S.Loeb Ολοκληρώθηκε πριν λίγο ο 1ος αγώνας του WRC στο Μόντε Κάρλο, και άξια μετά από αυτόν ο Sebastien Loeb με την Citroen C4 WRC μπορεί να χαρακτηριστεί ως "Ο βασιλιάς του Πριγκιπάτου". Με καταπληκτική οδήγηση και τις 4 μέρες, "έσβησε" τον ανταγωνισμό και πήρε μια άνετη νίκη, την 5η του στον συγκεκριμένο αγώνα και δίκαια γίνεται ο πολυνίκης του αγώνα.
M.Hirvonen

Στην 2η θέση τερμάτισε ο Μikko Hirvonen με το εργοστασιακό Ford Focus WRC, και αποδείχτηκε ο γρηγορότερος των υπολοίπων, που σημειωτέον, ο Φιλανδός τερμάτισε 2 min και 34 sec πίσω από τον Loeb. Παρ' όλη την μεγάλη διαφορά ο διευθυντής της Ford, Malcolm Wilson, δεν δίστασε να πει ότι η εμφάνιση του Mikko ήταν πολύ καλή και εφάμιλλη της περσινής του Marcus Gronholm στον συγκεκριμένο αγώνα.

Η μάχη του αγώνα όμως ήταν αυτή για την 3η θέση. Ο Chris Atkinson με το Subaru Impreza WRC και ο Francois Duval με το Ford Focus WRC της Stobart, έκαναν εκπληκτικούς χρόνους σήμερα, πίεσαν στο όριο, με αποτέλεσμα η θέση να κριθεί στην τελευταία ε.δ. του αγώνα, την Σούπερ Ειδική στο Mόντε Κάρλο που χρησιμοποιεί μέρος του δρόμου που επίσης χρησιμοποιείται και στην πίστα για την F1. H διαφορά τους πριν από αυτή ήταν μόλις 1,1 sec και μετά από αυτήν παρέμεινε η ίδια υπέρ του Αυστραλού, καθώς οι 2 οδηγοί έκαναν τον ίδιο χρόνο, κερδίζοντας παράλληλα και την ε.δ. Συγκλονιστική μάχη και μακάρι να δούμε και άλλες τέτοιες στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

1 min και 45 sec πίσω τους, στην 5η θέση, βρέθηκε ο Petter Solberg με το Subaru Impreza WRC, αντιμετωπίζοντας μικροπροβλήματα καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ακόμα και όταν το αυτοκίνητο δούλεψε καλά, ο Νορβηγός κινήθηκε μακριά από την κορυφή και εντύπωση προκαλεί ότι για ακόμα έναν αγώνα τερμάτισε πίσω από τον team-mate του.

6ος τερμάτισε ο Gigi Galli με το Ford Focus WRC της Stobart, σε έναν αγώνα που ο Ιταλός έδειξε ότι χρειάζεται αρκετά αγωνιστικά χλμ ακόμα ώστε να εξοικειωθεί περισσότερο με το αυτοκίνητο μετά την πολύμηνη απουσία του. Πίσω του, ο τοπικός Jean Marie Cuoq με ένα Peugeot 307 WRC, που όπως και πέρσι έδειξε καλά στοιχεία σε έναν αγώνα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "εντός έδρας" για αυτόν.

Την 8άδα έκλεισε το ένα από τα 2 εργοστασιακά Suzuki SX4 WRC με οδηγό τον δις πρωταθλητή του JWRC Per Gunnar Anderson. Kαι αυτός αλλά και ο Toni Gardemeister, όποτε τα αυτοκίνητα τους τους το επέτρεψαν, πραγματοποίησαν αξιοπρεπείς χρόνους δίνοντας ελπίδες στην Suzuki για ακόμα καλύτερες εμφανίσεις στο μέλλον.

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα, η εγκατάλειψη του Daniel Sordo με την 2η εργοστασιακή C4 WRC, ο οποίος συνέχισε σήμερα με SuperRally αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει στην 11η θέση. Επίσης ένα λάστιχο την 1η μέρα στέρησε και από το 2ο εργοστασιακό Ford Focus WRC με τον Jari Matti Latvala να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από την 12η θέση γενικής.

Από τους υπόλοιπους ιδιώτες, σε έναν αγώνα που έλειψαν οι συμμετοχές του JWRC ή του PWRC, τις εντυπώσεις έκλεψε ο Alessandro Broccoli, που με ένα Renault Clio R3, πραγματοποίησε πολύ καλούς χρόνους και κέρδισε την κατηγορία του.

Επόμενος αγώνας, το (χιονισμένο ελπίζουμε) Ράλλυ Σουηδίας στις 8-10 Φεβρουαρίου, όπου θα υπάρξουν και περισσότερες συμμετοχές από ιδιωτικά WRC όπως επίσης και οι περισσότεροι από τους οδηγούς που θα συμμετέχουν στο PWRC.


Περισσότερα άρθρα

C.Atkinson
F.Duval
P.Solberg
G.Galli

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Pos No Driver Total Time Diff Next
1. 1 S. LOEB 03:39:17.0 0:00.0
2. 3 M. HIRVONEN 03:41:51.4 2:34.4
3. 6 C. ATKINSON 03:42:15.6 0:24.2
4. 8 F. DUVAL 03:42:16.7 0:01.1
5. 5 P. SOLBERG 03:43:57.9 1:41.2
6. 7 G. GALLI 03:48:03.5 4:05.6
7. 18 J. Marie CUOQ 03:49:41.8 1:38.3
8. 12 P. ANDERSSON 03:50:36.5 0:54.7
9. 14 H. SOLBERG 03:52:00.6 1:24.1
10. 16 M. WILSON 03:53:17.1 1:16.5



Η έξοδος του Rautenbach στην SSS Monaco