liburnaronde01manfrinato.jpg Ξεκίνησε η αγωνιστική χρονιά και στην Ιταλία κυρίως με κάποιους αγώνες rally ronde και ένας από αυτόυς που συγκέντρωσε αρκετές και καλές συμμετοχές ήταν το χωμάτινο Liburna Rally Ronde. Aρκετοί από τους πρωταγωνιστές του Trofeo Rally Terra (Κύπελλο Χώματος Ιταλίας), και όχι μόνο, συμμετείχαν στον αγώνα στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για την φετινή χρονιά. Πολύ βροχή που είχε σαν αποτέλεσμα πολύ λάσπη μέσα στην ε.δ, και νικητές αναδείχτηκαν οι πολύ έμπειροι, Μanfrinato-Manfrinato, που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX προετοιμασμένο από την MRT by Nocentini. Κέρδισαν τα 2 από τα 4 περάσματα της ε.δ. και πήραν μια νίκη που σίγουρα θα τους ανεβάσει την ψυχολογία τους εν όψει της νέας χρονιάς.

Ενημέρωση


  Ξεκίνησε η αγωνιστική χρονιά και στην Ιταλία κυρίως με κάποιους αγώνες rally ronde και ένας από αυτόυς που συγκέντρωσε αρκετές και καλές συμμετοχές ήταν το χωμάτινο Liburna Rally Ronde. Aρκετοί από τους πρωταγωνιστές του Trofeo Rally Terra (Κύπελλο Χώματος Ιταλίας), και όχι μόνο, συμμετείχαν στον αγώνα στα πλαίσια της προετοιμασίας τους για την φετινή χρονιά. Πολύ βροχή που είχε σαν αποτέλεσμα πολύ λάσπη μέσα στην ε.δ, και νικητές αναδείχτηκαν οι πολύ έμπειροι, Μanfrinato-Manfrinato, που οδήγησαν πολύ γρήγορα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX προετοιμασμένο από την MRT by Nocentini. Κέρδισαν τα 2 από τα 4 περάσματα της ε.δ. και πήραν μια νίκη που σίγουρα θα τους ανεβάσει την ψυχολογία τους εν όψει της νέας χρονιάς.

13''9 πίσω τους, τερμάτισαν, επίσης μετά από καλή εμφάνιση, οι Batistini-Morganti με ένα Peugeot 207 S2000 της Power Car. Kέρδισαν τα άλλα 2 περάσματα της ε.δ. αλλά δεν κατάφεραν να μειώσουν την διαφορά από τους νικητές που δημιουργήθηκε στο 1ο πέρασμα όπου ο Batistini δεν πραγματοποίησε καλό χρόνο. Να μην ξεχνάμε βέβαια ότι ήταν η πρώτη εμφάνιση των νικητών του Subaru Cup Ιταλίας 2008 με αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000.

Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι De Dominicis-Daddoveri με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την Grifone. Δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρώτων αλλά κατάφεραν να κερδίσουν την "άνιση" μάχη της 3ης θέσης από τους Ούγγρους Erdi-Penderik που στον αγώνα συμμετείχαν με ένα Subaru Impreza WRC. Στο τέλος μόλις 2''3 χώρισαν τα 2 πληρώματα.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Ciuffi-Goggioli που στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Peugeot 206 WRC της Friul Motor ενώ τους ακολούθησαν οι Bentivogli-Innocenti με ένα Subaru Impreza WRX N11 και Piccolotto-Marchi με Mitsubishi Lancer RS Evolution VIII.

Στην 8η θέση βρέθηκαν οι Γάλλοι Maurin-Thimonier με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.  Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Barucchello-Celi με Subaru Impreza WRX N12 και Pierangioli-Capolongo με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX.

Mόλις 11οι γενικής ένα από τα φαβορί του αγώνα, οι γνωστοί μας από συμμετοχές τους στα παλαιότερα ράλλυ Χαλκιδικής, Τempestini-Pulpea που εμφανιστηκαν στον αγώνα με ένα Skoda Fabia WRC. Δεν κατάφεραν να προσαρμοστούν άμεσα στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να κάνουν πολλά λάθη που τους κόστισαν αρκετά σε χρόνο και θέσεις.

