ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ - ΚΥΠΑΡΙΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - MITSUBISHI LANCER EVO IX Μέσα στο άσχημο κλίμα αναβολών και ακυρώσεων διαφόρων αγώνων στην Ελλάδα που επικρατεί φέτος, το 39ο Ράλλυ Θερμαϊκού ολοκληρώθηκε με επιτυχία με κέντρο του αγώνα την Αρναία Χαλκιδικής. Ο ΑΟΘ έκανε μια έξυπνη επιλογή μεταφέροντας το κέντρο του αγώνα πιο κοντά στις ε.δ. αυτού μειώνοντας έτσι και το κόστος αλλά και την ταλαιπωρία με τις μεγάλες "απλές" των προηγουμένων ετών. Ο καιρός τελικά την Κυριακή έκανε το χατήρι όλων με αποτέλεσμα να δούμε έναν άκρως ενδιαφέροντα αγώνα. Νικητές αναδείχτηκαν οι Μαυροδής-Κυπαρισσάς, μετά από πολύ καλή εμφάνιση, οδηγώντας για πρώτη φορά ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Ενημέρωση


Με το καλημέρα έδειξαν ότι αυτοί είναι ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα, κερδίζοντας την πρώτη ε.δ. του αγώνα, αλλά στην 2η δέχτηκαν μια ποινή 20'' που προσωρινά τους έριξε στην 4η θέση της γενικής. Δεν πτοήθηκαν από αυτό και στην συνέχεια πίεσαν ακόμα περισσότερο με αποτέλεσμα να κερδίσουν και τις 3 ε.δ. που απέμεναν ενώ μόλις στην τελευταία ε.δ. του αγώνα να καταφέρνουν να ξανανέβουν στην 1η θέση της γενικής και μάλιστα για μόλις 1''67. Έτσι λοιπόν πήραν μια πανάξια νίκη, την πρώτη του πληρώματος σε επίπεδο γενικής.

Στην 2η θέση γενικής κατέληξαν τελικά οι Τόψης-Τσότσος επίσης με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX. Και αυτοί προσπάθησαν για το καλύτερο σε μια από τις επιλεκτικές εμφανίσεις που θα πραγματοποιήσουν φέτος. Κινήθηκαν όπως πάντα πολύ γρήγορα και συνέλεξαν πολύτιμα χλμ, καθώς όπως μας δήλωσαν ακόμα βρίσκονται σε στάδιο εξέλιξης με το αυτοκίνητο. 

Πολύ καλή εμφάνιση και για τους 3ους γενικής, Μπεσλίδη-Νάνο με το VW Golf MKIII KC. Κατάφεραν να βρίσκονται κοντά στα 2 πληρώματα εμπρός τους, τερματίζοντας 20'' περίπου πίσω από τους νικητές, ενώ κέρδισαν και την 2η ε.δ. του αγώνα!

Η εμφάνιση του αγώνα ανήκει στο πλήρωμα που τερμάτισε στην 4η θέση της γενικής. Οι Καραβασίλης-Κολλαράς με το Peugeot 106 S16, εκτός του ότι κέρδισαν την F2, την F3 και την A/6, κυριολεκτικά απογείωσαν το αυτοκίνητο γράφοντας απίστευτους χρόνους! Τερμάτισαν μόλις 26'' πίσω από τους νικητές ενώ για μόλις 5'' βρέθηκαν εκτός του πόντιουμ της γενικής.

Η 5η θέση της γενικής αλλά και η 2η στην F2 και στην F3, κατέληξε στους Κωνσταντίνου-Καρματζόγλου με το Peugeot 206 KC. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα, ενώ χωρίς την ποινή των 20'' που δέχτηκαν και αυτοί, δείχνουν ότι μάλλον αυτοί ήταν ο ταχύτερος 2wd συνδυασμός!

