Για την αφίσα...τι να πω!
Πρέπει οι εργασίες αυτές να γίνονται από υπεύθυνους επαγγελματίες του είδους (Εταιρείες Οπτικής επικοινωνίας, γραφιστικής κλπ) για να γίνονται σωστά. Όταν γίνονται από άτομα που τα κάνουν όλα και συμφέρουν, λογικό είναι να γίνει κακή εργασία. Το πρόβλημα είναι όμως, ότι η αίσθηση που μεταδίδει αυτή η εργασία, είτε πρόκειται για αφίσα είτε για λογότυπο είτε για έντυπο, στον θεατή είναι προχειρότητα και κακογουστιά, που με τη σειρά τους συνδέονται με το όνομα της λέσχης ή του προϊόντος (αγώνας).
Άρα υποσυνείδητα η προχειρότητα μιας αφίσας μπορεί κάλλιστα να μεταφραστεί σε προχειρότητα του αγώνα και αντίθετα. Δηλαδή η μεγάλη προσοχή σε αφίσα μπορεί να μεταφραστεί σε ποιοτικό αγώνα.
Αυτοί είναι βασικοί κανόνες ανάπτυξης εταιρική ταυτότητας και οπτικής επικοινωνίας.
Γι αυτό λοιπόν προσέξτε γιατί το φθηνό είναι ακριβό, συνήθως πάντα!