Hirvonen Τελευταίος αγώνας για το πρώτο μισό της σεζόν στο WRC, με το χωμάτινο ράλλυ Τουρκίας. Σε έναν αγώνα με αρκετές ομοιότητες με το Ακρόπολις από πλευράς σκληρότητας, η ομάδα της Ford, κατάφερε να πραγματοποιήσει ένα εντυπωσιακό 1-2, αυξάνοντας τη διαφορά της από την Citroen στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά και στο πρωτάθλημα οδηγών, ο Hirvonen ξαναπέρασε μπροστά στη βαθμολογία με τον αγώνα της χώρας του να ακολουθεί στο τέλος Ιουλίου όπου θεωρητητικά έχει πλεονέκτημα. 
Latvala-Anttila
Loeb-Elena
Sordo-Marti
Solberg H.-Menkerud
Solberg P.-Mills
Wilson-Martin
Aigner-Wicha
Sandell-Axelsson
Aava-Sikk
Galli-D'Amore
Πολύ καλή εμφάνιση των Hirvonen-Lehtinen λοιπόν. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα με το εργοστασιακό Ford Focus WRC ενώ η στρατηγική που επέλεξαν τις 2 πρώτες μέρες του αγώνα να καθυστερούν πριν το flying της τελευταίας ε.δ ώστε να τους περάσουν οι Loeb-Elena και να "καθαρίζουν" οι Γάλλοι την επόμενη μέρα, τελικά απέδωσε τα αναμενόμενα καθώς το πλήρωμα που "καθάριζε" τις ε.δ. έχανε πολύτιμο χρόνο. Το Σάββατο όμως αποφάσισαν να μην ρισκάρουν κάτι τέτοιο καθώς την Κυριακή απέμεναν μόνο 3 ε.δ όπου κάθε δεύτερο θα ήταν πολύτιμο. Έτσι το Σάββατο στην τελευταία ε.δ. δεν είχαμε τα των προηγουμένων ημερών και τα 2 Ford τερμάτισαν 1-2. Την Κυριακή κατάφεραν να αντέξουν στην επίθεση των Γάλλων και έτσι πήραν μια πολύ σημαντική νίκη.

Στην 2η θέση, τερμάτισαν οι Latvala-Anttila με το 2ο εργοστασιακό Ford Focus WRC. Kαι αυτοί ενεπλάκησαν στο παιχνίδι στρατηγικής της ομάδας ακολουθώντας ίδια τακτική με τον Hirvonen, που τελικά τους απέφερε την πολύ καλή 2η θέση. Και αυτοί αναμένουν με αγωνία τον επόμενο αγώνα, αυτόν στην Φιλανδία, όπου από θέμα ταχύτητας λογικά θα είναι ο πιο γρήγορος συνδυασμός.

Η 3η θέση της γενικής ήταν ότι καλύτερο μπορούσαν να πάρουν οι Loeb-Elena με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC από τον αγώνα της Τουρκίας. Επέλεξαν να μην παίξουν το παιχνίδι στρατηγικής της Ford και να διεκδικήσουν ότι καλύτερο στα ίσια. Κινήθηκαν οριακά και τις 3 μέρες πιέζοντας για τη νίκη αλλά τελικά το μειονέκτημα να ξεκινούν πρώτο αυτοκίνητο στις ε.δ τους κόστισε πολύτιμο χρόνο και εν τέλει τη νίκη. Την 3η μέρα, ξεκινώντας 3οι στο δρόμο πίεσαν για να πάρουν μια καλύτερη θέση αλλά ένα κλατάρισμα τους ανάγκασε να κόψουν ρυθμό και να αρκεστούν στην 3η θέση.

Μεγάλη μάχη είχαμε για την 4η θέση της γενικής. Οι Sordo-Marti με την 2η εργοστασιακή Citroen C4 WRC κατάφεραν με εκπληκτική απόδοση την τελευταία ημέρα να προσπεράσουν τους Solberg H.-Menkerud με το Ford Focus WRC της Stobart Motorsport. O Iσπανός οδηγός δείχνει να έχει ανέβει επίπεδο στο χώμα και οι καλές του εμφανίσεις διαδέχονται η μια την άλλη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Νορβηγό που επίσης δείχνει ότι ατο χώμα μπορεί να διεκδικήσει μια θέση στο πόντιουμ.

