Latvala Η δεύτερη και μεγαλύτερη σε μήκος ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013 περιλάμβανε τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, άλλες εκ των οποίων γρήγορες και τεχνικές, άλλες τόσο σκληρές, που έφεραν τα πληρώματα απέναντι σε τακτικές επιβίωσης, κάτι που αποδεικνύεται και από τον αριθμό των κλαταρισμένων ελαστικών. Από νωρίς το πρωί το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη της κορυφής, ανάμεσα στους Evgeny Novikov και Jari-Matti Latvala.  
Sordo
Neuville
Kubica
Fuchs
Suarez

Ο νεαρός Ρώσος αρχικά έδειξε έτοιμος να αντεπεξέλθει στην αντεπίθεση του Φινλανδού οδηγού της Volkswagen Motorsport, όμως στη 2η ε.δ. της ημέρας χτύπησε σε μια πέτρα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αλλάξει τον τροχό του Fiesta, αλλά και να «πληγώσει» την ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC, πέφτοντας σε εκείνο το σημείο στην 8η θέση. Έτσι, ο Novikov έχασε πολύτιμο χρόνο και μαζί την 1η θέση, στην οποία αναρριχήθηκε ο Latvala.

Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο οδηγός της VW όχι μόνο παρέμεινε επικεφαλής της κατάταξης, αλλά και κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον 2ο, πλέον, Dani Sordo, ολοκληρώνοντας την ημέρα 1:04.1 εμπρός από τον Ισπανό. Ο οδηγός της Citroen προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Latvala και να τον πιέσει, διεκδικώντας φυσικά τη νίκη, αλλά, όταν δέχτηκε ότι αυτό είναι αδύνατο, αποφάσισε να μη ρισκάρει. Άλλωστε, ένα πιθανό λάθος θα είχε ως αποτέλεσμα η Citroen να χάσει πολύτιμους βαθμούς για τον τίτλο των Κατασκευαστών, και αυτό είναι κάτι που η γαλλική ομάδα δε θέλει σε καμία περίπτωση.

Την πρώτη 3άδα στη Γενική κατάταξη έπειτα από δύο ημέρες κλείνει ο νεαρός Βέλγος Thierry Neuville, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας προσπάθησε να αποφύγει τα λάθη και να μη ρισκάρει να χάσει τη θέση του.

Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση ανάμεσα στους Nasser Al Attiyah και Andreas Mikkelsen, με Ford Fiesta WRC και VW Polo R WCR, αντίστοιχα. Αρχικά ο νεαρός Νορβηγός ήταν μπροστά, αλλά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε πίσω από τον οδηγό από το Κατάρ. Από εκείνο το σημείο οι δυο τους πίεσαν στο όριο, με τον Ολυμπιονίκη του Λονδίνου στη σκοποβολή, Nasser Αl Attiyah, να βρίσκεται μόλις 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της VW.

Στην κατηγορία του WRC-2 ο πρώην πιλότος της Formula 1, Robert Kubica, παραμένει στην κορυφή της κατάταξης, οδηγώντας ένα Citroen DS3 RRC και πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής. Παράλληλα, o Ισπανός Jose Antonio Suarez δείχνει το δρόμο στην κατηγορία των νέων οδηγών (Junior WRC,) με τα Ford Fiesta R2.

Η αυριανή, τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκος 83,2 χιλιομέτρων. Μάλιστα, η καταληκτική ειδική διαδρομή του αγώνα, Λουτράκι 2, με μήκος 30 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει και την Power Stage, από την οποία οι τρεις πρώτοι θα αποκομίσουν επιπλέον βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών!

