Ενημέρωση
To 51o Rally San Remo αποτέλεσε τον 10ο γύρο του IRC αλλά και τον 9ο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος. Ο αγώνας τα είχε σχεδόν όλα. Καταπληκτικές ασφάλτινες ε.δ., κορυφαίες συμμετοχές, κάτι παραπάνω από έντονο συναγωνισμό και φυσικά την ανάδειξη των φετινών πρωταθλητών του θεσμού. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους Meeke-Nagle με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot UK που υποστηρίζει η Kronos Racing, που στον συγκεκριμένο αγώνα δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης από κανέναν! Με μια καταπληκτική στρατηγική "αναμονής" την πρώτη πολύ δύσκολη ημέρα του αγώνα, έμειναν κοντά στους πρωτοπόρους ελέγχοντας την διαφορά από αυτούς, ενώ την 2η μέρα μπήκαν σε "full attack" mode, κυριολεκτικά πιάνοντας στον ύπνο, με το καλημέρα, όλους τους υπόλοιπους διεκδικητές της νίκης.
Και αν αναλογιστούμε ότι αυτή η νίκη ήρθε στον "σημαντικότερο" αγώνα του CIR, που για αρκετούς θεωρείται το κορυφαίο εθνικό πρωτάθλημα στον κόσμο, τότε αυτή παίρνει ακόμα περισσότερη αξία. Το Βρετανικό πλήρωμα δίκαια κατέκτησε τον τίτλο με 4 νίκες στον θεσμό (Curitiba, Acores, Ypres, San Remo) και με έναν αγώνα να μένει να πραγματοποιηθεί ακόμα.
Στην 2η θέση της γενικής, 15''7 πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Rossetti-Chiarcossi με το εργοστασιακό Fiat Grande Punto S2000. Και αυτοί ήταν ταχύτατοι σε όλη την διάρκεια του αγώνα, καθώς ήθελαν την νίκη για το CIR, αλλά δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον δαιμονιώδη ρυθμό του Meeke κατά την διάρκεια της 2ης μέρας. Το αποτέλεσμα πάντως αυτό τους κρατάει στην μάχη του τίτλου του CIR, βρίσκονται 6 βαθμούς πίσω από τους πρωτοπόρους, και είναι μια από τις ελάχιστες ελπίδες της Fiat να κατακτήσει κάποιον τίτλο για φέτος (η άλλη είναι ο Basso στο ΕRC).
Mόλις 1''2 πίσω τους βρέθηκαν οι Vouilloz-Klinger με το Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing. Οι περσυνοί πρωταθλητές κινήθηκαν και αυτοί οριακά διεκδικώντας τη νίκη μέχρι το τέλος. Ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η μάχη για τις θέσεις 2-5 με περίπου 10'' να χωρίζουν τα 4 πληρώματα που τις διεκδίκησαν. Σίγουρα η χρονιά δεν άφησε ευχαριστημένους τους περσυνούς πρωταθλητές αλλά είμαστε σίγουροι ότι του χρόνου θα επανέλθουν για την διεκδίκηση του τίτλου. Η τελευταία θέση του πόντιουμ σε έναν τέτοιο αγώνα μόνο ως κακό αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί.
Το πλήρωμα της 4ης θέσης της γενικής απείχε μόλις 2''9 από μια θέση στο πόντιουμ. Πολύ καλή η εμφάνιση και των Loix-Miclotte με το 2ο Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing που όπως όλα δείχνουν θα είναι αυτοί λογικά που θα πάρουν την 3η θέση στην βαθμολογία των οδηγών.
