Meeke-Nagle To 51o Rally San Remo αποτέλεσε τον 10ο γύρο του IRC αλλά και τον 9ο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος. Ο αγώνας τα είχε σχεδόν όλα. Καταπληκτικές ασφάλτινες ε.δ., κορυφαίες συμμετοχές, κάτι παραπάνω από έντονο συναγωνισμό και φυσικά την ανάδειξη των φετινών πρωταθλητών του θεσμού. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK που υποστηρίζει η Kronos Racing, που στον συγκεκριμένο αγώνα δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης από κανέναν! Με μια καταπληκτική στρατηγική "αναμονής" την πρώτη πολύ δύσκολη ημέρα του αγώνα, έμειναν κοντά στους πρωτοπόρους ελέγχοντας την διαφορά από αυτούς, ενώ την 2η μέρα μπήκαν σε "full attack" mode, κυριολεκτικά πιάνοντας στον ύπνο, με το καλημέρα, όλους τους υπόλοιπους διεκδικητές της νίκης.

Ενημέρωση



To 51o Rally San Remo αποτέλεσε τον 10ο γύρο του IRC αλλά και τον 9ο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος. Ο αγώνας τα είχε σχεδόν όλα. Καταπληκτικές ασφάλτινες ε.δ., κορυφαίες συμμετοχές, κάτι παραπάνω από έντονο συναγωνισμό και φυσικά την ανάδειξη των φετινών πρωταθλητών του θεσμού. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK που υποστηρίζει η Kronos Racing, που στον συγκεκριμένο αγώνα δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης από κανέναν! Με μια καταπληκτική στρατηγική "αναμονής" την πρώτη πολύ δύσκολη ημέρα του αγώνα, έμειναν κοντά στους πρωτοπόρους ελέγχοντας την διαφορά από αυτούς, ενώ την 2η μέρα μπήκαν σε "full attack" mode, κυριολεκτικά πιάνοντας στον ύπνο, με το καλημέρα, όλους τους υπόλοιπους διεκδικητές της νίκης.

Και αν αναλογιστούμε ότι αυτή η νίκη ήρθε στον "σημαντικότερο" αγώνα του CIR, που για αρκετούς θεωρείται το κορυφαίο εθνικό πρωτάθλημα στον κόσμο, τότε αυτή παίρνει ακόμα περισσότερη αξία. Το Βρετανικό πλήρωμα δίκαια κατέκτησε τον τίτλο με 4 νίκες στον θεσμό (Curitiba, Acores, Ypres, San Remo) και με έναν αγώνα να μένει να πραγματοποιηθεί ακόμα.

Στην 2η θέση της γενικής, 15''7 πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Και αυτοί ήταν ταχύτατοι σε όλη την διάρκεια του αγώνα, καθώς ήθελαν την νίκη για το CIR, αλλά δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον δαιμονιώδη ρυθμό του Meeke κατά την διάρκεια της 2ης μέρας. Το αποτέλεσμα πάντως αυτό τους κρατάει στην μάχη του τίτλου του CIR, βρίσκονται 6 βαθμούς πίσω από τους πρωτοπόρους, και είναι μια από τις ελάχιστες ελπίδες της Fiat να κατακτήσει κάποιον τίτλο για φέτος (η άλλη είναι ο Basso στο ΕRC).

Mόλις 1''2 πίσω τους βρέθηκαν οι Vouilloz-Klinger με το Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing. Οι περσυνοί πρωταθλητές κινήθηκαν και αυτοί οριακά διεκδικώντας τη νίκη μέχρι το τέλος. Ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η μάχη για τις θέσεις 2-5 με περίπου 10'' να χωρίζουν τα 4 πληρώματα που τις διεκδίκησαν. Σίγουρα η χρονιά δεν άφησε ευχαριστημένους τους περσυνούς πρωταθλητές αλλά είμαστε σίγουροι ότι του χρόνου θα επανέλθουν για την διεκδίκηση του τίτλου. Η τελευταία θέση του πόντιουμ σε έναν τέτοιο αγώνα μόνο ως κακό αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί.

