ΠΠΡ - 30ο Ράλλυ Φθιώτιδος - Tου καιρού το κάγκελο!

Μίχος Ο 4ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ έμελε να είναι και ο πιο συναρπαστικός για φέτος. Το 30ο Ράλλυ Φθιώτιδος είχε σχεδόν τα πάντα. Αρκετές συμμετοχές, μάχες, απρόβλεπτα, ανατροπές, αλλά κυριώς τις διαθέσεις του καιρού που ήταν αναποφάσιστος όλο το 2ήμερο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο αγώνας να κρινόταν στο ποιος θα έκανε τις λιγότερες λάθος επιλογές. Και αυτές αποδείχτηκαν πολλές! Ευνοημένοι από αυτό το "παιχνίδι" ήταν τελικά οι Μίχος-Χειράκης με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που έφτασαν στην 1η τους νίκη σε επίπεδο γενικής στο ΠΠΡ διατηρώντας τις όποιες ελπίδες τους για τον φετινό τίτλο!

Περιγραφή


Δεν ξεκίνησαν καλά τον αγώνα καθώς έχαναν συνεχώς χρόνο σε σχέση με τους Βωβό-"ΕΛ ΕΜ" με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Μετά την 2η ε.δ. βρέθηκαν περίπου 14'' πίσω τους αλλά από την 3η ε.δ. άρχισαν τα "περίεργα" του καιρού. Εκεί οι πρωτοπόροι βρέθηκαν στην ε.δ. με λάθος ελαστικά και set up με αποτέλεσμα μετά και την 4η ε.δ. ο Μίχος να βρεθεί μπροστά με διαφορά περίπου 11''. Στην 5η ε.δ. ο Βωβός πίεσε πολύ μειώνοντας την διαφορά στο 1'' αλλά στις επόμενες 2 ε.δ. τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε στο Κένταυρος έκαναν και πάλι την εμφάνιση τους με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο σε σχέση με τον Μίχο που και αυτός είδε το μικροπρόβλημα ρεταρίσματος που είχε εξαρχής να εντείνεται με αποτέλεσμα οι 2 τους να φτάσουν στον τερματισμό με τον Μίχο να βρίσκεται για 16''79 εμπρός από τον Βωβό. Η διαφορά τους πλέον στην βαθμολογία είναι στο +20 υπέρ του Βωβού αλλά με 4 αγώνες να απομένουν (2 ασφάντινοι, 2 χωμάτινοι) πολλά μπορούν να συμβούν! Μακάρι η μάχη τους να συνεχιστεί και στους υπόλοιπους αγώνες που απομένουν...

Στην 3η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Χατζητσοπάνης-Πετρόπουλος με το Subaru Impreza WRX N12. Όποιες ελπίδες που μπορεί να είχαν για την νίκη στον τοπικό τους αγώνα, εξαφανίστηκαν μετά το κλατάρισμα που είχαν στην 1η ε.δ. του αγώνα που τους κόστισε περίπου 1 λεπτό! Έτσι αυτό που τους έμενε ήταν να οδηγήσουν για την ευχαρίστηση την δική τους αλλά και των θεατών χωρίς βέβαια αυτό να τους εμποδίσει να κερδίσουν 3 ε.δ. την 2η μέρα και να δείξουν πόσο πολύ λείπουν από τις λίστες συμμετοχών των αγώνων του ΠΠΡ. Η τελική τους διαφορά από τους νικητές ήταν 35''7!

Καλή εμφάνιση πραγματοποίησαν οι Καμπύλης-Σταμέλος με το VW Golf MK4 KC που συντηρεί η ομάδα του οδηγού. Κατά την διάρκεια του αγώνα βρέθηκαν και στις θέσεις του πόντιουμ αλλά δεν κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους τον Χατζητσοπάνη. Ήταν μακράν ο ταχύτερος 2WD συνδυασμός και σίγουρα αν είχαν συχνότερη εμπλοκή στους αγώνες να μπορούσαν να φτάσουν ακόμα ψηλότερα.

Για την 5η θέση της γενικής έγινε πραγματικά μεγάλη μάχη μεταξύ 3 πληρωμάτων. Η μάχη αυτή είχε σαν τρόπαιο την νίκη στην F2 και αυτοί που κατάφεραν να επικρατήσουν ήταν οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με το Renault Clio R3 Maxi. Oδήγησαν σβέλτα και παρά την λάθος επιλογή ελαστικών την Κυριακή το πρωί που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο κατάφεραν να "μαζέψουν" την διαφορά και να ξαναβρεθούν στην πρώτη θέση της F2. Έτσι μετά και την 2η θέση στην F2 στον Βόλο "μπαίνουν" δυνατά στην διεκδίκηση του τίτλου!