Αποτελέσματα 2ου σκέλους 

Pos No Driver Total Time Diff Prev Diff 1st Class Pos
J.LATVALA  2:32:42.8      WRC 
D.SORDO  2:33:46.9  +1:04.1  +1:04.1  WRC 
11  T.NEUVILLE  2:34:25.9  +39.0  +1:43.1  WRC 
N.AL ATTIYAH  2:36:28.9  +2:03.0  +3:46.1  WRC 
A.MIKKELSEN  2:36:54.6  +25.7  +4:11.8  WRC 
M.OSTBERG  2:38:09.1  +1:14.5  +5:26.3  WRC 
21  M.PROKOP  2:38:33.1  +24.0  +5:50.3  WRC 
M.HIRVONEN  2:40:35.0  +2:01.9  +7:52.2  WRC 
E.NOVIKOV  2:40:58.9  +23.9  +8:16.1  WRC 
10  S.OGIER  2:43:12.3  +2:13.4  +10:29.5  WRC  10 
11  74  R.KUBICA  2:43:45.0  +32.7  +11:02.2 
12  82  Y.PROTASOV  2:46:05.2  +2:20.2  +13:22.4 
13  48  A.AL-KUWARI  2:46:09.6  +4.4  +13:26.8 
14  76  S.AKSA  2:47:53.2  +1:43.6  +15:10.4 
15  83  O.TAMRAZOV  2:49:55.2  +2:02.0  +17:12.4 
16  41  N.FUCHS  2:57:30.8  +7:35.6  +24:48.0 
17  36  R.AL KETBI  2:59:21.9  +1:51.1  +26:39.1 
18  40  A.SMAILOV  2:59:58.5  +36.6  +27:15.7 
19  49  O.KIKIRESHKO  3:06:57.6  +6:59.1  +34:14.8 
20  50  V.GORBAN  3:09:20.1  +2:22.5  +36:37.3 





Δηλώσεις οδηγών στο τελευταίο Service Park

2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Ήμουν άτυχος, με δύο κλαταρίσματα ήταν πολύ δύσκολο. Είναι αδύνατο να αποφύγεις όλες τις πέτρες. Μπορείς βέβαια να πας πολύ αργά γύρω τους. Αλλά, επειδή κανείς δεν μπορεί να πάει τόσο αργά, είναι καθαρά θέμα τύχης. Αύριο θα προσπαθήσω να διατηρήσω τη θέση μου».

3 SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos
«Θα ήθελα να είμαι πιο κοντά στην κορυφή, αλλά δεν είναι το κατάλληλο ράλλυ για να πάρεις ρίσκο. Μπορούμε να πιέσουμε, αλλά σήμερα ο Latvala ήταν ταχύτερος και θα ήταν βλακώδες να πιέσουμε αύριο. Δε θέλω να κάνω κάποιο λάθος».

4 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Ήταν μια δύσκολη μέρα, αλλά καλύτερη από τη χθεσινή. Χάσαμε κάποια λεπτά, λόγω του ακρόμπαρου και του κλαταρίσματος. Δεν είναι καταστροφή, αλλά ούτε και η ημέρα που ήλπιζα. Παρ' όλα αυτά, η 6η θέση είναι εντάξει».

5 NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Προσπαθώ να διατηρήσω το ρυθμό και καλή ταχύτητα. Θα θέλαμε να είμαστε μπροστά, αλλά πρώτα πρέπει να τερματίσεις».

6 AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Η μέρα ήταν καλή, είμαστε στην 4η θέση, είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι από την επίδοσή μας. Οι απογευματινές ειδικές ήταν καλές για μένα, όλα πήγαν καλά, το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Αύριο είναι μία άλλη μέρα - θα διατηρήσουμε την ίδια ταχύτητα για να κρατήσουμε την 4η θέση. Θέλω να διατηρήσω την ίδια διαφορά με τον Αndreas. Στην τελευταία ειδική έβρεχε και πήραμε το ρίσκο να πιέσουμε».

7 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς. Στο Ακρόπολις όλα μπορεί να συμβούν, και το γνωρίζω πολύ καλά. Για αύριο θέλω να διατηρήσω τον έλεγχο και η ταχύτητά μου θα προσαρμοστεί στο δρόμο. Στο σκληρό θα αφήσω, στο μαλακό θα οδηγήσω πιο άνετα».

8 OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
«Το απόγευμα η πρόσφυση ήταν καλύτερη, παρόλο που ήμασταν 1οι στο δρόμο. Ήταν δύσκολο να οδηγήσουμε γρήγορα. Στην τελευταία ειδική είχαμε μικρότερο μειονέκτημα, λόγω της βροχής, και για αυτό ήμασταν οι ταχύτεροι. Θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε και να μην έχουμε προβλήματα».

9 MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Οι σημερινές ειδικές ήταν πολύ σκληρές, χάσαμε τα φρένα μας. Το απόγευμα είχαμε κλατάρισμα. Υπήρχαν μερικές καλές ειδικές, αλλά σκληρές, όμως έτσι είναι τα ράλλυ στην Ελλάδα. Αύριο όλα μπορεί να συμβούν, θα συνεχίσουμε να πιέζουμε και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».