Το πλήρωμα της 4ης θέσης της γενικής απείχε μόλις 2''9 από μια θέση στο πόντιουμ. Πολύ καλή η εμφάνιση και των Loix-Miclotte με το 2ο Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing που όπως όλα δείχνουν θα είναι αυτοί λογικά που θα πάρουν την 3η θέση στην βαθμολογία των οδηγών.

Για την 5η θέση της γενικής δυστυχώς δεν αποφάσισαν τα πληρώματα μέσα στις ε.δ. αλλά οι εντολές της ομάδας της Peugeot Italia. Οι Travaglia-Granai στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Peugeot 207 S2000 της Friulmotor και με εξαιρετική εμφάνιση διεκδίκησαν μέχρι και την τελευταία ε.δ. μια θέση στο πόντιουμ και γιατί όχι και τη νίκη που θα τους κρατούσε σε τροχιά τίτλου στο CIR. Με έναν καταπληκτικό χρόνο στην τελευταία ε.δ. κατάφεραν να τερματίσουν 3οι γενικής! Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να τους διατηρήσει έστω και μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο στην Ιταλία και έτσι δέχτηκαν ποινή (για καθυστέρηση στο road section μέχρι τον τερματισμό) 30'' που τους έριξε στην 6η θέση της γενικής με αποτέλεσμα oι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Italia που υποστηρίζει η Racing Lions να ανέβουν 5οι γενικής και με τους βαθμούς που πήραν να διατηρούν το προβάδισμα τους στην βαθμολογία του CIR πηγαίνοντας στον τελευταίο αγώνα της χρονίας με πλεονέκτημα 6 βαθμών έναντι των Rossetti-Chiarcossi. O Andreucci ξεκίνησε πολύ δυνατά τον αγώνα και μάλιστα στο τέλος της 1ης μέρας βρέθηκε στην κορυφή της γενικής. Την επόμενη όμως δεν κατάφεραν να κινηθούν στον ίδιο ρυθμό πέφτοντας σταδιακά στην 6η θέση της γενικής. Παραμένουν ωστόσο το φαβορί για την κατάκτηση του Ιταλικού τίτλου.

Για τον αγώνα της Ιταλίας, το Peugeot 207 S2000, προσφορά της BF Goodrich, που "δίνεται" από τους δημοσιογράφους σε ένα τοπικό πλήρωμα, κλήθηκαν να οδηγήσουν οι Cantamessa-Capolongo που κάναν μια αξιοπρεπής εμφάνιση τερματίζοντας αρκετά ψηλά στην 7η θέση της γενικής. Τους ακολούθησαν οι Hanninen-Markkula με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 που βρέθηκαν μακρυά από τα νερά τους, σε στενές ασφάλτινες ε.δ. που δεν είναι η αγαπημένη τους επιφάνεια, και σε καμία περίπτωση δεν απείλησαν για μια θέση στο πόντιουμ. Σίγουρα του χρόνου θα πρέπει να ανεβάσουν την απόδοσή τους σε αυτές τις επιφάνειες αν θέλουν να έχουν τύχη για τίτλο.

Την πρώτη 10άδα της γενικής συμπλήρωσαν, οι Longhi-Imerito με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia, που δεν βρέθηκαν σε καλό σαββατοκύριακο γράφοντας μέτριους χρόνους και ενώ πριν τον αγώνα οι προσδοκίες έφταναν πολύ ψηλότερα, και οι Perico-Carrara με το Peugeot 207 S2000 που προσπάθησαν πολύ για κάτι καλό κυρίως την 1η μέρα, αλλά μια ατυχία στην 3η ε.δ. τους κόστισε αρκετά σε χρόνο ρίχνωντας τους αρκετές θέσεις στη γενική.

