Στην 2η θέση τερμάτισε ο Μikko Hirvonen με το εργοστασιακό Ford Focus
WRC, και αποδείχτηκε ο γρηγορότερος των υπολοίπων, που σημειωτέον, ο
Φιλανδός τερμάτισε 2 min και 34 sec πίσω από τον Loeb. Παρ' όλη την
μεγάλη διαφορά ο διευθυντής της Ford, Malcolm Wilson, δεν δίστασε να
πει ότι η εμφάνιση του Mikko ήταν πολύ καλή και εφάμιλλη της περσινής
του Marcus Gronholm στον συγκεκριμένο αγώνα.
Η μάχη του αγώνα όμως ήταν αυτή για την 3η θέση. Ο Chris Atkinson με
το Subaru Impreza WRC και ο Francois Duval με το Ford Focus WRC της
Stobart, έκαναν εκπληκτικούς χρόνους σήμερα, πίεσαν στο όριο, με
αποτέλεσμα η θέση να κριθεί στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, την Σούπερ
Ειδική στο Mόντε Κάρλο που χρησιμοποιεί μέρος του δρόμου που επίσης
χρησιμοποιείται και στην πίστα για την F1. H διαφορά τους πριν από αυτή
ήταν μόλις 1,1 sec και μετά από αυτήν παρέμεινε η ίδια υπέρ του
Αυστραλού, καθώς οι 2 οδηγοί έκαναν τον ίδιο χρόνο, κερδίζοντας
παράλληλα και την ε.δ. Συγκλονιστική μάχη και μακάρι να δούμε και άλλες
τέτοιες στη συνέχεια του πρωταθλήματος.
1 min και 45 sec πίσω τους, στην 5η θέση, βρέθηκε ο Petter Solberg με
το Subaru Impreza WRC, αντιμετωπίζοντας μικροπροβλήματα καθ' όλη τη
διάρκεια του αγώνα. Ακόμα και όταν το αυτοκίνητο δούλεψε καλά, ο
Νορβηγός κινήθηκε μακριά από την κορυφή και εντύπωση προκαλεί ότι για
ακόμα έναν αγώνα τερμάτισε πίσω από τον team-mate του.
6ος τερμάτισε ο Gigi Galli με το Ford Focus WRC της Stobart, σε έναν
αγώνα που ο Ιταλός έδειξε ότι χρειάζεται αρκετά αγωνιστικά χλμ ακόμα
ώστε να εξοικειωθεί περισσότερο με το αυτοκίνητο μετά την πολύμηνη
απουσία του. Πίσω του, ο τοπικός Jean Marie Cuoq με ένα Peugeot 307
WRC, που όπως και πέρσι έδειξε καλά στοιχεία σε έναν αγώνα που θα
μπορούσε να χαρακτηριστεί "εντός έδρας" για αυτόν.
Την 8άδα έκλεισε το ένα από τα 2 εργοστασιακά Suzuki SX4 WRC με
οδηγό τον δις πρωταθλητή του JWRC Per Gunnar Anderson. Kαι αυτός αλλά
και ο Toni Gardemeister, όποτε τα αυτοκίνητα τους τους το επέτρεψαν,
πραγματοποίησαν αξιοπρεπείς χρόνους δίνοντας ελπίδες στην Suzuki για
ακόμα καλύτερες εμφανίσεις στο μέλλον.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα, η εγκατάλειψη του Daniel Sordo με την 2η εργοστασιακή C4 WRC, ο οποίος συνέχισε σήμερα με SuperRally αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει στην 11η θέση. Επίσης ένα λάστιχο
την 1η μέρα στέρησε και από το 2ο εργοστασιακό Ford Focus WRC με τον
Jari Matti Latvala να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από την 12η θέση
γενικής.
Από τους υπόλοιπους ιδιώτες, σε έναν αγώνα που έλειψαν οι συμμετοχές
του JWRC ή του PWRC, τις εντυπώσεις έκλεψε ο Alessandro Broccoli, που
με ένα Renault Clio R3, πραγματοποίησε πολύ καλούς χρόνους και κέρδισε
την κατηγορία του.
Επόμενος αγώνας, το (χιονισμένο ελπίζουμε) Ράλλυ Σουηδίας στις 8-10
Φεβρουαρίου, όπου θα υπάρξουν και περισσότερες συμμετοχές από ιδιωτικά
WRC όπως επίσης και οι περισσότεροι από τους οδηγούς που θα συμμετέχουν
στο PWRC.
Περισσότερα άρθρα
|