Travaglia - Granai Πρεμιέρα για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (CIR) με το ασφάλτινο Rally del Ciocco. Παρά την μη παρουσία των "επίσημων" ομάδων, ο αγώνας κατάφερε να συγκεντρώσει πάρα πολλές καλές "ιδιωτικές" συμμετοχές και τόσο ο συναγωνισμός όσο και το θέαμα δεν έλειψαν από τον αγώνα. Μεγάλοι νικητές, οι Travaglia-Granai με το Fiat Grande Punto S2000 της Trico Motorsport. Πήραν κεφάλι στην γενική σχεδόν εξ' αρχής και έμειναν εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα παίρνοντας μια πολύ σημαντική νίκη.

Ενημέρωση



Πρεμιέρα για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (CIR) με το ασφάλτινο Rally del Ciocco. Παρά την μη παρουσία των "επίσημων" ομάδων, ο αγώνας κατάφερε να συγκεντρώσει πάρα πολλές καλές "ιδιωτικές" συμμετοχές και τόσο ο συναγωνισμός όσο και το θέαμα δεν έλειψαν από τον αγώνα. Μεγάλοι νικητές, οι Travaglia-Granai με το Fiat Grande Punto S2000 της Trico Motorsport. Πήραν κεφάλι στην γενική σχεδόν εξ' αρχής και έμειναν εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα παίρνοντας μια πολύ σημαντική νίκη.

Στο τέλος της περσυνής χρονιάς, και για λόγους που κυρίως αφορούν την παγκόσμια οικονομική "κρίση", όλες οι "επίσημες" ομάδες της Ιταλίας αποφάσισαν να ζητήσουν από την Ιταλική Ομοσπονδία την μείωση των αγώνων του Πρωταθλήματος (από 10, 6 ασφάλτινους και 4 χωμάτινους, να γίνουν 8, 4 ασφάλτινοι και 4 χωμάτινοι). Το ζήτησαν λοιπόν, αλλά δεν εισακούστηκαν, με αποτέλεσμα το φετινό CIR να αποτελείται και πάλι από 10 αγώνες. Έτσι με μια πρωτοφανή κίνηση, οι ομάδες αποφάσισαν να μην συμμετέχουν στους 2 πρώτους ασφάλτινους αγώνες της χρονιάς (Ciocco και Mille Miglia, με το 2ο να προσμετρά και στο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Ράλλυ) "φέρνοντας" το Πρωτάθλημα στα μέτρα τους με όλες τις συνέπειες που μπορεί να έχει αυτό στην διεκδίκηση των τίτλων καθώς μην ξεχνάμε το αγωνιστικό επίπεδο ορισμένων ιδιωτών στην γείτονα χώρα που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στις "επίσημες" ομάδες. Έτσι λοιπόν, στην ράμπα εκκίνησης του Ciocco, δεν βρέθηκαν οι ομάδες της Fiat (Rossetti, Scandola), Peugeot (Andreucci), Subaru (Navarra) και Skoda (Longhi).

Έτσι η μάχη για την νίκη θα επικεντρωνόταν στους "ιδιώτες" και από αυτόυς ξεχώρισαν όπως αναφέραμε ήδη οι Travaglia-Granai με το Fiat Grande Punto S2000. O συνδυασμός, που φέτος εκτός από τις ε.δ. του CIR φημολογείται ότι θα συμμετέχει και στο ERC, ακολούθησε πολύ γρήγορο ρυθμό σε όλο τον αγώνα, κέρδισαν 8 ε.δ. από τις 14 του αγώνα, και δεν άφησαν περιθώρια στους υπόλοιπους συνδυασμούς. Πίεσαν αρκετά την 1η μέρα του αγώνα, δημιούργησαν μια "καλή" διαφορά, αλλά δεν έμειναν στο, απλά, να την συντηρήσουν την 2η μέρα, καθώς κέρδισαν και τις 4 ε.δ. αυτής. Φανταστική εμφάνιση λοιπόν για τους νικητές που πήραν πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια του Πρωταθλήματος.

