|
'Οι ειδικές είναι σε πολύ διαφορετικές σε σχέση με το 2006 που τις είχαμε ξανατρέξει. Έχουν καινούργιο οδόστρωμα και έχουν τοποθετηθεί μπαριέρες σε όλα τα επικίνδυνα σημεία. Οι αλλαγές αυτές έχουν αλλάξει σημαντικά τον χαρακτήρα του αγώνα μια που οι περισσότερες ειδικές είναι περισσότερο σαν πίστα αγώνων παρά σαν ειδικές διαδρομές ράλι. Ο καιρός ίσως προβληματίσει τα πληρώματα με την επιλογή ελαστικών, ειδικά την Παρασκευή όπου η πρόγνωση δίνει κάποιες αραιές βροχοπτώσεις.' και συνέχισε
'Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο χθες στο απόγευμα σε ανοιχτό δρόμο και με νορμάλ ελαστικά ώστε να πάρουμε μια μικρή γεύση πριν το επίσημο shakedown της Πέμπτης. Πραγματικά με εξέπληξε ευχάριστα η απόκριση του κινητήρα αλλά και το κιβώτιο. Είναι πάρα πολύ βελτιωμένο σε σχέση με το Fiesta N3 που οδηγούσαμε και ελπίζω όλα να πάνε καλά και να ευχαριστηθούμε τον αγώνα!'
Το ελληνικό πλήρωμα, που έχει την στήριξη της ΕΛΠΑ (Team Greece), θα βρεθει αντιμέτωπο με 11 πληρώματα από 7 διαφορετικές χώρες (Ιρλανδία, Γερμανία, Βέλγιο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Τουρκία, Φινλανδία και Ισπανία) στο πλαίσιο του Fiesta Sporting Trophy, υποστηρικτικού θεσμού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ραλι
Χορηγοί της προσπάθειας του ελληνικού πληρώματος είναι η JETOIL, το CLUB HOTEL CASINO LOUTRAKI, το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ, και η PUMA.
(athanassoulas.gr)
|