Μια θέση πίσω τους στην γενική και νικητές στην Α/7, βρέθηκαν οι Bαλαβάνης-Τσαβδαρίδης με το νέο τους όπλο, ένα Honda Civic Type-R. Μετά από αρκετές ατυχίες τον τελευταίο καιρό κατάφεραν να πάρουν ένα καλό αποτέλεσμα που σίγουρα τους δίνει κουράγιο για την συνέχεια.

Στις επόμενες 3 θέσεις της γενικής βρέθηκαν, οι Tρατσέλας-Μικρούλης με Peugeot 106 S16, Σανιδάς-Τριανταφύλλου επίσης με Peugeot 106 S16, και Μπίστας-Μπακλώρης με Citroen C2, που αντίστοιχα τερμάτισαν 2οι, 3οι και 4οι στην Α/6, όλοι τους πραγματοποιώντας καλές εμφανίσεις.

Την πρώτη 10άδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Κοσμίδης-Γεωργούσης με το Peugeot 306 S16 που πήραν και την 2η θέση στην Α/7. 3οι στην Α/7 τερμάτισαν οι Βελέζης-Μαύρος με Ford Fiesta ST στην 17η θέση της γενικής.

Στην Ε/12 επικράτησαν οι Μανωλόπουλος-Μανωλόπουλος με το εκπληκτικό Renault 5 Turbo Maxi. Τερμάτισαν στην 12η θέση της γενικής και αυτό οφείλεται σε πρόβλημα που αντιμετώπισαν με το αυτοκίνητο στην 2η ε.δ. όπου έχασαν αρκετό χρόνο.

Στην Ε/11 νικητές αναδείχτηκαν οι Λάκης-Καμζέλης με Opel Manta, ακολουθούμενοι από τους Μόσχο-Στογιάννη με Peugeot 205 GTI.

Παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπισαν με υπερθέρμανση του κινητήρα, οι Τρύφος-Θεοφανίδης κατάφεραν να επικρατήσουν στην Ν/2 με το νέο τους αυτοκίνητο, ένα Citroen Saxo VTS. Toυς ακολούθησαν στην κλάση, οι Ταυλίκος-Τάτσιος με Peugeot 106 S16 και Δήμου-Χαλαστάρας με ίδιο αυτοκίνητο.

2η συνεχόμενη συμμετοχή σε Ελληνικό αγώνα, μετά το 1ο Rally Sprint Χαλκιδικής, πραγματοποίησαν οι Stratieva-Milanova από την γειτονική Βουλγαρία με το Citroen C2 R2 Max. Αντιμετώπισαν αρκετά μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο, ενώ και η απειρία τους στις συγκεκριμένες ε.δ., δεν τους επέτρεψε κάτι καλύτερο από την 19η θέση της γενικής. Φαίνονται πάντως να απολαμβάνουν τους αγώνες στην χώρα μας καθώς όπως μας εκμυστηρεύθηκαν θα συμμετέχουν σε άλλους 2 αγώνες φέτος στην Ελλάδα!

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε, τους Κωνσταντινίδη-Κωνσταντινίδη με το Peugeot 205 που εγκατέλειψαν στην 4η ε.δ. από έξοδο, ενώ βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής, τους Ανδρεάδη-Σαρητζόγλου με VW Golf MKII που εγκατέλειψαν στο flying της 3ης ε.δ. από μηχανική βλάβη, τους Μπατσάρα Δ.-Μπατσάρα Αι. με ζημιές στο πίσω μέρος του Mitsubishi Lancer RS Evolution III  από έξοδο στην 1η ε.δ. και τον Μπατσάρα Απ. - Μπιμπλιτζή Χ. από ημιαξόνιο στην εκκίνηση της 1ης ειδικής.

Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Β.Ελλάδος, στις 29-30 Μαΐου με το Ράλλυ Κένταυρος στην περιοχή του Βόλου, το οποίο προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Video



Μαυροδής - Κυπαρισσάς - Ε.Δ. Παλαιόχωρα ΙΙΙ (Τερματισμός)