Μόλις 6'' πίσω τους τερμάτισαν οι νικητές της κατηγορίας των Ιστορικών, Γιαννακούλης-Πετρόπουλος με Porsche 911 RSR. Ευνοήθηκαν από την σειρά εκκίνησης στην 3η και 4η ε.δ και μάλιστα έφτασαν να κερδίσουν την 3η ε.δ. σε επίπεδο γενικής! Οι καλοί χρόνοι συνεχίστηκαν και στις επόμενες ε.δ. με αποτέλεσμα να καταφέρουν να διατηρήσουν το πλεονέκτημα που τους έδωσε ο καιρός τερματίζοντας στην εξαιρετική αυτή για Ιστορικό αυτοκίνητο 6η θέση της γενικής.

Άλλο 1'' πίσω τους τερμάτισαν οι Κ.Χαλιβελάκης-Τριανταφυλλίδης με το Peugeot 206 KC. Μετά την μέτρια εμφάνιση στον αγώνα του Βόλου, το πλήρωμα κατάφερε να γράψει καλούς χρόνους ενώ χωρίς μια ποινή 10'' για jump start ίσως να διεκδικούσε και την νίκη στην F2! Πάντως η 2η θέση της F2 σε συνδυασμό με την νίκη τους στην F3 μόνο ευχαριστημένους θα πρέπει να τους αφήνει και να ανεβάζει σημαντικά την ψυχολογία τους για την συνέχεια του θεσμού.

Όπως αναφέραμε η μάχη για την νίκη της F2 ήταν μεγάλη. Ο 3ος συνδυασμός που ενεπλάκει στην μάχη ήταν οι Γεροδήμος-Κοτσιλιάνος με το Honda Civic Type-R. Παρά την ατυχία τους με την έξοδο που είχαν στον προηγούμενο αγώνα, σε αυτόν βρέθηκαν και πάλι στην μάχη της νίκης καθώς στο τέλος της 3ης ε.δ. βρέθηκαν να προηγούνται στην F2. Εκεί κάπου όμως δεν διαχειρίστηκαν σωστά το πλεονέκτημα τους και έπεσαν σταδιακά στην 3η θέση της κατηγορίας.

Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza WRX N12 και, μόλις 3''6 πίσω τους, οι νικητές της Α/6, Γάτσος-Αμαραντίδου με Citroen Saxo VTS μετά από καλή εμφάνιση. Στην Α/6 τους νικητές ακολούθησαν οι Ξουργιάς-Νικολακοπούλου με Citroen C2 στην 12η θέση της γενικής.

Στις υπόλοιπες κλάσεις, την νίκη στην Α/5 κατέκτησαν Παπαδημητρίου-Παπαδημητρίου με Τοyota Yaris τερματίζοντας στην 24η θέση της γενικής. Στην κατηγορία Ε και την Ε/11 επικράτησαν οι Τσιλίκας-Κουκούνας με Opel Manta τερματίζοντας στην 20η θέση της γενικής ενώ στην Ε/10 την νίκη πήραν οι Διαμαντής-Μασιάλας με Toyota Corolla AE86.

Στα Ιστορικά, τους νικητές ακολούθησαν οι Λυκάκης-Χατζηθεοδωρίδης με Ford Escort MKI και οι Γιόβας-Αμαξάς με Audi 80 GT.

Στις κυριότερες εγκατελείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Β.Ζάχο-Ασπρόμουγγο με το Citroen C2 R2 Max που για 2ο συνεχόμενο αγώνα εντυπωσίασαν με τους χρόνους τους αλλά είχαν έξοδο στην 3η ε.δ., τους Τσίλη-Αχτίδα με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν στην 3η ε.δ. από σπασμένο τροχό, τους Πέππα-Κατσίμη με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που σταμάτησαν την προσπάθειά τους στην 5η ε.δ. από μηχανική βλάβη, τους Β.Ζάχο-Σ.Ζάχο με το Renault Clio RS Ragnotti που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. από δυναμό ενώ πραγματοποιούσαν πολύ καλή εμφάνιση, τους "Pazonen"-Καρασό με το Toyota Yaris που σταμάτησαν στην 5η ε.δ. από μηχανική βλάβη, τους Κυριακόπουλο-Τριπιντή με Peugeot 106 S16 που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. από εκκεντροφόρο ενώ βρισκόταν στην μάχη της Α/6, και τους Αργυρίου-Πάσχο με το Opel Corsa GSI που εγκατέλειψαν μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας ε.δ. ενώ στην ουσία είχαν τερματίσει 2οι Α/6.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το ασφάλτινο 43ο Ράλλυ ΔΕΘ στις 11-12 Σεπτεμβρίου.

Video



30ο Ράλλυ Φθιώτιδος


30ο Ράλλυ Φθιώτιδος



30ο Ράλλυ Φθιώτιδος


30ο Ράλλυ Φθιώτιδος