χαιρομαι που σε αρεσε σαν προσπαθεια φιλε μου...οπως γνωριζεις ολα τα αγωνιστικα μονο απ\'εξω θυμιζουν τα αυτοκινητα παραγωγης...γι\'αυτο και κοστιζουν και ενα καρο λεφτα...
για παραδειγμα ενα τετοιο seicento,σε αριστη κατασταση,ελεγμενο και ετοιμο για αγωνα...μπορει να στοιχιζει και 25.000 ευρω...
τα μοτερ των seicento (που γινεται ο λογος),ειναι υπερκυβισμενα εργοστασιακα και επιμελημενα απο το αγωνιστικο τμημα της abarth (auto fiat corse) μεχρι φυσικα οσo τα επιτρεπει η fiche d\'homologation τους, (η 5595 δηλαδη για τα seicento ABARTH) ειναι λιγο κατω απο τα 1.200 κυβικα...μιλαμε για τετραπεταλουδα μοτερ...τα αλογα με τις τελικες extension της,αγγιζουν το παραπανω νουμερο...
τα ηλεκτρικα τους (αγωνιστικοι εγκεφαλοι) συνηθως ειναι της magneti marelli MAR500 ή MAR600 ή της TDD (δεν επαναπρογραμματιζονται και προσφερονται σε δυο versions,για rally και για αναβασεις,με μικρες παρεκλυσεις στην χαρτογραφηση...το κιβωτιο απο τον Zanghellini συνηθως,κοστιζει (μονο αυτο) πανω απο 10.000 ευρω...!!!
centolovers.blogspot.com/2009/11/cinquecentoseicento-racing-session.html
μιλαμε για kit car (K0) παντως...δεν ειναι ουτε διπεταλουδα (αρχικη homologation) ουτε φυσικα της κατηγοριας A0...
δυστυχως αυτης της βελτιωσης seicento...δεν αγωνιστει ποτε στην χωρα μας...ηταν καποιος γνωστος μου εδω,να αγορασει αυτο που ετρεχε ο Panero, αλλα ειχε ηδη πουληθει...ηταν απο τα δυνατα και πρωην εργαστασιακο auto fiat corse...το πιο δυνατο seicento στην Ελλαδα,θεωρω οτι ειναι αυτο που τρεχει η Ελενη Μαλακταρη και προετοιμαζει ο Χρυσαφης...
εαν θελεις να το δεις,υπαρχει πολυ φωτογραφικο υλικο εδω...
(ειναι πριν απο τα ιταλικα)
centolovers.blogspot.com/2009/11/seicento-photos-from-internet-racing.html