|
Οι Γάλλοι, όσο
περίεργο και αν ακούγεται, είναι εργοστασιακή συμμετοχή της τοπικής
αντιπροσωπείας, για 2η συνεχόμενη χρονία. Πέρσυ, μην ξεχνάμε,
αναδείχτηκαν Πρωταθλητές Πολωνίας με το ίδιο αυτοκίνητο. Οπότε οι
άνθρωποι της Peugeot Sport Polska αποφάσισαν να ανανεώσουν την
συνεργασία τους με τους Γάλλους (πρώην εργοστασιακούς και της Peugeot
Sport στο Γαλλικό πρωτάθλημα με Peugeot 206 S1600) και για φέτος και το
ξεκίνημα για την υπεράσπιση του τίτλου τους δεν θα μπορούσε να είναι
ιδανικότερο.
Το μόνο πλήρωμα που μπόρεσε να απειλήσει τους Γάλλους ήταν οι,
γνωστοί μας από το JWRC, Kosciuszko-Szczepaniak με ένα ιδιωτικό Peugeot
207 S2000 που προηγήθηκαν στις 2 πρώτες ε.δ. του αγώνα, αλλά στην 3η
ε.δ. οι Γάλλοι ανέβασαν ρυθμό πήραν κεφάλι στην γενική, και ο
Κosciuszko στην προσπάθεια του να τους ξαναπιάσει πίεσε αρκετά το
αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον κινητήρα του
που αρχικά του κόστισε πολύ σε χρόνο και στη συνέχεια εγκατέλειψε την
προσπάθεια του.
Έτσι οι Βouffier-Panseri πήραν μια εύκολη νίκη τερματίζοντας 1'07''9
εμπρός από τους Kajetanowicz-Wislawski με Mitsubishi Lancer Evo9. O
29χρονος Πολωνός οδηγός, τα τελευταία 2 χρόνια δείχνει να
εκμεταλλεύεται στο έπακρο την συνεργασία του με τον πολύ έμπειρο Maciej
Wislawski (πρώην συνοδηγό του Πρωταθλητή Ευρώπης Krzysztof Holowczyc
και του Lesczek Kuzaj) και σε κάθε αγώνα εμφανίζεται και καλύτερος.
Eίχαν μεγάλη μάχη με τον γνωστό μας από το ράλλυ Χαλκιδικής, Michal
Solowow στην πρώτη του εμφάνιση και αυτού με Peugeot 207 S2000, ο
οποίος βρέθηκε μέχρι και την 10η ε.δ., 0''9 πίσω από τον Kajetanowicz,
αλλά στην 11η ε.δ. αντιμετώπισε πρόβλημα με την εξάτμιση του Peugeot
και έχασε πολύ χρόνο και τελικά να τερματίσει στην 10η θέση της γενικής.
Πίσω τους, στην 3η θέση τερμάτισε ακόμα ένα γνωστό μας πλήρωμα από το
ράλλυ Χαλκιδικής. Ο λόγος για τους Czopik-Wronski (που πέρσυ δεν
ξεκίνησαν το ράλλυ Χαλκιδικής την τελευταία στιγμή καθώς η ομάδα από
όπου νοίκιασαν τελικά δεν τους έστειλε το αυτοκίνητο) που με ένα
Mitsubishi Lancer Evo9 κινήθηκαν αρκετά γρήγορα και κατάφεραν να
ανέβουν στο πόντιουμ.
Αυτό δεν ήρθε εύκολα όμως καθώς μόλις 8''5 πίσω τους τερμάτισαν οι
Bebenek-Bebenek με Mitsubishi Lancer Evo9 που καθ' όλη την διάρκεια του
αγώνα βρέθηκαν πολύ κοντά τους. Στην 5η θέση, άλλα 35'' πίσω, βρέθηκαν
οι Kuzaj-Parry, με το Subaru Impreza WRX N14. Aν και αντιμετώπισαν
μικροπροβλήματα με το αυτοκίνητο (χτύπησαν και το πίσω μέρος σε μια
μικροέξοδο), δεν έκαναν καλή εμφάνιση, καθώς εξαρχής βρέθηκαν αρκετά
πίσω από την μάχη για τη νίκη, ενώ η Subaru Πολωνίας είδε το 2ο Ν14 της
ομάδας με οδηγό τον Sebastian Frycz να μην τερματίζει καθώς είχε 2
κλαταρίσματα που τον έριξαν πολύ πίσω στην γενική με αποτέλεσμα να
αποσυρθεί από τον αγώνα.
Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Lubiak-Szarama με Μitsubishi Lancer Evo9,
Dytko-Dytko επίσης με ίδιο αυτοκίνητο, και οι Kuchar-Dymurski με Subaru
Impreza WRX N12 που επίσης αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα με το
αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τερματίσουν πολύ χαμηλά στη γενική.
Επόμενος αγώνας του θεσμού, το Rajd Elmot στις 9-10 Μαίου.
|