tvarditsa01donchev.jpg Aκόμα ένα πρωτάθλημα ολοκληρώθηκε για φέτος. Ο λόγος για το Πρωτάθλημα Βουλγαρίας και το Rally Τvarditsa που αποτέλεσε τον 8ο και τελευταίο αγώνα. Εκεί, οι Donchev-Valchev με το Peugeot 207 S2000 της Prista Oil Rally Team που συντηρεί η Racing Lions και πάλι δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης σε κανένα άλλο πλήρωμα. Οδήγησαν πολύ γρήγορα το 207 και κατάφεραν να πάρουν την 5η νίκη τους στη σειρά για το Πρωτάθλημα Βουλγαρίας.

Ενημέρωση


  Aκόμα ένα πρωτάθλημα ολοκληρώθηκε για φέτος. Ο λόγος για το Πρωτάθλημα Βουλγαρίας και το Rally Τvarditsa που αποτέλεσε τον 8ο και τελευταίο αγώνα. Εκεί, οι Donchev-Valchev με το Peugeot 207 S2000 της Prista Oil Rally Team που συντηρεί η Racing Lions και πάλι δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης σε κανένα άλλο πλήρωμα. Οδήγησαν πολύ γρήγορα το 207 και κατάφεραν να πάρουν την 5η νίκη τους στη σειρά για το Πρωτάθλημα Βουλγαρίας. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό να τους δώσει τον τίτλο καθώς οι Iliev-Yanakiev με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX με την 3η θέση που τερμάτισαν πήραν τον 3ο συνεχόμενο τίτλο τους για το πρωτάθλημα Βουλγαρίας.

Mε την ολοκλήρωση της 1ης ε.δ. o Donchev έδειξε τις διαθέσεις του και αμέσως πέρασε μπροστά στη γενική και κερδίζοντας τις 9 από τις 10 ε.δ. του αγώνα πήρε ακόμα μια άνετη νίκη και έδειξε ότι από τη στιγμή που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του 207 δεν έχει αντίπαλο στη γειτονική χώρα. Και μάλλον ο λόγος που έχασε τον τίτλο ήταν η επιλογή να ξεκινήσει την χρονιά με το Subaru Impreza WRX N14 που δεν αποδείχθει αντάξιο των προσδοκιών ως τώρα. Πολλά μηχανικά προβλήματα και εγκαταλείψεις στους πρώτους αγώνες έδωσαν αρκετούς βαθμούς διαφορά στον Iliev που άντεξε στην επίθεση του Donchev στο 2ο μισό της χρονιάς.

Στην 2η θέση της γενικής είχαμε μια από τις επιδόσεις του αγώνα. Οι Staykov-Iliev αυτή τη φορά οδήγησαν ένα Fiat Punto KC με το οποίο πραγματοποίησαν καταπληκτικούς χρόνους και βρέθηκαν μπροστά από πιο ισχυρούς συνδυασμούς. Δείχνουν ότι από πλευράς ταχύτητας βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο αλλά θα πρέπει να σταθεροποιήσουν τις επιδόσεις τους καθώς φέτος είχαν πολλές εγκαταλείψεις από εξόδους. Παρ' όλα αυτά η επίδοσή τους είναι αξιοπρόσεχτη και από ότι φαίνεται του χρόνου θα είναι από τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Η 3η θέση ήταν αρκετή για τον Ιliev ώστε να κατακτήσει τον τίτλο του Πρωταθλητή. Εξ αρχής δήλωσε ότι δεν θα κυνηγήσει τον Donchev και ότι θα κάνει ότι χρειάζεται, και τίποτα παραπάνω, ώστε να πάρει τους βαθμούς που ήθελε. Έτσι λοιπόν τα κατάφερε και δημιούργησε ένα αξιοπρόσεχτο σερί 3 τίτλων για το Βουλγάρικο Πρωτάθλημα.

Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Slavov-Flipov με το Renault Clio R3 Max. Aκόμα μια πολύ καλή εμφάνιση και μην ξεχνάμε ότι θα είναι και ένας από τους αντιπάλους των Σωτήρχου-Ζακχαίου στον διαγωνισμό Pirelli Star Driver. Ήταν ο μοναδικός οδηγός που κατάφερε να κερδίσει ε.δ. από τον Donchev στον αγώνα, την 7η ε.δ. Ο 24χρονος Βούλγαρος έχει δείξει εντυπωσιακά δείγματα φέτος και στο μέλλον σίγουρα θα μας απασχολήσει περισσότερο καθώς διακρίνεται τόσο για την ταχύτητα του αλλά και την σταθερότητά του με σχεδόν 0 εγκαταλείψεις και πλασαρίσματα πολύ ψηλά στη γενική σε κάθε αγώνα που συμμετέχει.

Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Dunev-Hristov με το Renault Clio S1600. Επιτέλους ένα καλό αποτέλεσμα για το πλήρωμα που και αυτό αντιμετώπισε πολλές ατυχίες φέτος. Κατάφεραν πάντως να κλείσουν την χρονιά με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα ενώ χαρακτηριστικό της προσπάθειας τους ότι βρέθηκαν μόλις 14''2 πίσω από τον Slavov.

Oι επόμενες 2 θέσεις πήγαν στα 2 πρώτα πληρώματα της Ν/2. Ο λόγος για τους Dikov-Sivov και Todorov-Batagliev που τερμάτισαν 6οι και 7οι αντίστοιχα και τα 2 πληρώματα με Citroen Sxo VTS. Είχαν μάχη καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και αυτός ήταν ο λόγος που βρέθηκαν και τόσο ψηλά στη γενική.

Μάχη έγινε και για την 1η θέση της Ν/3 μεταξύ των Gerdjikov-Kitanov, που αυτή τη φορά οδήγησαν ένα Renault Clio RS,
και Denev-Nenov με ίδιο αυτοκίνητο, με τη νίκη να πηγαίνει στα χέρια των πρώτων.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Stratieva-Manolov με το Citroen C2 R2 Max. Να σημειώσουμε ότι στον αγώνα συμμετείχε και ένα πλήρωμα από την Ελλάδα. Ο λόγος για τους Κεφαλληνό-Μπιάζη από το Αγρίνιο που οδήγησαν ένα Ford Escort RS Coshworth στην κατηγορία Χ/4. Το Ελληνικό πλήρωμα τερμάτισε στην 22η θέση της γενικής και μάλιστα τιμήθηκε στον τερματισμό από τον δήμο της περιοχής καθώς ήταν το πρώτο "ξένο" πλήρωμα που έλαβε μέρος στον αγώνα.

Στον αγώνα συμμετείχαν και οι Popov-Popov με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που στην 1η ε.δ. βρέθηκαν 2οι αλλά στην επόμενη είχαν έξοδο στην οποία το αυτοκίνητο τούμπαρε και αναγκάστηκαν να σταματήσουν την προσπάθεια τους.

Αποτελέσματα


Αποτελέσματα Rally Tvarditsa

1 DONCHEV-VALCHEV PEUGEOT 207 S2000 N/4 01.02'01''6
2 STAYKOV-ILIEV FIAT PUNTO KC A/6 01.03'36''7
3 ILIEV-YANAKIEV MITSUBISHI LANCER RS EVOLUTION IX N/4 01.03'47''9
4 SLAVOV-FILIPOV RENAULT CLIO R3 A/7 01.03'50''7
5 DUNEV-HRISTOV RENUALT CLIO S1600 A/6 01.04'04''9
6 DIKOV-SIVOV CITROEN SAXO VTS N/2 01.10'51''5
7 TODOROV-BATAGLIEV CITROEN SAXO VTS
N/2 01.11'16''2
8 GERDJIKOV-KITANOV RENAULT CLIO RS N/3 01.11'26''6
9 DENEV-NENOV
RENAULT CLIO RS N/3 01.11'41''7
10
STRATIEVA-MANOLOV
CITROEN C2 R2 MAX A/6 01.11'44''1
22
KEFALINOS-BIAZIS
FORD ESCORT RS COSHWORTH
X/4
01.19'54''4


Τελική Βαθμολογία Πρωταθλήματος Βουλγαρίας 2008

1 ILIEV 64
2 DONCHEV 61
3
POPOV
47
4
SLAVOV (Κυπελλούχος Α/7)
29
5
DUNEV (Κυπελλούχος Α/6)
27
6
GANCHEV
23