P. Andreucci - A. Andreussi - Peugeot 207 S2000 Στον 5o γύρο του πρωταθλήματος ράλλυ Ιταλίας, όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού, αναγκάστηκαν να μεταφερθούν στο χώμα και το Rally San Marino. Πολλές οι συμμετοχές, με guest, αλλά και νέα αυτοκίνητα. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από την καταπληκτική εμφάνιση των Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions που κυριολεκτικά σάρωσαν τα πάντα! Κέρδισαν και τις 10 ε.δ. του αγώνα και δείχνουν ότι στο χώμα φέτος αν δεν αντιμετωπίσουν προβλήματα πολύ δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος.

Ενημέρωση



Στον 5o γύρο του πρωταθλήματος ράλλυ Ιταλίας, όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού, αναγκάστηκαν να μεταφερθούν στο χώμα και το Rally San Marino. Πολλές οι συμμετοχές, με guest, αλλά και νέα αυτοκίνητα. Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από την καταπληκτική εμφάνιση των Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Racing Lions που κυριολεκτικά σάρωσαν τα πάντα! Κέρδισαν και τις 10 ε.δ. του αγώνα και δείχνουν ότι στο χώμα φέτος αν δεν αντιμετωπίσουν προβλήματα πολύ δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος.

Ακόμα και όταν δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας δεν έκοψαν ρυθμό και έτσι εκτός από τη νίκη κέρδισαν και τις εντυπώσεις. Με τη νίκη τους αυτή βάζουν φωτιά στο πρωτάθλημα των οδηγών καθώς βρίσκονται σε απόσταση βολής από την πρώτη θέση.

Στην 2η θέση της γενικής, περίπου 1'10'' πίσω από τους νικητές, βρέθηκαν οι Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Κινήθηκαν πολύ γρήγορα όπως δήλωσαν αλλά δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν τη νίκη σε κανένα σημείο του αγώνα. Δεν είναι η αγαπημένη τους επιφάνεια όπως δήλωσαν και αναμένουν την επιστροφή των αγώνων στην άσφαλτο όπου έδειξαν ότι φέτος μπορούν να διεκδικήσουν νίκες. Και αυτοί πάντως βρίσκονται πολύ κοντά στην κορυφή της βαθμολογίας, 2 μόλις βαθμούς πίσω από τον Andreucci.

Mια από τις καλύτερες τους εμφανίσεις στον θεσμό έκαναν οι Dati-Rocco με ένα Fiat Grande Punto S2000 της Procar. Είχαν πολύ καλό ρυθμό σε όλη την διάρκεια του αγώνα και ξεχώρισαν ανάμεσα στις ιδιωτικές συμμετοχές. Έτσι ήταν αυτοί που συμπλήρωσαν το τελευταίο σκαλί του πόντιουμ, τερματίζοντας βέβαια αρκετά πίσω από τους 2 πρώτους.

Το αποτέλεσμα ήταν καλό και για τους Colombini-Bizzocchi που στον αγώνα οδήγησαν ένα Peugeot 207 S2000 της Tamauto που είχαν μεγάλη μάχη για την 4η θέση με τους περσυνούς κυπελλούχους Χώματος Ιταλίας, Trentin-Zanella, με ακόμα ένα Peugeot 207 S2000 της Racing Lions. Η μάχη τους κράτησε μέχρι και την τελευταία ε.δ. του αγώνα και εκεί έληξε υπέρ των πρώτων. Βέβαια και τα 2 πληρώματα στάθηκαν πολύ τυχερά σε αυτήν την ε.δ. καθώς άλλα 2 πληρώματα που βρισκόταν εμπρός τους αντιμετώπισαν προβλήματα και έτσι ανέβηκαν 2 θέσεις στη γενική.

Το ένα από αυτά, ήταν οι Travaglia-Granai που για ακόμα έναν αγώνα εμφανίστηκαν με διαφορετικό αυτοκίνητο. Αυτή τη φορά οδήγησαν ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Ralliart Italy (ex-Vovos!) και έτσι φέτος σε σύνολο 5 αγώνων έχουν αγωνιστεί με 4 διαφορετικά αυτοκίνητα (Punto S2000, 207 S2000, Fabia S2000, Lancer Evo IX)! Το πλήρωμα προσαρμόστηκε άμεσα στο νέο αυτοκίνητο και μεχρι και την προτελευταία ε.δ. βρισκόταν 5οι γενικής. Μάλλον εκεί "χαλάρωσαν" περισσότερο από όσο έπρεπε με αποτέλεσμα να τους προσπεράσουν και ο Colombini και ο Trentin, που όπως είπαμε είχαν έντονη μάχη μεταξύ τους, παρότι αυτοί βρισκόταν πίσω τους σχεδόν 20''. Ο Τravaglia με την 6η θέση που κατέκτησε συνεχίζει να προηγείται στην βαθμολογία των οδηγών και δείχνει ότι θα είναι "σκληρό καρύδι" για τους επαγγελματίες εκμεταλλευόμενος πλήρως την αποχή αυτών σε 2 αγώνες.

