Krum Donchev Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Βουλγαρίας, 6ος γύρος του Πανευρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, που είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε από κοντά στην πανέμορφη περιοχή του Borovetz. Mεγάλοι νικητές, οι Krum Donchev-Stoiko Valchev που στην 2η εμφάνιση τους με το εντυπωσιακό Peugeot 207 S2000 της Prista Oil Rally Team που συντηρεί η Racing Lions κατάφεραν να επικρατήσουν στον αγώνα, και να ξαναμπούν στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου.

Ενημέρωση



Krum Donchev Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Βουλγαρίας, 6ος γύρος του Πανευρωπαικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, που είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε από κοντά στην πανέμορφη περιοχή του Borovetz. Mεγάλοι νικητές, οι Krum Donchev-Stoiko Valchev που στην 2η εμφάνιση τους με το εντυπωσιακό Peugeot 207 S2000 της Prista Oil Rally Team που συντηρεί η Racing Lions κατάφεραν να επικρατήσουν στον αγώνα, και να ξαναμπούν στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου.

Ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα μακράν καθώς η τελική τους διαφορά από τους 2ους θα ήταν αρκετά μεγαλύτερη αν στα μέσα της 2ης μέρας του αγώνα δεν αντιμετώπιζαν ένα πρόβλημα στο κιβώτιο (έχασαν την 3η σχέση) που τους κόστισε αρκετά σε χρόνο. Αυτό αντικαταστάθηκε στο επόμενο σέρβις, και το πλήρωμα κατάφερε να αντέξει στην 1η θέση. Η πολύ καλή γνώση του δρόμου αλλά και η ανωτερότητα του 207 S2000 κατάφερε να τους ανεβάσει επίπεδο σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες όπου ταλαιπωρήθηκαν αρκετά με το Subaru Impreza WRX N14 και έδειξαν ότι μπορούν και έχουν τα φόντα να κάνουν ίδιους χρόνους και καλύτερους με τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου.

Σταθερά στην 2η θέση καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, οι περσυνοί νικητές του Ράλλυ Χαλκιδικής, Isik-Ozsenler που με το Fiat Grande Punto S2000 της Τούρκικης αντιπροσωπείας έκαναν μια πολύ καλή εμφάνιση καταφέρνοντας να πάρουν πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια. Μάλιστα όταν αντιλήφθηκαν το πρόβλημα του Donchev με το κιβώτιο, ανέβασαν ρυθμό αλλά δεν κατάφεραν να τον προσπεράσουν και να πάρουν τη νίκη. Όπως δήλωσε ο Isik "Φέτος δεν πιέσαμε όπως έπρεπε για να πάρουμε τη νίκη, καθώς χρειαζόμασταν τους βαθμούς για τη συνέχεια, αλλά του χρόνου θα το κάνουμε!"

Η 3η θέση της γενικής μας χάρισε μια εκπληκτική ανατροπή μόλις στην τελευταία ε.δ. του αγώνα. Οι Fontana-Casazza με το Fiat Grande Punto S2000 της Grifone την κατείχαν για την μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα πραγματοποιώντας καλή εμφάνιση αλλά την 2η μέρα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα του Punto, πράγμα που αμέσως εκμεταλεύτηκαν οι Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000. Oι Πολωνοί την 1η μέρα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του 207 και δεν κατάφεραν να κινηθούν όπως ήθελαν. Αυτό το πρόβλημα λύθηκε την 2η μέρα και με καταπληκτική εμφάνιση κατάφεραν να ανέβουν από την 5η θέση αρχικά στην 4η και μετά στο πόντιουμ μόλις στην τελυταία ε.δ. και με διαφορά μικρότερη των 2'' από τον Fontana.

Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισαν οι Isaev-Iliev με ένα Mitsubishi Lancer Evo9. Eίχαν μεγάλη μάχη με τους περσυνούς νικητές του αγώνα Iliev-Yanakiev επίσης με Μitsubishi Lancer Evo9. O Ιsaev έδειξε ότι μπορεί να κάνει πολύ καλούς χρόνους αλλά και οι ατυχίες άλλων πληρωμάτων τον βοήθησαν να ανέβει αρκετά ψηλά στη γενική. Ο Iliev από την πλευρά του ξεκίνησε "μουδιασμένα" τον αγώνα καθώς στις πρώτες ε.δ. πραγματοποίησε μέτριους χρόνους. Στην συνέχεια ανέβασε ρυθμό αλλά σε μια μικροέξοδο που είχε χτύπησε την πίσω ανάρτηση του Evo9 και έχασε αρκετό χρόνο και θέσεις. Μάλιστα και μια ποινή 20'' που δέχτηκε ίσως να του κόστισε και την 5η θέση που κατέληξε στον Isaev.

Μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του αγώνα είναι αυτή των Slavov-Filipov που κυριολεκτικά απογείωσαν το Renault Clio R3 Max σε όλες τις ε.δ και έκαναν χρόνους καλύτερους από πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα. Η 7η θέση της γενικής τους άξιζε απόλυτα και φυσικά ήταν μακράν οι 1οι δικίνητοι.

