![]() |
Με αλλαγή σκηνικού στην τελευταία ειδική διαδρομή ολοκληρώθηκε το 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού για το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδας. Νικητές ήταν οι Κωνσταντίνου - Μαύρος που συνεργάστηκαν εκτάκτως σε αυτό τον αγώνα κάνοντας μια επιτυχημένη εμφάνιση (συνολικός χρόνος 30:23.43) με το Citroen ZX που ετοιμάζει ο Θεσσαλονικιός μηχανικός. Κέρδισαν 2 ειδικές (Παλαιόκαστρο 2 και 3) έναντι τριών που πήραν οι Κοσμόπουλος - Ευχιάδης που οδηγούσαν τον αγώνα από την πρώτη στιγμή, κάτι που άλλαξε στο τέλος του αγώνα. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ο Κοσμόπουλος κατάφερε να χτίσει μια μικρή διαφορά από τον Κωνσταντίνου στους δύο Τσουκαλάδες και μπήκαν στην τελευταία ειδική, το Παλαιόκαστρο των 8 χλμ με διαφορά σχεδόν 14 δευτερόλεπτα. Ο νικητής είχε προδιαγραφεί. Όμως όλα στράβωσαν για τον Κοσμόπουλο αφού το Mitsubishi Lancer Evo IX έσβησε με το GO στην εκκίνηση της ειδικής, ενώ είχε και ένα τετακέ μέσα στην ειδική. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει μισό λεπτό σε σχέση με τους πρωτοπόρους, τη νίκη στη γενική (30:42.32) και παραλίγο και τη δεύτερη θέση γενικής.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κωνσταντινίδης - Κωνσταντινίδης 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κοσμόπουλο. Είχαν και αυτοί μάχες στο δευτερόλεπτο με τους περισσότερους συνδυασμούς στην κορυφή και πήραν το βάθρο της γενικής στην τελευταία ειδική που έκρυβε μάχες σε κάθε.. κυβισμό.
Μεγάλες οι μάχες και συνεχείς ανακατάξεις στην κορυφή είχαμε λοιπόν σε αυτό τον αγώνα και τα δράματα δεν τελείωσαν εδώ, αφού στην τελευταία ειδική έχασαν χρόνο και οι Παυλίδης - Harryman (ο Ουαλλός συνοδηγός του Παπαδημητρίου!!) από τετακέ με το Citroen DS3.
Στην 6η θέση γενικής τερμάτισαν οι Μανωλόπουλος - Μανωλόπουλος (31:06.60) με το Renault 5 Turbo Maxi που κατάφεραν να το έχουν έτοιμο την τελευταία στιγμή αφού πέρασαν τεχνικό έλεγχο το πρωί του αγώνα. Στην 7η θέση γενικής τερμάτισαν οι Ανδρεάδης - Μαυρίδης (31:19.06) που έκλεισαν και το βάθρο στην κλάση ΕΕ/11 με το VW Golf.
Επόμενοι στη γενική κατάταξη ήταν οι νικητές της A/6 με οδηγό τον πρώην Πρόεδρο του ΑΟΘ, Δημήτρη Κουμπωτή και συνοδηγό τον Πρόεδρο του ΣΟΑΑΒΕ, Σάββα Μαυροματίδη.
Στη δεύτερη θέση της Α/6 τερμάτισαν οι Κυπαρισσάς - Καρλιώτης (32:23.98) που δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα με το λευκό Peugeot 106 και κατάφεραν το στόχο τους που ήταν ένας απροβλημάτιστος τερματισμός. Την κλάση συμπλήρωσαν οι Τρυφός - Θεοφανίδης (33:36.49) με Citroen Saxo VTS και ακολούθησαν οι Ταυλίκος - Τάτσιος (36:25.71) με Peugeot 106.
