Άλλο ένα επεισοδιακό αγωνιστικό weekend τελείωσε και μόνο ήρεμο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί για το Mouhritsa Racing Team σε συνεργασία με το House of Portier, αλλά για να δούμε τι ακριβώς έγινε ξεκινώντας 5μερες πριν τις επίσημες δοκιμές.




Η ομάδα αποφάσισε το Σάββατο πριν τον αγώνα να κάνει δοκιμές και να εξελίξει το στήσιμο και το ecu mapping του SEAT αλλά και το στήσιμο των Renault. Για το στήσιμο πέταξε από Αμερική ένας από τους καλυτέρους μηχανικούς πάνω στις αναρτήσεις Robispec και άμεσα βρεθήκαμε στην πίστα. Όλα κυλούσαν καλώς μέχρι που το SEAT αποφάσισε να σβήσει και να αρνείται πεισματικά να πάρει μπροστά. Το πόρισμα? Τρόμπα βενζίνης. Συνηθισμένο στα πρωτα8ληματα της Ευρώπης. Εδώ όμως? Τηλέφωνο στην SEAT των εμιράτων και η απάντηση ήταν δυστυχώς δεν έχουμε αλλά μπορούμε να παραγγείλουμε και σε 2 εβδομάδες θα είναι στα χεριά σας. Τι έγινε? Με καμήλα 8α την στείλουν από Ισπανία? Οκ. Ας κοιτάξουμε σε όλες τις αντιπροσωπείες του group Vag. Ίδια απάντηση.

Τηλέφωνο Ελλάδα σε διαφόρους γνωστούς και στον αδερφό του Αλέξανδρου και αυτός με την σειρά του τηλέφωνο στον μηχανικό του Βαγγέλη Μανούκη όπου κατάφερε και μας εξασφάλισε από την Audi μια τρόμπα. Ωραία. Πως θα έρθει έως εδώ? DHL, UPS, Emirates cargo κλπ όλες θέλανε 2 μέρες ταξίδι και 1 μέρα τελωνείο. Τελικά η λύση ήρθε από έναν από τους αγωνιζομένους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων και κυβερνήτη της Ολυμπιακής (Κάρολο Λάμπρου), που αγγάρεψε ένα φίλο του που είχε την βραδινή πτήση να την φέρει και να την παραλάβει ο Αλέξανδρος από το αεροδρόμιο. Εδώ να πούμε ότι σας ευχαριστούμε θερμά όλους όσους τρέξατε να βοηθήσετε με τον τρόπο σας, έτσι ώστε να προλάβουμε να ετοιμάσουμε το SEAT στην ώρα του. (κλασικό κοινό στοιχείο Ελλήνων και Αράβων είναι ότι όλα γίνονται τελευταία στιγμή).

Πέμπτη και πάμε για επίσημα ελευθέρα δοκιμαστικά. Όλα καλά με το SEAT και ο Κωστας Παπαντώνης γραφεί 2 χρόνο γενικής με 3 δευτέρα διαφορά από το κτηνώδες Viper του Julian Griffin. Ποιο πίσω ο Αλέξανδρος Αννίβας με το Renault είχε τα δικά του προβλήματα όπου το νέο set up της ανάρτησης δεν τον βοηθούσε και ήταν 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα εκτός ρυθμού και 4 πίσω από τον teammate του Khalid AL-MUTAWA.

Παρασκευή πρωί και μετά από συζητήσεις με τους μηχανικούς της ομάδας και μελέτη στην τηλεμετρία του αυτοκινήτου τελικά άλλαξε και πάλι το set up της ανάρτησης και χωρίς να υπάρχουν πρωινά ελευθέρα δοκιμαστικά πάμε κατευθείαν για τα χρονομετρημένα όπου ο Khalid AL-MUTAWA κάνει τον 3ο χρόνο στην κλάση 4 με τον Αλέξανδρο να ακολουθεί 6ος στην κλάση 4 με 1,5 δευτερόλεπτο διαφορά. Το κακό όμως δεν άργησε να χτυπήσει την ομάδα αφού ο Κώστας Παπαντωνης αντιμετώπισε πάλι μηχανικό πρόβλημα με το SEAT και δεν μπόρεσε να πάρει χρόνο. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να ξεκινάει 34ος στην σχάρα εκκίνησης. Εκεί ξεκίνησε λοιπόν άλλη μια μικρή Οδύσσεια για την ομάδα οπού μετά από 4 ολόκληρες ώρες το πρόβλημα εντοπίστηκε και φτιάχτηκε σε συνεργασία με την Ουγγρική ομάδα που συμμετάσχει και στο Leon Supercup Zengo Motorsport.