Στην 6η θέση βρέθηκαν οι Solberg P.-Mills με το νέο εργοστασιακό Subaru Impreza WRC. Δεν κατάφεραν να κινηθούν όσο γρήγορα όσο στο Ακρόπολις με αποτέλεσμα να βρεθούν αρκετά μακριά από τις θέσεις του πόντιουμ. Πάντως μόνο πολύτιμα μπορεί να είναι τα δεδομένα που συγκέντρωσε η ομάδα στους 2 τελευταίους αγώνες με το νέο αυτοκίνητο και με το κενό που υπάρχει μέχρι τον αγώνα της Φιλανδίας λογικά θα τους βοηθήσει ώστε εκεί το αυτοκίνητο να είναι ακόμα καλύτερο.

Ακόμα ένας τερματισμός στους βαθμούς για τους Wilson-Martin με το Ford Focus WRC της Stobart Motorsport. Aκόμα ένας αγώνας "αναμονής" για αυτούς καθώς και πάλι επέλεξαν να κινηθούν χωρίς ρίσκα και περιμένωντας τις ατυχίες των άλλων για να ανέβουν θέσεις στην κατάταξη.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι, Rautenbach-Senior με Citroen C4 WRC, Villagra-Perez Companc με το Ford Focus WRC της Munchi's και Clark-Nagle με ίδιο αυτοκίνητο.

Πρώτοι στη μάχη του PWRC, και 11οι γενικής, οι Aigner-Wicha με το Μitsubishi Lancer Evo9 της BRR. O Αυστριακός οδηγός εντυπωσιάζει φέτος με τις εμφανίσεις του και δείχνει ότι πλέον έχει και την εμπερία ώστε να φυλάσσεται εκεί που πρέπει. Από το τέλος της 1ης μέρας βρέθηκε στην 1η θέση και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα καθώς οι χρόνοι του ήταν απλησίαστοι για τους περισσότερους. Οι μόνοι που κατάφεραν να τους προβληματίσουν ήταν οι Sandell-Axelsson με το Peugeot 207 S2000. Kέρδισαν ε.δ. αλλά δεν κατάφεραν να ακολυθήσουν τον ρυθμό των πρώτων. Την πρώτη 3άδα συμπλήρωσαν οι Βaldacci M.-Agnese με Mitsubishi Lancer Evo9 που βρέθηκαν εκεί μετά τις εκγκαταλείψεις πιο γρήγορων συνδυασμών.

Ας περάσουμε στους άτυχους του αγώνα και αυτοί που εντυπωσίασαν για ακόμα έναν αγώνα με την ταχύτητα τους ήταν οι Aava-Sikk με την Citroen C4 WRC. Κατάφεραν και πάλι να κερδίσουν μια ε.δ. την 1η μέρα αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψαν από σπασμένη ανάρτηση. Άτυχοι και οι Galli-D'Amore που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν λόγω προβλήματος υγείας του οδηγού. Ο συμπαθής Ιταλός οδηγός, λόγω της αφόρητης ζέστης έπαθε αφυδάτωση και ο γιατρός της ομάδος δεν του επέτρεψε να συνεχίσει.

Και στο PWRC είχαμε αρκετές εγκαταλείψεις, με κυριότερες αυτές των Nittel-Wenzel με Mitsubishi Lancer Evo9 και Prokop-Tomanek με ίδιο αυτοκίνητο που και τα 2 πληρώματα βρέθηκαν στην 3η θέση του PWRC πραγματοποιώντας πολύ καλούς χρόνους και κερδίζοντας ε.δ.

Επόμενος αγώνας του WRC, το ράλλυ Φιλανδίας στο τέλος του Ιουλίου, που είναι και ο μοναδικός αγώνας του πρωταθλήματος που προσμετρά και για τους 2 παράπλευρους θεσμούς, το PWRC και το JWRC.