Καταπληκτική εμφάνιση για τους Sottile-Gorni που με ένα Honda Civic Type-R έγραψαν απίστευτους χρόνους τερματίζοντας στην εξαιρετική 17η θέση της γενικής, 1οι 2WD, και φυσικά 1οι στην A/7. Εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την άριστη γνώση των ε.δ. (ο οδηγός ζει στο San Remo) και κατάφεραν να βρίσκονται εμπρός και από τα Super N. 2oι στην κατηγορία και 19οι γενικής τερμάτισαν οι Γάλλοι Campana-De Castelli οδηγώντας επίσης οριακά ένα Renault Clio R3 Max ενώ την 3άδα της κλάσης συμπλήρωσαν από την 21η θέση της γενικής οι Tognozzi-Cicognini με ακόμα ένα Renault Clio R3 Max.  

Στην Α/6 επικράτησαν οι Burkart-Koelbach με το Suzuki Swift S1600 τερματίζοντας 4οι 2WD και 25οι γενικής. Στον αγώνα είχαμε και την ανάδειξη των Πρωταθλητών IRC για την κατηγορία 2WD. Οι Γάλλοι Millet-Gagliardi με το Peugeot 207 R3T τερμάτισαν 36οι γενικής αλλά στην 2η θέση μεταξύ των πληρωμάτων που βαθμολογούνται για τον θεσμό, και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των Villa-Michi με το Fiat Punto S1600, έχουν πάρει και μαθηματικά τον τίτλο.

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους Kopecky-Stary με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, που ξεκίνησαν τον αγώνα με ρυθμό νίκης καθώς επικράτησαν στην 1η ε.δ. του αγώνα. Στην επόμενη όμως είχαν μια έξοδο που προκάλεσε τόση ζημιά στο αυτοκίνητο όση να μην τους επιτρέψει να συνεχίσουν (ξεκόλλησε ένας τροχός). Ήταν ο μόνος συνδυασμός που φέτος μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των Meeke-Nagle και σίγουρα την νέα χρονιά θα διεκδικήσουν ξανά τον τίτλο και σίγουρα με περισσότερες αξιώσεις. Οι αντικαταστάτες των Basso-Dotta στο μπάκετ ενός εκ των εργοστασιακών Fiat Grande Punto S2000, Duval-Giraudet, για ακόμα έναν αγώνα δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν. Χρόνοι που τους κρατούσαν οριακά μέσα στην πρώτη 10άδα ενώ στην 8η ε.δ. αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από μηχανική βλάβη. Στην 3η ε.δ. εγκατέλειψαν οι Medici-De Luis με το Peugeot 207 S2000 της Twister Corse από έξοδο ενώ στην αμέσως επόμενη ε.δ. εγκατέλειψαν οι Michelini-Perna με ίδιο αυτοκίνητο και για τον ίδιο λόγο.

Τελευταίος αγώνας για το φετινό IRC, το Rally of Scotland, σε χωμάτινες επιφάνειες, στις 19-21/11, ενώ τελευταίος αγώνας του CIR, το Rally Di Como στις 24-25/10 όπου και θα αποφασιστεί ο πρωταθλητής Ιταλίας μεταξύ των Andreucci και Rossetti.

