|
Το Γαλλικό πλήρωμα έκανε φανταστικό ξεκίνημα στον αγώνα, καθώς
προηγήθηκαν από την 1η ε.δ., αλλά ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του
Peugeot 207 S2000 της Kronos Racing στην 5η ε.δ. τους κόστισε περίπου
45'' με αποτέλεσμα να πέσουν προσωρινά στην 3η θέση της γενικής. Τη 2η
μέρα η μάχη τους για την 2η θέση ήταν μεγάλη με τους Sola-Sanchez με το
Fiat Punto S2000 της Procar, αλλά το Ισπανικό πλήρωμα είχε ένα
κλαταρισμένο ελαστικό που τους έριξε αρκετές θέσεις στην κατάταξη με
αποτέλεσμα ο Vouilloz να πάρει άνετα την 2η θέση της γενικής.
Στην 3η θέση τερμάτισαν οι Αlen-Alenne με το εργοστασιακό Fiat Punto
S2000 της Αbarth. Oι Φιλανδοί είχαν μεγάλη μάχη για την 3η θέση με τους
Travaglia-Granai με Fiat Punto S2000 της Ιsland Motorsport, στην οποία
αρχικά βρέθηκαν οι Ιταλοί, αλλά ένα κλατάρισμα τους κόστισε περίπου 1
λεπτό και μαζί και την θέση στο πόντιουμ, τερματίζοντας τελικά 4οι.
Στην 5η θέση, μόλις 2''1, πίσω από τον Travaglia, βρέθηκαν οι
Kopecky-Stary, στην 1η τους εμφάνιση με το Peugeot 207 S2000. Δεν
ξεκίνησαν καλά τον αγώνα, καθώς ακόμα προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στο
νέο αυτοκίνητο, αλλά στην συνέχεια έδειξαν καλά στοιχεία, κέρδισαν και
ε.δ., και πήραν τελικά ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. 10''5 πίσω τους
τερμάτισαν οι Sola-Sanchez για τους οποίους ανφερθήκαμε νωρίτερα.
Η 7η θέση ήταν τελικά ότι καλύτερο μπόρεσαν να κάνουν οι "τοπικοί", και
γνώριμοί μας, νικητές του περσυνού ράλλυ Χαλκιδικής, Isik-Ozsenler με
το Fiat Punto S2000 της τοπικής αντιπροσωπείας. που είχαν μεγάλες
προσδοκίες για τον αγώνα, αλλά ένα κλατάρισμα στην 2η μόλις ε.δ. του
αγώνα τους κόστισε αρκετά σε χρόνο, και δεν τους επέτρεψε να
διεκδικήσουν κάτι καλύτερο. Το ίδιο συνέβη και με τους Loix-Buysmans με
το Peugeot 207 S2000 που αντιμετώπισαν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τους
Τούρκους στην ίδια ε.δ χάνοντας 4 περίπου λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα
για διάκριση. Παρ'όλα αυτά κέρδισαν ε.δ. στην συνέχεια και τερμάτισαν
μόλις 0''7 πίσω από τον Isik.
Την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν 2 δικίνητοι συνδυασμοί, και τα 2 πληρώματα
οδήγησαν Fiat Punto S1600 της Fiat Τουρκίας, οι Αvci-Alkir και
Κara-Ayan, οι οποίοι έιχαν μεγάλη μάχη μεταξύ τους που κρίθηκε υπέρ των
πρώτων για μόλις 9''5.
Όσον αφορά άλλα πληρώματα που δήλωσαν να βαθμολογηθούν στο ERC, οι
Donchev-Valchev με Subaru Impreza WRX N14 τερμάτισαν 11οι, ενώ οι
Basso-Dotta με το εργοστασιακό Fiat Punto S2000, Manfrinato-Condotta με
Mitsubishi Lancer Evo9, Solowow-Baran με Fiat Punto S2000, και
Βetti-Barone με Mitsubishi Lancer Evo9, όλοι τους εγκατέλειψαν.
Eπόμενος αγώνας του ERC, το ασφάλτινο Rally 1000 Miglia, στις 18-20
Απριλίου, ενώ για το IRC, το χωμάτινο Rally Portugal, στις 9-10 Μαίου.
|