Για την 5η θέση της γενικής δυστυχώς δεν αποφάσισαν τα πληρώματα μέσα στις ε.δ. αλλά οι εντολές της ομάδας της Peugeot Italia. Οι Travaglia-Granai στον αγώνα χρησιμοποίησαν ένα Peugeot 207 S2000 της Friulmotor και με εξαιρετική εμφάνιση διεκδίκησαν μέχρι και την τελευταία ε.δ. μια θέση στο πόντιουμ και γιατί όχι και τη νίκη που θα τους κρατούσε σε τροχιά τίτλου στο CIR. Με έναν καταπληκτικό χρόνο στην τελευταία ε.δ. κατάφεραν να τερματίσουν 3οι γενικής! Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να τους διατηρήσει έστω και μαθηματικές ελπίδες για τον τίτλο στην Ιταλία και έτσι δέχτηκαν ποινή (για καθυστέρηση στο road section μέχρι τον τερματισμό) 30'' που τους έριξε στην 6η θέση της γενικής με αποτέλεσμα oι Andreucci-Andreussi με το Peugeot 207 S2000 της Peugeot Italia που υποστηρίζει η Racing Lions να ανέβουν 5οι γενικής και με τους βαθμούς που πήραν να διατηρούν το προβάδισμα τους στην βαθμολογία του CIR πηγαίνοντας στον τελευταίο αγώνα της χρονίας με πλεονέκτημα 6 βαθμών έναντι των Rossetti-Chiarcossi. O Andreucci ξεκίνησε πολύ δυνατά τον αγώνα και μάλιστα στο τέλος της 1ης μέρας βρέθηκε στην κορυφή της γενικής. Την επόμενη όμως δεν κατάφεραν να κινηθούν στον ίδιο ρυθμό πέφτοντας σταδιακά στην 6η θέση της γενικής. Παραμένουν ωστόσο το φαβορί για την κατάκτηση του Ιταλικού τίτλου.
Για τον αγώνα της Ιταλίας, το Peugeot 207 S2000, προσφορά της BF Goodrich, που "δίνεται" από τους δημοσιογράφους σε ένα τοπικό πλήρωμα, κλήθηκαν να οδηγήσουν οι Cantamessa-Capolongo που κάναν μια αξιοπρεπής εμφάνιση τερματίζοντας αρκετά ψηλά στην 7η θέση της γενικής. Τους ακολούθησαν οι Hanninen-Markkula με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000 που βρέθηκαν μακρυά από τα νερά τους, σε στενές ασφάλτινες ε.δ. που δεν είναι η αγαπημένη τους επιφάνεια, και σε καμία περίπτωση δεν απείλησαν για μια θέση στο πόντιουμ. Σίγουρα του χρόνου θα πρέπει να ανεβάσουν την απόδοσή τους σε αυτές τις επιφάνειες αν θέλουν να έχουν τύχη για τίτλο.
Την πρώτη 10άδα της γενικής συμπλήρωσαν, οι Longhi-Imerito με το Skoda Fabia S2000 της Skoda Italia, που δεν βρέθηκαν σε καλό σαββατοκύριακο γράφοντας μέτριους χρόνους και ενώ πριν τον αγώνα οι προσδοκίες έφταναν πολύ ψηλότερα, και οι Perico-Carrara με το Peugeot 207 S2000 που προσπάθησαν πολύ για κάτι καλό κυρίως την 1η μέρα, αλλά μια ατυχία στην 3η ε.δ. τους κόστισε αρκετά σε χρόνο ρίχνωντας τους αρκετές θέσεις στη γενική.
Καταπληκτική εμφάνιση για τους Sottile-Gorni που με ένα Honda Civic Type-R έγραψαν απίστευτους χρόνους τερματίζοντας στην εξαιρετική 17η θέση της γενικής, 1οι 2WD, και φυσικά 1οι στην A/7. Εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την άριστη γνώση των ε.δ. (ο οδηγός ζει στο San Remo) και κατάφεραν να βρίσκονται εμπρός και από τα Super N. 2oι στην κατηγορία και 19οι γενικής τερμάτισαν οι Γάλλοι Campana-De Castelli οδηγώντας επίσης οριακά ένα Renault Clio R3 Max ενώ την 3άδα της κλάσης συμπλήρωσαν από την 21η θέση της γενικής οι Tognozzi-Cicognini με ακόμα ένα Renault Clio R3 Max.