Πίσω τους τερμάτισαν οι Popov-Popov με Mitsubishi Lancer Evo9. Ξεκίνησαν τον αγώνα κερδίζοντας την σούπερ ε.δ. του αγώνα και στη συνέχεια έδειξαν ότι μπορούν να διεκδικήσουν μια θέση στο πόντιουμ. Δυστυχώς όμως στην 6η ε.δ. του αγώνα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο (διαφορικό, τούρμπο) και έτσι έχασε αρκετές θέσεις στην γενική. Παρ' όλα αυτά έδειξε ότι είναι ένας από τους καλύτερους Βούλγαρους οδηγούς και σίγουρα ο θεαματικότερος του αγώνα. Μάλιστα όπως μας εκμυστηρεύτηκε στο τέλος του αγώνα κάνει προσπάθεια ώστε να βρει το μπάτζετ για να συμμετέχει και στο δικό μας Ράλλυ Χαλκιδικής τον Σεπτέμβριο!

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι τοπικοί Tzarski-Cholakov με Mitsubishi Lancer Evo9 και οι Ρουμάνοι Girtofan-Berghea με Subaru Impreza WRX N14. Oι τελευταίοι έδειξαν πολύ καλά δείγματα στις ε.δ. και μάλλον αδικούνται από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Στην 11η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Dunev-Hristov με ένα Renault Clio S1600. Κέρδισαν έυκολα την κατηγορία τους (Α/6) αλλά αν δεν είχαν ένα κλατάρισμα την πρώτη μέρα που είχε σαν αποτέλεσμα να ξεκολλήσει ολόκληρος ο τροχός θα βρισκόταν πολύ ψηλά στη γενική, ίσως και ακόμα ψηλότερα από τον Slavov καθώς οι χρόνοι τους στις ε.δ ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακοί με οριακά περάσματα παντού, ακόμα και όταν περάσαν από μπροστά μας με το κλατάρισμα!

Στην συγκεκριμένη κατηγορία θα κάνουμε λίγο εκτενέστερη αναφορά καθώς υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος. Αυτός έιναι η συμμετοχή των "δικών" μας Kωνσταντίνου-Κουμποτή με το Peugeot 206 ΚC. To Eλληνικό πλήρωμα έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση καθώς στην πρώτη τους συμμετοχή στον αγώνα βρισκόταν 2οι στην κατηγορία τους και ένα πρόβλημα στο κιβώτιο στην τελευταία ε.δ. του αγώνα τους ανάγκασε να χάσουν μια θέση από την επίσης πολύ καλή Stratieva με το Citroen C2 R2 Max. Επίσης έχασαν αρκετό χρόνο την 1η μέρα καθώς στις μεγάλες ε.δ. προλάβαιναν τα 2 πληρώματα που ξεκινούσαν εμπρός τους. Ως συνήθως το Ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε πολύ γρήγορα (το μενού είχε και τα σύνηθη "ακροβατικά" μέσα στις ε.δ.) και μας έκαναν να αισθανθούμε πολύ όμορφα με την επίδοση τους που τους έφερε, εκτός από 3ους στην Α/6, στην 18η θέση της γενικής . ΜΠΡΑΒΟ τους που έκαναν το βήμα να συμμετέχουν στον αγώνα και ελπίζουμε του χρόνου να τους ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα πληρώματα από την Ελλάδα σε έναν καταπληκτικό αγώνα που σίγουρα αξίζει να συμμετέχεις.

Από τις υπόλοιπες συμμετοχές, ενυπωσιακοί ήταν και οι νικητές της N/3, Gerov-Konstandinov, που τερμάτισαν στην 15η θέση της γενικής, οδηγώντας στο όριο παντού το Renault Clio RS. Ας σημειώσουμε το όνομα αυτό για το μέλλον καθώς φέτος είναι η πρώτη χρονιά συμμετοχής στα ράλλυ και στους αγώνες γενικότερα και σίγουρα οι επιδόσεις του προκαλούν εντύπωση.

Στους άτυχους του αγώνα, οι Tlustak-Skaloud με το Citroen C2 S1600, που ενώ έκαναν καλή εμφάνιση αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με την ντίζα του γκαζιού έχασαν πολλές θέσεις και δεν χρησιμοποίησαν το super-rally ώστε να ξαναξεκινήσουν καθώς δεν υπήρχε ελπίδα για συγκομιδή βαθμών. Επίσης άτυχοι και οι Ganchev-Popov με Renault Clio RS που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πολύ καλή προσπάθεια τους.

Για το πώς περάσαμε στον αγώνα θα ακολουθήσει ειδική αναφορά σύντομα με λεπτομέρειες και παραλειπόμενα από την διαμονή μας στο Borovetz.

Eπόμενος αγώνας του ERC, στις 31/07-02/08, με το επίσης ασφάλτινο Rally Madeira στην Πορτογαλία.

Αποτελέσματα του αγώνα:
http://mmcr.vysledky-rally.cz/rallysport/2008/erc/bulgaria/13all.php

Βαθμολογία του ERC:
http://www.rally-erc.com/standings.php

Volkan Isik
Michal Solowow
Corrado Fontana
Ignat Isaev
Dimitar Iliev
Todor Slavov
Jasen Popov
Ilia Tzarski
Dan Girtofan
Rumen Dunev
Luca Betti
Χρίστος Κωνσταντίνου