Στην 2η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Cavallini-Farnocchia με το Peugeot 207 S2000 της TAMAUTO. Και αυτοί κινήθηκαν πολύ γρήγορα (κέρδισαν 3 ε.δ.) ενώ κάποια προβλήματα που αντιμετώπισαν ίσως να τους εμπόδισαν για το κάτι παραπάνω καθώς καθ' όλη την διάρκεια του αγώνα δεν μπόρεσαν να λύσουν ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη τους, αλλά παρ' όλα αυτά κατάφεραν να τερματίσουν μόλις 37'' πίσω από τους νικητές.

Το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Michelini-Perna με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 προετοιμασμένο από την ERREFFE Sport. Oι περσυνοί νικητές της κατηγορίας S1600 στο Κύπελλο Ασφάλτου Ιταλίας (TRA), φέτος αποφάσισαν να συμμετέχουν με "μεγαλύτερο" αυτοκίνητο, και μάλιστα στο CIR, και μόλις στην 2η τους εμφάνιση με αυτό, κατάφεραν να ανέβουν στο πόντιουμ των νικητών. Mόνο επιτυχημένη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η εμφάνιση τους καθώς εκτός από τους πολύ καλούς χρόνους που σημείωσαν, κατάφεραν να αφήσουν πίσω τους πιο έμπειρους συνδυασμούς.

Μόλις 12''6 πίσω τους βρέθηκαν οι Signor-Barone που φέτος θα τους δούμε στο Πρωτάθλημα με ένα Fiat Grande Punto S2000 της ΗRT Motorsport. Καλοί οι χρόνοι τους, ενώ βρέθηκαν κοντά στο πόντιουμ, πράγμα που δείχνει ότι μάλλον και αυτοί προσαρμόστηκαν γρήγορα στο νέο τους αυτοκίνητο (πέρσυ αγωνιζόταν με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX). Στην 5η θέση της γενικής τερμάτισαν οι, γνωστοί μας από το PWRC, Campedelli-Fappani με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Rubicone Corse. Προσπάθησαν πολύ, σημειώνοντας πολύ καλούς χρόνους, αλλά η διαφορά των S2000 από τα Super N πλέον είναι αδύνατο να καλυφθεί σε τέτοιο επίπεδο, ενώ η θέση τους οφείλεται και στις εγκαταλείψεις αρκετών συνδυασμών με αυτοκίνητα S2000 που βρισκόταν μπροστά τους όσο ήταν στον αγώνα. Στις πρώτες ε.δ. του αγώνα με δυσκολία κρατούσαν την θέση τους στην πρώτη 10άδα, η εμπειρία τους όμως και τα ελάχιστα λάθη, στην εξέλιξη του αγώνα τους έφεραν σε μια καλή θέση.

Στην 6η θέση τερμάτισαν οι Ceccoli-Capolongo με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Auto Art Technologies. Και αυτοί έκαναν κάποιους καλούς χρόνους ενώ ήταν και από τους πιο θεαματικούς συνδυασμούς του αγώνα. Τους ακολούθησαν οι Di Benedetto-Michelet με ένα Peugeot 207 S2000 της Racing Lions, συνδυασμό που φέτος θα δούμε και στο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Ράλλυ, ενώ πίσω τους βρέθηκαν οι περσυνοί Κυπελλούχοι Χώματος Ιταλίας, Trentin-Zanella με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 της Racing Lions σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις τους στην άσφαλτο.

9oι γενικής, και πρώτοι 2WD, οι Raschi-Lamonato με το Renault Clio R3 που παράλληλα κέρδισαν και την Α/7. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα σε όλο τον αγώνα και κατάφεραν να απομακρυνθούν σχετικά νωρίς από τους διώκτες τους και στην συνέχεια "έλεγξαν" την διαφορά μέχρι το τέλος του αγώνα. Ακόμα μια καλή εμφάνιση που τους δίνει πολλές ελπίδες για τον τίτλο στην κατηγορία για φέτος. Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Perego-Pizzutti με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Rally Project.

