάλτινη. Η πρόσβαση χρησιμοποιείται και σαν δρόμος διαφυγής των αυτοκινήτων ανάγκης, γι’αυτό μεριμνείστε να μην κλείσει o δρόμος.

ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ & ΚΟΡΙΝΘΟ
3 Από τον κεντρικό δρόμο στην είσοδο του Λουτρακίου, στρίψτε στο εργοστάσιο της Pepsico-HBH που συναντάτε στα δεξιά σας. Στα 3.0χλμ στρίψτε δεξιά στην πινακίδα ‘ΠΡΟΣ ΟΙΚΙΣΜΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ’ στη διπλή κολώνα της ΔΕΗ. Στα 3.65χλμ μπείτε αριστερά στο χωματόδρομο. Στο 1.0 χλμ στρίψτε δεξιά στο τρίγωνο με το πεύκο στη μέση. Στα 3.1χλμ φτάνετε στο 16.90χλμ της ΕΔ, όπου τα αυτοκίνητα περνούν με υψηλή ταχύτητα σε δεξιά στροφή με πλατύ οδόστρωμα.


ΕΔ 2 & 5 – Γεράνεια 10.71χλμ – Ωράριο 1ου αυτ. 11:21 & 14:50

Περιγραφή: Δύσκολη ειδική όπου ξεκινάει με ένα στενό και ανηφορικό κομμάτι αρκετά «κλειστό» και σκληρό για τα αυτοκίνητα. Θέλει προσοχή και «φύλαγμα» όπως λένε οι οδηγοί, μιας και στο πρώτο της κομμάτι δεν έχει σημασία ο απόλυτος χρόνος όσο το να μην προκληθεί ζημιά στο αυτοκίνητο. Αυτό όμως αλλάζει μετά, οπού φτάνοντας στο χάσιμο που βρίσκεται στο υψηλότερο της σημείο (όπου στα αριστερά μας η απίθανη θέα του Κορινθιακού κόλπου και των Αλκυονίδων νήσων) ξεκινά ένα κατηφορικό κομμάτι πιο γρήγορο με πολλές εναλλαγές χώματος και σκληρότητας. Αρκετές είναι και οι φυτεμένες πέτρες που μπορούν να τραυματίσουν λάστιχα και αναρτήσεις, κάνοντας αυτήν την ειδική ρυθμιστή του αγώνα… Η ειδική τελειώνει με πολύ γρήγορο τμήμα όπου διαθέτει σχεδόν τα πάντα (και άλμα λίγο πριν τον τερματισμό της) και δεν είναι τυχαίο ότι αυτό το τελευταίο της κομμάτι έχει αποτελέσει πεδίο δοκιμών των παγκόσμιων αγωνιστικών ομάδων τα τελευταία χρόνια.

Αφετηρία: Δεν ενδείκνυται για παρακολούθηση.

Τερματισμός: Στον δρόμο Λουτράκι – Περαχώρα – Πίσσια, 500μ μετά την πινακίδα εισόδου του χωριού, παίρνετε τον κάτω δρόμο πρός “Σχίνο” και μετά γύρω από την εκκλησία. Στα 1500μ φτάνετε στον τερματισμό της ΕΔ που είναι στα δεξιά σας. Αφήστε το αυτοκίνητο σας μετά τον τερματισμό, πάνω στην άσφαλτο και περπατήστε μέσα στην ΕΔ για να φτάσετε σε ένα από τα θεαματικότερα άλματα σε Ελληνικό αγώνα.

Ενδιάμεσες διαδρομές: 1 Δεν υπάρχουν συνιστώμενες ενδιάμεσες διαδρομές.


