Κωνσταντίνου Με αλλαγή σκηνικού στην τελευταία ειδική διαδρομή ολοκληρώθηκε το 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού για το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας. Νικητές ήταν οι Κωνσταντίνου - Μαύρος που συνεργάστηκαν εκτάκτως σε αυτό τον αγώνα κάνοντας μια επιτυχημένη εμφάνιση (συνολικός χρόνος 30:23.43) με το Citroen ZX που ετοιμάζει ο Θεσσαλονικιός μηχανικός. Κέρδισαν 2 ειδικές (Παλαιόκαστρο 2 και 3) έναντι τριών που πήραν οι Κοσμόπουλος - Ευχιάδης που οδηγούσαν τον αγώνα από την πρώτη στιγμή, κάτι που άλλαξε στο τέλος του αγώνα.
Κοσμόπουλος
Κωνσταντινίδης
Τζαμπάζης
Παυλίδης
Μανωλόπουλος
Ανδρεάδης
Κουμποτής
Μπαξεβανάκης
Κυπαρισσάς
Τρύφος
Τσακίρης
Βελέζης
Αργυρίου

Ο Κοσμόπουλος κατάφερε να χτίσει μια μικρή διαφορά από τον Κωνσταντίνου στους δύο Τσουκαλάδες και μπήκαν στην τελευταία ειδική, το Παλαιόκαστρο των 8 χλμ με διαφορά σχεδόν 14 δευτερόλεπτα. Ο νικητής είχε προδιαγραφεί. 

Όμως όλα στράβωσαν για τον Κοσμόπουλο αφού το Mitsubishi Lancer Evo IX έσβησε με το GO στην εκκίνηση της ειδικής, ενώ είχε και ένα τετακέ μέσα στην ειδική. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει μισό λεπτό σε σχέση με τους πρωτοπόρους, τη νίκη στη γενική (30:42.32) και παραλίγο και τη δεύτερη θέση γενικής.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κοσμόπουλο. Είχαν και αυτοί μάχες στο δευτερόλεπτο με τους περισσότερους συνδυασμούς στην κορυφή και πήραν το βάθρο της γενικής στην τελευταία ειδική που έκρυβε μάχες σε κάθε.. κυβισμό.
Δείτε χαρακτηριστικά τη θέση του Κωνσταντινίδη στη γενική κατά την εξέλιξη του αγώνα: ΕΔ1 - 8ος, ΕΔ2 και ΕΔ3 - 5ος, ΕΔ4 - 4ος, ΕΔ5 - 3ος.
Μια συνεχής ανέλιξη και επικράτηση για μόλις 40 δέκατα!! (30:47.24) από τους επόμενους που ήταν οι Τσαμπάζης - Ζακχαιος με Mitsubishi Lancer Evo X (30:47.64). 

Μεγάλες οι μάχες και συνεχείς ανακατάξεις στην κορυφή είχαμε λοιπόν σε αυτό τον αγώνα και τα δράματα δεν τελείωσαν εδώ, αφού στην τελευταία ειδική έχασαν χρόνο και οι Παυλίδης - Harryman (ο Ουαλλός συνοδηγός του Παπαδημητρίου!!) από τετακέ με το Citroen DS3.
Αυτό τους στοίχισε την 3η θέση στο βάθρο της γενικής, μια θέση που είχαν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, έχοντας κάνει μια πολύ καλή εμφάνιση και αυτοί, στην πρώτη αυτή συνεργασία του πληρώματος.
Τερμάτισαν στην 5η θέση γενικής (30:48.10) με διαφορά μόλις μισό δευτερόλεπτο από τον Τσαμπάζη!
Φυσικά ήταν οι νικητές στην κλάση A7 και στην κατάταξη F2.