Στην Α/6 επικράτησαν οι Burkart-Koelbach με το Suzuki Swift S1600 τερματίζοντας 4οι 2WD και 25οι γενικής. Στον αγώνα είχαμε και την ανάδειξη των Πρωταθλητών IRC για την κατηγορία 2WD. Οι Γάλλοι Millet-Gagliardi με το Peugeot 207 R3T τερμάτισαν 36οι γενικής αλλά στην 2η θέση μεταξύ των πληρωμάτων που βαθμολογούνται για τον θεσμό, και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των Villa-Michi με το Fiat Punto S1600, έχουν πάρει και μαθηματικά τον τίτλο.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους Kopecky-Stary με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000, που ξεκίνησαν τον αγώνα με ρυθμό νίκης καθώς επικράτησαν στην 1η ε.δ. του αγώνα. Στην επόμενη όμως είχαν μια έξοδο που προκάλεσε τόση ζημιά στο αυτοκίνητο όση να μην τους επιτρέψει να συνεχίσουν (ξεκόλλησε ένας τροχός). Ήταν ο μόνος συνδυασμός που φέτος μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των Meeke-Nagle και σίγουρα την νέα χρονιά θα διεκδικήσουν ξανά τον τίτλο και σίγουρα με περισσότερες αξιώσεις. Οι αντικαταστάτες των Basso-Dotta στο μπάκετ ενός εκ των εργοστασιακών Fiat Grande Punto S2000, Duval-Giraudet, για ακόμα έναν αγώνα δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν. Χρόνοι που τους κρατούσαν οριακά μέσα στην πρώτη 10άδα ενώ στην 8η ε.δ. αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν από μηχανική βλάβη. Στην 3η ε.δ. εγκατέλειψαν οι Medici-De Luis με το Peugeot 207 S2000 της Twister Corse από έξοδο ενώ στην αμέσως επόμενη ε.δ. εγκατέλειψαν οι Michelini-Perna με ίδιο αυτοκίνητο και για τον ίδιο λόγο.
Τελευταίος αγώνας για το φετινό IRC, το Rally of Scotland, σε χωμάτινες επιφάνειες, στις 19-21/11, ενώ τελευταίος αγώνας του CIR, το Rally Di Como στις 24-25/10 όπου και θα αποφασιστεί ο πρωταθλητής Ιταλίας μεταξύ των Andreucci και Rossetti.
Video
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Rally San Remo 2009
Aποτελέσματα
Rally San Remo 2009 - Final results | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Pos. | No. |
Entry | Gr. Cat. |
Car Team |
Time Penalty |
Diff. Diff. pr. |
Km/h s/km |
|
1. | #6 | Meeke, Kris - Nagle, Paul | N4 |
Peugeot 207 S2000 Peugeot UK |
2:20:03.5 | 86.4 | ||
2. | #3 | Rossetti, Luca - Chiarcossi, Matteo | N4 |
Fiat Abarth Grande Punto S2000 Abarth & Co. SpA |
2:20:19.2 | +15.7 (+15.7) |
86.3 0.08 |
|
3. | #10 | Vouilloz, Nicolas - Klinger, Nicolas | N4 |
Peugeot 207 S2000 Peugeot Team Bel-Lux |
2:20:20.4 | +16.9 (+1.2) |
86.3 0.08 |
|
4. | #8 | Loix, Freddy - Miclotte, Frederic | N4 |
Peugeot 207 S2000 Peugeot Team Bel-Lux |
2:20:23.3 | +19.8 (+2.9) |
86.2 0.10 |
|
