|
Ο Καβαλιώτης οδηγός, γνωρίζει τί έχει να αντιμετωπίσει και εμφανίζεται προσγειωμένος, αναφορικά με το στόχο του: «Θα προσπαθήσουμε να μάθουμε ακόμη περισσότερο το Citroën, στοχεύοντας να ολοκληρώσουμε στην πρώτη οκτάδα της κατηγορίας. Ο αγώνας είναι εντελώς άγνωστος για εμένα, οπότε δεν χρειάζεται να πάρουμε περιττά ρίσκα».
Μετά την πρόωρη εγκατάλειψη στο Μόντε Κάρλο, δεν είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το νέο του φετινό απόκτημα σε επίσημο αγώνα. Αυτό δεν τον εμπόδισε, όμως, να βρεθεί σε περιοχή της Νότιας Γαλλίας, πραγματοποιώντας μια σειρά δοκιμών, υπό την καθοδήγηση του έμπειρου Βέλγου πρωταθλητή, Freddy Loix: «Η εξαιρετική αίσθηση του αυτοκινήτου που είχα στην άσφαλτο, επιβεβαιώθηκε και στο χώμα», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Ο Loix μας βοήθησε αρκετά, καθώς βελτιώσαμε τον τρόπο γραψίματος των σημειώσεων, κάτι που θα τεστάρουμε για πρώτη φορά στο Μεξικό».
Το Ράλλυ Μεξικού περιλαμβάνει 395 km ειδικών διαδρομών, με το μεγάλο υψόμετρο των 2000 m να κάνει τη ζωή δύσκολη κυρίως για τους κινητήρες των αυτοκινήτων, αφού η δύναμη τους επηρεάζεται αρνητικά. Ωστόσο, αυτό δεν έδειξε να ανησυχεί ιδιαίτερα τον Σερδερίδη, ο οποίος ανυπομονεί για την παρθενική του εμφάνιση στη χώρα της Βόρειας Αμερικής: «Ο αγώνας αναμένεται πολύ όμορφος, καθώς περιλαμβάνει ειδικές με έντονο οδηγικό ενδιαφέρον για τα πληρώματα, καθώς επίσης και μικρές διαδρομές που απευθύνονται στον κόσμο. Έχω παρατηρήσει πως οι θεατές εκεί είναι ένθερμοι και πιστεύω πως θα το διασκεδάσουμε. Είμαι αισιόδοξος, καθώς στο Μεξικό, θα έχω δίπλα μου τον Frederic Miclotte, ο οποίος έχει αγωνιστεί άλλες 3 φορές στον αγώνα και η εμπειρία του είναι πολύτιμη».
Το Ράλλυ Μεξικού θα ξεκινήσει την Πέμπτη 5 Μαρτίου με τη διεξαγωγή του Shakedown, ενώ η εναρκτήρια ειδική διαδρομή έχει προγραμματιστεί για τις 03.00 το ξημέρωμα της Παρασκευής. Η αυλαία του αγώνα θα πέσει την Κυριακή το βράδυ με τη διεξαγωγή της Power Stage.
|