Mια θέση πίσω τους, και 1οι Α/6, οι Vanni-Ianucci με ένα Renault Clio S1600 ενώ τους ακολούθησαν οι 2οι της κλάσης, Lombardi-Urban με ίδιο αυτοκίνητο. 13οι γενικής και 2οι Α/7, βρέθηκαν οι Ghegin-Passeri με το Honda Civic R3, ενώ μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι νικητές της Ν/3, Santini-Brugiati με Renault Clio RS, που επικράτησαν για μόλις 4''5 μετά από μεγάλη μάχη των Crugnola-Turatti με ίδιο αυτοκίνητο, οι οποίοι όμως έχασαν αρκετό χρόνο από 2 κλαταρίσματα κατά την διάρκεια του αγώνα. Καλή εμφάνιση και για τους Della Nina-Menchini με Peugeot 106 S16 που κέρδισαν την Ν/2 τερματίζοντας παράλληλα στην 18η θέση της γενικής.

Οι πρώτες 9 ε.δ. του αγώνα, προσμετρούσαν και για το Κύπελλο της 6ης "ζώνης" στην Ιταλία. Στον παράλληλο αυτό αγώνα, επικράτησαν μετά από μεγάλη μάχη, και για μόλις 2''7, οι Catelani-"Gazze" με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX εμπρός από τους Pierotti-Milli με Renault Clio R3. Tη νίκη διεκδίκησαν και οι Lucchesi-Ghilardi με Renault Clio S1600, αλλά εγκατέλειψαν 2 ε.δ. πριν το τέλος του αγώνα για την 6η ζώνη.

Ας δούμε και τις εγκαταλείψεις του κυριώς αγώνα για το Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Eκεί θα βρούμε, τους Perico-Carrara με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν τελικά στην 10η ε.δ. μετά από πρόβλημα που είχαν με τον κινητήρα από την 6η ε.δ. και ενώ μέχρι και αυτήν βρισκόταν 2οι γενικής (κέρδισαν και 1 ε.δ.), τους Gianfico-Mongillo επίσης με Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 5η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα ενώ ήταν 4οι γενικής, τους Μedici-De Luis με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 που εγκατέλειψαν στην 13η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα ενώ ήταν 7οι γενικής, τους Dati-Giusti με Fiat Grande Punto S2000 που εγκατέλειψαν στην 9η ε.δ. για τον ίδιο λόγο ενώ ήταν 6οι γενικής (κέρδισαν και 1 ε.δ.), τους Caldani-D'Esposito με Fiat Grande Punto S2000 που εγκατέλειψαν επίσης από μηχανικό πρόβλημα στην 13η ε.δ. ενώ ήταν 6οι γενικής (κέρδισαν και 1 ε.δ.), τους Sottile-Gorni με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX από έξοδο στην 4η ε.δ., και τους Scorcioni-Pinelli με Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που εγκατέλειψαν επίσης στην 4η ε.δ. από μηχανικό πρόβλημα.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το χωμάτινο Rally Adriatico στις 3-4 Απριλίου, όπου όλες οι ομάδες (και οι "επίσημες") θα δώσουν το παρών.

Φωτογραφίες



Travaglia - Granai - Fiat Punto S2000Cavallini - Farnocchia - Peugeot 207 S2000Michelini - Perna - Peugeot 207 S2000Signor - Barone - Fiat Punto S2000Campedelli - Fappani - Mitsubishi L. Evo IXCeccoli - Capolongo - Mitsubishi L. Evo IXDi Benedetto - Michelet - Peugeot 207 S2000Trentin - Zanella - Peugeot 207 S2000Raschi - Lamonato - Renault New Clio R3Perego - Pizzuti - Mitsubishi L. Evo IX Vanni - Ialungo - Renault Clio S1600Lombardi - Urban - Renault Clio S1600Ghegin -  Passeri - Honda Civic Type-Santini - Brugiati - Renault Clio RS LightDella Nina - Menchini - Peugeot 106 S16PericoGianficoMediciDatiSottileScorcioniCaldaniCatelaniPierottiLucchesi         