ΕΔ 3 & 6 – Πίσσια 16.45χλμ - Ωράριο 1ου αυτ. 11:54 & 15:23

Περιγραφή: Μια από τις καλύτερες ειδικές του περυσινού Ακρόπολις, όπου διαθέτει τα πάντα. Τεχνικές αλλεπάλληλες στροφές διαρκείας στην αρχή της (με αρκετές νερολακούβες την χειμερινή περίοδο) καθώς ανεβαίνει στην Φανερωμένη, όπου το οροπέδιο προσφέρεται για παρακολούθηση. Στην συνέχεια έχουμε ένα πολύ γρήγορο και δύσκολο κατηφορικό κομμάτι με αρκετά σημεία σκληρά όπου μπορούν να γίνουν διαφορές. Έπειτα μπαίνουμε σε ένα κλειστό κατηφορικό κομμάτι αρκετά τεχνικό έως ότου φτάσουμε στα γνωστά νερά (σε 100 μέτρα περνάει δυο φορές από το μικρό «ποταμάκι» η διαδρομή) όπου είναι ένα σημείο που οι θεατές μπορούν να μείνουν μέσα ανάμεσα στα περάσματα και να δουν την εκκίνηση των Γερανείων και εν συνεχεία το πέρασμα από τα νερά των Πισίων. Η συνέχεια έχει ένα σκληρό κομμάτι με πολλά περάσματα από νερά και πάλι, έως ότου μπούμε στο τελευταίο της πολύ απαιτητικό και απολαυστικό οδηγικά κομμάτι με εναλλαγές γρήγορων και μέτριων στροφών με πολύ καλό οδόστρωμα μέχρι τον τερματισμό της.

Αφετηρία: Στον δρόμο Λουτράκι – Περαχώρα – Πίσσια, 500μ μετά την πινακίδα εισόδου του χωριού, παίρνετε τον κάτω δρόμο πρός “Σχίνο” και μετά δεξιά στην εκκλησία προς ταβέρνα “Ο ΠΛΑΤΑΝΟΣ”. Στα 500μ είναι το πάρκιν της ταβέρνας και αρχίζει χωματόδρομος. Η αφετηρία της ΕΔ είναι αμέσως μετά.

Τερματισμός: Από τον κεντρικό δρόμο στην είσοδο του Λουτρακίου, στρίψτε στο εργοστάσιο της Pepsico-HBH που συναντάτε στα δεξιά σας. Στα 800μ στρίψτε αριστερά στον περιφερειακό δρόμο του Λουτρακίου και 1.2χλμ μετά, στρίψτε δεξιά στη νησίδα. Στα 3.2χλμ στρίψτε αριστερά στο δρόμο με το εικονοστάσι. Ο τερματισμός της Ε.Δ. βρίσκεται στα 800μ.

Ενδιάμεσες διαδρομές:
1 Στον δρόμο Λουτράκι – Περαχώρα – Πίσσια, 500μ μετά την πινακίδα είσοδου του χωριού ακολουθείτε τον κάτω δρόμο πρός ‘ΣΧΙΝΟ’. Μετά 450μ περνάτε κυκλικά την εκκλησία, και στο 1χλμ περίπου μπαίνετε δεξιά στο δρόμο με την περίφραξη. Στα 2.2χλμ φτάνετε στο 3.15χλμ της ΕΔ.
2 Από τον κεντρικό δρόμο στην είσοδο του Λουτρακίου, στρίψτε στο εργοστάσιο της Pepsico-HBH που συναντάτε στα δεξιά σας και στα 800μ αριστερά στον περιφερειακό δρόμο του Λουτρακίου. Στα 1.2χλμ στρίψτε δεξιά στο δρόμο με τη νησίδα, και μετά από 2.8χλμ αριστερά στην πινακίδα προς ‘ΠΑΝΑΓΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ – ΠΙΣΣΙΑ’. Στα 700μ μπαίνετε ευθεία στο χωματόδρομο, και στα 1.3χλμ. παίρνετε το δεξιό δρόμο στη διχάλα. Στα 4.2χλμ φτάνετε στο 7.36χλμ της ΕΔ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Οι ΕΔ κλείνουν 1:30 ώρα πρίν το ωράριο του 1ου αυτοκινήτου.
Η περιγραφή των ειδικών έγινε απο τον Λάμπρο Αθανασούλα

