Basso Ξεκίνημα και για το Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ΕRC), από την Ιταλία με το ασφάλτινο Rally 1000 Miglia, που αποτελεί και τον 3ο γύρο του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιταλίας (CIR). Οι συμμετοχές στο σύνολο τους ήταν καλές και πολλές αλλά θα μπορούσαν να είναι και πολύ καλύτερες, καθώς έλειπαν οι "επαγγελματικές" ομάδες της Ιταλίας λόγω του boycott που είχαν αποφασίσει στην αρχή της χρονιάς. Οι μάχες δεν έλειψαν, ακόμα και για τη νίκη, και σε αυτήν επικράτησαν οι Basso-Dotta με ένα Fiat Grande Punto S2000 προετοιμασμένο από την ομάδα D'Ambra.

Ενημέρωση


  Ξεκίνημα και για το Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ΕRC), από την Ιταλία με το ασφάλτινο Rally 1000 Miglia, που αποτελεί και τον 3ο γύρο του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιταλίας (CIR). Οι συμμετοχές στο σύνολο τους ήταν καλές και πολλές αλλά θα μπορούσαν να είναι και πολύ καλύτερες, καθώς έλειπαν οι "επαγγελματικές" ομάδες της Ιταλίας λόγω του boycott που είχαν αποφασίσει στην αρχή της χρονιάς. Οι μάχες δεν έλειψαν, ακόμα και για τη νίκη, και σε αυτήν επικράτησαν οι Basso-Dotta με ένα Fiat Grande Punto S2000 προετοιμασμένο από την ομάδα D'Ambra.

To Ιταλικό πλήρωμα δήλωσε να βαθμολογηθεί και στο ERC (κυρίως λόγω των κοινών αγώνων με το IRC) ώστε να μπορεσει να διεκδικήσει και αυτόν τον τίτλο και κατάφεραν να κλείσουν την συμφωνία με την ιδιωτική ομάδα για τον συγκεκριμένο εντός έδρας αγώνα. Ο αγώνας ξεκίνησε μέτρια για το εργοστασιακό πλήρωμα της Fiat στο IRC, καθώς στην 2η μόλις ε.δ. είχαν ένα κλατάρισμα ενώ στην συνέχεια αντιμετώπισαν και ένα πρόβλημα με την μπάρα σταθεροποίησης του Punto αλλά παρ'όλα αυτά κατάφεραν να μείνουν πολύ κοντά στην 1η θέση. Την 2η μέρα δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και ανέβασαν κατακόρυφα τον ρυθμό τους με αποτέλεσμα να φτάσουν στη νίκη που τους βάζει στην κορυφή της κούρσας του Ευρωπαικού τίτλου.

2οι γενικής μετά από πολύ καλή εμφάνιση, οι Travaglia-Granai που αυτή τη φορά είδαμε πίσω από το τιμόνι ενός Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Η Peugeot μην έχοντας κάποιο κορυφαίο πλήρωμα στην λίστα συμμετοχών αποφάσισε (ελέω συμμετοχής Basso με ιδιωτικό αυτοκίνητο) να δώσει και αυτή ένα αυτοκίνητο σε έναν καλό ιδιώτη. Διεκδίκησαν τη νίκη στα ίσια παρ'ότι συμμετείχαν με το Peugeot για πρώτη φορά. Στο τέλος της 1ης μέρας μάλιστα κατάφεραν να προηγηθούν αλλά στην 2η μέρα δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό του Basso. Η 2η θέση πάντως τους πρόσφερε σημαντικούς βαθμούς στο ERC που με βάση το πρόγραμμά τους φέτος θα είναι από τους σημαντικότερους διεκδικητές του τίτλου, αλλά και στο CIR όπου μετά από 3 αγώνες προηγούνται με σημαντική διαφορά. Μάλιστα φημολογείται ότι από τον επόμενο αγώνα του CIR θα τους δούμε πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia S2000 της A-Style Team ενώ δεν αποκλείεται να τους δούμε και σε κάποιους αγώνες του ERC με αυτό.

Ακόμα μια καταπληκτική εμφάνιση για τους Cavallini-Farnocchia με το Peugeot 207 S2000 της TAMAUTO. Kέρδισαν αρκετές ε.δ. του αγώνα και ήταν μέσα στο παιχνίδι της νίκης κυρίως την πρώτη μέρα. 2 κλαταρίσματα όμως (ένα κάθε μέρα) τους στοίχησαν αρκετά σε χρόνο και τους έριξαν αρχικά την 1η μέρα από 1ους στην 3η θέση, ενώ την 2η μέρα από 3ους στην 5η θέση. Εξ αιτίας όμως των καταπληκτικών χρόνων που έκαναν ξανακέρδισαν τις θέσεις που έχασαν την 2η μέρα και τερμάτισαν στο πόντιουμ ενώ φιγουράρουν και 2οι στην βαθμολογία του CIR.