Στην 6η θέση γενικής τερμάτισαν οι Μανωλόπουλος - Μανωλόπουλος (31:06.60) με το Renault 5 Turbo Maxi που κατάφεραν να το έχουν έτοιμο την τελευταία στιγμή αφού πέρασαν τεχνικό έλεγχο το πρωί του αγώνα.
Ευτυχώς το κατάφεραν και πρόσφεραν θέαμα στους θεατές του αγώνα με το πανέμορφό αυτό αυτοκίνητο.

Στην 7η θέση γενικής τερμάτισαν οι Ανδρεάδης - Μαυρίδης (31:19.06) που έκλεισαν και το βάθρο στην κλάση ΕΕ/11 με το VW Golf.

Επόμενοι στη γενική κατάταξη ήταν οι νικητές της A/6 με οδηγό τον πρώην Πρόεδρο του ΑΟΘ, Δημήτρη Κουμπωτή και συνοδηγό τον Πρόεδρο του ΣΟΑΑΒΕ, Σάββα Μαυροματίδη.
Οδήγησαν άψογα (31:21.28) το νέο Peugeot 106 (το πρώην λευκό του Μπρόζου), δεν αμφισβητήθηκαν σε κανένα σημείο από τον ανταγωνισμό και πήραν τη 2η θέση στα F2.

Στη δεύτερη θέση της Α/6 τερμάτισαν οι Κυπαρισσάς - Καρλιώτης (32:23.98) που δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα με το λευκό Peugeot 106 και κατάφεραν το στόχο τους που ήταν ένας απροβλημάτιστος τερματισμός.
Η ανοδική πορεία τους συνεχίζεται και φέτος (σε συνδυασμό με την αξιοπιστία του αυτοκινήτου) θα είναι η χρονιά που θα δούμε τα αποτελέσματα που μπορεί να φέρει το νεαρό πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη.

Την κλάση συμπλήρωσαν οι Τρυφός - Θεοφανίδης (33:36.49) με Citroen Saxo VTS και ακολούθησαν οι Ταυλίκος - Τάτσιος (36:25.71) με Peugeot 106.

Στην τελευταία θέση τερμάτισαν οι Αργυρίου - Γκάλφας (43:00) που ξεκίνησαν τη μέρα στη δεύτερη θέση της Α/6 και όλα έδειχναν ότι εκεί θα έμενε η μάχη στα 1600.
Όμως στην εκκίνηση του δεύτερου Τσουκαλά είδαν τη θερμοκρασία των νερών να ανεβαίνει επικύνδυνα στο κίτρινο Peugeot 106 που άρχισε να πετάει νερά από το βρασμό.
Σταμάτησαν μέσα στην ειδική και προσπάθησαν επιτυχημένα να κάνουν το βεντιλατέρ να δουλέψει.
Ολοκλήρωσαν την ειδική σε χαμηλό ρυθμό για προστασία του μοτέρ, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε πλήρως στο σέρβις που ακολούθησε και έκαναν ένα δυνατό πέρασμα στην τελευταία ειδική (πρώτος χρόνος F2) για την τιμή των όπλων.
Ένα ακόμα παράδειγμα που δείχνει ότι ο τερματισμός είναι ο πρώτος στόχος στους αγώνες ράλλυ.

Στην κλάση Α/7 τη δεύτερη θέση πήραν οι Μπαξεβανάκης - Μπαξεβανάκης (32:09.46) με το Honda Civic Type-R και σημείωσαν την τρίτη θέση στην κατάταξη F2. 

Στην τρίτη θέση της Α/7 τερμάτισαν οι Αναστασοβίτης - Αναστασοβίτης (38:05.88) με Opel Astra GSi.