Συμμετοχές


Α/Α Νο ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Ο/Κ
1 1   ΠΙΤΣΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΡΑΠΑΠΑΖΗΣ ΣΤ - ΙΑΣΩΝ MITSUBISHI EVO IX N4
2 2   ΒΩΒΟΣ ΑΡΗΣ "ΕΛ-ΕΜ" MITSUBISHI EVO IX N4
3 3   ΝΑΣΟΥΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ MITSUBISHI EVO IX N4
4 4 ΑΛΑ ΤΕΑΜ ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
5 5   "TAZ" ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI EVO IX N4
6 6   ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜ. ΑΧΤΙΔΑΣ ΜΑΝΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
7 7   ΧΑΛΚΙΑΣ ΘΕΜΗΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ SUBARU IMPREZA N14 N4
8 8 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΚΥΡΚΟΣ JR ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ MITSUBISHI EVO IX N4
9 9   ΤΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ MITSUBISHI EVO VIII N4
10 10 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΟΥΡΛΗΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
11 11 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΠΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΓΚΟΤΟΒΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ SUBARU IMPREZA STI N4
12 12 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑΣΟΣ ΤΣΙΟΥΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
13 14   ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΛΛΑΣ ΤΟΛΗΣ MITSUBISHI EVO IX N4
14 15   ΔΟΝΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
15 16 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΚΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ CITROEN C2 A6
16 17   ΓΚΑΛΛΟ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 206 KITCAR A
17 18   "GASTON JUNIOR" ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 A6
18 19   ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΡΣΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ SUBARU IMPREZA WRX N4
19 20 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΟΥΡΙΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ MITSUBISHI EVO VI N4
20 21 A.Λ.Α.Λ ΖΙΩΒΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ MITSUBISHI EVO  N4
21 22   ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ ΣΙΔΕΡΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ MITSUBISHI EVO VIII N4
22 23 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΤΙ ΚΡΑΣΟΥΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS E11
23 24 Α.Λ.Α.Λ. ΜΑΚΑΡΩΝΗΣ ΑΚΗΣ - TOYOTA YARIS A5
24 25 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΧΑΪΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ TOYOTA YARIS A5
25 26 ΑΛΑΜΑΠ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΟΥΣΕΤΗΣ ΤΑΣΟΣ MERCEDES 190 E12
26 27   ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΠΑΣΙΟΥΚΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ TOYOTA YARIS A5
27 28 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΚΟΤΣΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΦΟΥΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ VW POLO A5
28 29   ΜΑΚΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ CITROEN C2 A
29 30 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΖΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΣΠΥΡΟΣ MG ROVER A6
30 31   ΧΙΩΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΘΑΣ ΑΝΕΣΤΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE A6
31 32   "ΚΑΒΑΛΑΡΑΚΗΣ JUNIOR" ΣΚΟΡΔΥΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 206 A6
32 33   ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΣΗΜΩΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ SEAT IBIZA A7
33 34 Α.Λ.Α.Λ. ΚΑΠΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ TOYOTA YARIS A5
34 35   "ARMA" "ARMAKI" NISSAN MICRA K11 A5
35 36 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΚΟΝΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΖΟΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ TOYOTA YARIS A5
36 37   ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - TOYOTA YARIS A5
37 38   ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ALFA 75 TURBO E12
38 39 ΛΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΛΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT  Ε11
39 40   ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΠΑΣ ΝΩΝΤΑΣ NISSAN MICRA K11 A5
40 41 ΕΛΕΤΑ SPORT ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ "SISI" SCODA FABIA A5
41 42 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΣΙΚΡΙΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ TOYOTA COROLLA AE86 E10
42 43 Α.Λ.Α. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΜΟΥΓΙΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΟΓΙΑΣ ΤΑΣΟΣ TOYOTA COROLLA AE86 E10
43 44   ΚΛΕΙΑΣΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - TOYOTA COROLLA AE86 E10
44 45   ΜΑΓΓΟΣ ΤΡΥΦΩΝ ΒΕΡΙΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ OPEL ASTRA E11
45 46   ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΚΛΙΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA STARLET KP60 E10
46 47   ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΚΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ DAIHATSU TERIOS T1
47 48 Σ.Β.Ο.Α. ΛΥΚΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Χ''ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ FORD ESCORT RS 2000 2/C3
48 49   ΒΑΖΑΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΜΕΝΗ ΜΑΡΙΝΑ FORD ESCORT RS 2000 2/C3
49 50 Σ.Β.Ο.Α. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΟΣ ΜΠΟΓΙΑΝΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ TOYOTA CELICA  2/C2
50 51   ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ ΧΑΡΗΣ ΠΕΡΙΔΗΣ ΑΝΡΕΑΣ OPEL KADETT GTE 2/C3
51 52   "CASTOR" ΤΣΑΔΑΡΗΣ ΝΙΚΟΣ PORCHE 924 3/D4
52 53   ΠΑΠΑΘΑΝΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ BMW 2002 Ti 2/C3
53 54   ΧΑΡΑΓΚΙΩΝΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FORD ESCORT MKI 2/C3
54 55   ΡΩΜΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΝΤΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 504 1/B4
55 56   "IRAKLIS" ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT  1/B2
56 57   ΜΑΤΑΚΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΦΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ VW BEETLE 1/B2