Kαλή εμφάνιση και για τους Perico-Carrara με το Peugeot 207 S2000 της GMC. Eπιστροφή στο Peugeot για τους ασφάλτινους αγώνες και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό για αυτούς ενώ ήταν και στη μάχη για την 3η θέση που τελικά έχασαν για 16'' από τον Cavallini.

Ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα πήραν και οι Michelini-Perna με το Peugeot 207 S2000 της Erreffe. Οι περσυνοί Κυπελλούχοι της κατηγορίας S1600 στο TRA, δείχνουν εξαιρετικά σημάδια σταθερότητας και με τα αποτελέσματα που παίρνουν σε κάθε αγώνα είναι πολύ πιθανό να τους δούμε πολύ ψηλά τη βαθμολογία του CIR στο τέλος της χρονιάς, καθώς ήδη βρίσκονται στην 3η θέση. Οι αντίπαλοι για την 5η θέση ήταν οι Signor-Barone με το Fiat Grande Punto S2000 της HRT. O νεαρός οδηγός κατάφερε για ακόμα έναν αγώνα να πλασαριστεί αρκετά ψηλά ενώ μετά από αυτό το αποτέλεσμα προηγείται και στην βαθμολογία του διαγωνισμού Pirelli Star Driver για την χώρα της Ιταλίας. Μην ξεχνάμε ότι το 1000 Μiglia ήταν ο ένας από τους 3 κατατακτήριους αγώνες για τον φετινό διαγωνισμό.

Τους ακολούθησαν οι Antonelli-Botticini με ένα Peugeot 207 S2000 της Twister Corse. Έγραψαν αρκετά καλούς χρόνους ενώ πρέπει να αναφερθεί ότι έβαλαν πίσω τους πολύ πιο έμπειρους συνδυασμούς. 8οι γενικής και 3οι στην κατάταξη του ERC τερμάτιαν οι Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000. Oι περσυνοί δευτεραθλητές Ευρώπης έκαναν έναν αγώνα τακτικής και πήραν πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια. Το ίδιο ισχύει και για τους Betti-Bernacchini με ίδιο αυτοκίνητο που πήραν την 4η θέση για το ERC και την 9η γενικής. Βέβαια αντιμετώπισαν και κάποια προβλήματα που ίσως να τους στέρησαν την θέση στο πόντιουμ του ERC. Tην 10άδα της γενικής, και 4οι ERC, έκλεισαν οι Fontana-Cassina με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 που δυσκολεύτηκαν στις μεταβαλόμενες καιρικές συνθήκες και δεν κινήθηκαν όπως ήθελαν.

Εκπληκτική η μάχη για τον 1ο δικίνητο συνδυασμό του αγώνα. Τουλάχιστον 4 συνδυασμοί διεκδίκησαν την νίκη στην Α/7 και τελικά οι πολύ έμπειροι Bizzarri-Inglesi με ένα Renault Clio R3 ήταν αυτοί που επικράτησαν τερματίζοντας παράλληλα στην 11η θέση της γενικής. Εξαιρετικοί και οι Τorlasco-Brega επίσης με Renault Clio R3 που τερμάτισαν 2οι στην κατηγορία και 13oι γενικής ενώ μια θέση πίσω τους ακολούθησαν οι Albertini-Pogliano με ίδιο αυτοκίνητο. Tην Α/6 κέρδισαν οι Lombardi-Urban με Renault Clio S1600 που τερμάτισαν και 18οι γενικής, ενώ την Ν/3 κέρδισαν οι Ricci-Baruffa με BMW 120 D που τερμάτισαν 24οι γενικής.