Αποτελέσματα





         32o Rally del Ciocco - OVERALL CLASSIFICATION
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 1  I R. Travaglia N/N4 2:00'57.0  
    I L. Granai
    Fiat Punto S2000
2. 2  I T. Cavallini N/N4 2:01'34.1 37.1
    I S. Farnocchia
    Peugeot 207 S2000
3. 15  I R. Michelini N/N4 2:02'48.7 1'51.7
    I M. Perna
    Peugeot 207 S2000
4. 4  I M. Signor N/N4 2:03'01.3 2'04.3
    I M. Barone
    Fiat Punto S2000
5. 8  I S. Campedelli N/N4 2:03'36.3 2'39.3
    I D. Fappani
    Mitsubishi L. Evo IX
6. 12  RSM D. Ceccoli N/N4 2:05'35.1 4'38.1
    RSM P. Capolongo
    Mitsubishi L. Evo IX
7. 16  I A. Di Benedetto N/N4 2:06'05.4 5'08.4
    I A. Michelet
    Peugeot 207 S2000
8. 6  I M. Trentin N/N4 2:07'38.3 6'41.3
    I F. Zanella
    Peugeot 207 S2000
9. 14  RSM A. Raschi A/A7 2:08'16.1 7'19.1
    RSM D. Lamonato
    Renault New Clio R3
10. 22  I A. Perego N/N4 2:08'39.7 7'42.7
    I M. Pizzuti
    Mitsubishi L. Evo IX
11. 19  I E. Vanni A/A6 2:10'18.9 9'21.9
    I A. Ialungo
    Renault Clio S1600
12. 20  I M. Lombardi A/A6 2:10'49.8 9'52.8
    I P. Urban
    Renault Clio S1600
13. 26  I L. Ghegin A/A7 2:13'00.1 12'03.1
    I I. Passeri
    Honda Civic Type-R
14. 33  I F. Santini N/N3 2:13'52.2 12'55.2
    I P. Brugiati
    Renault Clio RS Light
15. 31  I A. Crugnola N/N3 2:13'56.7 12'59.7
    I G. Turatti
    Renault Clio RS Light
16. 29  I A. Perna N/N3 2:16'07.7 15'10.7
    I T. Tambellini
    Renault Clio RS Light
17. 34  I G. Matteuzzi N/N3 2:18'19.2 17'22.2
    I C. Onofri
    Renault Clio RS Light
18. 38  I M. Della Nina N/N2 2:19'02.2 18'05.2
    I F. Menchini
    Peugeot 106 S16
19. 39  I P. Taddei N/N2 2:19'23.6 18'26.6
    I G. Bernardi
    Peugeot 106 Rally
20. 32  I L. Ricci N/N3 2:21'04.3 20'07.3
    I A. Baruffa
    BMW 120 D
21. 42  I I. Giannecchini N/N2 2:22'08.9 21'11.9
    I F. Mazzanti
    Peugeot 106
22. 43  I G. Casci N/N2 2:22'26.5 21'29.5
    I A. Ferrari
    Citroen Saxo VTS
23. 35  I D. Dall'Ara N/N3 2:22'26.7 21'29.7
    I M. Piazzini
    Renault Clio RS Light
24. 40  I P. Taccini N/N2 2:25'51.6 24'54.6
    I M. Ori
    Peugeot 106 Rally
25. 44  I A. Fontanini N/N0 2:56'46.1 55'49.1
    I F. Salotti
    Fiat 600 Sporting


Video



32o Rally del Ciocco


32o Rally del Ciocco


32o Rally del Ciocco


32o Rally del Ciocco