ΠΠΡ - 31ο Ράλλυ Κένταυρος - Η νίκη στον Βωβό, οι εντυπώσεις στους Μίχο και Ζάχο!

thumb_kentayros_vovos.jpg Ο 3ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ολοκληρώθηκε με το 31ο Ράλλυ Κένταυρος στην περιοχή του Βόλου. Οι πολύ απαιτητικές ασφάλτινες ε.δ. της περιοχής ήταν το πεδίο μάχης για τα 43 πληρώματα που τελικά ξεκίνησαν τον αγώνα. Με το καλημέρα ξεχώρισαν σε χρόνους τόσο οι Μίχος-Χειράκης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX στην γενική όσο και οι Ζάχος-Ασπρόμουγγος με το Citroen C2 R2 στην F2. Κατάφεραν να κοντρολάρουν τις διαφορές τους από τους αντιπάλους τους αλλά δυστυχώς για τους πρώτους η τύχη δεν ήταν μαζί τους καθώς στην 4η ε.δ. είχαν κλατάρισμα που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο μην αφήνοντας τους ελπίδες για την νίκη που τόσο πολύ ήθελαν ώστε να μπουν δυνατά στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος. Έτσι αφού σταμάτησαν την προσπάθεια τους στο τέλος του 1ου loop, η νίκη κατέληξε στα χέρια των Βωβού-"ΕΛ ΕΜ" με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Περιγραφή


Oι περσυνοί πρωταθλητές προσπάθησαν πολύ στην όχι και τόσο αγαπημένη τους επιφάνεια, την άσφαλτο, ακόμα και όταν ο Μίχος εγκατέλειψε. Έλυσαν τα προβλήματα με το set up του αυτοκινήτου που αντιμετώπισαν στο 1ο loop, και στην συνέχεια βελτίωσαν αρκετά τους χρόνους τους. Με την 2η φετινή τους νίκη, και την μη συγκομιδή βαθμών, τόσο του Μίχου, του Νιώρα (δεν συμμετείχε) όσο και του Κύπριου Θωμά (δεν συμμετείχε) φαντάζουν πλέον ως το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο και μάλλον το Ράλλυ Φθιώτιδος που ακολουθεί φαντάζει κάτι σαν "τελευταία ευκαιρία" για τους υπόλοιπους πιθανούς διεκδικητές.

Στην 2η θέση της γενικής τερμάτισαν μετά από εξαιρετική εμφάνιση οι Ζάχος-Ασπρόμουγγος με το Citroen C2 R2. Όπως ήδη αναφέραμε από την 1η ε.δ. τέθηκαν επικεφαλής τόσο της F2 αλλά και της F3, και γράφοντας εκπληκτικούς χρόνους κατάφεραν να τερματίσουν εμπρός από ισχυρότερα αυτοκίνητα αποδεικνύοντας άλλη μια φορά την ταχύτητα τους.

3οι γενικής, 2οι F2 και νικητές στην Α/7 ήταν οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης που έκαναν μια εμφάνιση μετά από αρκετό καιρό στον τοπικό τους αγώνα. Κινήθηκαν σβέλτα αλλά δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών της F2. Ανέβασαν ρυθμό στο 2o loop και κατάφεραν να κερδίσουν την μάχη της 3ης θέσης από τους Κυρίτση-Ζακχαίο με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX "προσπερνώντας" τους στην πρότελευταία ε.δ.. Οι τελευταίοι ίσως να ξεκίνησαν τον αγώνα με υψηλότερες προσδοκίες για ένα καλύτερο αποτέλεσμα αλλά και πάλι με τους βαθμούς που πήραν παραμένουν ψηλά στην βαθμολογία.

Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Tσίλης-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX ενώ τους ακολούθησαν οι Zάχος-Ζάχος με το Renault Clio RS Ragnotti που τερμάτισαν και 2οι στην Α/7.

Οι Χαλάτσης-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra της Ν/2 βάλθηκαν και πάλι να "προβληματίσουν" πολλούς με τους χρόνους που πραγματοποίησαν! Κυριολεκτικά πετούσαν στις ε.δ. και κατάφεραν εκτός από τη νίκη στην κλάση τους να τερματίσουν και 7οι γενικής! Εξίσου καλή εμφάνιση και για τους Κυριαζή-Χατζηπαναγιώτου με το Citroen Saxo VTS της ίδιας κλάσης που τερμάτισαν περίπου 50'' πίσω τους.

Η νίκη στην Α/5 και η 9η θέση της γενικής πήγε για ακόμα έναν αγώνα στους "Pazonen"-Καρασό που κινήθηκαν πολύ γρήγορα με το Toyota Yaris ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι 2οι της κλάσης, Tσακίρης-Νώττας με ακόμα ένα Toyota Yaris.

Η κατηγορία της Α/6 είχε έντονο συναγωνισμό μεταξύ των 3 πρώτων πληρωμάτων, χωρίς όμως αυτά να βρεθούν στις ανάλογες θέσεις της γενικής. 20'' χώρισαν τους πρώτους από τους 3ους της κλάσης με τους Σωτηρίου-Καστανιώτη με Peugeot 106 S16 να επικρατούν των Αγγλόπουλο-Κυριαζή με ίδιο αυτοκίνητο και Αργυρίου-Πάσχο με Opel Corsa GSI.

Στην κατηγορία Ε, νικητές αναδείχτηκαν οι Νταής-Νταής με ένα VW Golf της Ε/11.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, εκτός των Μίχου-Χειράκη, θα βρούμε επίσης, τους Γεροδήμο-Κοτσιλιάνο με το Honda Civic Type-R που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από έξοδο ενώ βρισκόταν 4οι γενικής, τους Μπαλντούνη-Κωνσταντινίδη με Ford Escort MKII που εγκατέλειψαν στην 2η ε.δ. από μηχανική βλάβη, και τους Κυριακόπουλο-Τριπιντή με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. από έξοδο (που προκάλεσε και την διακοπή της ε.δ. με τα αυτοκίνητα πίσω τους να παίρνουν "εικονικό" χρόνο).

Επόμενος αγώνας του θεσμού το, επίσης ασφάλτινο, 30ο Ράλλυ Φθιώτιδος στις 19-20 Ιουνίου.


Video



Παρουσίαση από U.P. Team


Incar - Τσακίρης - Νώττας - Toyota Yaris


Παρουσίαση από TRT Θεσσαλίας