Ας δούμε όμως τι έκαναν και οι υπόλοιποι συνδυασμοί που δήλωσαν να βαθμολογηθούν στο ERC. Οι Donchev-Yordanov συμμετείχαν με το Peugeot 207 S2000 και στο τέλος της 1ης ε.δ. του αγώνα (SSS μέσα σε πίστα καρτ) αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα με τον κινητήρα του 207. Η οργάνωση τους επέτρεψε να αλλάξουν τον κινητήρα τους αλλά δεχόμενοι ποινή 3 λεπτών ώστε να συνεχίσουν,όπως και έγινε. Έγραψαν κάποιους καλούς χρόνους και κατάφεραν να αναρριχηθούν ως την 12η θέση της γενικής. Οι Iliev-Yanakiev συμμετείχαν στον αγώνα με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που συντηρεί η ομάδα του οδηγού. Αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα με το αυτοκίνητο και τελικά τερμάτισαν 15οι γενικής. Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι D.Di Benedetto-Giordano με ένα Peugeot 207 της Racing Lions, αντιμετωπίζοντας και αυτοί αρκετά προβλήματα με το αυτοκίνητο. 21οι γενικής και 1οι στην κατάταξη 2WD του ΕRC, οι Slavov-Filipov με ένα Renault Clio R3 που έγραψαν αξιοπρεπής χρόνους στην κλάση τους μέσα σε ισχυρότατο ανταγωνισμό. Αντιθέτως οι Tlustak-Skaloud έκαναν μια άσχημη εμφάνιση με το Citroen C2 S1600 που τους έφερε 29ους γενικής αλλά και 2ους στην 2WD του ERC. Mέτρια εμφάνιση και για τους Cerny-Kohout με ένα Subaru Impreza WRX N12 που τερμάτισαν 34οι γενικής.

Όπως αναφέραμε ήδη, το 1000 Miglia ήταν και ο 1ος από τους 3 κατατακτήριους αγώνες για τον διαγωνσμό Pirelli Star Driver.

Στο link που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως έχει διαμορφωθεί η βαθμολογία μετά τον 1ο αγώνα. Με γράμματα κόκκινου χρώματος σημειώνονται τα πληρώματα που προς το παρόν κατατάσονται για τον τελικό της Αυστρίας στο τέλος της χρονιάς.

http://www.rally-erc.com/pirelli-driver/psd_results_italy.pdf

Επόμενος αγώνας του ERC, στις 1-3 Μαίου με το χωμάτινο Istanbul Rally στην Τουρκία, ενώ το CIR συνεχίζεται στις 8-9 Mαίου με το Rally Targa Florio στην περιοχή του Παλέρμο.



Video


Rally 1000 Miglia 2009


Rally 1000 Miglia 2009


Rally 1000 Miglia 2009


Rally 1000 Miglia 2009


Rally 1000 Miglia 2009


Rally 1000 Miglia 2009



Αποτελέσματα




RALLY 1000 MIGLIA - OVERALL CLASSIFICATION
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 1  I G. BASSO N/N4 2:32'39.6  