1οι 2WD τερμάτισαν οι Raschi-Lamonato με Renault Clio R3 στην 15η θέση της γενικής ενώ βρέθηκαν μπροστά από πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα σε συνθήκες που δεν ευνοούσαν τους δικίνητους, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψαν και οι Ζille-Constantin με ένα Opel Astra OPC της Ν/3 που τερμάτισαν 2οι 2WD, 1οι Ν/3 και 19οι γενικής!

Ας δούμε όμως και τις σημαντικότερες εγκαταλείψεις. Στον αγώνα συμμετείχαν οι περσυνοί Πρωταθλητές Ιταλίας, Rossetti-Chiarcossi με ένα Fiat Grande Punto S2000 της Procar. Kαι η κακή του τύχη συνεχίστηκε μετά το ράλλυ Μόντε Κάρλο (εγκατέλειψε στην 1η ε.δ. του αγώνα) αφού κα σε αυτόν τον αγώνα αντιμετώπισε πρόβλημα με την υδραυλική υποβοήθηση του Punto που δεν τους επέτρεψε να κάνουν ένα καλό τεστ και εν τέλει τους οδήγησε σε εγκατάλειψη στο 3ο πέρασμα της ε.δ..

Επίσης άτυχοι και οι Marchetti-Biordi που στον αγώνα συμμετείχαν με ένα Ford Focus WRC και εγκατέλειψαν στο 3ο πέρασμα ενώ ήταν 3οι γενικής, και οι Broccoli-Mattioda με Opel Corsa S1600 που εγκατέλειψαν στο τελευταίο πέρασμα.


Αποτελέσματα



LIBURNA RONDE TERRA -  OVERALL CLASSIFICATION
P. No  Driver/CoDriver/Car        
Gr/Cl Time Gap
1. 3  I G. Manfrinato    N/N4 27'27.3  