5. | #4 | Andreucci, Paolo - Andreussi, Anna | N4 |
Peugeot 207 S2000 F.P.F. Sport |
2:20:31.6 | +28.1 (+8.3) |
86.2 0.14 |
|
6. | #5 | Travaglia, Renato - Granai, Lorenzo | N4 |
Peugeot 207 S2000 Renato Travaglia |
2:20:50.0 0:30 |
+46.5 (+18.4) |
86.0 0.23 |
|
7. | #20 | Cantamessa, Luca - Capolongo, Piercarlo | N4 |
Peugeot 207 S2000 BF Goodrich Drivers Team |
2:21:32.1 0:30 |
+1:28.6 (+42.1) |
85.5 0.44 |
|
8. | #1 | Hänninen, Juho - Markkula, Mikko | N4 |
Škoda Fabia S2000 Škoda Motorsport |
2:21:45.3 | +1:41.8 (+13.2) |
85.4 0.50 |
|
9. | #9 | Longhi, Piero - Imerito, Maurizio | N4 |
Škoda Fabia S2000 Škoda Rally Team Italia |
2:22:11.7 | +2:08.2 (+26.4) |
85.1 0.64 |
|
10. | #12 | Perico, Alessandro - Carrara, Fabrizio | N4 |
Peugeot 207 S2000 Alessandro Perico |
2:22:39.7 | +2:36.2 (+28.0) |
84.9 0.77 |
|
11. | #18 | Scandola, Umberto - D'Amore, Guido | N4 |
Fiat Abarth Grande Punto S2000 Abarth & Co. SpA |
2:22:40.5 | +2:37.0 (+0.8) |
84.9 0.78 |
|
12. | #16 | Signor, Marco - Barone, Maurizio | N4 |
Peugeot 207 S2000 Marco Signor |
2:23:35.9 | +3:32.4 (+55.4) |
84.3 1.05 |
|
13. | #23 | Wilks, Guy - Pugh, Phil | N4 |
Proton Satria Neo S2000 Guy Wilks |
2:23:39.3 | +3:35.8 (+3.4) |
84.3 1.07 |
|
14. | #21 | Chentre, Elwis - Pogliano, Erica | N4 |
Peugeot 207 S2000 Elwis Chentre |
2:26:13.6 | +6:10.1 (+2:34.3) |
82.8 1.83 |
|
15. | #19 | Gamba, Matteo - Pollicino, Marco | N4 |
Peugeot 207 S2000 Matteo Gamba |
2:26:45.4 | +6:41.9 (+31.8) |
82.5 1.99 |
|
16. | #24 | Maurin, Julien - Thimonier, Gilles | N4 |
Škoda Fabia S2000 Julien Maurin |
2:27:37.6 | +7:34.1 (+52.2) |
82.0 2.25 |
|
17. | #25 | Sottile, Sandro - Gorni, Andrea | A7 |
Honda Civic Type-R R3 Sandro Sottile |
2:29:37.6 | +9:34.1 (+2:00.0) |
80.9 2.85 |
|
18. | #26 | Gianfico, Fabio - Michelet, Alessandro | N4 |
Mitsubishi Lancer Evo IX Fabio Gianfico |
2:29:41.6 | +9:38.1 (+4.0) |
80.9 2.86 |
|
19. | #47 | Campana, Pierre - de Castelli, Sabrina | A7 |
Renault Clio R3 Pierre Campana |
2:29:48.9 | +9:45.4 (+7.3) |
80.8 2.90 |
|
20. | #27 | Wittmann jr., Franz - Ettel, Bernhard | N4 |
Mitsubishi Lancer Evo IX Interwetten Racing |
2:29:56.6 | +9:53.1 (+7.7) |
80.7 2.94 |
|
21. | #54 | Tognozzi, Gabriele - Cicognini, Monica | A7 |
Renault Clio R3 Gabriele Tognozzi |
2:30:09.1 | +10:05.6 (+12.5) |
80.6 3.00 |
|
22. | #46 | Albertini, Stefano - Scattolin, Simone | A7 |
Renault Clio R3 Stefano Albertini |
2:30:34.0 | +10:30.5 (+24.9) |
80.4 3.12 |
|
23. | #30 | Arbetti, Emanuele - Zantedeschi, Franco | N4 |
Peugeot 207 S2000 Emanuele Arbetti |
2:30:45.4 | +10:41.9 (+11.4) |