Στα 1400 κυβικά είχαμε δύο μόλις αλλά πολύ αξιόλογες συμμετοχές.  Νικητές αναδείχθηκαν οι Τσακίρης - Ιντζόγλου (33:39.56) στην πρώτη παρουσίαση του νέου Yaris που αγόρασε ο Τσακίρης, αφού το προηγούμενο καταστράφηκε πριν από ενάμιση χρόνο στο Ράλλυ ΔΕΘ.
Ο Τσακίρης ξεκίνησε μουδιασμένα τον αγώνα αφού βρέθηκε 13" πίσω από τον ανταγωνισμό.
Στην πορεία βελτιώθηκε κατεβάζοντας συνεχώς χρόνος και κατάφερε (και αυτός) να πάρει τη νίκη στην τελευταία ειδική για μόλις 1"και 25 δέκατα!!!

Την πρωτοπορεία λοιπόν έχασαν οι Βελέζης - Στραντζάλης που κρατούσαν την πρώτη θέση στην Α/5 από την αρχή του αγώνα. Άξοι αντίπαλοι που περιμένουμε να τους δούμε σε νέες μάχες στη μικρή κατηγορία. Δυστυχώς η Α/5 δεν συμπλήρωσε αφού συμμετείχαν μόνο οι δύο τους, κάτι που έγινε και στην κλάση Ν/4. Ίσως και να είναι λογικό αφού στον αγώνα ξεκίνησαν 19 αυτοκίνητα και είδαν τον τερματισμό οι 16.

Για να δούμε τώρα ποιοι έλειπαν από τον τερματισμό στην πλατεία του Πολυγύρου. Ένα από τα φαβορί για μεγάλες.. συγκινήσεις ήταν οι Καραβασίλης - Μηλιάδης που είχαν ήδη σημειώσει νίκη γενικής στο Σπρίντ Σερρών πρίν λίγο καιρό.
Εγκατέλειψαν τον αγώνα νωρίς στη μέση της πρώτης ειδικής από έξοδο μετά από μεγάλη ευθεία. Ευτυχώς χωρίς σημαντικές ζημιές για το Honda Civic Type-R.

Εγκατάλειψη και για τους Διαμαντόγλου - Ασπρόμουγγο από βλάβη μοτέρ στο Suzuki Ignis Sport. Εγκατέλειψαν στο τελευταίο σέρβις του αγώνα. Αυτός ήταν ο δεύτερος αγώνας του νεαρού Διαμαντόγλου που ακολουθεί τα βήματα του πατέρα που συμμετείχε σε ράλλυ μέχρι και πριν λίγα χρόνια. 

Τέλος οι Κούκας - Ιωαννίδης είχαν έξοδο στα ανηφορικά του Τσουκαλά και το Ford Escort βρέθηκε σε μια πλαγιά 5 μέτρα από το επίπεδο του δρόμου.

Ο αγώνας οργανώθηκε με κύριο γνώμονα το κόστος αφού τα περιορισμένα οικονομικά δεδομένα ήταν γνωστά από την αρχή.
Η οργανωση ανταποκρίθηκε και οργάνωσε τον αγώνα παρά το μικρό αριθμό συμμετοχών και εκ των υστέρων αποδείχθηκε η σωστή επιλογή αφού ο συναγωνισμός ήταν έντονος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ο κόσμος βρέθηκε στις πλαγιές αλλά όχι σε μεγάλο αριθμό αφού και η έντονη ζέστη της ημέρας φώναζε για παραλία Χαλκιδικής που ήταν πολύ κοντά στον Πολύγυρο, κέντρο του αγώνα για ακόμα μια φορά.

Στην απονομή τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των Αθυμαρίτη, Καλεμτζάκη και Κουκκίδη ενώ η οργάνωση φρόντισε να υπάρχει και το σχετικό αυτοκόλλητο σε όλα τα αγωνιστικά.

Επόμενος αγώνας για το συναρπαστικό φέτος Κύπελλο Βορείου Ελλάδας είναι το Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαϊδας στις  6-7 Ιουλίου. Παρά το μικρό αριθμό συμμετοχών, βλέπουμε μάχες σε επίπεδο κορυφής σε κάθε αγώνα και τα προγνωστικά κάθε φορά δίνουν και παίρνουν.


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

pdf Γενική κατάταξηpdf Κατάταξη F2