Ενημέρωση


  Πρεμιέρα για το ΠΠΡ του 2009 με το χωμάτινο 13ο Rally Κορίνθου που είχε ως κέντρο το Λουτράκι. Οι περισσότεροι κορυφαίοι συνδυασμοί έδωσαν το παρών και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για ένα καλό ξεκίνημα της φετινής σεζόν.
Νικητές, το φαβορί του αγώνα, Bωβός-ΕΛ ΕΜ με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που προετοιμάζει η Ralliart Italy, που αν και στο 1ο loop είχαν αντίπαλο,κυρίως λόγω κακού set up, στο 2ο loop βρήκαν τις ρυθμίσεις που τους βόλεψαν και γράφοντας κορυφαίους χρόνους, "καθάρισαν" την υπόθεση νίκη, παρά και το πρόβλημα που είχαν στην τελευταία ε.δ. με το ψυγείο του αυτοκινήτου. Στην ουσία το πλήρωμα πραγματοποίησε μια πολύ καλή προπόνηση, εν όψει της συμμετοχής τους στο Rally Ακρόπολις με το ίδιο αυτοκίνητο διεκδικώντας μια διάκριση ανάμεσα στους συμμετέχοντες του PWRC.

H 2η θέση της γενικής πρόσφερε και αυτή μάχη και μάλιστα μέχρι την τελευταία ε.δ. του αγώνα. Μετά την 2η ε.δ. του αγώνα οι Νάσουλας-Πατρικούσης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX (ex-Top Run) δημιούργησαν μια διαφορά της τάξης των περίπου 11'', την οποία οι Πίτσος-Καραπαπαζής με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ε.δ. με ε.δ άρχισαν σιγά σιγάνα "ψαλιδίζουν" με αποτέλεσμα τα 2 πληρώματα να λύσουν τις διαφορές τους στην τελευταία ε.δ. του αγώνα (μόλις 4''5 η διαφορά τους πριν από αυτή). Εκεί ο Νάσουλας πραγματοποίησε πολύ καλό χρόνο, κερδίζοντας παράλληλα και την ε.δ., και κατάφερε να διατηρήσει την 2η θέση αφήνοντας τον Πίτσο με την τελευταία θέση του πόντιουμ.