Για μόλις 1 δέκατο κατάφερε ο Travaglia να κρατήσει πίσω του και τους Ceccoli-Biondi με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX που τερμάτισαν 7οι, ενώ ακόμα μια απογοητευτική εμφάνιση είχαμε για τους Scandola-D'Amore με το 2ο εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000 που δεν κατάφεραν κάτι καλύτερο από την 8η θέση.

Στην 9η θέση της γενικής βρέθηκαν οι Gardemeister-Tuominen που συμμετείχαν ως guest στον αγώνα με ένα Subaru Impreza WRX N15 της ΤΜR. Το πλήρωμα προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στο αυτοκίνητο και έγραψαν καλούς χρόνους που μια ε.δ. πριν το τέλος τους έφεραν στην 3η θέση της γενικής. Στην τελευταία ε.δ. όμως είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε πολύ χρόνο αλλά και θέσεις.

Την 10άδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Perego-Pizzutti με το Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Rally Project. Mια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι Campedelli-Fappani με ίδιο αυτοκίνητο ενώ 12οι γενικής τερμάτισαν οι Bruschetta-Civiero με ένα Subaru Impreza WRX N15 σε μια από τις σποραδικές εμφανίσεις τους στον θεσμό.

1ος 2WD συνδυασμός, οι Ricci-Pfister με το BMW 120 D (diesel) που κέρδισαν άνετα την Ν/3 και τερμάτισαν 28οι γενικής.
Στην Α/6 επικράτησαν οι Lombardi-Urban με ένα Renault Clio S1600 της Twister Corse που τερμάτισαν 30οι ενώ στην Α/7 κέρδισαν οι Ghegin-Ferrara με Honda Civic R3 που τερμάτισαν 33οι γενικής.

Στις εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε αρκετούς από τους πρωταγωνσιτές του θεσμού. Στην 5η ε.δ. του αγώνα οι Navarra-Cerrai με το Subaru Impreza WRX N15 της Prodrive είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε πάνω από 5 λεπτά και στην συνέχεια αποφάσισαν να μην συνεχίσουν τον αγώνα καθώς δεν υπήρχε περιθώριο να επιστρέψουν στους βαθμούς. Εγκατάλειψη στην τελευταία ε.δ. είχαμε για τους Cavallini-Farnocchia με το Peugeot 207 S2000 της Tamauto σε έναν αγώνα που δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν καθώς βρισκόταν εκτός 15αδας. Στην ίδια ε.δ. εγκατέλειψαν και οι Medici-De Luis με ίδιο αυτοκίνητο από κλαταρίσματα που τους κόστισαν πάνω από 13 λεπτά.

Πρεμίερα στο πρωτάθλημα και για τους Longhi-Imerito με το νέο τους όπλο, ένα ολοκαίνουριο Skoda Fabia S2000, συμμετοχή της Skoda Iταλίας! Δυστυχώς όμως, πολύ νωρίς, μόλις στην 2η ε.δ., αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου που δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν τον αγώνα.

Επόμενος αγώνας του θεσμού, το επίσης χωμάτινο Rally di San Crispino, στα μέσα του Ιουλίου.