Video



Rally San Remo 2009



Rally San Remo 2009



Rally San Remo 2009



Rally San Remo 2009



Rally San Remo 2009


Aποτελέσματα



Rally San Remo 2009 - Final results
Pos. No.
Entry Gr.
Cat.
  Car
Team
Time
Penalty
Diff.
Diff. pr.
Km/h
s/km
1. #6 Meeke, Kris - Nagle, Paul N4
Peugeot 207 S2000
Peugeot UK
2:20:03.5   86.4
2. #3 Rossetti, Luca - Chiarcossi, Matteo N4
Fiat Abarth Grande Punto S2000
Abarth & Co. SpA
2:20:19.2 +15.7
(+15.7)
86.3
0.08
3. #10 Vouilloz, Nicolas - Klinger, Nicolas N4
Peugeot 207 S2000
Peugeot Team Bel-Lux
2:20:20.4 +16.9
(+1.2)
86.3
0.08
4. #8 Loix, Freddy - Miclotte, Frederic N4
Peugeot 207 S2000
Peugeot Team Bel-Lux
2:20:23.3 +19.8
(+2.9)
86.2
0.10
5. #4 Andreucci, Paolo - Andreussi, Anna N4
Peugeot 207 S2000
F.P.F. Sport
2:20:31.6 +28.1
(+8.3)
86.2
0.14
6. #5 Travaglia, Renato - Granai, Lorenzo N4
Peugeot 207 S2000
Renato Travaglia
2:20:50.0
0:30
+46.5
(+18.4)
86.0
0.23
7. #20 Cantamessa, Luca - Capolongo, Piercarlo N4
Peugeot 207 S2000
BF Goodrich Drivers Team
2:21:32.1
0:30
+1:28.6
(+42.1)
85.5
0.44
8. #1 Hänninen, Juho - Markkula, Mikko N4
Škoda Fabia S2000
Škoda Motorsport
2:21:45.3 +1:41.8
(+13.2)
85.4
0.50
9. #9 Longhi, Piero - Imerito, Maurizio N4
Škoda Fabia S2000
Škoda Rally Team Italia
2:22:11.7 +2:08.2
(+26.4)
85.1
0.64
10. #12 Perico, Alessandro - Carrara, Fabrizio N4
Peugeot 207 S2000
Alessandro Perico
2:22:39.7 +2:36.2
(+28.0)
84.9
0.77
11. #18 Scandola, Umberto - D'Amore, Guido N4
Fiat Abarth Grande Punto S2000
Abarth & Co. SpA
2:22:40.5 +2:37.0
(+0.8)
84.9
0.78
12. #16 Signor, Marco - Barone, Maurizio N4
Peugeot 207 S2000
Marco Signor
2:23:35.9 +3:32.4
(+55.4)
84.3
1.05
13. #23 Wilks, Guy - Pugh, Phil N4
Proton Satria Neo S2000
Guy Wilks
2:23:39.3 +3:35.8
(+3.4)
84.3
1.07
14. #21 Chentre, Elwis - Pogliano, Erica N4
Peugeot 207 S2000
Elwis Chentre
2:26:13.6 +6:10.1
(+2:34.3)
82.8
1.83
15. #19 Gamba, Matteo - Pollicino, Marco N4
Peugeot 207 S2000
Matteo Gamba
2:26:45.4 +6:41.9
(+31.8)
82.5
1.99
16. #24 Maurin, Julien - Thimonier, Gilles N4
Škoda Fabia S2000
Julien Maurin
2:27:37.6 +7:34.1
(+52.2)
82.0
2.25
17. #25 Sottile, Sandro - Gorni, Andrea A7
Honda Civic Type-R R3
Sandro Sottile
2:29:37.6 +9:34.1
(+2:00.0)
80.9
2.85
18. #26 Gianfico, Fabio - Michelet, Alessandro N4
Mitsubishi Lancer Evo IX
Fabio Gianfico
2:29:41.6 +9:38.1
(+4.0)
80.9
2.86
19. #47 Campana, Pierre - de Castelli, Sabrina A7
Renault Clio R3
Pierre Campana
2:29:48.9 +9:45.4
(+7.3)
