Καλούδης - Ρούφος - Peugeot 207 S2000 Με το Shakedown στην Ε.Δ. "Γαλάτιστα" ξεκίνησε η αγωνιστική δράση στο 43ο Ράλλυ ΔΕΘ. Σε μια πρωτοποριακή διαδικασία για ελληνικό ασφάλτινο αγώνα, τα πληρώματα που συμμετείχαν είπαν τα καλύτερα λόγια για την ευκαιρία που τους δώθηκε και ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Η εύκολη πρόσβαση και ο καλός καιρός επέτρεψε σε πολύ κόσμο να βρεθεί στην ειδική όπου οι Καλούδης - Ρούφος σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο με το Peugeot 207 S2000 που έχουν νοικιάσει μόνο γι'αυτό τον αγώνα!
Μίχος - Χειράκης - Mitsubishi Lancer Evo IXΤόψης - Τσότσος - Mitsubishi Lancer Evo IX
Χαλιβελάκης Κ. - Μαχαίρας - Peugeot 206 KC
Γεροδήμος - Κοτσιλιάνος - Honda Civic Type-R
Κωνσταντίνου - Σαρητσόγλου - Peugeot 206 KC
Κοσμόπουλος - Μπαρδάκης - Renault Clio R3 Maxi
Μπεσλίδης - Νάνος - VW Golf III KC
Μίχος - Χειράκης - Mitsubishi Lancer Evo IX
Καλούδης - Ρούφος - Peugeot 207 S2000

Το νεαρό πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη που ήδη μετράει ένα Κύπελλο Βορείου Ελλάδος στο ενεργητικό του, έκανε το επόμενο βήμα και κατάφεραν να συμμετέχουν με ένα σύγχρονο αγωνιστικό "όπλο" που χαρήκαμε και μεις σήμερα και θα θαυμάσουμε και στις αυριανές ειδικές διαδρομές του αγώνα. Τους είδαμε χωρίς άγχος και χωρίς προσδοκίες για την αυριανή ημέρα, αναζητώντας την οδηγική ευχαρίστηση και ψάξιμο του νέου αυτοκινήτου.

Με μεγάλη αγωνία βλέπαμε τα περάσματα και των Μίχου-Χειράκη που έχοντας βρει το στήσιμο στο Mitsubishi Lancer Evo IX είναι στα φαβορί στην ασφάλτινη επιφάνεια και αύριο περιμένουμε να έχουν και τον πρώτο λόγο για τη γενική. Μια πραγματικά ενδιαφέρουσα μάχη ανάμεσα σε δύο διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα. Τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσαν οι Τόψης - Τσότσος επίσης με Evo IX.

Στους κορυφαίους χρόνους θα πρέπει να αναφέρουμε τους Χαλιβελάκη Κ. -Μαχαίρα με Peugeot 206 KC, Γεροδήμο - Κοτσιλιάνο με Honda Civic Type-R, τους Καραβασίλη-Κολλαρά στην A6 και τους Κυριαζή-Χατζηπαναγιώτου στα Ν2.

Η διαδικασία του Shakedown αποδείχθηκε χρήσιμη όχι μόνο γιατί ήταν οργανωμένη και ασφαλής αλλά και γιατί βγήκαν και ορισμένα προβλήματα που θα τα έβρισκαν μπροστά τους οι αγωνιζόμενοι.

Στα αξιοπερίεργα της ημέρας ήταν και η αλλαγή πληρώματος για τη συμμετοχή της Partalios Racing Team αφού ο Δ. Παρταλιός έμεινε χωρίς δίπλωμα! και έτσι το Citroen Saxo GrA θα οδηγήσει ο Βελέζης.
Στην ειδική είχαμε μέχρι και λάστιχο! στο Citroen AX του Καμπουγιάννη που το άλλαξαν και συνέχισαν μέχρι την έξοδο από την ειδική.

Είχαμε επίσης την εμφάνιση του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου για τη Vatsos Rally Team, ένα λευκό Renault Clio R3 επιπέδου access που ολοκληρώθηκε με πολύ μεράκι και έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα με τους Ν. Βάτσο - Θεοφανίδη. Το πλήρωμα δήλωσε ότι τώρα πρέπει να το μάθουν και το υπόλοιπο της χρονιάς θα είναι περίοδος προσαρμογής στα νέα δεδομένα. Στο Shakedown τους είδαμε να κατεβάζουν το χρόνο σε κάθε πέρασμα και κάπως έτσι φανταζόμαστε και την αυριανή τους ημέρα. 

Ολόκληρη η διαδικασία μεταδώθηκε ζωντανά με εικόνα και συνεντεύξεις των πληρωμάτων στον τερματισμό της ειδικής από το ιντερνετικό Ράδιο ΣΟΑΑΒΕ με τη βοήθεια και του R40 αφού οι Γκάλφας και Τσιότρας είχαν το... πόστο του τερματισμού ενώ το ίδιο έγινε και με την ζωντανή κάλυψη και της πανυγηρικής εκκίνησης το βράδυ στην πλατεία Αριστοτέλους. 

Η επιλογή αποδείχθηκε πολύ επιτυχημένη αφού τόσο το σημείο με τα γύρω κτίρια το βράδυ, όσο και ο πολύς κόσμος που βρέθηκε εκεί, δημιούργησαν μια ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα. Πολύς και ο κόσμος που είχε μαζευτεί κατά μήκος της παραλιακής από όπου έφευγαν τα αγωνιστικά μετά τη ράμπα της εκκίνησης.

Αξιοσημείωτη και άκρως συγκινητική, ήταν η στιγμή που κομμάτι της ζωντανής ιστορίας του Α.Ο.Θ., όπως οι κ. Τσομπανόπουλος, Ψηφίδης και Αλεξανδρίδης φωτογραφήθηκαν σε ένα παλιό Fiat Abarth, ενώ έδιναν και εκκίνηση σε πληρώματα. 

Εκκίνησαν 48 πληρώματα και η αυριανή ημέρα ξεκινά με την Ε.Δ."Γαλάτιστα" στις 9:07 το πρωί. Και η αυριανή ημέρα θα μεταδωθεί ζωντανά από το Ράδιο ΣΟΑΑΒΕ με... ρεπόρτερ σε κάθε είδική και τον Τάσο Τσιότρα στο Service Park για συνεντέυξεις των πληρωμάτων.