Μετά από αρκετό καιρό, είχαμε την ευκαιρία να δούμε και ένα νέο αυτοκίνητο στα Ελληνικά ράλλυ με ένα γνώριμό μας πλήρωμα φυσικά που έκανε την επανεμφάνιση του στο ΠΠΡ. Ο λόγος, για τους Χαλκιά-Μαχαίρα, που συμμετείχαν στον αγώνα με το νέο τους απόκτημα, ένα Subaru Impreza WRX N14. Σε έναν διερευνιτικό λοιπον αγώνα για αυτούς κατάφεραν να κάνουν καλούς χρόνους διατηρώντας έναν σταθερό ρυθμό και εκμεταλλευόμενοι κάποιες εγκαταλείψεις ανέβηκαν στην 4η θέση, αποτέλεσμα σίγουρα ικανοποιητικό.

Μια θέση πίσω τους βρέθηκαν οι Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ενώ πολύ θετική ήταν και η εμφάνιση των Δοντά-Τσαούσογλου στην πρώτη τους εμφάνιση με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που τους έδωσε την 6η θέση στη γενική την οποία κέρδισαν από τους Κωνσταντακάτο-Πάλλα με ίδιο αυτοκίνητο στην τελυταία ε.δ. του αγώνα οι οποίοι αντίστοιχα τερμάτισαν 7οι. Σε αυτή την μάχη ενεπλάκησαν και οι Δασκαλόπουλος-Τσιούκας με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που όμως έμειναν 8οι.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Μουρίκης-Κουζιώνης με Mitsubishi Lancer RS Evolution VI και Τσίλης-Μαυροδής με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII.

Στην F2 νικητές αναδείχτηκαν οι "Gaston Jnr"-Γιαννόπουλος με Peugeot 106 S16 που κινήθηκαν αρκετά γρήγορα ενώ παράλληλα τερμάτισαν και 12οι γενικής. Τους ακολούθησαν οι Ζούνης-Δεμερτζής με MG ZR και Καβαλαράκης-Σκορδυλάκης με Peugeot 206.

Πολύ κοντά στους νικητές της F2, μόλις 12''7 πίσω τους, βρέθηκαν οι Πανταζόπουλος-Τσικρικάς με μια Toyota Corolla AE86 με την οποία κινήθηκαν πολύ γρήγορα προσφέροντας άφθονο θέαμα και κέρδισαν την κατηγορία Ε και την Ε/10. Μια θέση πίσω τους ακόμα ένας από τους πιο θεαματικούς συνδυασμούς του αγώνα. Ο λόγος για τους Αγγελίδη-Γουσέτη με την γνωστή Μercedes-Benz 190E 2.3 16V που κέρδισαν την Ε/12 ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι Χατζηγάκης-Τόλιας που και αυτοί κέρδισαν τους θεατές με τις γωνίες τους αλλά και την Ε/11.

Στην Α/5 είχαμε τις μεγαλύτερες ανατροπές του αγώνα. 6 διαφορετικοί σνδυασμοί προηγήθηκαν κατά την διάρκεια του αγώνα. Τελικά η νίκη κατέληξε στους Κόντη-Τζόγια με Toyota Yaris oι οποίοι τερμάτισαν εμπρός από τους Καπνιά-Σεβαστόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο.

Στα Ιστορικά η νίκη κατέληξε στους Καλτσούνη-Περίδη με Opel Kadett GT/E, εμπρός από τους "Castor"-Τσάδαρη με Porsche 924 και Ανδριόπουλο-Μπογιαντζή με Toyota Celica. Στην ομάδα Τ είχαμε μόλις μια συμμετοχή στον αγώνα, τους Χεκιμιάν-Κάκαλη με Daihatsu Terios.

