Fontana-Casazza με το Fiat Grande Punto S2000 Αυτό που δεν κατάφεραν πέρσυ οι Fontana-Casazza με το Fiat Grande Punto S2000, τελικά το κατάφεραν φέτος και πήραν μια πολύ σημαντική νίκη στο ασφάλτινο ράλλυ Κροατίας, 3ο γύρο για το Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αν και στον αγώνα έλειψαν οι κορυφαίοι συνδυασμοί που έχουν δηλώσει να βαθμολογηθούν στο ERC, ο συναγωνισμός και οι δυνατές μάχες δεν έλειψαν. Το ιταλικό πλήρωμα ήταν αυτό που ξεχώρισε ιδιαίτερα στο 2ο μισό του αγώνα κάνοντας καταπληκτικούς χρόνους. Αυτή τους η νίκη τους φέρνει στην 2η θέση της βαθμολογίας του ERC, 11 βαθμούς πίσω από τους Rossetti-Chiarcossi.

Περιγραφή

Solowow-Baran
Isik-Ozsenler
Κaucic-Zorenc
Crnojevic-Maretic
Donchev-Valchev
Betti-Barone
Sebalj-Klinc
Manfrinato-Condotta
Tlustak-Skaloud
Στην 2η θέση, 1'14''7 πίσω από τους νικητές, τερμάτισαν οι Solowow-Baran με το Peugeot 207 S2000. Προηγήθηκαν την 1η μέρα του αγώνα και έδειξαν ότι μπορούν να διεκδικήσουν τη νίκη, αλλά δεν άντεξαν την επίθεση του Fontana. Η νίκη κρίθηκε στην 13η ε.δ. του αγώνα όπου οι Ιταλοί πήραν σχεδόν 21'' από τους Πολωνούς και με μόνο 3 ε.δ. να απομένουν δεν υπήρχαν και πολλά περιθώρια αντίδρασης. Παρ' όλα αυτά πρόκειται για μια από τις καλύτερες εμφανίσεις τους στο ERC τα τελευταία χρόνια.

Το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Isik-Ozsenler με το Fiat Grande Punto S2000 της Τούρκικης αντιπροσωπείας. Οι περσινοί νικητές του ράλλυ Χαλκιδικής δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρώτων και έκαναν μια μέτρια εμφάνιση τερματίζοντας 1'41''7 πίσω τους.

Στην 4η θέση βρέθηκε το πρώτο τοπικό πλήρωμα, αυτό των Κaucic-Zorenc με Mitsubishi Lancer Evo9. Eίχαν μεγάλη μάχη με τους, γνωστούς μας από το περσινό Χαλκιδικής και νικητές του περσινού ράλλυ Κροατίας, Sebalj-Klinc μέχρι και την 11η ε.δ. όπου οι τελευταίοι είχαν ένα κλατάρισμα που τους κόστισε περίπου 2 λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για διάκριση.

Μια θέση πίσω τους, βρέθηκε ακόμα ένα τοπικό πλήρωμα, οι Crnojevic-Maretic με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer Evo9. Οδήγησαν με εντυπωσιακές γωνίες, προσφέροντας άφθονο θέαμα στους θεατές ενώ παράλληλα πήραν και την 2η θέση για το τοπικό πρωτάθλημα.

Μάλιστα την 5η θέση στη γενική την κέρδισαν στην τελευταία ε.δ. του αγώνα από τους Donchev-Valchev με το Subaru Impreza WRX N14. Oι Βούλγαροι κινήθηκαν και πάλι σε μέτριο ρυθμό πολύ πίσω από το παιχνίδι της κορυφής, έχοντας πολλά παράπονα από τον κινητήρα του αυτοκινήτου.

Πίσω τους βρέθηκαν, οι Ιταλοί, Betti-Barone με Mitsubishi Lancer Evo9. Kαι αυτοί πήγαν με μεγάλες προσδοκίες στην Κροατία αλλά τελικά δεν κατάφεραν να διακριθούν αφού και αυτοί βρέθηκαν μακριά από την κορυφή. Στην 8η θέση κατέληξαν τελικά οι Sebalj-Klinc με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer Evo9 μετά το κλατάρισμα τους ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν οι Peljhan-Kacin με ίδιο αυτοκίνητο και οι Galic-Zlatar με Renault Clio R3 που ήταν και ο πρώτος δικίνητος συνδυασμός.

Άτυχοι οι Manfrinato-Condotta με Mitsubishi Lancer Evo9 αλλά και οι Tlustak-Skaloud με Citroen C2 S1600 που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την προσπάθεια τους.

Επόμενος αγώνας για το ERC, στις 6-8/6 με το ράλλυ Πολωνίας.

Αποτελέσματα Croatia Delta Rally:

1
Fontana-Casazza Fiat Grande Punto S2000 N/4 2.16'12''6
2 Solowow-Baran Peugeot 207 S2000
N/4 +1'14''7
3
Isik-Ozsenler
Fiat Grande Punto S2000
N/4
+1'41''7
4
Kaucic-Zorenc
Mitsubishi Lancer Evo9
N/4
+3'31''2
5
Crnojevic-Maretic
Mitsubishi Lancer Evo9
N/4
+4'36''8
6
Donchev-Valchev
Subaru Impreza WRX N14
N/4
+5'05''5
7
Betti-Barone
Mitsubishi Lancer Evo9
N/4
+5'56''0
8
Sebalj-Klinc
Mitsubishi Lancer Evo9
N/4
+6'02''2
9
Peljhan-Kacin
Mitsubishi Lancer Evo9
N/4
+7'26''3
10
Galic-Zlatar
Renault Clio R3
A/7
+13'52''6


Video



Crnojevic onboard - Mitsubishi Lancer Evo9

Chorwacji onboard - Mitsubishi Lancer Evo9