Όλα έτοιμα, η ένταση μέσα στην ομάδα να είναι φανερή και οι οδηγοί να μπαίνουν στα αυτοκίνητα για να βγουν στην πίστα και να πάνε στην σχάρα της εκκίνησης για το grid walk. Η θερμοκρασία να είναι 32 βαθμούς υπό σκιάν ενώ μέσα στα αυτοκίνητα να είναι κατά πολύ παραπάνω. Περνάνε τα 20 λεπτά του grid walk και τα αυτοκίνητα φεύγουν για το γύρο σχηματισμού. Στήνονται πάλι στην σχάρα 5 κόκκινα, σβήνουν και έχουμε αγώνα. Ο Κώστας με μια καταπληκτική εκκίνηση έχει καταφέρει να περάσει τα μισά και παραπάνω αυτοκίνητα του grid μέχρι την Κ-1 και μέχρι την Κ-4 έχει περάσει 6 γενικής και 2ος στην κλάση 3 πίσω από τον Jonathan Simmons με ίδιο αυτοκίνητο και βασικότερο αντίπαλο του Κώστα για το πρωτάθλημα στην κλάση του. Για 2 γύρους ο Κώστας παραμόνευε στο που να περάσει και τελικά τα κατάφερε να περάσει από την εξωτερική της Κ-7 (μια δεξιά διαρκείας), τερματίζοντας 1ος στην κλάση 3, 4ος γενικής και κερδίζοντας το κύπελο για τον driver of the day, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Robert Galotti της ουγγρικής ομάδας Zengo Motorsport.

Πιο πίσω στην κλάση 4 ο συνήθης ύποπτος Mohammed Al Owais με Honda Civic ήταν μακράν μπροστά οπότε η μάχη ήταν για τις υπόλοιπες θέσεις στο podium με τους Αλέξανδρο Αννίβα με το Renault Clio, Khalid Al Mutawa με ίδιο αυτοκίνητο, Zlatco Mulabegovic με Honda Integra ,και Frederic Gaillard με Clio προηγουμένης γενιάς να παιζουν στο ίδιο δευτερόλεπτο γύρο με τον γύρο και να έχουν σχηματίσει ένα τρενάκι το οποίο να αλλάζει θέσεις σχεδόν κάθε στροφή. Τελικά η σημαία έπεσε στον 12 γύρο και η κατάταξη για την κλάση 4 βρήκε 1ο τον Mohammed Al Owais με Honda Civic, 2ο τον Khalid Al Mutawa με Renault Clio, και 3ο τον Zlatco Mulabegovic Honda Integra. Ο Αλέξανδρος μετά από ένα οδηγικο λάθος στην Κ-1 την ώρα που βρισκόταν 2ος τερμάτισε στην 5η θέση της κλάσης.

Σάββατο πρωί και πηγαίνοντας προς την πίστα ένας πολύ δυνατός αέρας φύσαγε (αμμοθύελλα) με αποτέλεσμα η ορατότητα να είναι πολύ χαμηλή. Η πίστα φυσικά καλυμμένη από άμμο, τα αυτοκίνητα να μην έχουν πρόσφυση σχεδόν που8ενα και 15 λεπτά των ελεύθερων δοκιμαστικών να πηγαίνουν χαμένα αφού δεν μπορέσαμε να δοκιμάσουμε τίποτα υπό αυτές τις συνθήκες. Μετά λοιπόν από πολλές ώρες αναμονής οι οδηγοί μπαίνουν στα αμάξια για να πάνε πάλι στην σχάρα της εκκίνησης, γύρος σχηματισμού. Τα φώτα ανάβουν για ακόμα μια φορά και με το που σβήνουν ξεχύνονται πάλι 36 αυτοκίνητα όλα να προσπα8ουν για μια καλύτερη τοποθέτηση στην Κ-1. Ο Κώστας εκκινώντας από την 4η θέση γενικής καταφέρνει να στρίψει μόλις 5 αλλά κρατώντας πίσω του τον κύριο αντίπαλο του Jonathan Simmons αλλά μονό μέχρι τον δεύτερο γύρο οπού ένα οδηγικό λάθος στην Κ-1 επιτρέπει στον Simmons να τον περάσει και να μείνει μπροστά από τον Κώστα για 1 ακόμα γύρο οπού ο Κώστας πέρασε τελικά και άνοιξε την διαφορά για να τερματίσει ακριβώς με την ιδία σειρά όπου τερμάτισαν και στον 1ο αγώνα την Παρασκευή.

Η κλάση 4 ήταν πάλι υπόθεση του Mohammed Al Owais με Honda Civic, με διαφορά ότι οι υπόλοιπες δυο 8εσεις του podium πήγαν στους Khalid Bin Khader και Omran Al Owais αντίστοιχα με ίδιο αυτοκίνητο με τον πρώτο. Οι μάχες όμως στο ίδιο τρενάκι με τον άγωνα της προηγουμένης ημέρας συνεχιστήκαν με τον ίδιο ρυθμό και αμείωτο ενδιαφέρον καθώς σε αυτό προστέθηκαν και οι Nader Zuhour με Renault Clio αλλά και οι δυο Τσέχοι οδηγοί με BMW 130i Cup Petr VALEK και Marcel KUSIN της κλάσης 3. Η τελική κατάταξη λοιπόν βρήκε τον Khalid Al Mutawa 4ο στην κλάση 4 και τον Αλέξανδρο Αννίβα 6ο στην ιδία κλάση έχοντας χάσει χρόνο από την επαφή που είχε με έναν εκ των δυο οδηγών της BMW. Επόμενος αγώνας στις 19-20 Μαρτίου.

(Δελτίο Τύπου)