I M. DOTTA


Fiat Grande Punto S2000
2. 3  I R. TRAVAGLIA N/N4 2:33'12.6 33.0


I L. GRANAI


Peugeot 207 S2000
3. 12  I T. CAVALLINI N/N4 2:33'36.1 56.5


I S. FARNOCCHIA


Peugeot 207 S2000
4. 18  I A. PERICO N/N4 2:33'52.5 1'12.9


I F. CARRARA


Peugeot 207 S2000
5. 14  I R. MICHELINI N/N4 2:34'47.3 2'07.7


I M. PERNA


Peugeot 207 S2000
6. 15  I M. SIGNOR N/N4 2:34'56.4 2'16.8


I M. BARONE


Fiat Grande Punto S2000
7. 28  I G. ANTONELLI N/N4 2:35'43.7 3'04.1


I S. BOTTICINI


Peugeot 207 S2000
8. 2  PL M. SOLOWOW N/N4 2:37'37.1 4'57.5


PL M. BARAN


Peugeot 207 S2000
9. 4  I L. BETTI N/N4 2:38'05.1 5'25.5


I G. BERNACCHINI


Peugeot 207 S2000
10. 5  I C. FONTANA N/N4 2:38'47.5 6'07.9


I C. CASSINA


Peugeot 207 S2000
11. 24  I S. BIZZARRI A/A7 2:39'55.4 7'15.8


I E. INGLESI


Renault Clio R3 (R3C)
12. 6  BUL K. DONCHEV N/N4 2:40'34.4 7'54.8


BUL P. YORDANOV


Peugeot 207 S2000
13. 50  I A. TORLASCO A/A7 2:40'48.6 8'09.0


I M. BREGA


Renault Clio R3 (R3C)
14. 23  I S. ALBERTINI A/A7 2:41'29.4 8'49.8


I E. POGLIANO


Renault Clio R3 (R3C)
15. 11  BUL D. ILIEV N/N4 2:41'34.5 8'54.9


BUL Y. YANAKIEV


Mitsubishi Lancer Evo IX
16. 29  I D. DI BENEDETTO N/N4 2:42'30.5 9'50.9


I L. GIORDANO


Peugeot 207 S2000
17. 38  ROM V. PORCISTEANU N/N4 2:43'31.8 10'52.2


ROM M. DOBRE


Mitsubishi Lancer Evo IX
18. 31  I M. LOMBARDI A/A6 2:44'54.4 12'14.8


I P. URBAN


Renault Clio S1600
19. 37  I G. NIBOLI N/N4 2:46'29.1 13'49.5


I D. FAPPANI


Mitsubishi Lancer Evo IX
20. 22  RSM A. RASCHI A/A7 2:46'36.8 13'57.2


RSM D. LAMONATO


Renault Clio R3 (R3C)
21. 20  BUL T. SLAVOV A/A7 2:46'46.2 14'06.6


BUL D. FILIPOV


Renault Clio R3 (R3C)
22. 32  I N. LANCINI A/A6 2:47'03.4 14'23.8


I M. BERGONZI


Renault Clio S1600
23. 53  I G. BENDOTTI A/A7 2:47'20.9 14'41.3


I M. FENOLI


Renault Clio R3 (R3C)
24. 78  I L. RICCI N/N3 2:49'37.3 16'57.7


I A. BARUFFA


B.M.W. 120 d
25. 81  I L. ROGGIANI N/N3 2:50'30.6 17'51.0


I R. RUGGERI


Renault Clio RS Light
26. 49  I D. STORACE A/A7 2:50'35.9 17'56.3


I M. ZANARDI


Renault Clio R3 (R3C)
27. 85  I U. ZANINI N/N3 2:51'01.6 18'22.0


I M. GREZZINI


Renault Clio RS
28. 79  SLO M. JERAM N/N3 2:51'02.1 18'22.5


SLO S. LAPAJNE


Ford Fiesta ST
29. 7  CZ A. TLUSTAK A/A6 2:51'36.7 18'57.1


CZ J. SKALOUD


Citroën C2 S1600
30. 52  TUR B. CUKUROVA A/A7 2:52'08.3 19'28.7


TUR A. ALAKOC


Renault Clio R3 (R3C)
31. 35  I L. ZANARDINI A/A6 2:52'13.7 19'34.1


I R. ZAMBETTI


Citroën C2 S1600
32. 90  I W. TONINELLI N/N3 2:53'15.9 20'36.3


I C. TOMASI


Renault Clio RS
33. 39  I D. MORES N/N4 2:55'13.5 22'33.9


I S. FRACCARO


Mitsubishi Lancer Evo IX
34. 8  CZ J. CERNY N/N4 2:56'05.4 23'25.8


CZ P. KOHOUT


Subaru Impreza STI
35. 71  I P. COMINI A/A7 2:56'38.2 23'58.6


I A. FASCIO


Renault Clio R3 (R3C)
36. 93  I P. RECCAGNI N/N2 2:58'58.5 26'18.9


I M. FILINI


Peugeot 106 Rally
37. 55  I R. BOSSI A/A7 2:59'37.5 26'57.9


I G. D'AMORE


Renault Clio R3 (R3C)
38. 51  I D. NOBILE A/A7 3:01'51.6 29'12.0


I B. BRUNETTI


Renault Clio R3 (R3C)
39. 73  I D. IMBERTI A/A7 3:04'06.2 31'26.6


I E. CARRARA


Fiat Grande Punto JTD Abarth
40. 75  I C. MIGNOCCHI A/A6 3:08'26.5 35'46.9


I G. RUBES


Citroën C2 VTS
41. 77  F J. POISSON N/N3 3:10'31.4 37'51.8


F O. LESIGNE


Honda Civic Type-R (R3C)
42. 95  I F. GIRARDI A/A0 3:15'19.8 42'40.2


I R. MANTOVANI


Fiat Seicento Sporting Abarth
43. 94  I G. CAPOFERRI N/N2 3:18'21.6 45'42.0


I V. RAVASIO


Peugeot 106 Rally
44. 96  B R. BRONKART N/N1 3:19'39.8 47'00.2


B J. FRANCE


Nissan Micra 1.3 Super S
45. 76  BUL E. STRATIEVA A/A6 3:19'57.4 47'17.8


BUL R. MANOLOV


Citroën C2 R2 Max (R2B)
46. 74  I E. BERGAMO A/A7 3:28'15.5 55'35.9


I D. COLOMBO


Fiat Grande Punto JTD Abarth