Το πόντιουμ του αγώνα συμπλήρωσαν οι Miettinen-Lukka στην πρώτη τους εμφάνιση με το Skoda Fabia S2000. Και αυτοί κράτησαν έναν πολύ γρήγορο και σταθερό ρυθμό ενώ ούτε αυτοί αντιμετώπισαν προβλήματα με το νέο αυτοκίνητο. Μάλιστα τα 2 τελευταία χρόνια αγωνιζόταν στο πρωτάθλημα Ρουμανίας και παρά την "αποχή" τους από χιονισμένες επιφάνειες κατάφεραν να πάρουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για την συνέχεια.
Μια θέση πίσω τους τερμάτισαν οι περσυνοί δευτεραθλητές Φιλανδίας, Salo-Stenberg με το Mitsubishi Lancer RS Evolution X. Την 1η μέρα του αγώνα ήταν σαφώς ο ταχύτερος συνυασμός με Ν γράφωντας εξαιρετικούς χρόνους. Την 2η μέρα όμως αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα του Εvo X με αποτέλεσμα να χάσουν αρκετό χρόνο και θέσεις.
Την ακριβώς αντίστροφη τύχη είχαν οι Sohlberg-Flythstrom με το Subaru Impreza WRX N15 της TMR. Την πρώτη μέρα αντιμετώπισαν προβλήματα με το αυτοκίνητο που τους έβγαλαν εκτός 15άδας, την 2η μέρα όμως ήταν το ταχύτερο πλήρωμα με Ν παίρνοντας τους βαθμούς της νίκης.
Οι Pinomaki-Kaskinen με το Renault Clio R3 Maxi ήταν αυτοί που κέρδισαν την κατηγορία SM2 (2WD) γράφοντας πολύ καλούς χρόνους και τερματίζοντας στην 16η θέση της γενικής. Τους ακολούθησαν οι Τahvanainen-Jeskanen με Honda Civic Type-R στην 18η θέση της γενικής και οι Korhonen-Salminen με ίδιο αυτοκίνητο στην 21η θέση της γενικής.
Οι Raikkonen-Lindstrom με την εργοστασιακή Citroen C4 WRC μόλις στην 2η ε.δ. του αγώνα είχαν μια έξοδο (χτύπησαν πάνω σε δέντρο μετωπικά) που τους κόστισε παραπάνω από 20 λεπτά μέχρι να ξαναξεκινήσουν με συνέπεια να μην μπορέσουν να διεκδικήσουν μια θέση στο πόντιουμ. Συνέχισαν βέβαια τον αγώνα για να κάνουν όσο καλύτερη προετοιμασία εν όψει Σουδίας και έγραψαν αρκετά καλούς χρόνους σε αρκετές ε.δ. τερματίζοντας όμως στην 57η θέση της γενικής.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα θα βρούμε τους Tanak-Kraag με Ford Focus WRC που εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη ενώ βρισκόταν άνετα 2οι.
Eπόμενος αγώνας του θεσμού, το Rally Vaakuna στην περιοχή του Μikkeli, στις 20/2, όπου το παρόν θα δώσουν και οι Bωβός-"ΕΛ ΕΜ" με ένα Mitsubishi Lancer RS Evolution IX της Mitsubishi Ralliart Finland.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Αποτελέσματα Αrctic Rally 2010
Arctic Rally 2010
Arctic Rally 2010
Arctic Rally 2010
Pos. |
Crew |
Car |
Gr/Cl |
Total Time |
1 |
Sordo-Marti |
Citroen C4 WRC |
A18 |
1h38'29''1 |
2 |
Katajamaki-Hirvijarvi |
Mitsubishi Lancer RS Evolution X |
SM1 |
+06'07''7 |
3 |
Miettinen-Lukka |
Skoda Fabia S2000 |
SM1 |
+07'16''1 |
4 |
Salo-Stenberg |
Mitsubishi Lancer RS Evolution X |
SM1 |
+08'06''9 |
5 |
Sohlberg-Flythstrom |
Subaru Impreza WRX N15 |
SM1 |
+09'12''3 |
6 |
Vihavainen-Piira |
Mitsubishi Lancer RS Evolution IX |
SM1 |
+09'40''6 |
7 |
Alanen-Hedman |
Mitsubishi Lancer RS Evolution IX |
SM1 |
+09'44''5 |
8 |
Luostarinen-Pietilainen |
Mitsubishi Lancer RS Evolution IX |
SM1 |
+09'48''9 |
9 |
Ketomaki-Risberg |
Mitsubishi Lancer RS Evolution X |
SM1 |
+10'45''8 |
10 |
Ipatti-Kajula |
Mitsubishi Lancer RS Evolution IX |
SM1 |
+10'46''9 |
16 |
Pinomaki-Kaskinen |
Renault Clio R3 Maxi |
SM2 |
+14'38''4 |
18 |
Tahvanainen-Jeskanen |
Honda Civic Type-R |
SM2 |
+15'44''4 |
21 |
Korhonen-Salminen |
Honda Civic Type-R |
SM2 |
+17'16''1 |
57 |
Raikkonen-Lindstrom |
Citroen C4 WRC |
A18 |
+36'38''9 |
Arctic Rally 2010
Arctic Rally 2010
Arctic Rally 2010
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: Τάσος Τσιότρας. Φωτογραφίες: www.arcticrally.fi , www.rallism.fi
![authoricon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/authorbutton.png)
![dateicon](https://r40.gr/templates/carrepair-j4/images/datebutton.png)