80.3 3.18 |
|
24. | #14 | Campedelli, Simone - Fappani, Danilo | N4 |
Mitsubishi Lancer Evo IX Simone Campedelli |
2:30:46.4 | +10:42.9 (+1.0) |
80.3 3.19 |
|
25. | #37 | Burkart, Aaron - Kölbach, Michael | A6 |
Suzuki Swift S1600 Aaron Burkart |
2:30:48.9 0:10 |
+10:45.4 (+2.5) |
80.3 3.20 |
|
26. | #50 | Tosini, Luca - Fenoli, Manuel | A7 |
Renault Clio R3 Luca Tosini |
2:30:53.5 | +10:50.0 (+4.6) |
80.2 3.22 |
|
27. | #48 | Ferrari, Fabrizio - Zortea, Marco | A7 |
Renault Clio R3 Fabrizio Ferrari |
2:32:00.6 | +11:57.1 (+1:07.1) |
79.6 3.55 |
|
28. | #29 | Manzini, Cristiano - Lucchi, Michele | N4 |
Peugeot 207 S2000 Cristiano Manzini |
2:33:08.3 | +13:04.8 (+1:07.7) |
79.1 3.89 |
|
29. | #75 | Pierotti, Luca - Milli, Manuela | A7 |
Renault Clio R3 Luca Pierotti |
2:33:42.0 | +13:38.5 (+33.7) |
78.8 4.06 |
|
30. | #70 | Sala, Andrea - Sala, Marco | A7 |
Renault Clio R3 Andrea Sala |
2:33:57.3 | +13:53.8 (+15.3) |
78.6 4.13 |
|
31. | #35 | Rossi, Roberto - Morelli, Angelo | A6 |
Renault Clio S1600 Roberto Rossi |
2:34:08.8 | +14:05.3 (+11.5) |
78.5 4.19 |
|
32. | #31 | Sciascia, Patrizia - Biondi, Cristiana | N4 |
Peugeot 207 S2000 Patrizia Sciascia |
2:34:57.8 | +14:54.3 (+49.0) |
78.1 4.43 |
|
33. | #51 | Gasperetti, Federico - Ferrari, Federico | A7 |
Renault Clio R3 Federico Gasperetti |
2:35:33.3 | +15:29.8 (+35.5) |
77.8 4.61 |
|
34. | #74 | Mezzogori, Andrea - Baldini, Roberta | A7 |
Renault Clio R3 Andrea Mezzogori |
2:35:50.3 | +15:46.8 (+17.0) |
77.7 4.69 |
|
35. | #79 | Millet, Denis - Le Gars, Serge | A7 |
Peugeot 207 R3T Denis Millet |
2:36:57.0 | +16:53.5 (+1:06.7) |
77.1 5.02 |
|
36. | #78 | Belle, Simone - Gagliardi, Marco | A7 |
Renault Clio R3 Simone Belle |
2:37:40.3 | +17:36.8 (+43.3) |
76.8 5.24 |
|
37. | #73 | Roveta, Alberto - Foggia, Luigi | A7 |
Renault Clio R3 Alberto Roveta |
2:37:45.1 | +17:41.6 (+4.8) |
76.7 5.26 |
|
38. | #40 | Maniero, Maria Gabriella - Bioletti, Chiara | N4 |
Mitsubishi Lancer Evo IX Maria Gabriella Maniero |
2:38:40.1 | +18:36.6 (+55.0) |
76.3 5.53 |
|
39. | #81 | Consigli, Umberto - Ciucci, Giacorno | A7 |
Peugeot 207 R3T Umberto Consigli |
2:38:42.4 | +18:38.9 (+2.3) |
76.3 5.54 |
|
40. | #80 | Vescovi, Roberto - Guzzi, Giancarla | A7 |
Peugeot 207 R3T Roberto Vescovi |
2:38:46.1 | +18:42.6 (+3.7) |
76.3 5.56 |
|
41. | #83 | Carella, Andrea - Riolfo, Ilaria | A7 |
Peugeot 207 R3T Andrea Carella |
2:38:46.3 | +18:42.8 (+0.2) |
76.3 5.56 |
|
42. | #58 | Lamonato, Walter - Pollet, Rudy | A7 |
Renault Clio R3 Walter Lamonato |
2:39:09.3 0:20 |
+19:05.8 (+23.0) |
76.1 5.68 |
|