80.8
2.90
20. #27 Wittmann jr., Franz - Ettel, Bernhard N4
Mitsubishi Lancer Evo IX
Interwetten Racing
2:29:56.6 +9:53.1
(+7.7)
80.7
2.94
21. #54 Tognozzi, Gabriele - Cicognini, Monica A7
Renault Clio R3
Gabriele Tognozzi
2:30:09.1 +10:05.6
(+12.5)
80.6
3.00
22. #46 Albertini, Stefano - Scattolin, Simone A7
Renault Clio R3
Stefano Albertini
2:30:34.0 +10:30.5
(+24.9)
80.4
3.12
23. #30 Arbetti, Emanuele - Zantedeschi, Franco N4
Peugeot 207 S2000
Emanuele Arbetti
2:30:45.4 +10:41.9
(+11.4)
80.3
3.18
24. #14 Campedelli, Simone - Fappani, Danilo N4
Mitsubishi Lancer Evo IX
Simone Campedelli
2:30:46.4 +10:42.9
(+1.0)
80.3
3.19
25. #37 Burkart, Aaron - Kölbach, Michael A6
Suzuki Swift S1600
Aaron Burkart
2:30:48.9
0:10
+10:45.4
(+2.5)
80.3
3.20
26. #50 Tosini, Luca - Fenoli, Manuel A7
Renault Clio R3
Luca Tosini
2:30:53.5 +10:50.0
(+4.6)
80.2
3.22
27. #48 Ferrari, Fabrizio - Zortea, Marco A7
Renault Clio R3
Fabrizio Ferrari
2:32:00.6 +11:57.1
(+1:07.1)
79.6
3.55
28. #29 Manzini, Cristiano - Lucchi, Michele N4
Peugeot 207 S2000
Cristiano Manzini
2:33:08.3 +13:04.8
(+1:07.7)
79.1
3.89
29. #75 Pierotti, Luca - Milli, Manuela A7
Renault Clio R3
Luca Pierotti
2:33:42.0 +13:38.5
(+33.7)
78.8
4.06
30. #70 Sala, Andrea - Sala, Marco A7
Renault Clio R3
Andrea Sala
2:33:57.3 +13:53.8
(+15.3)
78.6
4.13
31. #35 Rossi, Roberto - Morelli, Angelo A6
Renault Clio S1600
Roberto Rossi
2:34:08.8 +14:05.3
(+11.5)
78.5
4.19
32. #31 Sciascia, Patrizia - Biondi, Cristiana N4
Peugeot 207 S2000
Patrizia Sciascia
2:34:57.8 +14:54.3
(+49.0)
78.1
4.43
33. #51 Gasperetti, Federico - Ferrari, Federico A7
Renault Clio R3
Federico Gasperetti
2:35:33.3 +15:29.8
(+35.5)
77.8
4.61
34. #74 Mezzogori, Andrea - Baldini, Roberta A7
Renault Clio R3
Andrea Mezzogori
2:35:50.3 +15:46.8
(+17.0)
77.7
4.69
35. #79 Millet, Denis - Le Gars, Serge A7
Peugeot 207 R3T
Denis Millet
2:36:57.0 +16:53.5
(+1:06.7)
77.1
5.02
36. #78 Belle, Simone - Gagliardi, Marco A7
Renault Clio R3
Simone Belle
2:37:40.3 +17:36.8
(+43.3)
76.8
5.24
37. #73 Roveta, Alberto - Foggia, Luigi A7
Renault Clio R3
Alberto Roveta
2:37:45.1 +17:41.6
(+4.8)
76.7
5.26
38. #40 Maniero, Maria Gabriella - Bioletti, Chiara N4
Mitsubishi Lancer Evo IX
Maria Gabriella Maniero
2:38:40.1 +18:36.6
(+55.0)
76.3
5.53
39. #81 Consigli, Umberto - Ciucci, Giacorno A7
Peugeot 207 R3T
Umberto Consigli
2:38:42.4 +18:38.9
(+2.3)
76.3
5.54
40. #80 Vescovi, Roberto - Guzzi, Giancarla A7
Peugeot 207 R3T
