Παρά το βροχερό Σάββατο που προβλημάτισε οργάνωση και αγωνιζόμενους, η ηλιόλουστη Κυριακή του αγώνα αντάμειψε όσους βρέθηκαν στην ειδική διαδρομή Αθίκια για το  30ο Rally Sprint "Eκθεση Κορινθία 2010" της ΑΛΑΚ. Οι Βωβός - EL EM επικράτησαν όπως ήταν αναμενόμενο και συμμετείχαν σε μια όμορφη διοργάνωση με σκοπό την ετοιμασία ενόψει του Ράλλυ ΕΛΠΑ. 

Περιγραφή

Mε απόλυτη επιτυχία παρά τα προβλήματα του καιρού το Σάββατο που προβλημάτισαν οργανωτές και αγωνιζόμενους ολοκληρώθηκε το 30ο Rally Sprint ‘’ Eκθεση Κορινθία 2010’’ . Ο καιρός κράτησε και όλοι απόλαυσαν μια ηλιόλουστη αγωνιστική Κυριακή με μεγάλο ενδιαφέρον και θέαμα στην γνωστή και αγαπημένη όλων ειδική διαδρομή των Αθικίων .

Για μια ακόμα φορά ο Δήμος Σαρωνικού , και τα γνωστά μας Αθίκια αγκάλιασαν την διοργάνωση και της έδωσαν διαφορετικό χρώμα όπως πάντα .Επίσης διαφορετικό χρώμα στον αγώνα έδωσε και η χορηγία από την Εκθεση Κορινθία 2010.

Είναι μια νέα σελίδα για την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας η συνεργασία με το Επιμελητήριο Κορινθίας επισήμαναν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Βασίλης Νανόπουλος και ο Πρόεδρος της ΑΛΑΚ Γιώργος Σωτηρόπουλος .

Στο αγωνιστικό μέρος τώρα Από τα 35 πληρώματα που ξεκίνησαν, τα 26 έφτασαν στον τερματισμό.

Οι Άρης Βωβός-«ΕΛ ΕΜ» με Mitsubishi Lancer EVO IX ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι του παιχνιδιού και ειδικά στο 2ο σκέλος μετά την εγκατάλειψη των Ψύλλου – Κόντου που με το Mitsubishi Lancer EVO X έκαναν τον 2ο καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος . Στην 2η θέση στα 2000+ επιτέλους τερματισμός για του δικούς μας Σουρλή – Δελώτα (Mitsubishi Lancer EVO IX) πάρα το πρόβλημα στο πρώτο πέρασμα με τον σπασμένο λεβιέ ταχυτήτων . Τέλος την τριάδα της κλάσης έκλεισαν οι Κλούβατος-Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer EVO IX).

Στα 1600-2000 επιστροφή και νίκη για τον Σάββα Λευκαδίτη της γενιάς του Γίνε Πρωταθλητής που σίγουρα λείπει από τους Ελληνικούς Αγώνες , στα δεξιά του ο Βαγγέλης Ακρατος και όπλο του το πολύ καλά προετοιμασμένο Peugeot 206 Kit Car. Στην 2η θέση οι πάντα γρήγοροι Θεοδωρακάκης – Φραγκούλης με το VW Golf που προετοιμάζει ο οδηγός και τέλος στην 3η θέση βρέθηκαν οι Παναρίτης- Σέλλης ( BMW 320)

Στα 1600 είχαμε άνετη επικράτηση του φαβορί, που ήταν άλλος από τον Σωτήρη Οικονόμου με το γνωστό σε όλους Citroen C2, παρά το λάστιχο που είχε στο 1ο πέρασμα . Στην 2η θέση για εξαιρετική επίδοση από τους Γιάννη Χεκιμιαν – Γιώργο Κακκαλή με το Daithatsu Sirion να δείχνει τα δόντια του στην πρώτη εμφάνιση στους ελληνικούς αγώνες . Την τριάδα της κλάσης έκλεισαν οι Βούτσας – Κεφφαλοτινής ( Toyota Corolla)

Tέλος η μικρή κλάση ήταν υπόθεση του Θοδωρή Τσάκαλου με το κατακόκκινο Toyota Yaris , ενώ στην κλάση ακολούθησαν οι δικοί μας Δημήτρης Χαϊδας – Νίκος Προύτζος με Yaris και αυτοί ενώ 3οι τερμάτισαν οι Νικολούλιας Παρασκευόπουλος με Toyota Starlet.

Οι αγωνιστικές εκδηλώσεις της Α.Λ.Α. Κορινθίας τελείωσαν για το 2010 με τον καλύτερο τρόπο, και σύσσωμο το Δ.Σ. της λέσχης προετοιμάζεται για τη νέα χρονιά, με την ελπίδα ότι η ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού (ΟΜΑΕ) που θα προκηρύξει τους αγώνες για το 2011 θα βελτιώσει κατά πολύ τα πράγματα στον χώρο των αγώνων.

 

pdf ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

Video