43. | #33 | Cukurova, Burak - Alakoc, Ayhan | A6 |
Renault Clio S1600 Burak Cukurova |
2:39:51.4 1:40 |
+19:47.9 (+42.1) |
75.7 5.89 |
|
44. | #45 | Walster, Tom - Sturla, Timothy | A7 |
Renault Clio R3 Tom Walster |
2:40:00.0 | +19:56.5 (+8.6) |
75.7 5.93 |
|
45. | #43 | Princen, Kris - Pallen, Kevin | A7 |
Renault Clio R3 Ecurie Les Volants |
2:40:13.0 | +20:09.5 (+13.0) |
75.6 5.99 |
|
46. | #28 | Vizin, Lászlo - Zsiros, Gábor | A7 |
Honda Civic Type-R R3 BV Motorsport SE |
2:40:27.2 | +20:23.7 (+14.2) |
75.5 6.06 |
|
47. | #90 | Rissone, Roberto - Desole, Tiziana | N3 |
Renault Clio Roberto Rissone |
2:40:27.9 | +20:24.4 (+0.7) |
75.5 6.07 |
|
48. | #82 | Strambi, Mirko - Niccolai, Andrea | A7 |
Peugeot 207 R3T Mirko Strambi |
2:40:37.8 | +20:34.3 (+9.9) |
75.4 6.12 |
|
49. | #89 | Balbo, Luca - Rocca, Paolo | N3 |
Renault Clio Luca Balbo |
2:41:00.0 | +20:56.5 (+22.2) |
75.2 6.23 |
|
50. | #87 | Annovi, Roberto - Rolandi, Gianpaolo | N3 |
Renault Clio Roberto Annovi |
2:43:23.0 | +23:19.5 (+2:23.0) |
74.1 6.94 |
|
51. | #95 | Pisano, Ugo - Argentin, Marco | A5 |
Fiat Panda Kit Car Ugo Pisano |
2:44:54.0 | +24:50.5 (+1:31.0) |
73.4 7.39 |
|
52. | #98 | Rocchieri, Francesco - Li Greci, Cosimo | A5 |
Fiat Panda Francesco Rocchieri |
2:45:34.6 | +25:31.1 (+40.6) |
73.1 7.59 |
|
53. | #100 | Berlese, Nicolo - Franco, Manuela | N2 |
Peugeot 106 Nicolo Berlese |
2:46:40.7 | +26:37.2 (+1:06.1) |
72.6 7.92 |
|
54. | #102 | Crugnola, Andrea - Turatti, Giulio | N2 |
Suzuki Swift Andrea Crugnola |
2:47:43.3 | +27:39.8 (+1:02.6) |
72.2 8.23 |
|
55. | #88 | Hunt, Harry - Roberts, David | N3 |
Ford Fiesta ST Harry Hunt |
2:48:29.6 | +28:26.1 (+46.3) |
71.9 8.45 |
|
56. | #107 | Cinotto, Michele - Novaro, Guido | N2 |
Suzuki Swift Michele Cinotto |
2:48:30.7 | +28:27.2 (+1.1) |
71.8 8.46 |
|
57. | #99 | Cassini, Giuliano - Banaudi, Bruno | A5 |
Fiat Panda Giuliano Cassini |
2:48:56.8 | +28:53.3 (+26.1) |
71.7 8.59 |
|
58. | #84 | Cogni, Gabriele - Spaccasassi, Simone | A7 |
Peugeot 207 R3T Gabriele Cogni |
2:51:42.5 | +31:39.0 (+2:45.7) |
70.5 9.41 |
|
59. | #93 | Crepaldi, Ermanno - Risso, Lorenzo | N3 |
Renault Clio Ermanno Crepaldi |
2:53:43.3 1:10 |
+33:39.8 (+2:00.8) |
69.7 10.01 |
|
60. | #109 | Lio, Federica - Giuliano, Serena | A0 |
Fiat Seicento Kit Car Federica Lio |
2:54:29.4 | +34:25.9 (+46.1) |
69.4 10.24 |
|
61. | #108 | Girardi, Francesco - Mantovani, Ricardo | A0 |
Fiat Seicento Kit Car Francesco Girardi |
2:56:32.5 | +36:29.0 (+2:03.1) |
68.6 10.85 |
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Tάσος Τσιότρας, Φωτογραφίες: piemontrally.it