Ας δούμε όμως και τις εγκαταλείψεις του αγώνα. Οι Κύρκος Jnr-Aνδριανόπουλος με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX, όπως συνηθίζουν στους τελευταίους αγώνες, στο 1ο loop βρέθηκαν πολύ κοντά στους νικητές κερδίζοντας τις 2 από τις 3 ε.δ. αλλά και πάλι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αρχικά με την τρόμπα βενζίνης και στην συνέχεια με ένα κομμένο μπαλάκι που τους οδήγησε στην εξέδρα των θεατών. Πάντως δείχνουν να έχουν την ταχύτητα που χρειάζεται και αν βελτιωθούν στην "διάρκεια" τους θα έχουν όλες τις προυποθέσεις για να πρωταγωνιστίσουν. Καλή εμφάνιση και για το έταιρο πλήρωμα της οικογένειας Κύρκου. Οι Λάμπρος Κύρκος-Πολυζώης επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX βρισκόταν 5οι γενικής μετά και την 2η ε.δ. αλλά στην επόμενη είχαν ένα κλατάρισμα και ενώ σταμάτησαν να το αλλάξουν έσπασε ο γρύλλος με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να το αλλάξουν και μην θέλοντας να ρισκάρουν κάποια μεγάλη ζημιά στο αυτοκίνητο σταμάτησαν την προσπάθεια τους. Στην 1η ε.δ. του αγώνα σταματησαν την προσπάθεια τους και οι "ΤΑΖ"-Σουκούλης με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX από πρόβλημα στον κινητήρα.

Αρκετές και οι εγκαταλείψεις στην μάχη της F2. Eντυπωσιακή εμφάνιση των Οικονόμου-Γκουργιώτη με το Citroen C2 στην 1η ε.δ. του αγώνα, αλλά στην επόμενη είχαν έξοδο που τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθεια τους ενώ μετά το τέλος της 2ης ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Γκάλλο-Δεληγιάννης με το Peugeot 206 από συμπλέκτη.

Οι εγκαταλείψεις τις Α/5 ήταν αρκετές και μάλιστα διαδραμάτισαν μεγάλο ρόλο στην έκβαση της νίκης. Αρχικά προηγήθηκαν οι Μακαρώνης-Μπλάνης που μέχρι και την 4η ε.δ. έκαναν εξαιρετική εμφάνιση αλλά στην 5η εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη. Στην συνέχεια την σκυτάλη πήραν οι Χαιδάς-Παναρίτης με ίδιο αυτοκίνητο όμως και αυτοί εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη στην ίδια ε.δ.. Αλλά και οι "ΑΡΜΑ"-"ΑΡΜΑΚΙ" με το Nissan Micra K11 που λογικά θα έπαιρναν με την σειρά τους την 1η θέση εγκατέλειψαν στην ίδια ε.δ. από έξοδο. Έτσι μετά και την προτελευταία ε.δ. 1οι βρισκόταν οι Αγγελέτος-Πρινέας με Toyota Yaris αλλά αυτοί εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα. Η νίκη λοιπόν, προσωρινά, έπεσε στα χέρια των Κοτσίκη-Φούκη με ένα VW Polo αλλά και αυτοί δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους καθώς μετά τον τερματισμό του αγώνα αποκλέιστηκαν από την οργάνωση καθώς δεν πέρασαν μέσα από τα φωτοκύτταρα του τερματισμού της 2ης ε.δ. καθώς είχαν την "στιγμή" τους ακριβώς πριν από αυτά.

Κάπως έτσι λοιπόν ολοκληρώθηκε η πρεμιέρα του ΠΠΡ, δυστυχώς όμως με την παντελή έλλειψη των θεατών! Ελάχιστοι παρακολούθησαν τον αγώνα και ελπίζουμε στην συνέχεια του πρωταθλήματος να μην έχουμε τόσο μικρή προσέλευση θεατών! Επόμενος αγώνας του ΠΠΡ, το επίσης χωμάτινο, 31ο Ολυμπιακό Ράλλυ στην περιοχή του Πύργου.


Video


13o Rally Κορίνθου



13o Rally Κορίνθου