Roberto Vescovi
2:38:46.1 +18:42.6
(+3.7)
76.3
5.56
41. #83 Carella, Andrea - Riolfo, Ilaria A7
Peugeot 207 R3T
Andrea Carella
2:38:46.3 +18:42.8
(+0.2)
76.3
5.56
42. #58 Lamonato, Walter - Pollet, Rudy A7
Renault Clio R3
Walter Lamonato
2:39:09.3
0:20
+19:05.8
(+23.0)
76.1
5.68
43. #33 Cukurova, Burak - Alakoc, Ayhan A6
Renault Clio S1600
Burak Cukurova
2:39:51.4
1:40
+19:47.9
(+42.1)
75.7
5.89
44. #45 Walster, Tom - Sturla, Timothy A7
Renault Clio R3
Tom Walster
2:40:00.0 +19:56.5
(+8.6)
75.7
5.93
45. #43 Princen, Kris - Pallen, Kevin A7
Renault Clio R3
Ecurie Les Volants
2:40:13.0 +20:09.5
(+13.0)
75.6
5.99
46. #28 Vizin, Lászlo - Zsiros, Gábor A7
Honda Civic Type-R R3
BV Motorsport SE
2:40:27.2 +20:23.7
(+14.2)
75.5
6.06
47. #90 Rissone, Roberto - Desole, Tiziana N3
Renault Clio
Roberto Rissone
2:40:27.9 +20:24.4
(+0.7)
75.5
6.07
48. #82 Strambi, Mirko - Niccolai, Andrea A7
Peugeot 207 R3T
Mirko Strambi
2:40:37.8 +20:34.3
(+9.9)
75.4
6.12
49. #89 Balbo, Luca - Rocca, Paolo N3
Renault Clio
Luca Balbo
2:41:00.0 +20:56.5
(+22.2)
75.2
6.23
50. #87 Annovi, Roberto - Rolandi, Gianpaolo N3
Renault Clio
Roberto Annovi
2:43:23.0 +23:19.5
(+2:23.0)
74.1
6.94
51. #95 Pisano, Ugo - Argentin, Marco A5
Fiat Panda Kit Car
Ugo Pisano
2:44:54.0 +24:50.5
(+1:31.0)
73.4
7.39
52. #98 Rocchieri, Francesco - Li Greci, Cosimo A5
Fiat Panda
Francesco Rocchieri
2:45:34.6 +25:31.1
(+40.6)
73.1
7.59
53. #100 Berlese, Nicolo - Franco, Manuela N2
Peugeot 106
Nicolo Berlese
2:46:40.7 +26:37.2
(+1:06.1)
72.6
7.92
54. #102 Crugnola, Andrea - Turatti, Giulio N2
Suzuki Swift
Andrea Crugnola
2:47:43.3 +27:39.8
(+1:02.6)
72.2
8.23
55. #88 Hunt, Harry - Roberts, David N3
Ford Fiesta ST
Harry Hunt
2:48:29.6 +28:26.1
(+46.3)
71.9
8.45
56. #107 Cinotto, Michele - Novaro, Guido N2
Suzuki Swift
Michele Cinotto
2:48:30.7 +28:27.2
(+1.1)
71.8
8.46
57. #99 Cassini, Giuliano - Banaudi, Bruno A5
Fiat Panda
Giuliano Cassini
2:48:56.8 +28:53.3
(+26.1)
71.7
8.59
58. #84 Cogni, Gabriele - Spaccasassi, Simone A7
Peugeot 207 R3T
Gabriele Cogni
2:51:42.5 +31:39.0
(+2:45.7)
70.5
9.41
59. #93 Crepaldi, Ermanno - Risso, Lorenzo N3
Renault Clio
Ermanno Crepaldi
2:53:43.3
1:10
+33:39.8
(+2:00.8)
69.7
10.01
60. #109 Lio, Federica - Giuliano, Serena A0
Fiat Seicento Kit Car
Federica Lio
2:54:29.4 +34:25.9
(+46.1)
69.4
10.24
61. #108 Girardi, Francesco - Mantovani, Ricardo A0
Fiat Seicento Kit Car
Francesco Girardi
2:56:32.5 +36:29.0
(+2:03.1)
68.6
10.85