11 NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Δεν υπάρχουν μυστικά. Πρέπει να μείνουμε στο δρόμο και να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο. Το απόγευμα ένιωθα καλύτερα με το αυτοκίνητο και ήξερα πάντα τι να κάνω. Τώρα δε σκέφτομαι το πόντιουμ, είναι μια μεγάλη μέρα αύριο. Θα είναι δύσκολο να πιέσουμε, γι' αυτό θα προσπαθήσω να διατηρήσω τη θέση μου».

21 PROKOP Martin - ERNST Michal
«Ευχαριστηθήκαμε τις ειδικές, το στήσιμο ήταν πολύ καλό και εμπιστευτήκαμε το αυτοκίνητο. Όσο για αύριο, έχουμε μια καλή θέση εκκίνησης».

36 AL KETBI Rashid - HEPPERLE Karina
«Στην τελευταία ειδική είχαμε εμπρός δεξί κλατάρισμα και ο τροχός είχε κολλήσει. Χάσαμε περίπου 4 λεπτά».

40 SMAILOV Arman - RUSOV Andrey
«Ήταν ένα καλό απόγευμα, χωρίς προβλήματα. Ήταν αρκετά σκληρά και διασκεδαστικά. Ήταν πιο εύκολο να οδηγείς χωρίς σκόνη».

41 FUCHS Nicolas - MUSSANO Fernando
«Ξεκινήσαμε τη μέρα στην 4η θέση του Γκρουπ Ν και τώρα είμαστε 1οι. Οι ειδικές ήταν σκέτη επιβίωση, αλλά ευτυχώς δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο. Αύριο θα ακολουθήσουμε την ίδια τακτική».

45 VILLANUEVA Alexander - SANCHEZ Oscar
Εγκατέλειψε από πίσω ανάρτηση στην SS7.

48 AL-KUWARI Abdulaziz - DUFFY Killian
«Αύριο στοχεύουμε στη 2η θέση και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να το πετύχουμε. Μας αρέσει η μάχη. Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές, μερικές φορές δεν μπορούσα να κρατήσω το τιμόνι».

49 KIKIRESHKO Oleksii - LARENS Sergei
Εγκατέλειψε από εμπρός ανάρτηση στην SS7.

50 GORBAN Valeriy - KORSIA Volodymyr
Εγκατέλειψε από εμπρός ανάρτηση στην SS7.

71 RASHEED Ala'A - MATAR Joseph
«Είχαμε δύο κλαταρίσματα, ένα στη 2η και ένα στην 3η ειδική. Πέρα από αυτό, όλα καλά».

74 KUBICA Robert - BARAN Maciek
«Ήταν μεγάλη μέρα, ειδικά η 1η ειδική της δεύτερης μπούκλας ήταν "extreme". Είναι καλή εμπειρία. Κάναμε τις σωστές επιλογές, δεν πήραμε ρίσκο, το ευχαριστηθήκαμε και ήταν μια θετική και παραγωγική μέρα. Αύριο πρέπει να φέρουμε το αυτοκίνητο πίσω. Για μένα η αίσθηση στο τέλος της ημέρας είναι σημαντικότερη από τους βαθμούς».

76 AKSA Subhan - ARENA Nicola
«Κάναμε τον ταχύτερο χρόνο στη 10η ειδική, στις πρώτες τρεις ειδικές χάσαμε αρκετό χρόνο, γιατί ο δρόμος ήταν σκληρός και παραλίγο να βγούμε από το δρόμο μία φορά».

82 PROTASOV Yurii - SIKK Kuldar
«H διαδρομή ήταν πολύ δύσκολη με πολλές πέτρες. Οδήγησα αργά, καλύτερη η ασφάλεια. Κερδίζω εμπειρίες και δεν είχα κλαταρίσματα».

83 TAMRAZOV Oleksii - CHEREPIN Pavlo
«Μου άρεσαν όλες οι ειδικές, οδήγησα προσεκτικά. Δεν περίμενα να είναι ευκολότερο, το θυμάμαι από πέρυσι, αυτό είναι το Ακρόπολις. Αύριο θα προσπαθήσουμε να πάμε ταχύτερα στο πρώτο κομμάτι, αλλά μόνο για προσωπική ευχαρίστηση»


(acropolistrally.gr)