Video



Rally di San Marino 2009



Rally di San Marino 2009



Rally di San Marino 2009


Αποτελέσματα



    Rally di San Marino 2009 - Overall Classification 
 
P. No  Driver/CoDriver/Car Gr/Cl Time Gap
1. 5  ITA P. Andreucci N/N4 1:52'56.9  
    ITA A. Andreussi
    Peugeot 207 S2000
2. 1  ITA L. Rossetti N/N4 1:54'07.7 1'10.8
    ITA M. Chiarcossi
    Fiat Grande Punto Abarth
3. 16  ITA E. Dati N/N4 1:55'27.4 2'30.5
    ITA T. Rocco
    Fiat Grande Punto Abarth
4. 20  RSM D. Colombini N/N4 1:55'56.5 2'59.6
    RSM M. Bizzocchi
    Peugeot 207 S2000
5. 10  ITA M. Trentin N/N4 1:55'58.7 3'01.8
    ITA F. Zanella
    Peugeot 207 S2000
6. 3  ITA R. Travaglia N/N4 1:56'11.4 3'14.5
    ITA L. Granai
    Mitsubishi Lancer Evo IX
7. 15  RSM D. Ceccoli N/N4 1:56'11.5 3'14.6
    RSM C. Biondi
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
8. 11  ITA U. Scandola N/N4 1:56'24.3 3'27.4
    ITA G. D'Amore
    Fiat Grande Punto Abarth
9. 2  FIN T. Gardemeister N/N4 1:56'46.5 3'49.6
    FIN T. Tuominen
    Subaru Impreza STI
10. 39  ITA A. Perego N/N4 1:56'51.1 3'54.2
    ITA M. Pizzuti
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
11. 14  ITA S. Campedelli N/N4 1:57'10.5 4'13.6
    ITA D. Fappani
    Mitsubishi Lancer Evo IX
12. 46  ITA A. Bruschetta N/N4 1:57'13.0 4'16.1
    ITA E. Civiero
    Subaru Impreza STI Cup
13. 23  ITA A. Scorcioni N/N4 1:57'29.4 4'32.5
    ITA F. Pinelli   PEN.  11.0
    Mitsubishi Lancer Evo IX
14. 31  ITA M. Angrisani N/N4 1:57'31.6 4'34.7
    ITA G. Bergamo
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup
15. 34  FIN T. Arminen N/N4 1:57'48.8 4'51.9
    FIN T. Nikkola
    Subaru Impreza Cup
16. 40  ITA G. Carta N/N4 1:59'34.8 6'37.9
    ITA A. Segir   PEN.  11.0
    Subaru Impreza STI N14 Cup
17. 47  ITA F. Fanari N/N4 1:59'43.4 6'46.5
    ITA S. Stefanelli
    Subaru Impreza N12 Cup
18. 30  ITA . '''Dedo''' N/N4 2:00'06.7 7'09.8
    ITA M. Daddoveri
    Peugeot 207 S2000
19. 52  ITA A. Riva N/N4 2:00'16.2 7'19.3
    ITA S. Spaccasassi
    Mitsubishi Lancer Evo IX
20. 26  TUR S. Yazici N/N4 2:00'32.8 7'35.9
    TUR U. Tezel
    Fiat Grande Punto Abarth
21. 24  RUS A. Zheludov N/N4 2:00'56.6 7'59.7
    RUS I. Kolomeitseva
    Peugeot 207 S2000
22. 32  ITA M. Buda N/N4 2:01'07.5 8'10.6
    ITA F. Riterini
    Subaru Impreza Cup
23. 57  FRA S. Rousseaux N/N4 2:01'17.4 8'20.5
    FRA S. Le Gars
    Subaru Impreza STI
24. 51  RSM M. Colombini N/N4 2:01'47.0 8'50.1
    RSM M. Selva
    Mitsubishi Lancer Evo IX
25. 36  ITA L. Petrocco N/N4 2:02'03.1 9'06.2
    ITA L. Dalbart
    Subaru Impreza STI N14 Cup
26. 56  FRA . ''Piano'' N/N4 2:03'31.7 10'34.8
    FRA A. Marangotto
    Mitsubishi Lancer Evo
27. 49  ITA S. Angi N/N4 2:05'07.0 12'10.1
    ITA L. Dalla Via
    Subaru Impreza N14 Cup
28. 76  ITA L. Ricci N/N3 2:05'56.8 12'59.9
    ITA C. Pfister   PEN.  10.0
    BMW 120 d
29. 50  ITA G. Linari N/N4 2:06'31.1 13'34.2
    ITA A. Cecchi
    Subaru Impreza STI Cup
30. 58  ITA M. Lombardi A/A6 2:07'03.9 14'07.0
    ITA P. Urban
    Renault Clio S1600
31. 54  ITA P. Sciascia N/N4 2:07'23.6 14'26.7
    ITA S. Galleni
    Subaru Impreza STI
32. 77  ITA D. Dall'Ara N/N3 2:07'25.7 14'28.8
    ITA M. Piazzini
    Renault Clio Light
33. 59  ITA L. Ghegin A/A7 2:07'59.8 15'02.9
    ITA M. Ferrara
    Honda Civic Type R (R3C)
34. 43  ITA D. Catania N/N4 2:09'51.6 16'54.7
    ITA A. Moncada
    Subaru Impreza STI N11 Cup
35. 79  ITA F. Grifoni N/N3 2:10'48.4 17'51.5
    ITA F. Carbonai
    Renault Clio RS Light
36. 78  ITA F. Santini N/N3 2:10'53.6 17'56.7
    ITA P. Brugiati
    Renault Clio RS
37. 74  RSM W. De Angelis A/A6 2:10'56.8 17'59.9
    RSM L. Ercolani
    Citroen C2 (R2B)
38. 42  ITA D. Terranova N/N4 2:12'10.0 19'13.1
    ITA A. Gennari
    Subaru Impreza Cup
39. 75  ITA A. Montanari A/A6 2:12'31.1 19'34.2
    ITA F. Andrian
    Citroen C2 (R2B)
40. 84  ITA G. Amati N/N3 2:13'13.8 20'16.9
    ITA D. Zanotti
    Opel Astra OPC
41. 86  RSM M. Zanotti A/A6 2:14'44.5 21'47.6
    RSM S. Zanotti
    Opel Corsa
42. 82  ITA G. Ongaro N/N3 2:14'47.5 21'50.6
    ITA E. Brunello
    Opel Astra GTC TD
43. 72  ITA F. Bordignon A/A7 2:17'45.0 24'48.1
    ITA J. Bardini
    Fiat Stilo Abarth
44. 73  ITA T. Nerobutto A/A7 2:24'15.5 31'18.6
    ITA F. Nerobutto   PEN.  1'20.0
    Fiat Grande Punto D (R3D)
45. 25  ITA D. Batistini N/N4 2:31'14.2 38'17.3
    ITA S. De Barbieri   PEN.  1'30.0
    Mitsubishi Lancer Evo IX Cup