Στην τελευταία θέση τερμάτισαν οι Αργυρίου - Γκάλφας (43:00) που ξεκίνησαν τη μέρα στη δεύτερη θέση της Α/6 και όλα έδειχναν ότι εκεί θα έμενε η μάχη στα 1600. Στην κλάση Α/7 τη δεύτερη θέση πήραν οι Μπαξεβανάκης - Μπαξεβανάκης (32:09.46) με το Honda Civic Type-R και σημείωσαν την τρίτη θέση στην κατάταξη F2. Στην τρίτη θέση της Α/7 τερμάτισαν οι Αναστασοβίτης - Αναστασοβίτης (38:05.88) με Opel Astra GSi.
Στα 1400 κυβικά είχαμε δύο μόλις αλλά πολύ αξιόλογες συμμετοχές. Νικητές αναδείχθηκαν οι Τσακίρης - Ιντζόγλου (33:39.56) στην πρώτη παρουσίαση του νέου Yaris που αγόρασε ο Τσακίρης, αφού το προηγούμενο καταστράφηκε πριν από ενάμιση χρόνο στο Ράλλυ ΔΕΘ. Την πρωτοπορεία λοιπόν έχασαν οι Βελέζης - Στραντζάλης που κρατούσαν την πρώτη θέση στην Α/5 από την αρχή του αγώνα. Άξοι αντίπαλοι που περιμένουμε να τους δούμε σε νέες μάχες στη μικρή κατηγορία. Δυστυχώς η Α/5 δεν συμπλήρωσε αφού συμμετείχαν μόνο οι δύο τους, κάτι που έγινε και στην κλάση Ν/4. Ίσως και να είναι λογικό αφού στον αγώνα ξεκίνησαν 19 αυτοκίνητα και είδαν τον τερματισμό οι 16.
Για να δούμε τώρα ποιοι έλειπαν από τον τερματισμό στην πλατεία του Πολυγύρου. Ένα από τα φαβορί για μεγάλες.. συγκινήσεις ήταν οι Καραβασίλης - Μηλιάδης που είχαν ήδη σημειώσει νίκη γενικής στο Σπρίντ Σερρών πρίν λίγο καιρό. Εγκατάλειψη και για τους Διαμαντόγλου - Ασπρόμουγγο από βλάβη μοτέρ στο Suzuki Ignis Sport. Εγκατέλειψαν στο τελευταίο σέρβις του αγώνα. Αυτός ήταν ο δεύτερος αγώνας του νεαρού Διαμαντόγλου που ακολουθεί τα βήματα του πατέρα που συμμετείχε σε ράλλυ μέχρι και πριν λίγα χρόνια. Τέλος οι Κούκας - Ιωαννίδης είχαν έξοδο στα ανηφορικά του Τσουκαλά και το Ford Escort βρέθηκε σε μια πλαγιά 5 μέτρα από το επίπεδο του δρόμου.
Ο αγώνας οργανώθηκε με κύριο γνώμονα το κόστος αφού τα περιορισμένα οικονομικά δεδομένα ήταν γνωστά από την αρχή. Ο κόσμος βρέθηκε στις πλαγιές αλλά όχι σε μεγάλο αριθμό αφού και η έντονη ζέστη της ημέρας φώναζε για παραλία Χαλκιδικής που ήταν πολύ κοντά στον Πολύγυρο, κέντρο του αγώνα για ακόμα μια φορά. Στην απονομή τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των Αθυμαρίτη, Καλεμτζάκη και Κουκκίδη ενώ η οργάνωση φρόντισε να υπάρχει και το σχετικό αυτοκόλλητο σε όλα τα αγωνιστικά. Επόμενος αγώνας για το συναρπαστικό φέτος Κύπελλο Βορείου Ελλάδας είναι το Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαϊδας στις 6-7 Ιουλίου. Παρά το μικρό αριθμό συμμετοχών, βλέπουμε μάχες σε επίπεδο κορυφής σε κάθε αγώνα και τα προγνωστικά κάθε φορά δίνουν και παίρνουν.
|
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Νίκος Γκάλφας, Φωτογραφίες: Ανδρέας "Hunter" Αποστολίδης

