Νικολόπουλος - Τσιάπας οι νικητές του 6ου Σπριντ Όθρυς

 Το 6ο Ράλλυ Σπριντ Όθρυς διοργανώθηκε την Κυριακή 9 Ιουνίου 2013 στη γνωστή ειδική διαδρομή κοντά στον Αλμυρό και για μια ακόμα χρονιά νικητές ήταν οι Νικολόπουλος - Τσιάπας με το λευκό Mitsubishi Lancer Evo 6. Πρόσφεραν θεαματικά περάσματα στους πολλούς θεατές που βρέθηκαν στην ειδική διαδρομή ενώ διατήρησαν διαφορά ασφαλείας από τους Σταφυλοπάτη - Τσιούκα (Opel Astra OPC) που πήραν τη δεύτερη θέση γενικής στον αγώνα.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Τζαμπάζης - Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer Evo 10) με διαφορά 12" από τον Σταφυλοπάτη και θα είναι ζεσταμένοι για το Ράλλυ Θερμαϊκού όπου και συμμετέχουν αυτό το Σαββατοκύριακο.

Μόλις 1,2 δευτερόλεπτα έλειπαν από τους Καρπάνο - Καρπάνο (Mitsubishi Lancer Evo 10) που κάλυψαν ένα μέρος από τη διαφορά του πρώτου σκέλους σε σχέση με τον Τζαμπάζη. Τελικά αρκέστηκαν στην τέταρτη θέση γενικής, ενώ με τον Τσαμπάζη ήταν τα μόνα Ν/4 στον αγώνα.

Στην 5η θέση γενικής ήταν οι νικητές της ΕΕ/11, οι τοπικοί Μπαλντούνης - Καπανιάρης που μάλιστα συμμετείχαν ως μέλη του Diamo Club της Βουλγαρίας, ενώ "έφεραν" και καλεσμένες το γυναικείο πλήρωμα από τη γείτονα χώρα που συμμετείχε στα 1600.Τη θέση στη γενική την κέρδισε στο 2ο σκέλος από τους τοπικούς Τραγή - Γκιλομανάκη (Peugeot 205) για μόλις 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Βέβαια όλοι ήταν χαρούμενοι αφού και ο Τραγής είναι ο νικητής στην κλάση ΕΕ10 των 1600 κε.
Χαρακτηριστικό του αγώνα είναι η μεγάλη διαφορά σε χρόνο που είχαν τα Mitsubishi Evo σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους, μιας και ο Μπαλντούνης έχει συνολικό χρόνο 42 δεύτερα πιο πίσω από τον Καρπάνο.

Άλλα 47 δεύτερα πιο πίσω σε σύνολο χρόνου τερμάτισε ένα ακόμα τοπικό πλήρωμα που κέρδισε την κατάταξη F2 και την κλάση Ν/2! Ο λόγος για τους Μιχαήλ - Κορίνθιο (Peugeot 106) που τα πήγαν πάρα πολύ καλά και κατάφεραν ένα άριστο αποτέλεσμα γενικής και F2.

Μάλιστα είχαν ιδιαίτερη μάχη με τους άλλους τοπικούς διεκδικητές της N/2 όπου είχαν τη μάχη της ημέρας. Οι Στρούγγης - Ρέντης (Peugeot 106) πήραν τελικά τη δεύτερη θέση, παρά το ότι ήταν μπροστά στο 1ο σκέλος με διαφορά ενάμιση δευτερόλεπτο από τον Μιχαήλ.

Την τρίτη θέση στη Ν/2 πήραν οι Βασταρδής - Σαριτζόγλου (Citroen Saxo) και τέταρτες οι Βουλγάρες Stoyanova - Kordev (Citroen Saxo).

Στην Α/6 τη νίκη πήραν οι Αγγλόπουλος - Πολατίδης (Citroen C2R2) μαζί με την 4η θέση στην κατάταξη F2. Δεύτεροι ήταν οι Μαχαίρας - Παλιούρας (Citroen C2) ενώ ο Μαργαρώνης (Citroen Saxo) εγκατέλειψε στο πρώτο σκέλος.

Στην ΕΕ/10 το βάθρο συμπλήρωσαν οι Διαμαντής - Μασιάλας (Toyota Corolla AE86) στη δεύτερη θέση ενώ οι Γρηγορόπουλος - Λιάπης (Peugeot 205) εγκατέλειψαν στο 1ο σκέλος από μπιλιοφόρο.

Στην ΕΕ/11 μόνο ο νικητής Μπαλντούνης τερμάτισε αφού ο Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) εγκατέλειψε στο 2ο σκέλος και ο Φώτου (Ford Escort) στο 1ο σκέλος από κιβώτιο.

Στην Α/7 τερμάτισαν μόνο οι Ανδριτσάκης - Ζήκας (Seat Ibiza) ενώ οι Μέντζος - Μαυροειδάκος (Renault Clio) δεν κατάφεραν να εκκινήσουν το πρωί της Κυριακής.

Στην ΕΑ/5 τη νίκη πήραν οι Χειλάκης - Νικολός (Peugeot 106) αφού το τοπικό φαβορί των Παρασκευά - Δαμασιώτη (Suzuki Swift GTi) εγκατέλειψαν τον αγώνα μετά από ένα πολύ καλό πρώτο σκέλος (12οι γενικής). Από μηχανική βλάβη εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος και οι Αντωνοβαρδάκης - Ζαφειρίου (Peugeot 106).

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου μετά την πρόσφατη ακύρωση του Ράλλυ Κένταυρος, πρόσφερε έναν άρτιο αγώνα σε πληρώματα και θεατές σε ένα μέρος που και η τοπική κοινωνία αγκαλιάζει τον αγώνα της. Χαρακτηριστικό είναι ότι στο τέλος της διαδρομής, τοπικός σύλλογος έκανε διαμοιρασμό σε νερά στα πληρώματα του αγώνα.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

pdf Γενική κατάταξηpdf Κατάταξη F2  -  pdf 1o σκέλος  -  pdf 2ο σκέλος