I M. Manfrinato


Mitsubishi Lancer EVO IX
2. 8  I D. Batistini /S2000 27'41.2 13.9


I G. Morganti


Peugeot 207 S2000
3. 6  I . 'DEDO' /S2000 27'47.0 19.7


I M. Daddoveri


Peugeot 207 S2000
4. 16  HUN T. Erdi A/A8 27'49.3 22.0


HUN L. Penderik


Subaru Impreza
5. 9  I P. Ciuffi A/A8 28'03.4 36.1


I M. Goggioli


Peugeot 206 WRC
6. 21  I B. Bentivogli N/N4 28'14.2 46.9


I I. Innocenti


Subaru Impreza
7. 23  I M. Piccolotto N/N4 28'19.7 52.4


I G. Marchi


Mitsubishi Lancer EVO VIII
8. 44  F J. Maurin N/N4 28'34.2 1'06.9


F G. Thimonier


Mitsubishi Lancer EVO IX
9. 18  I D. Barucchello A/A8 28'42.3 1'15.0


I F. Celi


Subaru Impreza
10. 27  I V. Pierangioli N/N4 28'42.9 1'15.6


I P. Capolongo


Mitsubishi Lancer EVO IX
11. 12  I M. Tempestini A/A8 28'43.7 1'16.4


I D. Pulpea


Skoda Fabia WRC
12. 33  I V. Grassini N/N4 29'14.1 1'46.8


I S. Rugi


Mitsubishi Lancer EVO IX
13. 7  I L. Baldini /S2000 29'17.0 1'49.7


I M. Agostinelli


Peugeot 207 S2000
14. 35  I A. Pirelli N/N4 29'35.6 2'08.3


I J. Campeis


Mitsubishi Lancer EVO IX
15. 5  RSM A. Raschi R/R3C 29'39.2 2'11.9


RSM D. Lamonato


Renault Clio R3
16. 34  I A. Manfrinato N/N4 29'44.5 2'17.2


I G. Innocenti


Mitsubishi Lancer EVO IX
17. 32  I C. Missaglia N/N4 29'54.7 2'27.4


I M. Marchiori


Subaru Impreza
18. 37  I R. Pezzotti N/N4 30'10.1 2'42.8


I F. Ducoli


Subaru Impreza
19. 75  I E. Zille N/N3 30'19.5 2'52.2


I C. Costantin


Opel Astra OPC
20. 43  I M. Galiazzo N/N4 30'19.7 2'52.4


I M. Fanton


Subaru Impreza
21. 42  I A. Barchiesi N/N4 30'31.6 3'04.3


I A. Ciufoli


Mitsubishi Lancer EVO IX
22. 76  RSM M. Fantini N/N3 31'02.9 3'35.6


RSM L. Ceci


Renault Clio RS
23. 28  RSM M. Lo Giudice N/N4 31'30.7 4'03.4


RSM M. Baldazzi


Subaru Impreza
24. 78  I N. Borghi N/N3 31'53.2 4'25.9


I A. Montermini


Renault Clio
25. 36  I R. Bombieri N/N4 31'53.8 4'26.5


I F. Dalle Molle


Subaru Impreza
26. 19  I E. Vescovi /S1600 32'02.4 4'35.1


I C. Bianchini


Suzuki Ignis
27. 79  I M. Straffi N/N3 32'19.7 4'52.4


I M. Pieragnoli


Renault Clio
28. 41  I A. Sinno N/N4 32'36.1 5'08.8


I L. Bau'


Mitsubishi Lancer EVO IX
29. 106  I M. Chiesura N/N2 32'38.5 5'11.2


I F. Pizzol


Honda Civic EK4
30. 48  I P. Bacchella R/R3C 32'42.6 5'15.3


I M. Coletti


Renault Clio R3
31. 58  I F. Talini FA/FA7 33'02.0 5'34.7


I N. Angilletta


Renault Clio Williams
32. 108  I D. Comini N/N2 33'07.8 5'40.5


I P. Gravaghi


Peugeot 106
33. 113  I M. Droandi N/N2 33'08.2 5'40.9


I M. Acciai


Peugeot 106
34. 59  I M. Berrino FA/FA7 33'17.0 5'49.7


I C. Masini


Renault Clio Williams
35. 91  I E. Fabbri FN/FN3 33'22.3 5'55.0


I M. Gabrielli


Renault Clio
36. 56  I L. Sulpizio FA/FA7 33'27.2 5'59.9


I D. Renzetti


Renault Clio Williams
37. 71  I L. Secchiano FA/FA7 33'32.6 6'05.3


I M. Catarsi


Renault Clio Williams
38. 112  I G. Matteuzzi N/N2 33'53.6 6'26.3


I D. Dall'Ara


Peugeot 106
39. 114  I A. Bazzani N/N2 34'15.4 6'48.1


I A. Viciami


Peugeot 106
40. 89  I V. Boschi FN/FN3 34'17.0 6'49.7


I D. Conti


Opel Astra GSI
41. 105  I F. Morgantini FA/FA5 34'24.3 6'57.0


I G. Calvani


Peugeot 205
42. 111  I S. Coppola N/N2 34'35.2 7'07.9


I R. Amadori


Peugeot 106
43. 97  I D. Francesconi A/A5 34'59.7 7'32.4


I P. Dondoli


MG Rover 105 ZR
44. 86  I A. Damele N/N3 35'10.0 7'42.7


I F. Gangi


Opel Astra OPC
45. 109  I P. Minelli N/N2 35'12.2 7'44.9


I F. Cassetta


Peugeot 106
46. 92  I I. Bennati FN/FN3 35'28.0 8'00.7


I F. Riterini


Peugeot 205
47. 81  I A. Botindari N/N3 35'39.3 8'12.0


I G. Giannone


Peugeot 206
48. 99  I M. De Nardo FA/FA5 35'44.2 8'16.9


I P. Bertato


Peugeot 106 XSI
49. 52  I A. Trentin A/A7 36'02.5 8'35.2


I T. Zara


Peugeot 206
50. 85  I S. Rizzolo N/N3 36'16.5 8'49.2


I M. Menegazzo


Opel Astra OPC
51. 102  I M. De Luca FA/FA5 36'23.5 8'56.2


I S. Pontin


Peugeot 106 XSI
52. 96  I A. Pezzato A/A6 36'51.1 9'23.8


I W. Lenisa


Opel Corsa
53. 94  I F. Benucci FN/FN3 37'16.0 9'48.7


I S. Cantini


BMW 320 I
54. 95  I P. Martorella FN/FN3 37'53.9 10'26.6


I S. Briola


Peugeot 205
55. 115  I M. Grazzi FN/FN2 38'22.7 10'55.4


I M. Guerri


Opel Corsa
56. 74  I S. Noti FA/FA7 38'45.9 11'18.6


I C. Verdiani


Opel Manta


Video


Liburna Ronde Terra 2009


Liburna Ronde Terra 2009
 

Baldini/Agostinelli - Peugeot 207 S2000 (In-car) - SS1